Latour (Grand Hotel Huis ter Duin)

Kon. Astrid Boulevard 5 2202 BK Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Latour (Grand Hotel Huis ter Duin)

De Noordwijkse duinen, zee en zand, een prachtig uitzicht, steeds anders, maar altijd boeiend.

Buiten ervaar je de elementen van de natuur. Binnen kun je genieten van de warme, ontspannen sfeer. In restaurant Latour verwennen we je graag met verrassende gerechten en mooie wijnen. Dat is namelijk onze passie: het creëren van heerlijke smaakcombinaties.

In 1990 serveerden we ons eerste gerecht. Vanaf 2005 is Latour jaarlijks bekroond met een Michelinster. Daar zijn we natuurlijk heel trots op, maar de waardering van onze gasten vinden wij minstens zo belangrijk. We blijven daarom steeds bezig om onszelf te verbeteren, onze keuken is voortdurend in ontwikkeling.

Onze inspiratie halen we uit de hele wereld. We gaan graag op reis om voor onze gasten nieuwe smaaksensaties te ontdekken. Dit doen we vanzelfsprekend met respect voor de natuur. Uiteraard besteden wij veel aandacht aan onze wijnkaart. De juiste combinatie van wijn en spijs geeft uw diner een extra dimensie. De smaak van een gerecht komt hierdoor nog beter tot zijn recht. In onze kelder hebben wij zowel wijnen van traditionele wijnhuizen, als van kleine wijnboeren. Rekening houdend met uw wensen, hebben wij voor elk gerecht een passende wijnsuggestie.

Kortom, wij hebben alle ingrediënten in huis om onze gasten een onvergetelijke avond te bezorgen. We ontvangen je graag in ons restaurant! Marcel van Lier zit ruim 20 jaar in het vak en is sinds 2000 de bevlogen chef de cuisine van Restaurant Latour. Hij haalt zijn inspiratie uit alle werelddelen. Met zorgvuldig gekozen, pure producten creëert hij bijzondere culinaire gerechten, die niet alleen heerlijk smaken maar ook nog eens als ware kunstwerken worden gepresenteerd. Een lust om naar te kijken én van te proeven!

Stan Kerckhoffs is sinds 2003 maître en sommelier bij Latour. Als gastheer vindt hij het belangrijk de gasten op een ongedwongen manier met zorg en aandacht te omringen. Dankzij zijn uitmuntende kennis van wijnen is hij in staat mooie en verrassende wijnen te kiezen bij de gerechten. Hij laat je graag meegenieten van zijn nieuwste ontdekkingen.

Meer informatie over restaurant Latour (Grand Hotel Huis ter Duin)

OV9292 Noordwijk aan Zee
  • : U kunt uw auto parkeren op het parkeerdek of in de parkeergarage van Grand Hotel Huis ter Duin.

Zondag en Maandag gesloten
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18.00
Lunch op aanvraag
Exclusiviteit mogelijk

Uitmuntend
9,4
9,5

Jouw recensie over het restaurant Latour (Grand Hotel Huis ter Duin)

ton155 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
wederom een bezoek met voortreffelijke diners en service gerichte medewerkers.
De gerechten waren meer dan 1 ster waardig bij een gunstige prijs/kwaliteit verhouding.
Enkele dagen verbleven en gedineerd met steeds verasssingen.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Mooie gerechten niet alledaagse wijn gedronken combineerde prima bij elkaar.wij komen vast nog eens terug. De bedinging zeer attent
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Wederom fantastisch gegeten, zoals ik dat bij Latour gewend ben. Heerlijke amuse's en zeer vriendelijke, vlotte bediening. Goede wijnkeuze bij de gerechten en ik vond dit keer de tartaar van rund met gerookte lende TE lekker !! Wij komen zeker weer terug.
Vincent B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk gegeten met goede, attente bediening. Veel extra gerechten met veel smaak. Erg goede prijs-kwaliteit verhouding.

