Latour (Grand Hotel Huis ter Duin)

Kon. Astrid Boulevard 5 2202 BK Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Latour (Grand Hotel Huis ter Duin)

De Noordwijkse duinen, zee en zand, een prachtig uitzicht, steeds anders, maar altijd boeiend.

Buiten ervaar je de elementen van de natuur. Binnen kun je genieten van de warme, ontspannen sfeer. In restaurant Latour verwennen we je graag met verrassende gerechten en mooie wijnen. Dat is namelijk onze passie: het creëren van heerlijke smaakcombinaties.

In 1990 serveerden we ons eerste gerecht. Vanaf 2005 is Latour jaarlijks bekroond met een Michelinster. Daar zijn we natuurlijk heel trots op, maar de waardering van onze gasten vinden wij minstens zo belangrijk. We blijven daarom steeds bezig om onszelf te verbeteren, onze keuken is voortdurend in ontwikkeling.

Onze inspiratie halen we uit de hele wereld. We gaan graag op reis om voor onze gasten nieuwe smaaksensaties te ontdekken. Dit doen we vanzelfsprekend met respect voor de natuur. Uiteraard besteden wij veel aandacht aan onze wijnkaart. De juiste combinatie van wijn en spijs geeft uw diner een extra dimensie. De smaak van een gerecht komt hierdoor nog beter tot zijn recht. In onze kelder hebben wij zowel wijnen van traditionele wijnhuizen, als van kleine wijnboeren. Rekening houdend met uw wensen, hebben wij voor elk gerecht een passende wijnsuggestie.

Kortom, wij hebben alle ingrediënten in huis om onze gasten een onvergetelijke avond te bezorgen. We ontvangen je graag in ons restaurant! Marcel van Lier zit ruim 20 jaar in het vak en is sinds 2000 de bevlogen chef de cuisine van Restaurant Latour. Hij haalt zijn inspiratie uit alle werelddelen. Met zorgvuldig gekozen, pure producten creëert hij bijzondere culinaire gerechten, die niet alleen heerlijk smaken maar ook nog eens als ware kunstwerken worden gepresenteerd. Een lust om naar te kijken én van te proeven!

Stan Kerckhoffs is sinds 2003 maître en sommelier bij Latour. Als gastheer vindt hij het belangrijk de gasten op een ongedwongen manier met zorg en aandacht te omringen. Dankzij zijn uitmuntende kennis van wijnen is hij in staat mooie en verrassende wijnen te kiezen bij de gerechten. Hij laat je graag meegenieten van zijn nieuwste ontdekkingen.

Meer informatie over restaurant Latour (Grand Hotel Huis ter Duin)

OV9292 Noordwijk aan Zee
  • : U kunt uw auto parkeren op het parkeerdek of in de parkeergarage van Grand Hotel Huis ter Duin.

Zondag en Maandag gesloten
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18.00
Lunch op aanvraag
Exclusiviteit mogelijk

Uitmuntend
9,4
9,4

Jouw recensie over het restaurant Latour (Grand Hotel Huis ter Duin)

Annick N.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Via Amex aanbieding hier terecht gekomen. Alles klopte, heerlijk eten, heerlijke wijnen en echt in de watten gelegd. Om zeker eens terug te komen.
Remon B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Top gegeten met goede wijn spijs combinaties, prijskwaliteit verhouding goed.
Service echt prima, zeer gastvrij en niet te stijf maar ook niet te populair.
Hetty R.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Het ontvangst en de bediening, met uitzondering van 1 gastheer waren erg koel en zakelijk. Wat ons betreft mag het iets meer een warm welkom zijn, persoonlijker.
Margarita V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Hele prettige bediening. Je wordt er echt in de watten gelegd. Mooie en zeer smaakvolle gerechten en mooie wijnen.
Zeker de moeite waard
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
fantastische avond gehad, personeel zoals als altijd heel goed en onderhoudend en gelukkig was de pianist vrij die avond :)
Ruud D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
We hebben genoten van alle creaties van de Chef deze zagen er geweldig uit!
De combinatie met de wijnen was een perfecte smaakbeleving!
Yougo E.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Aangename, rustige sfeer, plezierige en attente bediening, uitstekend menu. Leuk pianospel tijdens diner.
De spijskaart vond ik tamelijk beperkt.
Ronnie P.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten en goede service. Een echte aanrader. Enig minpuntje waren een aantal strepen op de wijnglazen en het bestek
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Super goede sfeer en hele attente en profesionele bediening.
Top kwaliteit eten en een hele mooie duidelijke wijnkaart.
De wijn die als droge witte wijn werd geschonken was een hele mooie wijn uit Zuid Nederland.
We gaan zeker weer terug!
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Mooie en bijzondere gerechten
Larissa H.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heerlijk gegeten! We hebben genoten van iedere hap en de bijpassende wijnen stegen boven de verwachtingen uit. Vooral de dessertwijn is er eentje waar U tegen gezegd wordt.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Het was opnieuw een ware verrassing. Prachtige gerechten, perfecte bediening/gastvrijheid. Zeer de moeite waard om het LATOUR team een gang te laten gaan. Wordt ook keurig rekening gehouden met wensen die vooraf bij de reservering zijn aangegeven.
Sarah L.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Erg lekker menu gegeten, veel uitgesproken smaken, zuur en zoet, heerlijke noordzeekrab en een abrikozen dessert to die for
Pascal B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Wederom heerlijk gegeten bij de mooie achtergrond muziek van de piano, perfecte entourage, super bediening, mooie wijnen en geweldige keuken.

Wij willen iedereen hartelijk danken en tot de volgende keer.

Familie Franssen
Ignacio A.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Bijna perfect. Een goed verdiende Michelinster.
ton155 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
wederom een bezoek met voortreffelijke diners en service gerichte medewerkers.
De gerechten waren meer dan 1 ster waardig bij een gunstige prijs/kwaliteit verhouding.
Enkele dagen verbleven en gedineerd met steeds verasssingen.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Mooie gerechten niet alledaagse wijn gedronken combineerde prima bij elkaar.wij komen vast nog eens terug. De bedinging zeer attent
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Wederom fantastisch gegeten, zoals ik dat bij Latour gewend ben. Heerlijke amuse's en zeer vriendelijke, vlotte bediening. Goede wijnkeuze bij de gerechten en ik vond dit keer de tartaar van rund met gerookte lende TE lekker !! Wij komen zeker weer terug.
Vincent B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk gegeten met goede, attente bediening. Veel extra gerechten met veel smaak. Erg goede prijs-kwaliteit verhouding.

Een aanrander!
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Gisteren werkelijk een topavond gehadcbij restaurant Latour. Diner met de famile Gerechten van amuses tot aan dessert werkelijk alles van zeer hoge kwaliteit, ook in combitie met de uitstekende wijnen.
De staf onder en met Stan Kerckhoffs zijn continu oplettend of de gasten het naar hun zin hebben, maar ze zijn nooit te nadrukkelijk aanwezig . Echt top een 10 !
We komen terug Marianne