LAVA

4,9
4,6
Mignon B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Bon via Vakantieveilingen. We zijn echt geen klagers en heb ook nog nooit een slechte recensie gegeven voor een restaurant maar dit was echt slecht. Erg weinig keuze. Vlees vooral frikandel, diepvrieshamburgers, stukjes speklap. Werd niet meer bijgevuld. Vis in folie was echt niet lekker. Aangemaakte salade die er verlept bij lag. Muziek was wel gezellig, maar verder geen sfeer. Zag er allemaal oud en vies uit. Zeker geen aanrader, ook niet voor scherp Vakantieveiling tarief.
Tonnnn .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Zeer weinig keuze. Voor frikadel en hamburger kun je ook naar een snackbar. Vieze tafels, je bleef er gewoon aan vast kleven. WC's zeer vies, volgens mijn vrouw het damestoilet ook. Een aantal jaar geleden ook hier geweest, toen was het top. Wij komen hier nooit meer.
Ryan H.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Bon via veiling weten te strikken, voorheen al netjes laten weten dat we met 4pers en 1 baby zouden komen en of ze netjes een kinderstoel wouden klaar zetten. In dat geval goed geregeld. Maar daarna was service echt slecht. Bij aankomst kap vies (stof) sliert hing eraan, kap vettig, de knijper voor het vlees om te draaien was vettig niet goed gewassen.

Bakken waar vlees inzaten minimaal en werd niet bijgevuld, en als je erom vroeg of bv de bbq worstjes er nog waren dan ging ze even navragen in de keuken vervolgens kwam ze niet meer terug naar ons om de informatie terug te koppelen. Hetzelfde gelde ook voor de curry fles was leeg vroeg om een nieuwe ging ze na in de keuken wederom was ze niet meer bij ons gekomen om te melden. Al met al was het er gewoon niet. Erg slecht terwijl we om 18.00 er waren.

Hamburgers kleine formaat smaak wel goed, voorgekookte hamburgers vreselijk, kippedijen goed, gehakt sticks goed, spek redelijk, gepofte aardappelen lekker, vissticks erg jammer, salades niet fantastisch echt simpel.

Vulbakken heb het gevoel dat temperatuur niet wordt behaald en de vlees te warm is bij het eruit scheppen. Kijk goed uit voor warme dagen en bacterie, voedselkwaliteit.

De keuken chef kwam maar 1 keer kijken bij de vulbakken maar bleef op 1 positie staan kijken nam geen tijd om rondom de bakken te checken wat goed of niet goed meer was eruit te halen of te verversen.

Kortom een simpel restaurant die je het gevoel geeft dat het erg slecht gaat met dit bedrijf je ziet de ondeskundigheid, onproffesionaliteit, niet naleven van hygiëne, kwaliteit is nog ver te zoeken.

