Later aan het Water

Nieuwemeerdijk 98 1171 NE Badhoevedorp Nederland Kaart
31-206595500

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Carpaccio
      Champignon`s aioli
      Dagsoep
      Zalm salade
      Gamba`s pil pil (meerprijs €2.00)
  • Hoofdgerechten
    • Pasta met Scampi`s
      Varkenshaassatè
      Kip Parmigiani
      Spareribs zoet of pittig
      Usa steak (meerprijs €5.00)
  • Nagerecht
    • Dame Blanche
      Cheesecake
      Trio sorbetijs
      Scroppino

Over het restaurant Later aan het Water

Het warme bad van Badhoevedorp

Ben jij klaar voor smaakmakende vis- en vleesgerechten van de houtskoolgrill? En woon je in de buurt van Badhoevedorp? Dan is Later aan het Water de volgende culinaire stop voor jou! Zoals ze zelf zeggen, kom je hier binnen als een vreemde en ga je weg als een vriend. Let’s make it happen. Aan de gerechten zal het niet liggen, want die zijn stuk voor stuk voortreffelijk. Net als de wijnen!

Meer informatie over restaurant Later aan het Water

Bus 192, 145

Dinsdag t/m donderdag 17:00 - 23:00
Vrijdag t/m zondag 17:00 - 23:00

Belinda B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Het was in een woord echt geweldig,heerlijk eten , echt heel vriendelijk personeel en de plek was erg gezellig en lekker dik.
janlohman L.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
De champignons als voorgerecht was heerlijk,net zo als de slibtongen
Het nagerecht was ook lekker.De bediening was goed en vriendelijl
Conny T.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Alles was goed bediening eten terras. Geen lange wachttijd tussen de gerechten. Ik ga zeker nog terug naar dit restaurant. ????????????????????????
Desiree G.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Het eten was heerlijk. de bediening goed en gemoedelijk. We hebben uiensoep, USA steak en Dame Blanche gegeten. En we zaten heerlijk buiten op het terras.
karinstompe .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
We konden kiezen uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 3 nagerechten, konden een prima keus maken, carpaccio, partner uiensoep, hoofdgerechten beiden mixed grill met patatjes en als nagerecht een dame blanche, alles erg goed, leuk geserveerd (patat in een zak in een standaard) heel lekker gegeten! de sfeer is donkerbruin, wij vonden dat erg gezellig! Kortom een aanrader!!
Ati B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Vriendelijke, attente bediening. Leuk tafeltje bij het raam. We konden kiezen uit 2 menu's, wij namen het vis-menu. Lekkere slib tongetjes met groente en patat. Smaakte prima.
Restaurant ligt tussen woonhuizen en valt daardoor niet op. Als het terras niet gebruikt wordt, valt het niet op dat het een restaurant is. De eigenaresse zei ons dat ze wat meer bekendheid willen krijgen door met deze actie mee te doen. Hang een (lichtgevend) bord aan de gevel o.i.d. waardoor opvalt dat daar een restaurant is.
johngeluk .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Ik ben er zondag 26 juli geweest
Het was super druk maar heerlijk gegeten.
Ik kom hier zeker vaker terug.

John van eerd.
Marga K.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Wij zaten in een hoekje en werden over het hoofd gezien. 3x zelf moeten vragen of we konden (bij)bestellen en afrekenen.
Het eten was koud, de biefstuk rauw en de patat smaakte naar frituurvet.
Vanwege een AH bon hier gaan eten, maar wij komen niet nog eens terug.
Karel M.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Leuke zaak met veel hoeken en veel hout. Aardige, vriendelijke en attente bediening. Maar ja, je komt voor het eten en dat is nou niet echt om laaiend enthousiast over te worden. Vooraf Coquille st.Jacques. Een coquille is een delicaat stukje zeedier waar je niet al teveel mee moet klooien want dan gaat de smaak verloren. De onze dreven in een bruine plas met veel uien. Dus ja, wat proefde je, juist uien! Verrasend was dat de hoofdgerechten (twee maal een uitstekend mooi zacht gebakken stuk kalfslever en twee keer vis) in dezelfde plas uien dreven...In het geval van de kalfslever waren daar dan nog stukjes spek aan toegevoegd. Dat moet toch wat subtieler kunnen. De frites die bij de hoofdmaaltijd werden gereserveerd waren daarintegen weer uitstekend.
Leon426 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
wij eten hier vrij regelmatig en de kwaliteit is top
wij worden iedere keer weer verrast door het aanbod buiten de kaart om die wekelijks word veranderd.
de bediening is erg vriendelijk en vaak in voor een praatje.
vooraf had ik deze keer de champignons aioli heerlijk vol en romig
als hoofdgerecht had ik de onbeperkte kippendijen gemarineerd in een heerlijke marinade in 1 woord top!
als dessert laat ik mij iedere keer weer verrassen met van alles wat en nooit het zelfde
heb wederom een top avond gehad bij deze bar bistro!
Lisette M.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
De tapas kwamen niet in de buurt van wat we verwachten. Geen hoogstandje qua smaak variatie bij de kip of kaas tapa's. De rest natuurlijk beter zijn, maar betwijfel of ik nog een keer ga eten.