Latei

Donderdag en Vrijdag 08:00 - 22:00
Zaterdag 09:00 - 22:00

Jbangma .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Gisteren een heerlijk avondmaal genuttigd: GadoGado, curry kambing en vega curry. Als toetje hadden we een sublieme worteltaart (smeuïg en niet te zoet) en appeltaart die net uit de oven kwam. De combinatie van smaken waren verrassend, bediening kalm en vriendelijk. De tafeltjes kunnen wel iets efficiënter neergezet worden, zodat je het gevoel hebt dat er iets meer ruimte is. Al met al zeker een aanrader!
Daniella G.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2015
Fijne koffie- en lunchplek in een decor dat bestaat uit vintage meubilair dat allemaal ook nog eens te koop is. Gezellige afwisseling van werkende ZZP-ers, buurtgenoten en toeristen in een relaxte sfeer. Goede koffie en prettige kleine kaart. Plus: één van de leukste café katten van Amsterdam (als je een beetje down bent, ga naast hem zitten en aai hem, knap je gegarandeerd van op; als je niet down bent, doe hetzelfde en word nog blijer).
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Wat een leuk schattig tentje! Tel de grappige inrichting, het losse sfeertje (katten scharrelen er vrolijk rond. Sla Latei dus over als je allergisch bent), de fijne kaart en de vriendelijke bediening bij elkaar op en er is niets te wensen over. Aanrader!
Viva L.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Mijn zusje en ik gaan altijd ff Lateien als wij in Amsterdam komen. Knus, warm, lief. Een reis terug in de tijd. De mensen zijn erg vriendelijk en de koffie en taart zijn heerlijk. Alsof je bij familie op de koffie komt.
Deze afgelopen zondag heb ik mijn man en dochtertje "ons tentje" laten zien. Ze waren het helemaal met mij eens,....."MAm. wanneer gaan we weer!!!?"
Viva, fijn om te horen dat je het gezellig vind bij ons & dank voor de leuke recensie!

Groet en tot het volgende kopje koffie...!
Latei.
Essje .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2013
Heel relaxed tentje midden in het centrum. Boven kan je rustig koffie drinken en internetten via gratis wifi. Taart is zoals al eerder aangegeven heerlijk! interieur moet je van houden of je er niets van aantrekken, zeker een aanrader om langs te gaan!
Galois .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2013
Ik kom met mijn vrouw hier regelmatig een cheesecake eten: subliem! De koffie is ook erg lekker. En de bediening uiterst vriendelijk en flexibel.
Ondanks dat het altijd erg druk is (lees: vol) zit de bediening je niet te pushen om nog wat extra te bestellen of snel je tafeltje weer te verlaten.
Het decor vind ik persoonlijk wat minder, maar mijn vrouw is er gek op. Het heeft wel wat: rommelig, alles is te koop (zelfs de stoelen waar je op zit!), het servies is allemaal anders (als je een tweede kop koffie besteld, krijg je 'm waarschijnlijk in een ander kopje).
Enig minpuntje is wel dat als het erg druk is, je soms wel erg kleine stukjes gebak krijgt (alsof ze niet genoeg hebben en het eerlijk willen delen). En uiteraard wel voor dezelfde prijs :-)
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2012
latei, je houd ervan of je vind het niets! ik vind het een topper! de dromerige vervlogen tijd, een combinatie van alles! relaxd! op en top. goede huisgemaakte gebak! een van de beste espresso`s van heel amsterdam. (mini plank als terras, maar als je even buiten zit in de hekseketel van amsterdam met de smeltkroes een waar genot! alles is er te koop!
Brigitte R.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2012
Latei is een zaak die je moet passen. Qua sfeer, ambiance en eten. Het is een klein, rommelig zaakje, op de zeedijk. Poes Kees kruipt gewoon op schoot. Je kan het hele interieur kopen. Wat een geweldige zaak. Lieve bediening, zalige sapjes, heerlijke zelfgemaakt soep, brood van Hartog met heerlijke humus en als klap op de vuurpijl die zalige appeltaart. Echt een feestje om daar te zitten, te genieten van een heerlijke lunch, de leuke, vlotte, iets wat alternatieve clientèle en het uitzicht op eens van de leukste straatjes van Amsterdam.
Naominha .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2012
De lunch bij Latei is uitstekend. Nergens zijn voor zo een schappelijke prijs biologische broodjes te vinden. Hartog brood geserveerd met zelf geimporteerde olijfolie en divers beleg is altijd een traktatie en de koffie en sapjes zijn ook erg lekker. In het cafe is het soms een beetje proppen en niet altijd even lekker zitten, maar dat vergeet je snel tussen alle bezienswaardigheden.