Latour (Grand Hotel Huis ter Duin)

Kon. Astrid Boulevard 5 2202 BK Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Latour (Grand Hotel Huis ter Duin)

De Noordwijkse duinen, zee en zand, een prachtig uitzicht, steeds anders, maar altijd boeiend.

Buiten ervaar je de elementen van de natuur. Binnen kun je genieten van de warme, ontspannen sfeer. In restaurant Latour verwennen we je graag met verrassende gerechten en mooie wijnen. Dat is namelijk onze passie: het creëren van heerlijke smaakcombinaties.

In 1990 serveerden we ons eerste gerecht. Vanaf 2005 is Latour jaarlijks bekroond met een Michelinster. Daar zijn we natuurlijk heel trots op, maar de waardering van onze gasten vinden wij minstens zo belangrijk. We blijven daarom steeds bezig om onszelf te verbeteren, onze keuken is voortdurend in ontwikkeling.

Onze inspiratie halen we uit de hele wereld. We gaan graag op reis om voor onze gasten nieuwe smaaksensaties te ontdekken. Dit doen we vanzelfsprekend met respect voor de natuur. Uiteraard besteden wij veel aandacht aan onze wijnkaart. De juiste combinatie van wijn en spijs geeft uw diner een extra dimensie. De smaak van een gerecht komt hierdoor nog beter tot zijn recht. In onze kelder hebben wij zowel wijnen van traditionele wijnhuizen, als van kleine wijnboeren. Rekening houdend met uw wensen, hebben wij voor elk gerecht een passende wijnsuggestie.

Kortom, wij hebben alle ingrediënten in huis om onze gasten een onvergetelijke avond te bezorgen. We ontvangen je graag in ons restaurant! Marcel van Lier zit ruim 20 jaar in het vak en is sinds 2000 de bevlogen chef de cuisine van Restaurant Latour. Hij haalt zijn inspiratie uit alle werelddelen. Met zorgvuldig gekozen, pure producten creëert hij bijzondere culinaire gerechten, die niet alleen heerlijk smaken maar ook nog eens als ware kunstwerken worden gepresenteerd. Een lust om naar te kijken én van te proeven!

Stan Kerckhoffs is sinds 2003 maître en sommelier bij Latour. Als gastheer vindt hij het belangrijk de gasten op een ongedwongen manier met zorg en aandacht te omringen. Dankzij zijn uitmuntende kennis van wijnen is hij in staat mooie en verrassende wijnen te kiezen bij de gerechten. Hij laat je graag meegenieten van zijn nieuwste ontdekkingen.

Meer informatie over restaurant Latour (Grand Hotel Huis ter Duin)

OV9292 Noordwijk aan Zee
  • : U kunt uw auto parkeren op het parkeerdek of in de parkeergarage van Grand Hotel Huis ter Duin.

Zondag en Maandag gesloten
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18.00
Lunch op aanvraag
Exclusiviteit mogelijk

Uitmuntend
9,6
9,5

Jouw recensie over het restaurant Latour (Grand Hotel Huis ter Duin)

