Later aan het Water

Nieuwemeerdijk 98 1171 NE Badhoevedorp Nederland Kaart
31-206595500

Over het restaurant Later aan het Water

Het warme bad van Badhoevedorp

Ben jij klaar voor smaakmakende vis- en vleesgerechten van de houtskoolgrill? En woon je in de buurt van Badhoevedorp? Dan is Later aan het Water de volgende culinaire stop voor jou! Zoals ze zelf zeggen, kom je hier binnen als een vreemde en ga je weg als een vriend. Let’s make it happen. Aan de gerechten zal het niet liggen, want die zijn stuk voor stuk voortreffelijk. Net als de wijnen!

Meer informatie over restaurant Later aan het Water

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:30

monica.elserman .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Irma B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten. De USA steak was echt goed. We komen weer terug. Leuke bediening, enthousiast en erg aardig. En zeker met de AH restaurant actie leuk menu waar tenminste iets te kiezen is.
Dante V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
De christmass-spirit kan ik erg waarderen, maar dit waren wel heeeeel veel lichtjes. Erg kitscherig. Eten vond ik niet lekker. Had veel verwacht door goede reacties. Misschien net de verkeerde dag! Service was prima. Niet boven gemiddeld.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Carpaccio gewldig,,varkenssate droog te veel doorgebakken,vis dito,maar ze waren bereid nieuw te geven,in ieder geval verleden jaar veel beter toetje ,zou ik graag verandert zien in een kop koffie.patatprima,sausjes ook
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Later aan het water is een heel leuk en sfeervol restaurant, je voelt je er thuis! Echter 1 niet onbelangrijk minpunt is, dat er maar twee kinderstoelen aanwezig zijn.
Marc U.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Lekker gegeten, vriendelijk en correct personeel. Het restaurant is gedateerd. Het mag wel een opknapbeurt hebben. Het is erg donker.
Mart N.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Mixed Grill was slechts een stuk Sparerib en een kipfilet.
Bestelde gebakken aardappeltjes bleek patat.
De later alsnog gebrachte aardappeltjes werd weer aardappel in de schil.
De grote fles plat water werd vergeten.
De bestelde Gorgonzola-saus werd vergeten.

Op 4 mei (Dodenherdenking) om 19:58 uur met ijs/vuurwerk als ober het restaurant binnen lopen en "LANG ZAL HIJ LEVEN" uit de speakerboxen.
Dáár is over nagedacht!
Myrthe Z.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Super, aanrader
Lekkersz D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Wij aten een AH menu waarbij een keuze was tussen een standaard en duurdere versie. Duidelijke uitleg waar het verschil in bestaat. Vooraf een salade met pulled chicken, flinke portie, licht warm gemaakt. Daarna een saté met wat harde maar smakelijke friet, flinke pen varkenshaassaté die precies goed is. Lekker warm ook, goede satésaus en bijpassende sausjes. De uitleg over de rode huiswijn schiet wat tekort als we merken dat een tafeltje naast ons kan kiezen uit meerdere soorten en wij een wat stroeve Merlot krijgen. Er zit wat kroepoek bij en salade. Allemaal erg lekker. Nagerecht appeltaart, licht warm gemaakt met slagroom. Alles wordt in een rap, maar niet te hoog tempo met enthousiasme opgediend. Mijn partner bestelt een taartje, per abuis wordt een ijscoupe geserveerd maar wordt met vriendelijke excuses snel hersteld. Ook de wijn wordt vergeten, wordt ook snel hersteld. Koffie toe met diverse snoepgoed wat niet in rekening wordt gebracht. De zaak is wat ouderwets ingericht. Geluidniveau is aanvaardbaar, terwijl het bomvol zat. Al met al voor een prima prijs erg smakelijk gegeten; paar schoonheidsfoutjes nemen wij op de koop toe omdat daar heel eerlijk over werd gedaan.
Pia V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Even wat anders, niet naar de stad. Prima ontvangst. Goed eten. Gezellige bediening en Gastvrij!
André B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Gezellig restaurant met vriendelijke bediening
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Super lekkere spareribs gegeten. Mij vriend had een groot biefstuk en die was ook overheerlijk. Bediening was vriendelijk en goed. Wij zaten buiten en dat was prima, maar ik heb het interieur binnen niet gezien dus kan daar ook niet echt iets over zeggen.
Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Heerlijk gegeten, leuke bediening
Andrea H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Gezellige ambiance,
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Leuke avond gehad, goede sfeer. Eten heerlijk.
Dini B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Prima restaurant waar alles is zoals je dat van een restaurant verwacht.Wij komen graag hier nog eens terug.Vooral de prijs/kwaliteit en de bediening zijn werkelijk erg goed.
peterdegelder .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Gezellig, goeie sfeer, heerlijk eten, leuke bediening, vinden het een fijn restaurant! Willen vaak terug komen en aanbevelen bij anderen!
Frank G.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten in gezellige ambiance. Wel redelijk prijzig. Toch een aanrader. Door de drukte was het aan de rumoerige kant; ik kon mijn partner moeilijk verstaan.
BonnieV .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Voelt meer aan als snelwegrestaurant dan als goed eetcafe. Ging erg veel mis met het eten en de service. Van vebrand voorgerecht tot verkeerde bestellingen. Erg jammer!
Marloboon .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Een sfeervol restaurant. Leuke locatie aan het water. Heel vriendelijke bediening. Gerechten: goede porties en zeer smakelijk. Prijzen gemiddeld. Geen verschil of je via AH actie komt of a la carte komt eten. Kortom een echte aanrader.