Lazagne

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

• Af te huren , Catering
DP .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Lekkere Lazagne als je trek hebt om iets af te halen. Je kunt het daar ook opeten maar dat vind ik persoonlijk geen aanrader
Jacquelyn .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Wat toevallig , ik was op die dag ook lasagne aan het halen, het was druk maar toch hier duurt het wachten niet langer dan paar minuten,die vrouw die aan het serveren was probeerde iedereen tegelijkertijd te helpen toen is het emmertje omgevallen, dan zag ik een andere vrouw die kwam helpen met schoonmaken... Heerlijke lasagne trouwens, chique winkel dus ik twijfel dat met vieze handen wordt gewerkt. Echt een aanrader
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Na een vermoeiende werkdag is een afhaal-lasagne van deze zaak comfortabel voedsel, maar de veelgeroemde Matilde is een saai homogeen geheel waar geen variaties in smaken en texturen in zijn te ontdekken. Als je niet moe bent van je werk is dit echt te saai en ook niet zo Italiaans. Bij mijn bezoek viel een bak met bestek in water om; op een gegeven moment waren er drie mensen tegelijk aan het schoonmaken terwijl er gemakkelijk een de klanten had kunnen blijven helpen. Na poetslappen, de vloer en een bezem te hebben gebruikt werd - zonder handen te wassen - mijn lasagne met vieze handen ingepakt. Dat kan echt niet!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
Heerlijke lasagnes zoals ze alleen in Italie of door Italianen in Nl gemaakt kunnen worden! De "Matilde" (bolognese) is een topper. Maar ondanks dat ik enorme carnivoor ben halen we ook regelmatig de spinazie ricotta variant. In totaal 3 varianten en dan nog de desserts !!! Elke keer weer n klein feestje :-) voor minder dan 10 euro een geweldige maaltijd. Gewoon proberen dus
Frederieke V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2014
De kwaliteit van het eten hier is erg goed. Elke dag worden drie verschillende soorten lasagne vers gemaakt voor die avond, op=op. De tomatensaus gaat er pas overheen als je het komt halen en dat maakt het ook lekkerder. Er worden goede producten gebruikt en de smaak is uitstekend. Niet te veel zout. De prijs is ook goed en daarom een 9.

Ik ben hier veel geweest toen ik zelf weinig tijd had om te koken. Dit is een van de weinige afhaalplekken in mijn buurt waar ik geen concessies aan smaak en kwaliteit hoef te doen. Bovendien is het eten al bereid, dus het is echt binnenlopen en meenemen. De laatste tijd haal ik niet vaak meer omdat ik de smaken nu wel ken en toch al niet zo'n pasta-eter ben.

Mijn favorieten zijn de cannelloni met ricotta en de lasagne met pompoen en artisjok. De toetjes zijn ook lekker, vooral de parfait en de mousse met saffraan, maar verhoudingsgewijs vind ik die dan weer duur. Voor mij zijn de porties precies goed. Ik zit niet tegen mijn zin de boel op te eten, maar ik houd ook niets over.
Saskia R.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
Eindelijk, na heel vaak langsfietsen, uitgeprobeerd. Heerlijke lasagne, mooie verse ingrediënten, met een 'snufje liefde' (alsof je Italiaanse oma in je eigen keuken staat) Ga! Niet teveel over zeggen, gewoon gaan proeven.
Corneliabal .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2013
Hier al een tijdje geleden afgehaald.
De lasagne is heerlijk zeker die met spinazie vind ik heel lekker.
Probeer ook eens een ijsje hij heeft hele vreemde smaakcombinaties die veel lekkerder uitpakken dan wat je er zelf van denkt.
Vedrana M.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2012
Echte Italiaanse lasagna. Hierna wil je geen andere meer. Een verbeterpunt: zo af en toe een special, lasagne met andere ingredienten, voor wat meer afwisseling.
Reveorpnjif .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2012
Een stukje Italile bij mij om de hoek. Keuze is beperkt, maar dat mag de pret niet drukken. 4 soorten lazagna's en 5 soorten toetjes. Zeer sympathieke uitbaters, erg smaakvol eten. De mix van de verschillende lazagna's is mijn favouriet: tricolore