Lazy Louis

Arnhemsestraat 1-3 3811 Amersfoort Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Lazy Louis

Daisyxxx .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Heel leuk restaurant. Gezellig ingericht. De bediening is heel vriendelijk. Vergaten mij een cola te brengen maar kwamen daar later nog excuus voor aanbieden. Het eten is heerlijk. Goede porties, ik ging met een volle maag naar huis. Zeker voor herhaling vatbaar.
Emma P.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
De bediening had een missie. Zo snel mogelijk het eten uitserveren. Dat er iemand aan tafel stond te speechen - het was een afscheidsetentje voor twee collega's - blaadje in haar hand en bloemen om te overhandigen, werd ofwel volledig over het hoofd gezien ofwel van ondergeschikt belang gevonden. In beide gevallen een slechte zaak.
Obmarlin .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Restaurant ziet er erg knus uit, zo word je ook behandeld door het personeel. Eten is precies wat je van zo'n tent kan verwachten, niet heel speciaal maar goed genoeg naar mijn mening. Veel variatie qua eten dus je kan met iedereen terecht bij dit restaurant. Mogen wel wat vaker langskomen voor drankjes.
Collie10 .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Wij hebben de afgelopen jaren regelmatig bij Lazy Louis gegeten en het bevalt eigenlijk altijd goed. Het is een gezellig eetcafé, waar de prijs-kwaliteitverhouding doorgaans prima in orde is, maar deze keer viel het eten toch wat tegen: nachos met kaas/gehakt/creme fraiche/guacamole was goed qua smaak, maar de nachos waren niet echt knapperig meer. Kabeljauwtompouce erg flauw, ondanks de kruidenkorst. Wel precies goed gegaard overigens. De bediening was, zoals eigenlijk altijd, zeer attent, oplettend en vriendelijk: ondanks het feit dat vrijwel alle tafels bezet waren was de tijd tussen de gangen precies goed en werden extra bestellingen direct gebracht. Een compliment waard.
Tomas V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Vriendelijk ontvangst en bediening, alleen ze kwamen te weinig langs. De saté was erg lekker. Jammer dat de portie frites die erbij zat wat karig was. Wel lekker gekruid! Al met al een prima eetcafé.
Veronique T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Zondagavond hier gegeten met een groep van 6 personen. Het ziet er gezellig uit en in de aansluitende bar kun je ook echt even heel lekker zitten en heerlijk bier drinken. Het restaurant is ook erg sfeervol. De bediening is in het restaurant heel standaard. Wel vlot, maar niet dat men echt aandacht heeft. Vergeten ook nog wel eens wat. Maar nu het eten: vooraf nacho's met rundergehakt, jalapenos en cheddar. Erg lekker. Goed knapperig en warm. Daarna de steak. Die viel enorm tegen. En waarom:? Dat is het gekke: Hij was warm genoeg, hij was groot genoeg, er zaten geen zeentjes in. Maar... er zat gewoon bijna geen smaak aan. Dat is me nog niet eerder overkomen. Vreemd. Enfin, frietjes erbij waren lekker. Salade heel standaard prima. Al met al: er zijn betere restaurants dus ik denk niet dat we hier terug gaan komen. Maar wel in het cafe ernaast!
JJ_M .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Topavond gehad bij LazyLouis. Eerst buiten op het terras drankje en voorafje genuttigd en daarna met z'n negenen aangeschoven aan gereserveerde tafel.
Alleen maar positieve reacties over de 'voorpret', 'de hoofdmoot' en de 'zoete finale'. Sfeer en bediening is dik in orde.
Ummu K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Ik voelde me hier meteen welkom. Samen met een aantal collega's bezocht. De sfeer binnen is erg gezellig, een lekker wam gevoel. Het bevindt zich in de binnenstad, dus met het openbaar vervoer is het zeer snel bereikbaar. De gerechten zagen er goed uit, porties zijn meer dan genoeg. Zeker een aanrader!
AliceHO .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2015
Gegeten bij Lazy Louis met mijn 85 jarige moeder. Zij houdt van uitgaan, maar eet niet meer zo veel. Aangezien ze dol is op kroket met patat, bestelde ik voor haar het kindermenu, met de vraag een uitzondering te maken voor 80+ers. Nou, dat was echt een probleem! Met tegenzin werd het verzoek gehonoreerd, waarna men het nodig achtte nog een medewerker te sturen, met de mededeling dat dit echt niet de bedoeling was en ook niet meer zou gebeuren! Gemeld dat dit geen probleem is, want we komen toch niet meer terug! Gelukkig kennen wij namelijk ook restaurants die het wel waarderen dat een ouder iemand daar graag komt eten en wel met veel plezier een kindermenu voor haar serveren. Tevens hebben we via Facebook inmiddels ook al aanbiedingen van restaurants die haar graag als gast ontvangen en een kindermenu serveren!
