Latino

31-464519128

Meer informatie over restaurant Latino

Simone1976 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Gisteren voor de tweede x in een week tijd weer bij Latino in Sittard plaats genomen. We kregen een hartelijk welkom van de eigenaar zelf ( een echte vakman ) na ons eerste drankje kregen we al snel de kaart en heerlijke warme broodjes met kruidenboter. We gingen met drie personen voor de pizza Taco en 1 persoon ging voor pasta. We werden verrast door de eigenaar met een heerlijk voorgerecht van het Huis . Een goed gevulde salade en sardientjes . We hebben genoten. Ook de pizza,s en pasta waren heerlijk. De bediening was zeer vriendelijk wij vinden het complete plaatje hier kloppen en ook de gerechten worden hier met liefde gemaakt! Bedankt voor alles en tot snel.
An1972 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Heerlijk gegeten bij Latino vanavond. In een ongedwongen, gezellige sfeer in de serre gezeten. De service was er ten opzichte van de vorige keer behoorlijk op vooruit gegaan. Want daarom waren we er al een hele tijd niet meer geweest. Maar nu: super. Ze kwamen regelmatig vriendelijk vragen of alles naar wens was. Decor vind ik minder belangrijk, hoewel het fijn was geweest als er geen spinneweb met bewoner had gehangen. Het eten smaakte er niet minder om, maar toch...... Verder heerlijke avond gehad, we gaan zeker nog een keer terug.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Een ongedwongen, uitstekend Italiaans restaurant met een super bediening en heerlijk eten. Het meubilair in het voorste gedeelte van de zaak is inderdaad niet zo trendy, maar de serre achterin maakt een hoop goed. Veel keuze op de kaart. Van antipasta's tot heerlijk eigengemaakt ijs en vergeet vooral de tiramisu niet. De hoofdgerechten varieren van Pizza's tot vlees-, vis- en pasta gerechten. Voor de vegetarier is er eveneens meer dan voldoende keus. Alles wordt vers gemaakt Hier niet gaan eten wanneer je haast hebt. Dat zou het eten trouwens geen recht doen. We kregen niet alles op, dus werden de overheerlijke broodjes en de penne voor ons ingepakt. We zagen dat meer klanten dat vroegen. Dat is behalve servicegericht ook heel duurzaam. Als afsluiting kregen we nog een likeurtje van het huis.
Rianne D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2013
Betaalbaar Italiaans eten, terwijl je uitstekend bediend wordt... Waar vind je dat tegenwoordig nog? Bij Latino in Sittard!

Bij Latino krijg je echt heerlijk, vers Italiaans eten. Er is meer dan genoeg keus op de kaart. Mijn persoonlijke favoriet: de pizza Salsa! De porties zijn wel érg groot, maar het is geen probleem om een pizza met je tafelgenoot te delen. Heeft hij/zij trek in iets anders, dan kun je het eten dat je niet opkrijgt, gewoon mee naar huis nemen, ideaal! De prijs-kwaliteit-verhouding is erg goed! Helemaal niet te duur!

Verder vind ik de service helemaal top. Je wordt heel netjes bediend. Qua zitplaats: voorin de zaak vind ik de sfeer iets minder, maar achterin kun je heel gezellig zitten in een soort van serre. Een echte aanrader!