Later aan het Water

31-206595500

Speciale deals

Over het restaurant Later aan het Water

Het warme bad van Badhoevedorp

Ben jij klaar voor smaakmakende vis- en vleesgerechten van de houtskoolgrill? En woon je in de buurt van Badhoevedorp? Dan is Later aan het Water de volgende culinaire stop voor jou! Zoals ze zelf zeggen, kom je hier binnen als een vreemde en ga je weg als een vriend. Let’s make it happen. Aan de gerechten zal het niet liggen, want die zijn stuk voor stuk voortreffelijk. Net als de wijnen!

Meer informatie over restaurant Later aan het Water

Bus 192, 145

Dinsdag t/m donderdag 17:00 - 23:00
Vrijdag t/m zondag 17:00 - 24:00

Jouw recensie over het restaurant Later aan het Water

Peter L.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Korting werd niet van tevoren gezegd heb dit aangegeven om problemen bij het afrekenen voor te zijn.
Verder zag ik bij thuiskomst dat bij iens de reservering niet was door gekomen en was gecanceld voor dit tijdstip op deze datum terwijl in het restaurant de reservering wel was doorgekomen.
Verder was het eten niet echt warm en leek wel opgewarmd koelde snel af op tafel, eten was verder prima.
Chantal R.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Fijne sfeer, vriendelijke bediening en heerlijk gegeten.
Echte aanrader, en zal er zeker snel weer aanschuiven!
Ben M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
De beoordeling spreekt voor zich!
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten was heel goed. De bediening was attent en vriendelijk. Er waren veel klanten. Het restaurant is zeker aan te raden.
Tineke B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij hebben voor het eerst bij jullie gegeten het was echt super geweldig en ja we komen zeker vaker het eten een dikke 9 en bediening ook we hebben jullie al bij kennissen aan bevollen tot gauw weer
Coby P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het eten was goed en lekker!De bediening vriendelijk en vlot!!kortom een heerlijke avond gehad!
Zeker voor herhaling vatbaar!!
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
goede service en goed eten, werden goed ontvangen en het personeel was erg vriendelijk en attent, komen hier zeker nog een keer terug, AH actie zeer geslaagd!
loes O.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het eten was heeel goed smaakte heerlijk. De bediening was vlot en erg aardig. Zeker gaan we er nog eens heen. Een heerlijke avond gehad. Loes Oost-Sibeijn.
V. B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
De ontvangst is vriendelijk, de bediening uitstekend, en het eten was heel smakelijk. We hebben een heerlijke avond gehad . ????
AvdWal .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten erg gezellig zoals andere keren
Vriendelijk behulpzaam personeel ,ivm partner in rolstoel
Ongedwongen sfeer,komen zeker terug
Sylvia W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heb er heerlijk gegeten. Gezellig restaurant. Goede en vriendelijke bediening.
Ga er zeker nog eens eten.
Leuke locatie.
tondesiree P.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Kwaliteit en smaak was erg goed. Pittig en subtiel. Voor ons was het genoeg. .. .. . . . . > . 120 tekens is wel erg veel
marista14 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Later aan het water met de AH bon. Carpaccio was heerlijk! Daarna sate, ook top.
De bediening is zeer vriendelijk. Alleen maar complimenten voor dit fijne restaurant!!
j.c.steffens .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Erg vriendelijk en geduldig en belangstellend personeel. Goede uitleg over de gerechten wat de keuze makkelijker maakt. Hier ben je echt een avondje uit en gaat tevreden naar huis. Zijn al meerdere keren geweest en komen zeker weer terug.
Sylvia F.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten met de ah-restaurantactiebon. Een aanrader. Ook de varkenshaasmedaillions van de grill zijn heerlijk. Jammer genoeg is de USA steak tegen bijbetaling verkrijgbaar. Maar Ja, de rest is ook goed. En de kaart wisselt ook steeds een beetje. De actie mag van ons doorgaan, wij komen terug.
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Erg vriendelijk personeel, snel aanspreekbaar, gewild restaurant, dus reserveren meestal noodzakelijk. Gebakken champignons in knoflooksaus zijn een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Gezellige sfeer en erg vriendelijke bediening. Wij hebben er heerlijk gegeten met de AH actie waarbij we de keuze hadden uit een 30 en 40 euro menu.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heerlijk gegeten,lekkersliptongetjes,alleen dessert altijd hetzelfde,dus ldaten zitten en koffie genomen,waar o.a. Zuurtjes en tucks zaten geen combinatie.Een bonbon,maar dan een goeie zou een aanrader zijn..
Jonh M.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Aan te bevelen restaurant gezellig en ongedwongen .
Voor herhaling vatbaar. Ligging goed bereikbaar aan de ringvaart ook met de boot.
Tinke .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
vriendelijk personeel en erg lekker gegeten. Er mocht voor wat gezondere maaltijd wel iets van groente bij en niet alleen een beetje sla dat vond ik echt jammer. De parkeermogelijkheid is wel slecht.