Later aan het Water

Nieuwemeerdijk 98 1171 NE Badhoevedorp Nederland Kaart
31-206595500

Over restaurant Later aan het Water

Het warme bad van Badhoevedorp

Ben jij klaar voor smaakmakende vis- en vleesgerechten van de houtskoolgrill? En woon je in de buurt van Badhoevedorp? Dan is Later aan het Water de volgende culinaire stop voor jou! Zoals ze zelf zeggen, kom je hier binnen als een vreemde en ga je weg als een vriend. Let’s make it happen. Aan de gerechten zal het niet liggen, want die zijn stuk voor stuk voortreffelijk. Net als de wijnen!

Meer informatie over restaurant Later aan het Water

j.c.steffens .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
BEZICHT6 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Goede gastvrijheid. Goede hulp met de rolstoel van mijn partner en een ruime gereserveerde plaats.
Compliment. Wij maakten gebruik van de AH-restaurantactie. De menukaart gaf voor 3 gangen steeds
4 keuzemogelijkheden. De keuze was ruim! Wij hebben heerlijk gegeten met een heel goede
en vlotte bediening. De witte wijn was ook heel lekker. We hebben genoten en we gaan zeker terug.
Samanthakroon1988 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Nu de 2e keer dat wij hier komen en wederom Was het geweldig
Super gastvrij... en heel behulpzaam!
Wij komen er zeker weer
Alles wat op het menu staat Is heerlijk
Gisteren de caramel fudge genomen als toetje heerlijk.
Voor onze kleine een schatkist met een kadotje en een heerlijk kindermenu...

Tot snel
J-Stenneken .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Een heerlijke eetgelegenheid aan het water. Sfeervol en ontspannen verblijf. Heerlijk eten en ook met AH restaurant actiebonnen een ruime keuze. Komen hier zeker terug.
"eetclub de vette bekken"
Riet K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Later aan het water, het werd voor ons " LATER IN HET WATER. We kregen na aankomst twee uur later ons hoofdgerecht! De bediening holde rond en had in die twee uur nog wel tijd om te vragen of we nog een drankje wilden. Toen we antwoorden dat we graag eten wilden begreep men de hint, Een drankje van het huis werd aangeboden. Het eten was van eenzelfde kwaliteit, de keuken strooide kwistig met zout, kruiden, dressing. Niet bepaald verfijnd. De eigenaar moet echt meer personeel inzetten of minder reserveringen aannemen: ons etentje viel zo in het water. En de drankjes van het huis stonden "natuurlijk" op de rekening. Ook daar werden we niet vrolijk van...
Lucia V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening. Tafeltje stond wel een beetje ongunstig waardoor er telkens kou van de deur over je rug ging. Zeker een restaurant om een keer naar terug te gaan.
Eggepie .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Klein gezellig restaurant. Wel erg rumoerig wanneer je je daaraan stoort. Soms moest je iets luider met elkaar praten om elkaar goed te kunnen verstaan. Het AH menu was prima keuze uit 4 voor en na gerechten en 6 hoofdgerechten. Geen vegetarisch op deze kaart.
Met zijn 2en voor nog geen 40 euro prima gegeten.
Petersickman .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Wij (4 personen),met A-H kaarten, werden prettig ontvangen en aan een leuk tafeltje gezet,
de bediening was erg leuk en gezellig,het eten,vooraf (carpaccio) daarna (steak) en later het nagerecht(dame blance)waren perfect evenals het toebehoren.
Reden voor ons om zeker nog een keer terug te komen.
Peter.
Simone S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten.
Eten, ambiance en klantvriendelijkheid meer dat top !!!

Kom hier zeker nog een keertje terug
Peterdegelder .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
gezellige sfeer, lekker eten, leuk personeel, prima locatie, we zijn een paar keer geweest en het blijft altijd goed, heerlijk om te komen
Ans S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Op de menukaart staan
4 voorgerechten /4 hoofdgerechten en 4 desserts.
Keuze zatnom te eten.
Geweldige bediening
Eten was voortreffelijk
Bedankt voor het heerlijk etentje en de goede service.
Trudy K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Was erg gezellige sfeer, prima eten en echt een aanrader, ik zou er zo nog een keertje naar terug gaan zeker met de zegeltjes was de prijs ook nog eens erg leuk.
M.luiken .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Wij waren hier met AH-kaarten. Zeer flexibele omgang met, van te voren aangegeven, menu-beperkingen van 2 pers. Voortreffelijke kwaliteit van het eten, zowel vlees als vis en vegetarisch. Gezellige entourage. Zeer vriendelijke en meedenkende bediening. Chapeau!
Ellytenhoeve .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
wij hebben hier gisteren met vier personen met AH bon gegeten en genoten!! service was absoluut niet minder. heerlijk wijntje en prima gerechten.
aanrader
Joop P.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Zaterdag 15-10 bij later aan het water gegeten.
prima bediening goed eten één minpuntje de steak mocht iets malser zijn.

Joop Pees met vrienden.
Marista14 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Heerlijk gegeten met de AH spaarkaart. Zeer vriendelijk personeel. Restaurant gezellig en ruim ingericht. Kom hier zeker nog een keertje terug!
B.bartens .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Het eten was echt heerlijk , de salade van pulled chicken was zalig met een heerlijke dressing, de sparrenbos waren zo gaar dat ze bijna van het been af vielen echt heerlijke smaak en het toetje de Carmel fudge was ronduit voortreffelijk. het personeel is zeer vriendelijk en de sfeer was perfect.
Bien13 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
We hebben weer genoten bij Later aan het Water, we hebben gebruik gemaakt van de AH zegels maar dat maakt geen verschil in kwaliteit van het eten of bediening!!
Jeannette B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijk gegeten met de AH bonnen actie. Een gevarieerd keuzemenu voor ieder wat wils. Ik vond de tijd tussen de gangen wel iets te lang. Eten was perfect en goede aardige bediening. Aanrader!