Lavinia Good Food

Meer informatie over restaurant Lavinia Good Food

7,2
Winelovers .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
Leuke tent met ongedwongen sfeer. Kom hier vaak. Eten is erg lekker alleen een beetje uit verhouding (soep voor 9,50??) koffie's en speciale koffie's/thee zijn top.
Alleen jammer dat het altijd mega druk is in het weekend dus echt lekker rustig met iemand kletsen kun je dan niet. Door de week echter wel.
In de bediening zijn veel nieuwe gezichten. Niet persé een verbetering. Zeer afwisselend in klantvriendelijkheid/mate van interesse en daarnaast ervaring.
Evengoed zeker een aanrader en ook voor TO go!
Andreas123 .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Ik heb bij Lavinia geluncht met een vriendin op zondag. Het was behoorlijk druk, maar gelukkig nog een tafeltje kunnen krijgen. Heerlijke Pizzetta gegeten en salades van het buffet, wat echt een heel ruim portie was. De bediening was opvallend snel, informeel, maar op een leuke manier. Ik kom ZEKER terug en wil binnenkort ook de avondkaart gaan proberen!
Aalheks Z.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Geluncht met twee vriendinnen, waarbij we bij uitzondering konden reserveren vanwege een rolstoel – dat was gelukkig geen probleem dus. Wel zaten we dichtbij de deur, wat op zich geen probleem is behalve dat hij enorm klemde en je het halve portaal eruit trok als je hem dicht wilde trekken/duwen. Was een soort 'running gag' geworden dus ook wel weer grappig. Ik hoop dat ze die deur maken voordat de temperaturen hoger worden en het metaal zal uitzetten! Over het eten: was lekker, maar kwaliteit-prijsverhouding was wat scheef. Ik vond 12,- of zo toch wat te duur voor een sjieke flammküchen. Cakes/taarten waren heerlijk en de bediening was wat te losjes voor ons maar niet onaardig, wel servicegericht!
Gert-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
Lavinia is een speciaal restaurant met een speciale sfeer. Uitermate informeel. De stoelen, tafels en banken lijken zo van de rommelmarkt te komen. Ook de banken hebben hun beste tijd gehad. In een normaal restaurant zou het stevig negatief zijn, maar hier hoort het er echt bij. Al die bijeengesprokkelde spullen geven wel die informele sfeer. Daarom heeft die totale informele sfeer wel wat en trekt telkens volle "zalen". Het is klein, ongemakkelijk, maar het eten is gewoon goed. Lekkere salades (kies zelf de samenstelling uit), drankjes, bijna alles vegetarisch. Ook de bediening is informeel. En omdat het eten zeer betaalbaar is en lekker blijven de gasten komen. Ook kan je kookboekjes, delicatessen en kookspulletjes kopen. Het eten is geen ster waard, maar wel lekker en de informele sfeer vergoedt een hoop! Lavinia: een vreemde leuke eend in de bijt!
Winfried L.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Lekker geluncht: sandwich met geroosterde groenten en een sla-wrap (slablaadjes) met guacamole en zwarte bonenmousse.
Vlotte en aardige bediening
Heerlijke taartjes. Leuk ingericht.
Valentine V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Eten is kwalitatief goed. Met name de boterham met mashed avocado en appel, de 'pizza' rauwe zalm met wasabi en de verschillende dagverse salades, veelal vegetarisch. De bediening vind ik matig, ene helft wat ongejnteresseerd of zelfs uit de hoogte, andere helft knullig en hier en daar ook wat sloom. Setting is prima, beetje bijeen geraapt maar past bij het soort tent.
Bertus R.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Een zaak die er veelbelovend uit ziet. Helaas zijn de porties (zeker als je ook naar de prijzen kijkt) aan de erg kleine kant. De kwaliteit van het eten zelf is redelijk. Maar de grootste teleurstelling was de chai latte, nog nooit zo'n waterig flauwe chai op.. De bediening is aardig en de inrichting is ook leuk. De WC's zijn echter wat minder fris, ook erg donker. Al met al een tent die er leuk uit ziet maar het niet helemaal waar weet te maken.
Jacqueline T.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Inspirerende omgeving en heerlijk eten. Gerechten die anders en beter zijn dan normaal. Genieten in een huiselijke sfeer. En wat een leuk en behulpzaam personeel. Die meiden weten echt veel af van het eten en kunnen goed helpen bij dieetwensen. Zeker aan te raden. En ik blijf terug komen!
Dimitri O.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Lunch bij Lavinia: Gezond en natuurlijk eten kan wèl lekker zijn. De bediening is vrolijk en vlot, het interieur luchtig. Lavinia ligt een beetje verscholen in de Kerkstraat en is helaas niet open voor diner, maar ik heb er een adresje in mijn buurt bij.
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2015
Hier onlanga een broodje gegeten met gegrilde groenten. De smaak was top! De portie echt zeer zeer klein voor een behoorlijke prijs. Super zonde anders zou ik hier vaker komen eten. Service is vriendelijk maar wel wat onervaren. Decor is top!
Dagmar Z.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Leuk tentje met divers publiek op de zondag middag! De zaak heeft zeker veel potentie en is leuk aangekleed. De leuke menukaart eindigt helaas in een desillusie wanneer het eten wordt geserveerd. De porties zijn ERG ERG klein! Halve kopjes koffie en 1 kleine boterham als je een broodje besteld. De bediening is niet adequaat. Helaas dus...
Jordi G.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Uitstekende lunchzaak. Hij zat bomvol op de zondag middag dat wij er waren. Ik heb zelden zoveel mensen onverrichter zake weg zien gaan omdat er helaas geen plaats meer was.
De zaak is 'hapsnap' ingericht met veel hout en geen twee stoelen zijn hetzelfde. Dit komt de sfeer overigens ten goede. De gerechtjes zijn 'good food'. Dus geen e-nummers, veel lokale ingredienten, etc. De smaak is uitstekend. Wij hadden de dagsoep, de gegrilde groenten boterham en de avocado boterham. Met daarna nog een stukje vegan cheesecake, omdat we de verleiding niet konden weerstaan.... Allemaal zeer smaakvol en bovengemiddeld lekker. De porties zijn wat klein vs de prijs, maar dat zal wel de goodfood bonus zijn, voor duurdere ingredienten. Bediening was enthousiast en af en toe zoekende, maar dat pas prima bij deze zaak.
Saskia Z.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Heerlijke salades bij Lavinia! Wat een pittige smaak voor een vegetarische maaltijd. Hier staat iemand in de keuken de er echt verstand van heeft. Ook het drankje, Orange, was superfris en had een bite. De meiden waren meer met elkaar bezig dan met de gasten. Nou begreep later dat er eentje haar eerste dag had en het megadruk was, dus er ontstond lichte stress. Tja en dat is dan een nadeel als je hele jonge meiden in zo'n zaak zet, die kunnen daar gewoonweg nog niet zo goed mee omgaan. Ik moet daarbij dus benadrukken dat ik denk dat het een moment was dat ik (en zij dus ook) net even pech had. Want ze hebben alledrie wel een keer gevraagd of het mij smaakte en de meneer uit de keuken zorgde ook nog ongevraagd voor een extra glaasje water. Zeker moeite om terug te gaan. En nogmaals die meiden zijn erg aardig en hebben potentie!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Leuke zaak net voorbij de oude ABNAMRO passage bij de vijzelstraat. Veel liefde, alles zelf gemaakt en veel eigen produktjes om mee te nemen. De mangohumus op brood is heel verrassend en super lekker. Koffie's en gebak ook meer dan ok. Prima adres voor lunch of wat mee nemen. Echte aanrader!