Lavanta

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 21:30
- Ontbijt vanaf 10:30
- Lunch vanaf 10:30
- Diner vanaf 15:00

Jouw recensie over het restaurant Lavanta

Peter S.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Lavanta is een klein Turks restaurantje annex traiteur. Achter de vitrine met de diverse gerechten stonden twee vriendelijke en behulpzame dames. Ik had gehaktballen met een soort van tomatensaus, een schaaltje tuinbonen, een portie spinazie, een stuk moussaka van gehakt en aubergine (al heet dat waarschijnlijk helemaal anders in Turkije), bulgur en cacik. Alles was erg vers en smaakte uitstekend. Voor de spinazie kom ik zelfs beslist een keer terug.
Ruurt S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Wat een leuk tentje! Ons oogde het nieuw, maar ze zitten er blijkbaar al even. Heel erg aardige dame die opneemt en serveert. Jammer dat ze niet door had dat er al aan de tafel was gegeten en de kruimels en servetten van de vorige gasten er nog lagen, maar die hebben we zelf maar opgeruimd.
Wanneer je van Couscous, vegetarische gerechten, bijzondere salades en andere zuid-mediterrane Turks/Marokkaanse gerechten houdt, dan moet je hier zijn! Het ziet er allemaal heerlijk uit, en de keuze is enorm.
We hadden de zalmsandwich met zelfgebakken notenbrood (wat droog, dat brood, verder erg lekker), de geitenkaas (prima), Tiramisu (enorm machtig maar wel erg lekker) en de worteltaart (heel goed). Prima te eten dus.
En het tentje zelf? Tsja, zo zitten er in Amsterdam nog honderden. Wel heel leuk dus.
Sama S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Heerlijke gezonde gerechten. Er zit veel bij voor de vegetarier. Je proeft dat het met passie en liefde is gemaakt. De bediening is erg vriendelijk!
Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2013
Zéér aan te raden Turks (afhaal)restaurant. Wordt gerund door een vriendelijke mevrouw die alles zelf maakt. Diverse gerechten geprobeerd, alle even geslaagd. Nagerechten ook prima. Porties zijn iets aan de kleine kant, moet je wel even rekening mee houden. Vond ik niet echt een probleem gezien de schappelijke prijzen.