Laurel's

Varkensmarkt 7 8102 EG Raalte Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Laurel's

• : Gratis parkeren in de buurt & Valet parking

Jouw recensie over het restaurant Laurel's

H K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Uit bovenstaande blijkt dat we tevreden zijn.Vooral met kleine kinderen is het prima vertoeven. De speelhoek is iets weggewerkt en toch overzichtelijk
Erik .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2014
Sobere pannenkoekjes, niet echt heel bijzonder. Kinderpannenkoeken relatief duur. Bediening is keurig. De uitstraling van het restaurant is ook netjes, maar wel wat steriel. Voor een pannenkoekhuisje vrij sfeerloos, vond ik. Want ook modern kan heel sfeervol zijn. Dinsdags gesloten, vonden wij opmerkelijk, maar is misschien wel gebruikelijk in deze regio.
wubbejan .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2013
Inleiding:
Tijdens ons familieweekend van ma tot ma tot 4 maart op het vakantiepark Hellendoorn zijn we elke dag uit eten geweest. Met een paar kleine kinderen kom je dan al gauw uit bij een pannenkoekenrestaurant. Via internet had ik er een paar gevonden, één ervan, in Raalte leek ons wel heel geschikt. Laurel’s leek mij een prima uitbating om er met de kleinkinderen te gaan eten, een leuke speelhoek met voldoende afleiding voor de kinderen.

Samenvatting:
Dit bleek een goede keuze te zijn, onze twee kleinkinderen hebben zich prima vermaakt in de kinderhoek. Het restaurant heeft veel meer dan honderd couverts. Als het volzit met echtparen met kinderen, dan zal de speelhoek wel erg klein zijn. Maar onze kleinkinderen hadden het rijk er alleen, dat was genieten geblazen dus.

Ambiance:
De ambiance is van het niveau dat je mag verwachten van een pannenkoekenrestaurant, niets meer en niets minder! Een leuke speelhoek voor de kinderen en voor de volwassenen eigenlijk weinig conform!

Het eten:
Je gaat naar zo’n restaurant om de kinderen te verrassen op pannenkoeken, maar de blaagjes kozen voor frietjes met mayonaise en kip-nuggets. Dus wij wel aan de pannenkoeken, overigens een zeer ruime keuze . Voor mij een boerenpannenkoek (met spek, champignons en ham). Als senior had ik echt ruim voldoende aan de voedingswaarde van zo’n koek, ik was helemaal verzadigd, de pannenkoek was in eerste instantie heerlijk, maar na zo’n halve koek wil wel weer eens iets met een andere smaak. Ik heb nog een Irish coffee als nagerecht genomen. Mijn tafelgenoten kwamen uit op een heerlijke sorbet en onze kleindochter genoot weer van het tigste keer van een schatkistje!

De wijn:
Gewoon een glaasje rode wijn, zonder verdere pretenties. Anderen kozen voor cola of een frisdrank.

De bediening:
Niet goed en niet slecht, voldoende dus. Een plichtmatige bediening zonder echt aandacht voor de kinderen.

Extra info:
Prima restaurant om er met kleine kinderen te genieten van pannenkoeken of frituur. De kleine kinderen kunnen zich er goed vermaken. Onze kleinkinderen hebben er genoten en wij dus ook.