Later aan het Water

Nieuwemeerdijk 98 1171 NE Badhoevedorp Nederland Kaart
31-206595500

Over het restaurant Later aan het Water

Het warme bad van Badhoevedorp

Ben jij klaar voor smaakmakende vis- en vleesgerechten van de houtskoolgrill? En woon je in de buurt van Badhoevedorp? Dan is Later aan het Water de volgende culinaire stop voor jou! Zoals ze zelf zeggen, kom je hier binnen als een vreemde en ga je weg als een vriend. Let’s make it happen. Aan de gerechten zal het niet liggen, want die zijn stuk voor stuk voortreffelijk. Net als de wijnen!

Meer informatie over restaurant Later aan het Water

• Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Gezellige ambiance,
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Leuke avond gehad, goede sfeer. Eten heerlijk.
Dini B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Prima restaurant waar alles is zoals je dat van een restaurant verwacht.Wij komen graag hier nog eens terug.Vooral de prijs/kwaliteit en de bediening zijn werkelijk erg goed.
peterdegelder .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Gezellig, goeie sfeer, heerlijk eten, leuke bediening, vinden het een fijn restaurant! Willen vaak terug komen en aanbevelen bij anderen!
Frank G.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten in gezellige ambiance. Wel redelijk prijzig. Toch een aanrader. Door de drukte was het aan de rumoerige kant; ik kon mijn partner moeilijk verstaan.
BonnieV .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Voelt meer aan als snelwegrestaurant dan als goed eetcafe. Ging erg veel mis met het eten en de service. Van vebrand voorgerecht tot verkeerde bestellingen. Erg jammer!
Marloboon .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Een sfeervol restaurant. Leuke locatie aan het water. Heel vriendelijke bediening. Gerechten: goede porties en zeer smakelijk. Prijzen gemiddeld. Geen verschil of je via AH actie komt of a la carte komt eten. Kortom een echte aanrader.
Zonnestraaltje63 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant met leuke bediening.
Het vlees was goed bereid en mals ook de carpaccio en het desert waren weer om te smullen.
Tot de volgende keer......
HHSS .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Ook met de AH restaurantactie ruime keuze. Heerlijk gegeten in leuke omgeving en bijzonder
fijne sfeer. Zeer prettige bediening. Wij komen zeker terug. Bedankt.
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wat hebben wij genoten van het drie gangen diner van de AH aktie..
..keuze genoeg. De bediening was uiterst vriendelijk! ! Gelukkig wonen we in de buurt want we gaan hier zeker terug komen.
samanthakroon1988 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Bij binnenkomst zeer vriendelijk ontvangen... bediening is super vriendelijk.
Wij waren er met de ah actie en hadden een ruime keuze uit vis of vlees.
Het eten was heerlijk
Het toetje de caramel fudge is echt een aanrader
wij komen zeker terug
cnor .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Een leuk restaurant met vriendelijk personeel. Lekker gegeten. Porties zijn prima. Het zat vol. Kortom: een aanrader. Ook leuk dat je uitzicht op het water hebt.
W W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Ik heb hier gisteren voor de tweede keer via de AH actie gegeten en beide keren tot volle tevredenheid. De steak, saté, champions, carpaccio en de toetjes waren erg lekker en de andere gerechten waren volgens mijn tafelgenoten ook erg goed. De sfeer is leuk, lekker bruin (eer)café achtig, en het personeel is ontzettend vriendelijk. Het eten kwam, ondanks dat het restaurant vol zat, lekker snel. Kortom, een goede keuze om hier te gaan eten!
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Voor het eerst gegeten bij dit restaurant .en we waren blij verrast . Vanaf de hartelijke ontvangst van het voorgerecht tot aan het dessert was het heerlijk. We waren met 4 personen en de AH actie bonnen . Er was geen verschil met de andere gasten. Het bedienend personeel zeer vriendelijk en gastvrij. Alle gerechten waren heerlijk . Dit zal zeker 1 van onze vaste restaurants worden waar wij geregeld zullen gaan dineren .
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wat een leuk en gezellig restaurant! We hebben een heerlijke avond gehad. Erg leuke en vriendelijke bediening, die regelmatig even kwamen vragen of alles nog naar wens was. Heerlijk gegeten, wij komen zeker nog vaker eten.
Maja V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
vriendelijk gastvrij prima eten en drinken gezellige jonge bediening leuke ambiance
Ben O.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Het eten is hier prima. Zeker een aanrader. we komen terug.
Brendameka .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Wij waren eten met 16 personen waarvan 3 kinderen, alles verliep soepel. De kinderen mochten zelf nog een ijsje maken. Eten was heerlijk. Wij komen zeker terug????
Ellie V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Het eten was lekker en zeer smakelijk. De inrichting erg sfeervol en gezellig. De bediening was wel vriendelijk maar het was steeds wel lang wachten: op ons drinken, op de menukaart, op het hoofdgerecht en we hebben op een gegeven moment zelf maar aangegeven dat we graag dessert wilden bestellen. Ook het drinken wat we tussendoor hadden besteld, bleef maar op de bar staan en niemand die het naar ons toe bracht. We hebben heel lekker gegeten maar gezien de wachttijden weten we nog niet of we nog eens terug komen...