Lauwersmeer Paviljoen

Meer informatie over restaurant Lauwersmeer Paviljoen

• Terras
Hedwig D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
We zijn hier afgelopen week geweest. Smiddags een drankje met een borrelhapje. Die zag er al dermate veelbelovend uit dat we tegen elkaar zeiden "hier komen we terug".
Nu zaten we in Eson stad waar de keuze ook niet denderend is, dus toevallig de zelfde avond met de kinderen heen.
En wederom genoten. Uiteraard deed het heerlijke weer hieraan mee, kaart is niet groot, mat wat er vriendelijk geserveerd werd was prima.
Restaurantstoeltje .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2013
na een hartelijk ontvangst en een goed glas wijn terug gegaan met een groepje om eens lekker te gaan eten.
Voor iedereen wat wils op de menu kaart. En de pianist die speelde oude bekende deuntjes erg leuk.
we hebben een leuke avond gehad en lekker gegeten. verrassing van wat vuurwerk in het nagerecht werd door onze tafelgenoten)mensen met een verstandelijke beperking' zeer zeker gewaardeerd...
Jipie .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2012
Aan de prachtige ligging en aan het vriendelijke, goedwillende bedienend personeel zal het zeker niet liggen, dat wij dit restaurant voorlopig niet meer bezoeken. Nee, dat heeft dan vooral te maken met de fantasieloze kaart met gerechten die door iedere hobbykok zonder enige problemen op tafel kunnen worden gezet, maar hier met de nodige tekortkomingen worden geserveerd. Te lang doorgebakken en daardoor te droog vlees , te kort gebakken aardappeltjes en een salade waarin de dressing ontbreekt, worden je hier voorgezet. Dat de porties vlees ook nog eens zeer klein zijn is, door de kwaliteit van de bereiding, bijzaak.