Lastage

Geldersekade 29 1011 EJ Amsterdam Nederland Kaart
31-207370811

Over het restaurant Lastage

Niet meer dan 30 couverts en een kleine, zeer hoogwaardige kaart waar je zelf de volgorde in kan bepalen. Lastage zit in een voormalige woning aan een Amsterdamse gracht. Genoemd naar de Lastagebuurt, nabij de Wallen, waar het ‘ontlasten’ van de handelsschepen plaatsvond. Het team is bedreven met de pannen, gepassioneerd over wijn, professioneel en hartelijk.

Menuprijzen

Op loopafstand

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 18:30 tot 21:30 uur

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,4
9,1

Jouw recensie over het restaurant Lastage

Loege S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
We hebben een geweldige avond gehad met heerlijke gerechten, lekkere wijn en uitstekende service van de vriendelijke gastvrouwen. Wij kozen voor de 8 gangen verrassing. De gerechten kwamen goed verspreid over de avond. Niks op aan te merken!
Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
We zijn hier geweest voor de 16e verjaardag van onze dochter. Lastage maakte het tot een bijzondere en heel leuke avond.
Chi T.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Een zeer geslaagde avond gehad bij Lastagne: een kleine, intieme setting, erg vriendelijke service en de gerechten waren zeer bijzonder!
Anje V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Fantastisch restaurant, zeer vriendelijke en kundige bediening. Zeker een keertje terug!
eriksritas S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Goed restaurant met veel aandacht voor de gasten. Wij hebben genoten.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Vriendelijke bediening. Ontzettend lekker gegeten,,verrassende combinaties.
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Hartelijke ontvangst door de twee hardwerkende gastvrouwen. Leuke, intieme "huiskamer". Eerst een glaasje Engelse prik van Ridgeview met leuke amuses. Het menu van 5 gangen werd in rap tempo geserveerd. Wel zo lekker op een doordeweekse dag en de (toch) aangevraagde korte pauze voor het hoofdgerecht duurde precies de gewenste tijd. Bij de harmonieuze gerechten; eigen pastrami, garnalenbisque met mul, tongfilet, wild zwijn en een winters nagerecht, waren alle kleine toefjes en "groentjes" op hun plaats en complementair. Dat lukt niet elke sterren chef.... Tot slot lekkere espresso met friandises en een alleszins redelijke rekening. Fijn restaurant, doen!
Thijs S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Kleine zaak vlakbij het station. Prachtige locatie aan de gracht. Gezellige ongedwongen sfeer. Heerlijk eten. Leuke goede sommelier. Fijn restaurant!
Marco M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Altijd weer genieten van briljante gerechten, mooi opgemaakte borden en vriendelijke service! Een pareltje in het centrum van Amsterdam
Menno T.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Prima restaurant vlak bij ons om de hoek. Komen hier al jaren met veel plezier. Een keuken op sterren niveau. Speciaal demarineerde heilbot van mijn vrouw was overheerlijk.
Mathieu M.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Heerlijk gegeten in dit fijne, intieme, gezellige, gastvrije restaurant in het centrum van Amsterdam! We komen zeker terug!
Rene H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Weer (voor een 2e keer in korte tijd) gegeten bij dit kleine maar sfeervolle super restaurant. Een perfect 5 gangen diner met super mooie smaakcombinaties door het team van chef-kok Rogier met een bijpassend wijnarrangement met de deskundige uitleg van sommelier Elise. Ons menu bestond uit : voorgerecht kalfszwezerik, voor de partner heilbot, daarna een terrine van garnalen, daarna de zeldzame houtsnip (moet je van houden) en als hoofdgerecht het wild zwijn van de bbq. Desert was een peren trudle met ijs. Blijft een super aanrader dit restaurant. Complimenten nog voor de prima verzorging van het jonge damesteam. Attent, vriendelijk en dedkundig.
Ria A.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Zeer bijzonder gegeten met onverwachte ingrediënten, gastvrij ontvangen, lekker en ontspannen gedineerd! Top!
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Gerdien F.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Zeer goed gegeten in dit kleine, ongedwongen restaurant, waar je heel goed wordt verzorgd door het relaxte maar correcte personeel. Alle 6 gangen heerlijk, licht oriëntaals gekruid, bijzonder maar niet gekunseld. Voor vijf uur gezellig en zalig eten goede prijs kwaliteit verhouding.
Pia F.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Chapeau ! Heerlijk gegeten, prachtige ingredienten en combinaties van smaken zonder dat het ' too much' wordt.
Bediening uitermate vriendelijk en er op gericht je een top avond te bezorgen.
Ook de toelichting van de sommelier was uitgebreid, interessant en leuk.
Wat een feest om hier te vertoeven. Wij komen zeker terug !
Francky D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Zoals gewoonlijk, alles tip top in orde. Complimenten aan Rogier voor de gerechten en aan Elise voor de selectie van de bijpassende wijnen !

Francky (Belgie)
Rene H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Hier op woensdagavond genoten van een voortreffelijk 6 gangen diner met prachtige gerechten en hele mooie smaakcombinaties. Twee dames zorgden voor een prima, vlotte en verzorgde bediening. Absoluut een plezierige culinaire ervaring rijker die de redelijk stevige prijs verzacht. Als minpunt moet ik helaas aanvoeren dat de akoestiek in deze kleine zaak slecht is, waardoor je jammer genoeg moeilijk een gesprek met jouw tafelgenoot kunt hebben. Toch blijft het restaurant een absoluut aanrader voor de fijnproevers.
aarts5 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Topavond met heerlijke gerechten van de kok. Verrassingsmenu is een aanrader. Jammer van de airco, daar moet echt iets aan gedaan worden. Verder fijne bediening met een vleug van humor.
Caspar K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk gegeten van uiterst smaakvol en prachtig opgediende verrassende gerechten. Heel prettige en prompte bediening en fijne atmosfeer. Uitstekend rekening gehouden met onze vraag om een rustige tafel.