Een aanrander!
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Gisteren werkelijk een topavond gehadcbij restaurant Latour. Diner met de famile Gerechten van amuses tot aan dessert werkelijk alles van zeer hoge kwaliteit, ook in combitie met de uitstekende wijnen.
De staf onder en met Stan Kerckhoffs zijn continu oplettend of de gasten het naar hun zin hebben, maar ze zijn nooit te nadrukkelijk aanwezig . Echt top een 10 !
We komen terug Marianne
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Weer genoten van een heerlijk 5-gangen menu aangevuld met lekkere wijn. Bediening o.l.v. maître/sommelier Stan zoals altijd klantvriendelijk!
K.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Was een mooi en lekkere ervaring, aanrader, prachtige lokatie met zon ondergang, vriendelijke bediening en heerlijk eten.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
We hebben erg van genoten. Goede eten en prima service op een goede locatie. Een heerlijk belevenis. Elk gerecht was een ware kunstwerk en mooi piano muziek op de achtergrond.
Hans J.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Wij hebben met onze vrienden genoten van een avondje culinair genieten in Restaurant Latour.
De temperatuur was aangenaam, een keurige bediening die goed op de hoogte was en onze complimenten voor de kok. Ieder gerecht was met zorg en creatief samengesteld en onze smaak pupillen werden gestreeld. Echt top.
M.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Mooi restaurant op een toplocatie aan de kust/strand. Heerlijk eten. Echt een smaaksensatie. Complimenten voor de ontvangst en bediening. Je bent echt een avond uit!
guido D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
een top restaurant met zeer professionele bediening ,zeer gezellige sfeer met pianomuziek , zeer goede timing, ruime wijnkeuze ,maar jammer wat te weinig keuze in de Bordeaux wijnen , ---
de gerechten waren uiterst creatief en smakelijk en van een niveau waar ik ,bij vergelijking met de vele reeds geproefde restaurants in verschillende landen een niveau geef van 2 sterren Michelin ipv van nu 1 ster -ik schrijf naar de Michelin ter bevestiging van mijn mening ! -ik ga er zeker terug!-Guido Deprez- Belgie
Q V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Nog steeds een mooi restaurant aan de Nederlandse kust. Hoog niveau, goed personeel een meedenkende sommelier. Topavond.
Wilfred B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Outbollige inrichting vreselijke pianist, dit was ook het enige negatieve wat er te vinden was het eten is in een woord super
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Geweldig 7- gangen diner met verschillende pré-amuses. Allemaal schitterende creaties met verrassende smaak sensaties. Uitstekend geselecteerd wijn arrangement! De Michelin ster dubbel en dwars waard!
Monika K.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
super gegeten, vriendelijke bediening, erg behulpzaam niet opdringerig.
uitzicht van restaurant was adembenemend zeker een aanrader
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Wederom heerlijk diner gehad met vrienden , na een mooie ontvangst heerlijk genoten van een 4 gangen diner , met bij passende wijnen, het was weer top.
peter B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Goede ontvangst, redelijke champagne, het hoofdgerecht bestond uit een 1/2 forel waar ik twijfelde of deze wel gaar genoeg was. heb duidelijk laten weten dat ik dit niet smakelijk vond en men zou 40,- euro terugstorten. Het gaat niet zozeer om de prijs, echter is dit wel een deceptie op een gezellige avond.

Ik weet niet of ik hier in de toekomst nog eens ga aanschuiven.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Wat hebben wij buitengewoon heerlijk gegeten! We hebben 4 gangen van het 7 gangen menu mogen uitkiezen, ook het kaasplateau toegevoegd. Daarnaast genoten van 5 amuses die alle even bijzonders als smakelijk waren. De bediening was hartelijk en attent, echt uitstekend. De somelier heeft ons perfect advies kunnen geven over de wijnen. Daarnaast de hele avond kunnen genieten van heerlijke live pianomuziek. Het was voor ons echt heel lang geleden dat wij van zo’n hoogstaand culinaire keuken hebben mogen genieten. Echte èlke Euro meer dan waard.
Dea S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Heerlijke avond gehad met goede speciale gerechten! De tijd tussen de gerechten mag iets langer, we hebben dit gevraagd maar dat maakte niet veel verschil. Jammer want verder was het prima!
Pieter J.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
heerlijk gegeten en mooie wijnen erbij gedronken , was helemaal af !!!! Goede sommelier !!! Fijne bediening erg goed op elkaar afgestemd .