Jan D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Ontvangst vriendelijk en correct naar verwachting. Uitleg van diner vakkundig. Smaak van het eten voortreffelijk. Wijnen mooi in evenwicht met de gerechten. We gaven aan maar een beperkte tijd te hebben in verband met een andere afspraak en men hield hier keurig rekening mee. Kortom een avond die helemaal voldeed aan onze wensen en verwachtingen
V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heerlijk gegeten, fantastische gerechten en wijnen. op de persoon afgestemd. Fijne avond gehad. Heel vriendelijke bediening.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Het was weer een heerlijke avond.
Goed eten (vooral het dessert: mango en avocado!) en mooie bijpassende wijnen.
Prettige bediening.
John K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
bediening een 10 plus......super.
Een top avond en ook de keuken was geweldig .
We komen zeker terug en ook aantal van onze relaties komen hier al en zijn vol lof.
Pascale D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
We hebben dit restaurant geboekt tijdens ons verblijf in Hotel Huis ter Duin. Mijn complimenten: het restaurant was heel sfeervol, er werd pianomuziek gespeeld en ook nog verzoeknummers, de gerechten werden prachtig opgediend en waren erg lekker. Tevens moet ik erbij zeggen dat ik een dieet heb wat niet gangbaar is maar er werd heel goed rekening mee gehouden. Top !! De heren van de bediening legden bij elk gerecht uit waaruit het bestond en de wijnen bij het wijnarrangement waren heerlijk. We hebben echt genoten en we weten zeker mochten we weer in Noordwijk komen dat we hier gaan eten. Bedankt voor de gezellige avond team Latour !! ps: bij wachttijd staan eigenlijk allemaal negatieve reacties: lang, kan beter, redelijk, kort, hoog tempo: het was precies goed... en die staat er niet bij.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Het is traditie voor ons bij Latour te dineren en dan in Huis ter Duin te overnachten. Alles wordt gedaan om je een geweldige avond te laten beleven. Het eten is van hoog niveau alsook de wijnen. Finishing touch is de pianist die op verzoek Aznavour en andere chansons speelt. Er zijn simpelweg geen verbeterpunten te noemen.
Hannie B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
We hebben, als Twentenaren, enorm genoten van het menu ‘Twente aan zee’.
De gastvrijheid was als altijd geweldig! De wijnen waren erg goed gekozen.
Kortom : We hebben een heerlijke avond gehad!
Dank daarvoor. ????
J.A.G. V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Onze smaakpapillen zijn enorm verwend geworden. Heerlijke amuses vooraf en alerte en attente bediening, Een sommelier met kennis van zaken. Prachtige pianomuziek op de achtergrond. Het restaurant is voorzien van een mooi interieur met grandeur. We zijn vol lof!
Claudia O.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Op 16-10 heerlijk gegeten in Latour. Met twee tafels best rustig, maar dit hinderde niet. Aandacht van personeel was erg attent en vriendelijk. Gerechten waren overheerlijk. De vierde amuse was dermate groot dat we het verwarden met het voorgerecht. Wat een verrassing dat dat er ook nog aankwam. Heerlijke afgestemde smaken, vooral het voorgerecht met verschillende bereidingen van makreel en zalm en het tussengerecht met bereidingen van komkommer verraste uitermate. Samen met de hotelovernachting met zeezicht werd het een heerlijk uitje wat we graag nog een keer overdoen. Michelinster meer dan waard en bij twijfel zeker doen!
H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Geweldige avond gehad bij Latour. Eten en drinken was perfect op elkaar afgestemd. Timing was prima en de bediening zeer goed. Het uitzicht op zee met een ondergaande zon was fantastisch. Een aanrader!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Geweldig Restaurant!! Perfecte wijn combi!! Chapeau!! Perfecte Timing En een heerlijke ambiance vooral de zwezerik …………………………………………………...
Annick N.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Via Amex aanbieding hier terecht gekomen. Alles klopte, heerlijk eten, heerlijke wijnen en echt in de watten gelegd. Om zeker eens terug te komen.
Remon B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Top gegeten met goede wijn spijs combinaties, prijskwaliteit verhouding goed.
Service echt prima, zeer gastvrij en niet te stijf maar ook niet te populair.
Hetty R.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Het ontvangst en de bediening, met uitzondering van 1 gastheer waren erg koel en zakelijk. Wat ons betreft mag het iets meer een warm welkom zijn, persoonlijker.
Margarita V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Hele prettige bediening. Je wordt er echt in de watten gelegd. Mooie en zeer smaakvolle gerechten en mooie wijnen.
Zeker de moeite waard
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
fantastische avond gehad, personeel zoals als altijd heel goed en onderhoudend en gelukkig was de pianist vrij die avond :)
Ruud D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
We hebben genoten van alle creaties van de Chef deze zagen er geweldig uit!
De combinatie met de wijnen was een perfecte smaakbeleving!
Yougo E.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Aangename, rustige sfeer, plezierige en attente bediening, uitstekend menu. Leuk pianospel tijdens diner.
De spijskaart vond ik tamelijk beperkt.
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Super goede sfeer en hele attente en profesionele bediening.
Top kwaliteit eten en een hele mooie duidelijke wijnkaart.
De wijn die als droge witte wijn werd geschonken was een hele mooie wijn uit Zuid Nederland.
We gaan zeker weer terug!