Latour Kaas- en Wijnkoperij

Meer informatie over restaurant Latour Kaas- en Wijnkoperij

Dinsdag t/m Zaterdag 08:30 - 17:00
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Een begrip in Breda maar we hadden er eigenlijk nog nooit gegeten. We liepen toevallig langs en probeerden het maar eens een keer. Geen spijt van, er hangt een heel gezellige sfeer en de bediening is echt heel vriendelijk. Ik had het broodje Latour en dat was een goede keuze, allemaal lekker vers en goede kwaliteit van ingrediënten. En een heerlijk wijntje erbij. Komen hier zeker nog eens terug om ook een kaasplankje te proberen.
Liesbeth M.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
We kennen dit adres al jaren als traiteur maar omdat we er zowat om de hoek wonen zijn we er eigenlijk altijd alleen voorbij gelopen richting binnenstad . Na de verbouwing toch wel weer nieuwsgierig geworden en plaats genomen op het uitnodigende terras. Prima koffie en heerlijke appeltaart met echte slagroom. Omdat de lunchkaart er veelbelovend uit zag zijn we de dag erna terug gegaan en hebben we inderdaad genoten van een prima lunch en een heerlijk glas witte wijn waarbij standaard kraanwater wordt geserveerd. Pistolet 'Goudkust' was zeer smakelijk en ruim belegd met krab, frisse salade en o.a. pijnboompitjes. Ook het broodje Martino viel erg in de smaak. Snelle, vriendelijke en zeer attente bediening . Een aanrader!
Edwin G.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Mijn ervaring met Latour staat lijnrecht tegenover de mening van JeffBertens. Ik ben al jaren een vaste klant en niet zonder reden. Dit is een van de weinige zaken waar je altijd vriendelijk wordt behandeld. De liefde voor het vak is duidelijk te zien...maar vooral te proeven. De broodjes worden altijd vers bereid en mijn grote favoriet is hun beroemde kaassalade. Er is de afgelopen periode met man en macht gewerkt aan de verbouwing. Latour is een trendy zaak geworden en zeker geen gebakken lucht! Ga vooral zo door!
Lidym .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Afgelopen vrijdag had ik een teamdag georganiseerd bij latour in de wijnkelder. De entourage van de kelder is erg sfeervol te noemen en daardoor hebben we ook genoten, maar wat hier aan vooraf ging was echt niet klantvriendelijk. Ik heb zelf drie keer moeten bellen waar mijn prijsopgave/offerte bleef. Zo moeilijk kan het toch niet zijn? Een prijs voor wat drinken incl. een pistolet en een borrelhapje bij de afsluiting. Na veel heen en weer gebeld/gemaild te hebben had ik eindelijk een prijs.

Gedurende de dag liepen de meiden van de bediening hard om het ons naar ons zin te maken. Tijdens de lunch wilden we wat extra broodjes bestellen, want het was niet genoeg. Dat hebben ze geregeld.

In de middag werd ik aangesproken door een van de eigenaressen dat we niet buiten mochten staan (even genieten van het eerste zonnetje). Want wat zouden de mensen zeggen??? Tevens werd ik aangesproken op het feit dat er twee collega's een bidon bij zich hadden met kraan water. Ik had het niet eens gezien....

De verassing kwam bij het afrekenen. We zouden 3 a 4 drankjes boven arrangement zitten dit waren er 9 en we hadden 5 broodjes extra. Voor deze extra consumpties moest ik ruim €75 betalen, want wat hadden ze gedaan? Ze hebben per broodje kaas een plakje komkommer berekend a €0,25, eitje was ook €0,25 een beetje sla ook enz.....terwijl je op de menukaart een all-in prijs hebt staan. Maar nee dat was voor ons niet van toepassing.

Al met al is er met deze mensen niet fijn zaken doen en voel ik me zwaar bekocht door de eigenaresse van Latour.

Al met al eens maar nooit weer!!!!
Ivo M.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Spontaan een broodje gaan eten, moet zeggen dat ik er meer van had verwacht. De producten zijn speciaal maar het pistoletje Roma (mozzerella en tomaat) en de geitenkaas waren vrij simpel en slordig/haastig opgemaakt en dat voor € 8,60..per pistoletje vind ik vrij fors. Het was druk en dit was te merken aan het personeel wat overigens wel beleefd was. Wat zeker wel een aanrader is om met een groep een proeverij te organiseren in de kelder.
Baofan .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Als inwoner van Breda moet ik toegeven dat dit de zaak is waar ik met liefde mijn geld spendeer.
De broodjes zijn heerlijk (probeer eens kaas-ui), specialiteiten zijn zalig en de service is top! Daarnaast kun je er ook een lekker flesje wijn kopen voor bij de kaas.

Aanrader!!!!!
Preuvert .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Verrassende lunchroom met vers gebakken broodjes en vers beleg, sfeervol en fris opgemaakt.
Zeer vriendelijk en attente medewerksters.
Jeannette B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2014
Tussen het winkelen door een lekker broodje eten op een wat rustiger pleintje in het centrum? Dan kun je hier goed terecht. De broodjes worden steeds vers gebakken, het beleg is vers en de garnering ziet er fris uit. Een aantrekkelijke hap dus. Of je nu kiest voor het broodje bal of voor de Parma ham, het smaakt allemaal prima. En de huiswijn is hier vanzelfsprekend erg goed. De iets uitgebreidere broodjes hebben leuke namen en zien er ook zeer verzorgd uit. Een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Wel jammer dat de bediening deze keer niet goed oplette en wij ze erop attent moesten maken dat onze broodjes al even op de counter stonden.