Las Tapas

Oude Oosterstraat 7 8911 LD Leeuwarden Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Las Tapas

De lekkerste Spaanse delicatessen

De passie voor koken en de voorliefde voor verse en natuurlijke ingrediënten zit ze bij dit restaurant in de genen. Al 15 jaar lang, proef je bij Las Tapas de traditionele smaken van de Spaanse keuken. Je wordt hier verwend met een veelheid aan zuidelijke delicatessen, zoals: gambas ajillo, calamaris, pollo loco en mejillones. Sla ook zeker de huisgemaakte sangria niet over, want die maakt jouw mediterrane avondje compleet!

Meer informatie over restaurant Las Tapas

Ploegstra .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Goed eten en meer dan voldoende, vriendelijke bediening en de service is uitstekend! Een hele fijne avond gehad met vrienden.
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We werden hartelijk ontvangen, de bediening was prima, evenals het eten. Op het eind moesten we ons haasten omdat de film bijna begon, het toetje kwam toen met spoed op tafel, onze gastvrouw was zeer attent. Geslaagde avond!
mar.visscher .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Het eten was lekker. Het was druk en er was maar één (heel aardig) meisje dat bediende. De baas hielp ook soms mee met de bediening. Volgens mij werkte het meisje er nog niet zo lang en overzag ze niet wat prioriteit had. Geeft niets, iemand moet ook de kans krijgen om het te leren. Wel lastig, wanneer je beneden zit, dat je twee trappen moet oplopen voor toilet bezoek. Iemand die niet goed ter been is, kan hier niet naar het toilet.
Minke B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Met de familie hebben heerlijk gegeten bij Las Tapas. Proeverij was verrassend en lekker voor ieder. Voor herhaling vatbaar.
404 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
heerlijk gegeten bij Las Tapas. een verrassing drie gangenmenu. Hoewel ik geen liefhebber ben van lamsvlees heeft de keuken mij een lamsgerechtje gemaakt om te proberen. Het was een overheerlijk spiesje. zacht van smaak heerlijk gekruid, smaakvol.
De service was heel goed, de bediening hartelijk. We komen graag een keertje terug.
Tim G.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Wij hebben à la carte gegeten, kwaliteit van de gerechten is prima, men brengt ze wel erg scel door, zou wat ons betreft wat rustiger aan mogen...
Emmeloorder .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Met zijn vieren heerlijk gegeten met de AH bon. Gezellig restaurantje met een hele vriendelijke en gezellige gastheer. Waren iets te vroeg maar werden hartelijk ontvangen en kregen tijdens het wachten een heerlijk broodje en kleine gehaktballetjes. Super. Het eten was heerlijk en veel. Het toetje was ook heerlijk. Zeker een aanrader en wij zullen hier zeker nog een keer terugkomen.
Boukje V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Gisteren heerlijk gegeten bij Las Tapas...een mooi en leuk restaurant waar je voor een redelijke prijs lekker kunt eten. De bediening was vriendelijk en het zeker is een aanrader.
simone P.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Een erg gezellige avond gehad bij Las Tapas. Bediening was gastvrij. Eten was heerlijk met veel variatie. Echt een aanrader.
Shannon H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Toen mijn partner en ik arriveerden duurde het lang voordat we begroet werden en een tafel aangeboden kregen. Toen we eenmaal zaten was de bediening snel en vriendelijk. Het eten was heerlijk en meer dan genoeg.

Het enige minpuntje was de kinderstoel die wij gevraagd hadden. Deze was echt niet veilig. Het blad kon niet vastgemaakt worden, er zat geen spijl tussen de beentjes en het had geen veiligheidsriempjes. Echt aan vervanging toe!
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Ik vond het eten zeer lekker en het tentje erg gezellig. Zeer mals vlees, goed bereid en het was er snel. Zeker voor herhaling vatbaar
Emmy S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
De gerechten waren vers, afwisselend en smakelijk.De bediening was hartelijk en de bereiding was vlot. Zeker een aanrader.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Een hele aparte gang van zaken, de verkeerde gerechten werden op verschillende tafels verkeerd opgediend, zelfs kreeg je vlees op tafel als je vegetarisch had besteld. Dubbele gerechten. Lang zitten zonder volle glazen, bediening zonder lach naar de klant toe, en als kers op de taart. Bij het afrekenen kon de dame niet terug tellen en wou bijna meer dan de helft contant terug geven. Met of zonder restaurant actie van de AH vond ik hiervoor de kwaliteit nog prijzig. Jammer
Corina W.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
We zijn met de Albert Heijn Dinner bon wezen eten . Erg vriendelijke service, veel eten gekregen, en een gigantische toet ! Dit zouden we echt iedereen aanraden wie van Tapas houdt. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ary H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Naast de uitstekende kwaliteit van het eten en de hartelijke bediening viel ons de hygiene en netheid op. Toiletten ook tot in puntjes verzorgd. Na het diner kregen we nog goede tips om uit te gaan in Leeuwarden.
Dominee R.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Het eten via de AH bon was heerlijk en overdadig. Zeer vriendelijke ontvangst. Wil je knappe wijn, dan moet je er met klem naar vragen.... Handig om te weten. Mocht ook de nieuwe kaart bekijken. En die zag er veelbelovend uit. Wil je rustiger zitten, dan kun je de trap op.
Coos V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Bediening uitstekend, eten heerlijk en gevarieerd!
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Ik vond het eten geweldig. ????
Niek H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Lekker en gezellig!
Renske R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij vonden dat de tafeltjes erg dicht op elkaar stonden. Dit was niet prettig omdat je zo niet goed met elkaar kon praten zonder dat er meegeluisterd werd. Ook de bediening botste steeds tegen mij aan omdat er weinig ruimte was tussen de tafels. Dit is vervelend als je aan het eten bent. Het eten kregen we in rap tempo. Naar ons idee iets te snel. We stonden na een uur alweer buiten. We waren er met de AH-actie. We hadden naar ons idee weinig eten gekregen. Drie kleine gangen kregen wij, die gedeeld moesten worden. Na de tijd hadden we nog steeds trek. Kortom wij komen hier niet terug.