Later aan het Water

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Later aan het Water

Het warme bad van Badhoevedorp

Ben jij klaar voor smaakmakende vis- en vleesgerechten van de houtskoolgrill? En woon je in de buurt van Badhoevedorp? Dan is Later aan het Water de volgende culinaire stop voor jou! Zoals ze zelf zeggen, kom je hier binnen als een vreemde en ga je weg als een vriend. Let’s make it happen. Aan de gerechten zal het niet liggen, want die zijn stuk voor stuk voortreffelijk. Net als de wijnen!

Meer informatie over restaurant Later aan het Water

Bus 192, 145

Dinsdag t/m donderdag 17:00 - 23:00
Vrijdag t/m zondag 17:00 - 24:00

Jouw recensie over het restaurant Later aan het Water

Martin V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Thaise mosselen waren fantastisch!!
Janine K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gisteren hier gegeten. Inrichting prima. Genoeg parkeerruimte. Voorgerecht carpaccio. Helaas geen parmezaanse maar oude kaas. Lustte niet iedereen. Kreeftesoep was ok alleen jammer dat er geen kreeft in zat. Spareribs waren ok die van mijn zoon minder. Varkenshaas was heel erg weinig (kwam dit vanwege de AH actie?) en veels te lang gegaard. Daardoor droog. Werd verder niets mee gedaan alleen doorgegeven aan de keuken. Frietjes waren heerlijk Toetjes waren ok. Wel de prijs waard vd AH actie, maar niet als ik hier de normale prijs voor had moeten betalen....
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Lekker gegeten, informele, goede sfeer en aardige bediening. Ik had een tafel aan het raam gevraagd en dat was prima geregeld.
Alleen 28 euro voor een fles rosé vond ik wat aan de hoge kant.
HHSS S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Weer heerlijk gegeten met de A-H bonnen. Sfeer prima en bediening perfect. Personeel zoals we al eerder hebben ervaren gezellig en erg vriendelijk. Bedankt en tot de volgende keer.
Dunja S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Vandaag voor het eerst gegeten bij Later aan 't water. Hele attente en alerte ober die goed in de gaten hield of we wel voorzien waren. Eten was heerlijk!
karinstompe .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Wij hebben gegeten bij Later aan het Water met 4 personen. Het was erg druk, het restaurant zat vol, maar de bediening bleef prima en gezellig. Heerlijk gegeten, best grote porties, goede keuze uit het menu.
Een aanrader!
Verdurmen R.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Zeer teleurstellende ervaring. Laten wij eerlijk zijn het is geen sterrentent dus verwachtten wij ook niet de wereld. Maar eerst wordt het brood vergeten, dan wordt het bestelde water pas na twee keer vragen gebracht door bediening die zich beklaagt over het feit dat hij 500 vragen tegelijk krijgt. Vervolgens worden de frites vergeten (door andere bediening overigens), terwijl ik er hem er nog attent op maakte en worden ze pas gebracht na vragen door de bediening die zich beklaagt over zijn collega die zijn klus niet afmaakt. De sla die volgens de kaart bij elk gerecht geserveerd wordt hebben wij bij de kinderen nooit gezien, maar ja, die willen toch geen sla dus hebben wij geen moeite gedaan ernaar te vragen. Voor ons dus eens en nooit weer. Het zal de Bistro geen kwaad doen want het was heel erg druk. Vermoedelijk de reden dat er bij ons, arriverend om 20.00 uur zo veel mis ging. Maar ja, dat is gewoon geen excuus. Tenslotte: ik ben zo snel weggegaan dat ik niet goed naar de bon gekeken heb, maar terugrekenend heb ik denk ik ook niet geprofiteerd van de 20% deal die via Iens werd aangeboden en waar ik op ingeschreven dacht te hebben.
ina.rutjens .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Met de familie heerlijk gegeten, konden kiezen uit top gerechten. Zeer geslaagd avondje uit, absoluut voor herhaling vatbaar.
A S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Wat een geweldig restaurant. Wij hebben genoten van een drie gangen menu, deze was van topkwaliteit. Wat betreft de bediening, geweldig en service gericht personeel. Wij gaan op korte termijn weer een hapje doen bij Later aan het Water. Lekker met mooi weer aan het water, lekker smikkelen met een geweldige bediening. Wat willen we nog meer !!!!!!!
samanthakroon1988 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten we hadden spareribs saté en de zalm allemaal erg goed bereid complimenten aan de kok.
De bediening was wederom super ondanks dat ze het mega druk hebben ze blijven klantvriendelijk!
Wil je lekker en gezellig eten? Dan moet je bij later aan het water wezen!
Gonny H.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Eten van mijn man was prima. Mijn varkenshaas was te doorbakken en er zat geen warme chocolade over de dame blance, maar klonten chocolade erin. De service was prima. Lieve gastvrouwen en een erg welkom gevoel.
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
De bediening was top hoefden niet lang te wachten op de gerechten en zeker voor herhaling vat baar en het eten was fantastisch gaan zeker nog een keer terug
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Het is meer dan geweldig om uit eten te gaan bij Later aan het Water. Vriendelijk personeel en geweldig weten, tot een volgende keer
A.E. S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Tafels dicht op elkaar
rnnr .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
2e bezoekje hier vanuit de AH actie. Vriendelijke bediening. Eten was erg smaakvol met genoeg keuze. Was volgeboekt waardoor we wat lang op 2e drankje moesten wachten wat na aangeven als "van het huis" werd aangeboden. Oog voor service dus. We komen hier zeker nog eens terug.
Michel J.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Prima restaurant. Niet echt heel bijzonder.
M T.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Zeer vriendelijke bediening en alle begrip voor de beperkingen voor een slechthorende; dus rustig tafeltje.
Dat was in een kleinere ruimte; het grote deel van de bistro was behoorlijk rumoerig.
Wij kregen toch een zeer prettig tafeltje en komen zeker nog eens terug.
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Er hing een gezellige, ongedwongen sfeer in het restaurant.
Het personeel was erg vriendelijk en gezellig en we hebben heerlijk gegeten.
Kortom een aanrader!
Bert P.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Een gezelig restaurant om met familie te dineren. Leuk gelegen aan het water. Zeer prettige bediening en redelijke prijzen. Om nog eens te bezoeken
Johannes V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
De AH kaart is simpel maar erg lekker.
Prima keuze uit voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht.
De spareribs zelfs zonder sausjes gegeten omdat de marina prima was. Wij mochten ook koffie bestellen in plaats van een toetje, erg netjes.