Lastage

Geldersekade 29 1011 EJ Amsterdam Nederland Kaart
31-207370811

Over het restaurant Lastage

Niet meer dan 30 couverts en een kleine, zeer hoogwaardige kaart waar je zelf de volgorde in kan bepalen. Lastage zit in een voormalige woning aan een Amsterdamse gracht. Genoemd naar de Lastagebuurt, nabij de Wallen, waar het ‘ontlasten’ van de handelsschepen plaatsvond. Het team is bedreven met de pannen, gepassioneerd over wijn, professioneel en hartelijk.

Menuprijzen

Op loopafstand

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 18:30 tot 21:30 uur

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Per boot te bereiken , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Lastage

Tom V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Mooie gerechten met verrassende smaakcombinaties en ook veel aandacht voor de diversiteit en de textuur van de ingrediënten. Goede adviezen van de sommelier. Top!
Carl-Maria J.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Wij hadden de groote menue dus "vlucht door de kaart" met wijnbegleiding. De keuze van wijn was echt goed met
iets anders dan verwacht. De verklaringen over geschiedenis en herkomst v.d.wijn gaven moie indrukken.
Het eten zelf was zeer goed toch voor ons ten einde te veel -wat geen krtiek aan de keuken is.
Herman H.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Ik heb weinig avonden beleeft waar alles zo klopte als vanavond bij lastage.
Van ontvangst tot afscheid zijn we volledig in de watten gelegd. Wat mij vooral is bij gebleven is de liefde en zorg die besteed word aan de producten en gasten ongelooflijk
Dan moet ik er ook nog bij vermelden dat ik het geweldig vond om de zelf gemaakte grillworst en bloedworst te proeven die subliem smaakten en helemaal ben ik onder de indruk van de kalfshersenen een smaakvol en verrassend gerecht en tot in de kleine puntjes geperfectioneerd. ik kan mij alleen nog heugen dat ik een keer zo verwend ben in hof van cleve maar lastage staat bij mij dik op 2 qua culinaire ervaring
Maarten D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Briljant, geen ander woord voor. Ongedwongen sfeer met een zeer hoog niveau van koken. Meest uitgebreide menu met wijnarrangement genomen. Geen minpunten te vinden.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Alle gerechten waren heerlijk , creatief en mooi opgemaakt. Vriendelijke en attente bediening. De accoustiek was slecht, waardoor je nauwelijks een gesprek met je tafelgenoten kon voeren, jammer.
Tian Z.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Het was echt fantastisch eten!! Wij hebben vlucht door de kaart genomen waardoor we zo veel mogelijk heerlijke creaties konden proeven. Personeel is ook erg vriendelijk en hebben echt passie voor hun werk!
Bert F.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Door de vriendelijke ontvangst en aangename atmosfeer voelden we ons meteen op ons gemak in Lastage. Wat volgde was een avond van hoogstaande gerechten, uitstekende wijn, en dit in een gezellig kader. De bediening was professioneel, vlot en telkens met de glimlach. Zelden zag ik zoveel passie voor wijn. Sterk aanbevolen!
David W.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Lastage stond al een tijd op mn verlanglijstje en heeft het mn verwachtingen meer dan overtroffen. 4 gangen van absolute top kwaliteit geserveerd met heerlijke wijnen maakten het een sensationele ervaring. Ga heel snel nog een keer genieten van deze culinaire parel!
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
In dit gezellige pijpenlaatje worden de sterren van de hemel gekookt. Het eten is goddelijk en ieder gerecht oogt als een schilderijtje. De bediening is deskundig en zeer hartelijk. De wijnkaart biedt een ruime en heerlijke selectie Europese wijnen. Een aanrader, ook voor de verwende liefhebber.
Francky D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Proficiat, een gevestigde waarde in Amsterdam!
