Las Tapas

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Las Tapas

De lekkerste Spaanse delicatessen

De passie voor koken en de voorliefde voor verse en natuurlijke ingrediënten zit ze bij dit restaurant in de genen. Al 15 jaar lang, proef je bij Las Tapas de traditionele smaken van de Spaanse keuken. Je wordt hier verwend met een veelheid aan zuidelijke delicatessen, zoals: gambas ajillo, calamaris, pollo loco en mejillones. Sla ook zeker de huisgemaakte sangria niet over, want die maakt jouw mediterrane avondje compleet!

Meer informatie over restaurant Las Tapas

• Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant Las Tapas

Kim H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Weer heerlijk gegeten
Gezinus B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Het eten was erg lekker, maar het kwam wat te snel achter elkaar op tafel. Één opmerking en het werd teruggehaald en later uitgeserveerd. Heerlijke gerechten!
Ellen W.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Prima maar niet bijzonder
Drieën B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Verrassingsmenu, weinig verrassend
Sabina S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk gegeten een hele gastvrije service :)
Mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
We hebben een superleuke avond gehad,leuk personeel en lekker eten
Anne J.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten met een super service van de gastheer!
Jildou S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Het eten was goed, wel erg weinig. We zaten boven, waardoor er tussendoor niet een blik op onze tafel geworpen werd. Ook werd er tussendoor niet gevraagd of we nog iets nodig hadden. Het voelde af en toe alsof we vergeten werden. Personeel was wel vriendelijk.
Diana K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Vriendelijk personeel en heerlijke tappas
Jacob H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten
rein Z.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Typische Spaanse tapas, heel lekker en vriendelijke bediening. Ze bieden ook heerlijke wijntjes aan aan schappelijke prijzenz
Ook de paella en zarzuela hebben we gegeten, beiden ook zeer vers en lekker.
Renee V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Lekkere sangria, lekker eten en goede bediening. Ik kom zeker weer een keer terug.
Patrick E.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Zaterdagavond voor het eerst een bezoek gebracht aan Las Tapas. Alleen het benedendeel van het restaurant was open, daardoor leek het erg klein maar wel gezellig. De bediening stuurde bij de welkomsuitleg aan op een proeverij van populaire tapas. Wij kozen in plaats daarvan voor vrije keuze van de kaart. Het eten werd op bestelling gemaakt en gespreid uitgeserveerd. Het smaakte ons prima. De patatas bravas niet speciaal (miste wat kruiden), de biefstuk op tortilla erg lekker.
De eigenaar was erg enthousiast en aanwezig. Duidelijk was dat het hem erg aangaat wat er in zijn zaak gebeurd. Hij ging van tafel naar tafel en had ook duidelijk invloed op wat er aan de bar en in de keuken gebeurde.
Joriekeotter .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Wij gingen met z'n twee eten bij Las Tapas met een gift for you kaart. Deze was €19 euro waard en werd van de eind rekening afgeschreven. We werden vriendelijk ontvangen door de eigenaar; een enthousiaste en vriendelijke man.
Als eten kozen we een tapas proeverij van 2 gangen voor €22,95 p.p. Dit vonden we als student al een flink prijsje maar omdat we de giftforyou hadden deden we het toch. Hierbij bestelden we ook een fles witte wijn.
De eerste gang van de tapas proeverij bestond uit een bakje salade, een gefrituurd geitenkaasje, vier mini wraps waarvan 2 met zalm en 2 met tapenade en inktvis ringen. Het was lekker, maar niet heel speciaal. De tapenade op de mini wrap was huisgemaakt en dat viel te proeven; heel lekker. Het was een lekker proeverijtje maar we hadden zeker nog honger.
De tweede ronde waren hoofdgerechten die bestond uit 6 kipkluifjes, 4 lamsvlees stokjes, een bakje champignons in knoflook en 4 gehaktballetjes in rode saus en een klein bakje patat. Opnieuw was het wel lekker, maar niet heel speciaal en zelfs een beetje aan de weinige kant. De patatjes waren bijvoorbeeld voor 1 persoon. Hierbij zat een bakje huisgemaakt alioli maar daar dipte je 1 patat in en het was op. Bij een proeverij voor die prijs verwachtte ik ook gewoon wat meer en wat specialere tapas in plaats van de basic taoas. De gehaktballetjes in tomaten saus smaakten ons niet, dus die hebben we laten staan.
Uiteindelijk waren we in totaal €63 euro kwijt met zijn 2 en met de bon eraf €44. Dit komt uit op €22 per persoon met fooi erbij ongeveer €25 euro. Dit vonden we als student wel heel duur, vooral als we keken naar de prijs kwaliteit verhouding, vonden wij het aan de dure kant en niet voor herhaling vatbaar.
Lenny D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
We werden vriendelijk ontvangen. Er heerste een vrolijke ongedwongen sfeer. We voelden ons welkom. Het eten was prima en genoeg. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Kortom een echte aanrader.
Lenny D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
We werden vriendelijk ontvangen. Er heerste een vrolijke ongedwongen sfeer. Het eten was prima. Goede afstemming van de gerechten. Vegetarisch én vlees. We voelden ons zeer welkom. Kortom een echte aanrader. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Was erg gezellig. Gastvrij ontvangen door de eigenaar
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Gezellige en gemoedelijke sfeer, bediening aardig en eten vers en lekker.
Nynke V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Het wachten duurde soms wel lang. Vooral op de eerste bestelling voor drankjes na binnenkomst. Het brood als vooraf kwam na de eerste gang. Brood was ook bouwer nodig want met drie gangen van die lekkere hapjes zit je wel vol.
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We komen al enkele jaren bij Las Tapas. We hebben er op zich prima gegeten, maar daalt de plek wel steeds verder op onze favorieten lijst. Enkele jaren geleden kwam al de opmerking dat de kaart zou worden vernieuwd. Vandaag de dag is er echter nog niks veranderd. Het flesje wijn wat we besteld hadden werd op tafel gezet met een paar glazen gestapeld ernaast? Ik verwacht bij Las Tapas niet dat de hele wijn etiquette netjes wordt doorlopen, maar het inschenken van een eerste glaasje mag je toch wel verwachten. Kortom, de energie lijkt er een beetje uit te zijn. Jammer.