Lastage

Geldersekade 29 1011 EJ Amsterdam Nederland Kaart
31-207370811

Over het restaurant Lastage

Niet meer dan 30 couverts en een kleine, zeer hoogwaardige kaart waar je zelf de volgorde in kan bepalen. Lastage zit in een voormalige woning aan een Amsterdamse gracht. Genoemd naar de Lastagebuurt, nabij de Wallen, waar het ‘ontlasten’ van de handelsschepen plaatsvond. Het team is bedreven met de pannen, gepassioneerd over wijn, professioneel en hartelijk.

Menuprijzen

Op loopafstand

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 18:30 tot 21:30 uur

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3
9,1

Jouw recensie over het restaurant Lastage

Ria A.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Zeer bijzonder gegeten met onverwachte ingrediënten, gastvrij ontvangen, lekker en ontspannen gedineerd! Top!
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Gerdien F.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Zeer goed gegeten in dit kleine, ongedwongen restaurant, waar je heel goed wordt verzorgd door het relaxte maar correcte personeel. Alle 6 gangen heerlijk, licht oriëntaals gekruid, bijzonder maar niet gekunseld. Voor vijf uur gezellig en zalig eten goede prijs kwaliteit verhouding.
Pia F.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Chapeau ! Heerlijk gegeten, prachtige ingredienten en combinaties van smaken zonder dat het ' too much' wordt.
Bediening uitermate vriendelijk en er op gericht je een top avond te bezorgen.
Ook de toelichting van de sommelier was uitgebreid, interessant en leuk.
Wat een feest om hier te vertoeven. Wij komen zeker terug !
Francky D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Zoals gewoonlijk, alles tip top in orde. Complimenten aan Rogier voor de gerechten en aan Elise voor de selectie van de bijpassende wijnen !

Francky (Belgie)
Rene H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Hier op woensdagavond genoten van een voortreffelijk 6 gangen diner met prachtige gerechten en hele mooie smaakcombinaties. Twee dames zorgden voor een prima, vlotte en verzorgde bediening. Absoluut een plezierige culinaire ervaring rijker die de redelijk stevige prijs verzacht. Als minpunt moet ik helaas aanvoeren dat de akoestiek in deze kleine zaak slecht is, waardoor je jammer genoeg moeilijk een gesprek met jouw tafelgenoot kunt hebben. Toch blijft het restaurant een absoluut aanrader voor de fijnproevers.
aarts5 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Topavond met heerlijke gerechten van de kok. Verrassingsmenu is een aanrader. Jammer van de airco, daar moet echt iets aan gedaan worden. Verder fijne bediening met een vleug van humor.
Caspar K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk gegeten van uiterst smaakvol en prachtig opgediende verrassende gerechten. Heel prettige en prompte bediening en fijne atmosfeer. Uitstekend rekening gehouden met onze vraag om een rustige tafel.
NTDijkstra .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Fantastisch. Heerlijk gegeten, inrichting was knus maar chique. En de service werd verzorgd door 3 jongedames, waarvan er eentje nog wat aan lichaamshouding moet werken.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Mooie gerechten met verrassende smaakcombinaties en ook veel aandacht voor de diversiteit en de textuur van de ingrediënten. Goede adviezen van de sommelier. Top!
Carl-Maria J.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Wij hadden de groote menue dus "vlucht door de kaart" met wijnbegleiding. De keuze van wijn was echt goed met
iets anders dan verwacht. De verklaringen over geschiedenis en herkomst v.d.wijn gaven moie indrukken.
Het eten zelf was zeer goed toch voor ons ten einde te veel -wat geen krtiek aan de keuken is.
Herman H.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Ik heb weinig avonden beleeft waar alles zo klopte als vanavond bij lastage.
Van ontvangst tot afscheid zijn we volledig in de watten gelegd. Wat mij vooral is bij gebleven is de liefde en zorg die besteed word aan de producten en gasten ongelooflijk
Dan moet ik er ook nog bij vermelden dat ik het geweldig vond om de zelf gemaakte grillworst en bloedworst te proeven die subliem smaakten en helemaal ben ik onder de indruk van de kalfshersenen een smaakvol en verrassend gerecht en tot in de kleine puntjes geperfectioneerd. ik kan mij alleen nog heugen dat ik een keer zo verwend ben in hof van cleve maar lastage staat bij mij dik op 2 qua culinaire ervaring
Maarten D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Briljant, geen ander woord voor. Ongedwongen sfeer met een zeer hoog niveau van koken. Meest uitgebreide menu met wijnarrangement genomen. Geen minpunten te vinden.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Alle gerechten waren heerlijk , creatief en mooi opgemaakt. Vriendelijke en attente bediening. De accoustiek was slecht, waardoor je nauwelijks een gesprek met je tafelgenoten kon voeren, jammer.
Tian Z.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Het was echt fantastisch eten!! Wij hebben vlucht door de kaart genomen waardoor we zo veel mogelijk heerlijke creaties konden proeven. Personeel is ook erg vriendelijk en hebben echt passie voor hun werk!
Bert F.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Door de vriendelijke ontvangst en aangename atmosfeer voelden we ons meteen op ons gemak in Lastage. Wat volgde was een avond van hoogstaande gerechten, uitstekende wijn, en dit in een gezellig kader. De bediening was professioneel, vlot en telkens met de glimlach. Zelden zag ik zoveel passie voor wijn. Sterk aanbevolen!
David W.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Lastage stond al een tijd op mn verlanglijstje en heeft het mn verwachtingen meer dan overtroffen. 4 gangen van absolute top kwaliteit geserveerd met heerlijke wijnen maakten het een sensationele ervaring. Ga heel snel nog een keer genieten van deze culinaire parel!
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
In dit gezellige pijpenlaatje worden de sterren van de hemel gekookt. Het eten is goddelijk en ieder gerecht oogt als een schilderijtje. De bediening is deskundig en zeer hartelijk. De wijnkaart biedt een ruime en heerlijke selectie Europese wijnen. Een aanrader, ook voor de verwende liefhebber.
Francky D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Proficiat, een gevestigde waarde in Amsterdam!
Nghia N.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Ik ben naar de restaurant met mijn vrouw. Wij zijn half uur vroeger dus wij hebben de beste zitplaat bij de ram gekozen. De serveersters waren vriendelijk en de gerechten waren hele lekker, de beste is de lam-steak.