Latour (Grand Hotel Huis ter Duin)

Kon. Astrid Boulevard 5 2202 Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Latour (Grand Hotel Huis ter Duin)

Voorgeproefd en geinspireerd

Bij Restaurant Latour aan de Noordwijkse duinen krijg je eten en drinken op maat. Chef-kok Marcel van Lier en gastheer Stan Kerckhoffs hebben alles voorgeproefd. Keukenprins Marcel van Lier heeft de hele wereld afgereisd voor de lekkerste gerechten. Die inspiratie brengt hij naar de zee en zand van de duinen. Sommelier Stan Kerckhoffs zorgt dat u een bijpassend wijntje drinkt.

Meer informatie over restaurant Latour (Grand Hotel Huis ter Duin)

• : Parkeerplaats, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Zondag en Maandag gesloten
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18.00
Lunch op aanvraag

Uitmuntend
9,4
9,5

Jouw recensie over het restaurant Latour (Grand Hotel Huis ter Duin)

Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was perfect. De "live" pianist ontbrak, maar ik weet eigenlijk niet of hij er anders wel is op zaterdagavonden?
Jens J.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
uitstekend gegeten. goede bediening die alles goed bijhield.
wijnarrangement gehad en zelfs bij lege glazen werd het bijgevuld.
Norbert O.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
We hebben weer heerlijk genoten. Zoals altijd uitstekende service en heerlijke gerechten. Wij komen zeker weer terug. Groeten Conny en Norbert
Goris C.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Aankomst in dit prachtige hotel is al een ervaring op zich. Perfect begeleid tot in het restaurant om daar heel hartelijk onthaald te worden. Zeer mooi, klassiek, ingericht maar klasse en stijlvol. Echt een restaurant zoals het hoort. Super lekkere gerechten en goede bedieing. Als ik 1 "min"puntje zou moeten geven is het de kwaliteit van de aangepaste wijnen, op zich niets verkeerd mee maar bij zulke gerechten mag de kwaliteit van de wijnen iets hoger en uiteraard de prijs ook. Ook een dikke pluim voor Mr de pianist, zeer mooi en professioneel gedaan! Wij komen terug!
Gregory B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Met de ganse familie super gedineerd. Elk gerecht van de menu was super. Voor de kinderen hadden we vooraf een afzonderlijke menu aangevraagd, en deze werd door hen heel erg gewaardeerd.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Oester 2 hoeft van mij niet. Zo'n sausje maskeert de eerlijke oestersmaak. Hoofdgerechten waren redelijk tot goed. Nagerechten waren super.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Zou Latour een restaurant zijn ergens in een grote stad in Parijs of Marseille dan zouden de heren van Michelin zonder met de ogen te knipperen 3 sterren uitdelen en dat zou ook nog eens volkomen terecht zijn.Wat uit de keuken komt straalt super klasse uit. en is het ook.En het team van de heer Kerckhoffs speelt Champions league.Tweede kerstavond durfde ik het diner van wereldklasse te noemen in ook nog een pracht ambiance.Ik hoorde de lovende woorden van de tafels om mij heen.Ik heb in mijn leven overal of bijna in ons land gegeten.Ik zeg vol overtuiging Latour top 3.Iedereen gelukkig 2018 bij Latour en ik hoop Deo Volente nog vaak te komen.Ga eens daar genieten roep ik alle lezers op.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Wederom enorm genoten van alle heerlijke gerechten, blijft een feest om hier te kunnen dineren. zeer flexibel, hadden tafel voor 4 en er kwam op laatste moment een 5e bij , geen enkel probleem was in 1 minuut geregeld. we komen graag weer terug.
Jeanine S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Eten en service op hoog niveau. Inrichting is sober en oudbolig. Mag wat moderner in deze tijd. Wijnarrangement erg goed.
Jose D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Gisteren traditiegetrouw gedineerd bij Latour. Het was wederom fantastisch. Goede ontvangst, fijne bediening en de rustige pianomuziek tijdens ons diner maakte het helemaal af. Ieder gerecht was weer een plaatje om te zien en overheerlijk. Onze complimenten voor het team en wat ons betreft volgend jaar Kerst weer :-)
Antoinette W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Wat moet je nu eigenlijk aan feedback geven als alles klopt. De locatie, de entourage, ontvangst en verdere bediening en het menu. Daar waar je bij een 8 gangen menu denkt dat het teveel zal zijn, zeker als je er een wijnarrangement neemt, was het precies goed. Mooie gerechten, alles paste. Voor de eerste keer drie nagerechten gegeten die elkaar perfect aanvulde. Ook de speciale wensen van onze dochter van 12jaar waren geen enkel probleem. Het diner werd geserveerd in mooi tempo zodat we ook te lang aan tafel zaten. Zeker komen we terug. Een grote dankjewel aan Stan Kerckhoffs en zijn brigade.
Hans O.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Grote klasse, geraffineerde combinaties.
Beter dan menig sterrenrestaurant,gaat richting twee sterren niveau.
Een wijnarrangenent met niet geëikte keuzes.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Vriendelijke ontvangst en professionele bediening. Heel prettig allemaal. Lekkere verrassende amuses, de porties van het menu waren (te) royaal waardoor ik alleen nog wat geproéfd heb van het dessert. Het bijpassende wijnarrangement vond ik niet helemaal bijpassend, maar dat blijft een kwestie van smaak. We hebben heerlijk gegeten!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijke ontspannen avond gehad! Het eten was perfect en ook de bediening was perfect! Ze straalden rust en warmte uit.
Voor herhaling vatbaar ????
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Gewoon heel goed. Maar dat mag je dan ook verwachten.
Natuurlijk is het stevig aan de prijs, ook als je het 2-for-1-menu neemt, maar we hebben ons echt verwend gevoeld.
Arjan D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Erg grote tafels waardoor je ver van je tafelgenoot zit. Beetje gedateerde inrichting/kleuren. Eten was goed, vooral de fazant was heerlijk. Top sommelier die zich kom herinneren welke wijn ik tijdens een eerder diner besteld had.
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
We hebben uitstekend gegeten en mooie wijnen gedronken.
De prijskwaliteit was dik in orde. Prima bediening.
Het was een mooie avond!
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Slechts 1 opmerking: de keurig in een leuk zwart jurkje gestoken bediensters waren bijna onverstaanbaar bij hun (iets te) snelle bespreking van de aangeboden gerechten; verder alles zeer naar wens. De verschillende gerechten waren bijzonder van smaak.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Prachtige ambiance en weer bijzondere gerechten mogen beleven.
Een 5 gangen menu betekent een avondvullend programma met vrienden.

Een aanrader!
Ab R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Zeer goede ontvangst en presentatie van alle restaurant mogelijkheden.Alleen jammer van al die zwarte bedrijfskleding in zo'n restaurant