Later aan het Water

Nieuwemeerdijk 98 1171 NE Badhoevedorp Nederland Kaart
31-206595500

Over het restaurant Later aan het Water

Het warme bad van Badhoevedorp

Ben jij klaar voor smaakmakende vis- en vleesgerechten van de houtskoolgrill? En woon je in de buurt van Badhoevedorp? Dan is Later aan het Water de volgende culinaire stop voor jou! Zoals ze zelf zeggen, kom je hier binnen als een vreemde en ga je weg als een vriend. Let’s make it happen. Aan de gerechten zal het niet liggen, want die zijn stuk voor stuk voortreffelijk. Net als de wijnen!

Meer informatie over restaurant Later aan het Water

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:30

Nel K.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
We zijn heel vriendelijk ontvangen en we mochten heerlijk buiten zitten aan het water gezellig met de bootjes alles was keurig verzorgd en daarna nog een heerlijk toetje geweldig
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Leuk en gezellig restaurant aan het water.Lekker gegeten en vlotte bediening! Wij komen hier zeker nog eens terug.Vond alleen de wijn wat gierig ingeschonken maar verder alles prima!
H P.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Super restaurant en super bediening van onder andere Saskia. Vraag haar om een dineradvies en snullen maar.
Een dikke vette aanrader en zeker voor herhaling vatbaar
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Wij hadden met vrienden afgesproken om de AH bonnen bij Later aan het Water te gebruiken. Bij binnenkomst werden wij naar de bar verwezen waar wij, direct een glaasje konden bestellen. Het eten was goed en verzorgd, de bediening was zeer vlot en uiterst vriendelijk.
Jimmy W.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Wij hebben een heerlijk en gezellige avond gehad, waarbij de bediening uitstekend was.
De dame die ons aan het bedienen was, was een lieve, gezellige en vrolijk persoon die de menu's goed heeft uitgelegd.
Een aanrader voor een gezellig avondje uit en wij komen er zeker graag terug.
Lily W.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Zeer goed en lekker gegeten, Er was iemand bij die niet alles kon eten en daar dacht het personeel
Heel vriendelijk bij mee.
En heeft een heel lekkere maaltijd voor haar gemaakt.
Gewoon heel goed en klantvriendelijk
Reuze bedankt allemaal
En zeker tot de volgende X xx
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Mooi aan het water gelegen restaurant, beetje klassiek (of ouderwetsig) van inrichting. Bediening was goed en adequaat. Het eten redelijk, niet erg verrassend, zowel de kip als de saté hadden een minuutje langer mogen garen. De prijs viel alles mee!
Elly E.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Geweldig leuk restaurant, zeer vriendelijke bediening, ervaren, spontaan en goed.
Heerlijk eten, diverse keuzes, grote porties, zeer goed klaar gemaakt, prima kok.
Cynthia V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Top restaurant! gezellig met partner, vrienden, familie maar ook zakelijk of alleen heel fijn vertoeven.
De service is super goed, erg vriendelijk en bij het dessert leuk verjaardag vuurwerkje!
Kwaliteit van het eten is super, echt zalig gegeten!
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Wij konden kiezen uit 2 menu's. Eén van 30 euro en één van 40 euro. Op zich een heel goed idee, ware het niet dat er bij het menu van 40 euro bij het hoofdgerecht alleen uit vlees gekozen kon worden en ik eet alleen maar vis en bij het menu van 30 euro bij het voorgerecht geen vis stond. Het was geen probleem om uit alle 2 de menu's een keuze te maken, dus het is toch nog goed gekomen. Verder geen commentaar.
Marianne P.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Zondag een wandelingetje maken en voor een bakje koffie en thee gaan zitten op het terras. De serveerster was er erg snel en ook de bestelling was er snel. Daarna wilden wij wel een wijntje bestellen, daar ging het mis. Na eerst een kwartier geprobeerd de aandacht van het bedienend personeel te krijgen kwam eindelijk dezelfde dame de bestelling opnemen. Na nog een kwartier gewacht te hebben en geen bestelling gezien te hebben vonden wij het wachten genoeg en zijn gaan afrekenen. In de tussentijd dat ik aan het afrekenen was kwam dezelfde serveerster nog een keer de bestelling opnemen. We hebben een paar keer hier gegeten en dat was redelijk goed, maar dit is een groot minpunt.
Karin T.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Op zaterdag 17 juni met familie gegeten op het terras van Later aan het Water in Badhoevedorp. Heerlijk gegeten op een leuk terras. De bediening was zeer vriendelijk. Dus met andere woorden een aanrader!
deboerjwa .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Een keuze menu dat erg duidelijk is , en waar voor je geld en heerlijk gegeten , zeker een aanrader. Ook om zonder ah aktie is het een fijn restaurant
Loes H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Lekker gegeten en vriendelijk personeel.. niet lang hoeven wachten. We zaten aan een hoge tafel aan het raam maar de zon scheen in je gezicht dit was vervelend.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Het is goed eten. De ambiance is (zeker met mooi weer ) uitstekend. Je kunt buiten op t terras of aan het water zitten. De bediening is zeer vriendelijk. Een aanrader!
Annemiek J.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke, goede bediening en heerlijk op het terras gezeten, wat er gezellig uitziet met gekleurde kussentjes op de banken.
Aanrader!
Tinny B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Prima diner voor een nette prijs. Gezellig eetcafe; bediening doet z'n best om alles bij te houden.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We zaten heerlijk aan het water in de zon. Het ontvangst was zeer gastvrij en de bediening uitermate vriendelijk. Het eten was erg goed. Kortom...een heerlijke plek om lekker te eten!
Max1969 .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Leuk dat je keuze heb uit 2 menu's zodat je zelf kan kiezen wat je wil eten
Het eten was erg lekker patat was een beetje hard maar wel erg goed gebakken en lekker
Ondanks de AH bon is je bord goed gevuld en is het eten ruim voldoende
De bediening is daar uiters vriendelijk dat kom je wel eens heeeeel anders tegen
Het eten is top snel weer reserveren
Ook leuk dat je op het terras kunt eten was toevallig heel mooi weer
Een aanrader ook zonder een AH bon
In een woord gewoon TOP
eggepie .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Met ah binnen gegeten. Goede service. Doir het mooie weer was het terras goed bezet . Wij zeten binnen waar her goed vertoeven was. Niet druk ivm het open terras prima gegeten. USAsteak was prima.