Nghia N.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Ik ben naar de restaurant met mijn vrouw. Wij zijn half uur vroeger dus wij hebben de beste zitplaat bij de ram gekozen. De serveersters waren vriendelijk en de gerechten waren hele lekker, de beste is de lam-steak.
Isabelle C.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk gegeten bij Lastage. Vier gangen waren ook precies goed, niet het gevoel dat je te veel hebt gegeten. Daarnaast heeft de sommelier goede kennis van zaken en hebben we heerlijke wijnen gedronken. Topavond gehad!
monars .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Heerlijk gegeten bij Lastage. We hadden van te voren verteld dat we koolhydraatarm wilden eten en daar hebben ze erg goed rekening mee gehouden. Overlegd, en waar nodig een vervanging geboden. Kleine, maar afwisselende kaart met bijzondere gerechten.
Wijnarrangement was zeer goed! Bijzondere wijnen die echt iets toevoegden aan de gerechten. Vooral de Pommeau bij het kaasbordje was een vondst. Compliment. De kaas was trouwens ook erg goed: goede variatie en alles precies de goede rijpheid.
Prettige sfeer en alles bij elkaar een heerlijke avond gehad.
Cheong-Yin N.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Samen met 4 vrienden uit eten geweest op een vrijdagavond. restaurant zat vol en het was er gezellig druk. gekozen voor 8 gangen diner met bijpassend wijnen. eten was heerlijk, met name de vleesgerechten (buikspek, kalfswang) vond ik vol van smaak. ik kan iedereen aanraden om hier te komen eten.
WimIJkhout .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Vanavond weer eens een keer terug naar Lastage in Amsterdam.
Dit smalle, maar gezellige, restaurant kent een uitstekende prijs kwaliteit verhouding.
Heerlijke gerechten, samen met lekkere wijnen bezorgen je een mooie avond.
Er is keuze uit een combinatie van heerlijke vis- of vleesgerechten waarbij elk gerecht zeer smaakvol is.
Enig puntje van kritiek is de airco. Die geeft regelmatig te koude lucht vrij waardoor het niet altijd lekker zit.
Maar het is zeker een aanrader waarbij je wel op tijd moet reserveren.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Het eten was geweldig, subtiele perfecte smaken. Prijs kwaliteit erg goed. Menu flexibel, 4,5 of 6 gangen of het uitgebreide menu, dat uit 8 kleinere gangen van het menu bestaat. Bediening super aardig en attent. Een met veel zorg samengestelde wijnkaart. Wij kozen een wijn die wij niet zo lekker vonden als we dachten en die werd niet in rekening gebracht en geruild voor een andere wijn. Dat vond ik erg aardig want op zich was er niets mis met de wijn. Elk gerecht was een klein feestje, heerlijk brood, perfecte kazen. Leuke locatie in een grachtenpandje.
We gaan er zeker terug.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Een geweldige avond uit! Het eten was heerlijk en de gerechten hebben ons echt verrast. De bediening was subliem en de uitleg over de wijnen was top! Het hele restaurant voelt qua sfeer aan als een gezellige huiskamer, maar de bediening en het eten maakten deze avond om niet snel te vergeten. Chapeau!
Jos F.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Mooie gerechten, wijnkaart te uitgebreid, open wijnen gaat wel, aardige bediening, kennis van zaken maar alles duurt erg lang. Akoestiek soms hinderlijk zeker als alle tafels bezet zijn. Veel kleine lif lafjes, wel fijn van smaak. Tip: serveer goede, simpele (re) huiswijnen, iets meer volume op de borden en neem extra personeel aan.
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Sterwaardig, heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, kleinschalig geeft huiskamergevoel.... een aanrader
Natasja G.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Leuk charmant restaurant met prima eten. Maar de porties zijn wat klein en weinig onderscheidend. Daarnaast was de bediening niet alert en wat onhandig en zat er veel tijd tussen de gangen. Al met al is het een best duur restaurant met een ster waar je meer van mag verwachten.