Tot slot ze mogen van mij betreft de tent sluiten want dit is echt een lachertje. Dit was mijn eerste en tevens laatste keer.
Simon112 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Ook wij hadden en bon en na het lezen van de verhalen verwachtten we het ergste. Nou, t viel mee. Vriendelijke nette meisjes in de bediening. Er is wel degelijk een kapstok, mooi in de hal zodat je jas fris blijft. Het restaurant zelf is niet al te schoon, maar borden, bestek en belangrijk, het bbq rooster waren dat wel. Dochter met rokje aan en lange benen verbrandde meteen knie aan de bbq onder de tafel, daar zou echt iets omheen moeten. De soep was zelfgemaakt, smaak was niks mis mee, alleen erg vet en veel vermicelli. Grote mand vers turks brood op tafel, kruidenboter zelfgemaakt, maar helaas van goedkope margarine. Keus aan vlees is inderdaad triest, wat er lag was wel vers. Worst, frikandel, hamburger, kipfilet, kipvleugels, vis en groentepakketjes, lamsspiesje en twee soorten zelf gekruide gehakt burger en rolletje. Die laatsten waren erg lekker. Wij waren er op vrijdag. De salade was absoluut vers, niet bijzonder, maar prima te doen. De losse tomaat en komkommer ook vers. Door de hitte krijg je wel dorst, ze kwamen daarvoor bijna niet langs. Voor water hoefden we niet te betalen, kregen netjes kraanwater. Fris en bier is van aldi kwaliteit. Schaal frietjes kreeg je op tafel, goed gebakken, niks mis mee. Ook zonder bijbetalen kreeg je gewoon meer frietjes. Er was geen kassa en dus ook geen pin, meisjes schreven alles in schrift, maar 2,50 per drankje is makkelijk rekenen en ze liet het ons controleren. Al met al viel het ons dus mee, voor de prijs van de bon kon het net. Maar wij zouden dit restaurant niet aanbevelen of nog een keer teruggaan. Oja, dessert niet aan gewaagd, geen idee ook of ze dit hebben, ergens anders nog lekker ijsje gehaald.
Dennis B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Wat een ongelofelijk slecht restaurant is dit. In mijn ogen is service alles voor klanten over hebben, nou dit was ver te zoeken. Geen fatsoenlijk ontvangst, geen jas aannemen of überhaupt een kapstok om je jas op te hangen, een goede start dus. Vlees was onvoldoende. Geen kip saté, of een lekker biefstukje, maar een mini hamburgertje. Visvingers? Laat me niet lachen.. Vissticks in folie zul je bedoelen. Klaar uit de vriezer op het bordje. Sauzen? Nee sauzen komen niet echt voor.. Mayonaise uit de fles en een beetje knoflooksaus. Ook wordt er verschil gemaakt met drinken. Neem je een drankarrangement, krijg je grotere glazen, neem je dit niet, dan krijg je een klein glas à €2,50. Al met al gegeten en willen we betalen. Pinautomaat was er deze keer wel, maar hij deed het niet.. Niet heel gek als hij niet aan de lader zit. Of wij 500 meter verderop maar even wouden pinnen en dan terug komen. Al met al contant betaald, geen wisselgeld. Klagen dat gasten alleen maar met 'groot' geld betalen! Wat een amateuristisch gedoe! Voor ons nooit meer! Laat die eigenaar lekker een andere hobby zoeken want dit is lach wekkend! Over zijn humeur zal ik het verder maar niet hebben, klantgericht denken, alles eruit halen voor je klanten en een optimale service komt niet in zijn vocabulaire voor. Maar goed, wie ben ik om te oordelen? Fijne avond!
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Hier met zijn 4en wezen eten omdat we bonnen hadden. In het verleden hier ook 2 keer geweest. Dat was toen prima. Maar toen zat deze eigenaar er nog niet op. Entourage is triest en donker. Persoonlijk 2 jongemannen die 0 ervaring hebben. 1 liep zelfs in zijn jas. Meest simpele vragen konden ze niet direct beantwoorden. Patat was aangebrand en de salade was bruin en goor. Vlees wat er ligt is niet slecht, maar absoluut geen restaurant kwaliteit. Daarnaast zijn de stukjes erg klein en amper keuze. Alleen de goedkope soorten liggen er. Geen karbonade, steak of biefstuk. Saus is er nauwelijks. Mayo in een knijpfles en knoflook in de bak. Bbq aan onze tafel was ook aan vervanging toe. Achter ons is een tafel weggelopen. Nooit meer.
Bushtukker .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Gezien recensies op internet waren de verwachtingen niet hoog gespannen. Het viel daarom nog wel mee. Eten is simpel en niet spectaculair en de 'verse' salades heb ik niet aan te durven raken want het zag er niet fris uit.
Bediening is verder prima, niks mis mee. Dat drank een belangrijke bijverkoop is kan ik wel begrijpen, geen probleem. Al met al niet geweldig maar ook niet dramatisch.
Suus B.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
We dachten gezellig voor onze huwelijksdag uit eten te gaan, het zaakje was erg klein dan verwacht je gezelligheid maar het was erg kill (en koud) de keuze aan vlees was enorm slecht en enorm weinig. 9/10 producten waren van varkens vlees. Er was weinig keuze aan salade plus dat de tomaten alleen al erg oud waren. De stoelen waren erg vuil na er langs te zijn gegaan met mijn vinger was mijn vinger helemaal zwart. De damestoilet was goed verzorgd met was tafel etc de heren toilet was vies, lampen deden het niet en de kraan was kapot. Het personeel was wel vriendelijk maar haalden niet optijd de tafels af deden alsof ze ons al jaren kende wat niet het geval is. Het drinken was ook erg duur een bier en wijn arrangament kost 12.50 pp en die van frisdrank 7.50 een glas cola los kostte 2.50 dus reken maar uit.
Al met al niet voor herhaling vatbaar. En de moeite van een slechte recensie typen meer dan waard!