Layalina

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Wi-Fi
Voordelig
Melvin W.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijk Libanees eten voor een zeer vriendelijke prijs. Ook voor de minder avontuurlijke eters goed geschikt. Zeker een aanrader om eens te proberen. Gekozen voor de vers gemaakt koude en warme mezze en een hoofdgerecht. Al met al iets te veel gegeten, waardoor het dessert (baklave) mee naar huis is gegaan. Je kunt hier overigens ook afhalen, dus als je een keer makkelijk maar wel lekker eten wilt voor thuis, kun je hier ook goed terecht.
TiMaR .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Wat een leuk concept om een hoofdgerecht te bestellen en daarnaast onbeperkt bijgerechten te kunnen opscheppen. Heerlijke hummus of baba ganoush op een stuk Libanees brood. Ook de warme bijgerechten waren lekker. Enkel de wraps met kruiden vond ik zelf te overheersend.
Het hoofdgerecht uit de keuken was smaakvol. De spies van lamsvlees had iets malser en minder droog gekund.
De bediening was erg vriendelijk. Misschien kunnen ze de zaak nog iets gemoedelijker maken. Toen we binnen kwamen (gereserveerd) moest de muziek nog worden aangezet. Dat was een beetje vreemd. Ook oogt het nog een beetje kil. Verder wel een geslaagde avond en zeker de moeite waard!
Vaerny C.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Met mijn islamitische vriendin hier gegeten. Meestal kan zij niet alles eten, vanwege het feit dat weinig restaurants volledig halal zijn.
De bediening was erg vriendelijk. Het meisje was nog wat onervaren en onzeker, maar wel erg behulpzaam.
Het buffet met koude en warme gerechten was veel met tomaat en aubergine, waar ik vaak niet goed (allergisch) op reageer. Maar ik was vergeten dit te melden. Er waren echter nog steeds een aantal gerechten die ik wel kon eten en deze waren heerlijk van smaak.
De linzensoep met een vleugje verse citroen was heel erg lekker.
Het hoofdgerecht, een mixed grill, was lekker gekruid met een erg lekker, romige knoflooksaus. Voor de prijs hoef je het niet te laten. Voor €24,- waren wij meer dan voldaan!
YCP .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
We zochten in onbekend Doetinchem een avondmaal met Syrische vrienden en vonden dit nieuwe Libanees- Syrische restaurant.
De begroeting was bijzonder hartelijk, het eerste advies - een alternatief voor wijn want ze schenken geen alcohol - een verrassing: tamarinde, vijg, amandel en pijnboompit in rozenwater..
Daarna aten we zo'n 15 verschillende mezze (warme en koude hapjes, heel uiteenlopend, o.a. zuur, vers en fris, prima gefrituurde couscous, aubergine-mousse, tuinbonen..) - en daarna kwam nog het hoofdgerecht, gegrillde spiesen met weer een enorme variëteit aan verse hapjes en sauzen.
De kok en serveerster kwamen steeds vragen of we tevreden waren, - dat waren we dus, - en boden een thee met klein dessert aan.
De rekening was de laatste verrassing. 25 € pp, heel weinig geld voor zoveel vers en divers mooi eten.