Lastage

Geldersekade 29 1011 EJ Amsterdam Nederland Kaart
31-207370811

Over het restaurant Lastage

Niet meer dan 30 couverts en een kleine, zeer hoogwaardige kaart waar je zelf de volgorde in kan bepalen. Lastage zit in een voormalige woning aan een Amsterdamse gracht. Genoemd naar de Lastagebuurt, nabij de Wallen, waar het ‘ontlasten’ van de handelsschepen plaatsvond. Het team is bedreven met de pannen, gepassioneerd over wijn, professioneel en hartelijk.

Menuprijzen

Op loopafstand

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 18:30 tot 21:30 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,6
9,4

Jouw recensie over het restaurant Lastage

W.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Ik heb bij wachttijd 'redelijk' opgegeven omdat de optie 'precies goed' ontbrak. Over de gerechten zou ik nog willen toevoegen dat de creativiteit van de chef-kok Rogier mij iedere keer weer verrast. Het wijnarrangement was dit keer beter dan ooit en komt in de buurt van de beste restaurants op dit gebied die ik ken. Voor mij zou een tweede ster voor Rogier zeker meer dan terecht zijn.
Michael G.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Mijn vriendin en ik hebben hier eergisteren gegeten. Wij gingen voor een 4 gangen menu en bestelden voor iedere gang iets anders dan de ander zodat we met elkaar bijna alles konden proeven.. Het was werkelijk fantastisch. Makreel, bloedworst en kreeft, lam, heilbot, dessert, echt heel goed. Verder waren de (huis)wijnen ook voortreffelijk.
Rutger V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
down to earth restaurant in het centrum met fantastisch eten, prettige bediening, terecht een m ster, wij gaan snel weer.
Robertus D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
de tafels staan boveb zo dicht bijelkaar dat je als het vol is elkaar nauwelijks kunt verstaan ik heb bij zeer vele michelin sterren restaurants gegeten maar dit is absoluut geen een ster kwaliteit
B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Schitterend restaurant, bediening vlot en dynamish door een jonge ploeg! Originele combinaties van de gerechten!
Enige minpunt, broeierig warm en airco wekte niet?
Thomas S.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Heel erg fijn, sfeervol en informeel restaurant. Erg aardige, vakkundige en behulpzame bediening, en het eten en de wijnen is bijzonder lekker. Een erg prettige avond gehad.
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Gastvrij, gezellig en gemoedelijk. Altijd heerlijk eten bij Lastage. Van de amuse tot de friandises genieten. Goed voor mekaar. Een aanrader!
Marty Z.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Top. Lekker eten. Attente service. Fijne sfeer.
victoire B.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Ik wil graag een enquete invullen over een restaurant waar ik lekker heb gegeten. Ik heb er echter een vreselijke hekel aan om naast bovenstaande beoordeling per se een aantal woorden te moeten gebruiken, als ik het ook in een 1 zin kan zeggen. Het is de reden dat ik het hierom vaak laat zitten om een beoordeling te geven.
David B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Voor de eerste keer bij Lastage gegeten en het was super. Prettige ontvangst, knusse atmosfeer, fijne inrichting en een bediening die je direct een ontspannen gevoel geeft. We hebben gekozen voor de vlucht door de kaart met een wijnarrangement. Elke gerecht was verrassend en de wijnen waren zeer toepasselijk. Als er iets is te verbeteren dan is het misschien de drukte voor de bediening, want ook al deden ze alles met een glimlach, het was misschien net iets te druk om er altijd bovenop te kunnen zitten. Een top restaurant en we komen zeker weer een keer terug.
Louk B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Voortreffelijk eten, prima combinaties, buitengewoon harmonieus, geen flauwe kul, zeer uitgebalanceerd, alles even lekker
Folkert B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Uitzonderlijk smaakvolle en originele gerechten, inclusief amuses. Porties niet geschikt voor “grote” eters.
florentien V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
bijzonder goed ! close to perfect ! erg leuke bediening, zij wisten alles van de kaart, de wijnen, het eten
geen haast, echt avond uit eten. erg genoten
CFM J.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Gezellige gelegenheid, aardige bediening en heel fijn dat ze ons heel snel hebben geholpen omdat we haast hadden! En niet te vergeten: heerlijk gegeten!
Truus H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
We hebben genoten van de ontspannen sfeer en het heerlijke eten en niet te vergeten de heerlijke wijnen. Een aanrader voor vrienden!

groet Truus
rombertus .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
geweldig gegeten. zalige gerechten, geweldige bij passende wijnen en deskundigen, gezellige bediening. TOP top top
B. B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Heerlijke avond: Prima ontvangst, wijn en spijs harmoniërend , service fantastisch. Het was leuk om de gerechten en de wijnen door Rogier te laten bepalen.
Saskia F.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten, en gedronken. We kregen telkens uitleg over de wijn, dat vond ik heel leuk. Acht gangen met acht verschillende wijnen. Nog nooit zo lekker getafeld als bij Lastage. Alle gerechten waren bijzonder, steeds weer spannend wat er zou komen. En werkelijk alles was lekker! Alleen de bloedworst vond ik iets te zout, maar dat kan aan mij liggen. Hele fijne bediening die ook precies in de gaten had wanneer er iets nodig was en wanneer ze ons lekker moesten laten eten en babbelen.
Elad D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Nice food, bad service.
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, gekozen voor het verrassings menu met het wijn arrangement erg aan te bevelen!! Wij zaten er zakelijk maar je kan er ook met je partner gaan eten erg gezellig en knus