Max_B .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Het eten eenvoudig.
Bediening op routine.
We waren met z'n zessen aan een grote tafel waar ook acht man aan kan je kon elkaar niet verstaan echt een min punt!
De chocolade saus is erg vies en lijkt uit een fles afkomstig, er is ook echte chocolade op de markt!!
Verder leuk dat je na het eten aan de bar nog wat kan drinken, gezellige tent.
Victor M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2014
Prima gegeten vanavond! Met z'n vieren casual uitgebreid gegeten. Carpaccio was niet bijzonder, had wat meer garnituur op gemogen maar was zeker niet verkeerd. Als hoofd hadden wij alle vier de biefstuk. Was niet super goed van kwaliteit maar wel prima gebakken. Had wel wat meer gekruid mogen worden, of anders verse peper en zout op tafel. Garnituur erbij was goed. Bied ook wat anders dan friet aan. Als nagerecht de witte chocolade mousse met ijs. Erg lekker en goede mousse. Wellicht de slagroom weglaten, wordt te machtig. Zeker voor herhaling vatbaar, ook vanwege de goede en attente bediening.
M.P.C. K.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Hier met een groepje genoten van de sate met friet. Je kunt kiezen uit de kip of varkensvleesvariant. Allebei van goede kwaliteit. Ook de toetjes zijn prima in orde. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Bediening is vriendelijk. Een gezellig restaurant.
Liset88 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2013
Dit is een gezellig bruin eetcafe waar ik vaak kom, de bediening en het eten zijn beiden goed. Ze serveren grote porties, ook genoeg friet/sla erbij. De spareribs zijn heerlijk!
Jobke D.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2013
Op een doordeweekse avond met 4 personen gegeten. Gezellig restaurant in een leuke bruine setting. We hadden een beperkte tijd om te eten en dat is prima gelukt. Bediening vriendelijk en attent. Sateh is prima, carpaccio lekker. Voldoende brood met smeersels bij de voorgerechten.
Ploert .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2013
Het is niet slecht toeven hier, maar goed is echt anders. De bediening is correct en vriendelijk, de menukaart, al jaren hetzelfde, is weinig verassend en de kwaliteit van het eten is acceptabel. Het is echter allemaal zo doorsnee dat je voor een leuke avond uit toch ergens anders moet zijn!
Raimooij .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2013
Voor de eerste keer in Lazy Louis voor mij. De vrienden waar ik mee was, waren hier al eerder geweest en stelden Lazy Louis dan ook voor. Een terechte keuze naar mijn idee. Het eten was lekker (ik had een bord goed gevuld met spareribs en patat). De anderen hadden sate haas of een vegatarisch gerecht (gevulde aubergine). De anderen waren, naast mij, tevreden over het eten. In totaal hebben we €77,- betaald voor 4 hoofdgerechten en 11 drankjes (koffie, thee en fris).
De mensen van de bediening waren erg vriendelijk. Het decor zag er leuk uit (veel oude franse reclame- of straatnaambordjes aan de muur). Alleen was het in restaurant erg fel verlicht.
Absoluut een aanrader om nog een keer te bezoeken.
Proverstefan .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
Leuke bediening, vriendelijk en het allerbelangrijkste is dat we hier super hebben gegeten. Voor zowel de lunch als diner kan je hier goed terecht. Daarna met de meiden nog een heerlijke Irisch Coffee gedronken in het cafe.
Frankminnaar .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2012
Zelden zo'n slechte horeca ervaring meegemaakt als het om hapjes aankomt. Een als "oosters" borrelgarnituur aangeprezen borrelhap met "exotische" hapjes (%u20AC 9,80), blijkt niets ander dan een ordinaire frituurschotel met frikadelletjes, bamischijfjes en gehaktballetjes.
Een grote teleurstelling als je de rest van de kaart bekijkt qua prijs/qualiteitsverhouding.
Het personeel haalde ze schouders op bij vragen over deze teleurstelling. "Er zat bami bij, dus is het oosters en exotisch" (-1)
Maurice S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
Tijdens een weekendje Amersfoort hier terecht gekomen. Lekkere champignons in bier beslag als voorgerecht. Over het algemeen een goede bediening, af en toe lang wachten door de drukte, maar wel gewoon vriendelijk. Lekker gegeten en niet te duur. Het interieur straalt Jazz uit door het koperwerk, instrumenten en foto's van bekende muzikanten. Gewoon leuk om mee te nemen in een bezoekje aan Amersfoort.
CM12 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2012
Eten is prima, niet echt een spannende menukaart, maar het smaakt goed. De service is wat minnetjes, weinig aandacht voor de gast - beetje standaard bediening.