Las Tapas

Oude Oosterstraat 7 8911 LD Leeuwarden Nederland Kaart

Over restaurant Las Tapas

De lekkerste Spaanse delicatessen

De passie voor koken en de voorliefde voor verse en natuurlijke ingrediënten zit ze bij dit restaurant in de genen. Al 15 jaar lang, proef je bij Las Tapas de traditionele smaken van de Spaanse keuken. Je wordt hier verwend met een veelheid aan zuidelijke delicatessen, zoals: gambas ajillo, calamaris, pollo loco en mejillones. Sla ook zeker de huisgemaakte sangria niet over, want die maakt jouw mediterrane avondje compleet!

Meer informatie over restaurant Las Tapas

• Airconditioning , Catering , Terras
Ik I.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Via Ah actie hier gebruik gemaakt van xl proeverij.
Eten karig en vet
Wij komen hier niet weer terug
Jammer maar helaas!
Rein K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Fantastisch en gezellig restaurant. Vrolijke joviale eigenaar betrokken en oplettend personeel en veel aandacht voor jou als klant. Heerlijk eten. Het is jammer dat ik als hagenaar te ver weg woon anders zou ik regelmatig terug gaan, maar het is absoluut een aanrader.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hebben Heerlijk gegeten! Fijne bediening zeer vriendelijk en gastvrij.
Voor herhaling vatbaar! Wij gaan er nog een keer heen!
Celine H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Lekker gegeten, zeker een aanrader!
De gefrituurde geitenkaas is een top gerecht. De eigenaar van Las Tapas nodigt je uit om gerechten te proeven die je normaal niet zou eten/ lekker vindt.
Uitdagend maar leuk.
Lijoni M.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Voor het eerst hier gegeten, erg lekker en gezellig. Lamsspiesjes en inktvisringen gegeten waarvan ik altijd zei "dat lust ik niet", nou wel dus. Echt een aanrader.
Jikke E.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
De bediening is vriendelijk, maar totaal niet op elkaar afgestemd. Er wordt gerust een paar keer door verschillenden gevraagd wat we willen eten/drinken, welk menu we hebben besteld of bij welke gang we zijn... Daarnaast vonden we de gerechtjes niet erg afwisselend. We hadden gevraagd geen vis te serveren; toch inktvisringen bij het voorgerecht...
Het is dat we nu het tweede arrangement gratis kregen, anders was het wel heel erg duur. De gerechtjes op zich waren zeker niet slecht, maar voor een "deluxe-menu" van €25,- eten we de volgende keer zeker ergens anders.
Jacq1970 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Jammer dat er laden en lossen was tijdens eten en schreeuwende kinderen. Je hebt geen keus en de prijs word dus voor je bepaald ivm A H aktie. Verder prima.
Lubbersfrank .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Heerlijk gegeten en super geholpen. Alles was lekker op smaak en alles kwam mooi op tijd. Prijs/kwaliteitsverhouding was ook top!
Sissif .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
We waren onlangs daar te eten met de AH actie.Erg lekker gegeten.Er werd rekening gehouden met wat we beslist liever niet eten.Een echt aanrader is de lekker klaargemaakt drumsticks en wat ik ook heerlijk vond is de kaas met honing in een lekker jasje.Vriendelijke bediening.Heel klein minpuntje vond ik, dat de muziek vrij hard staat, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.
Blomke .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Wij zijn gister bij Las Tapas geweest en hebben gebruik gemaakt van de AH restaurantactie. Deze bestond uit 2 ronden koude/warme tapas en een desert. Het eten is niet heel speciaal, maar wel goed van smaak. De bediening is prima. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
M.dijk61 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
De tapas hapjes waren lekker en genoeg, alleen hadden wij wat meer variatie gezien. Er zaten bijv. 2 soorten kip, kleine gehaktballetjes en gemengde sla bij. Het was goed maar wij hadden er toch een andere voorstelling van.

Anne en Irene
Natalliamilko1 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het etentje was lekker, vooral gefrituurde geitenkaas met honing. Gepelde garnalen met knoflook moet je ook proeven als jij daar bent. Wij hebben zeker genoten.
Gonnie44 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten, vooral de calamaris waren overheerlijk.
Bediening was uiterst vriendelijk, vond alleen de inrichting beetje somber en de bereikbaarheid van de toiletten erg moeilijk.
Eehh-annet .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Het eten was prima. Niet bijzonder. Het nadeel was dat we overal superlang op moesten wachten, zo hebben we bijna 3 kwartier moeten wachten op het dessert. Terwijl het restaurant niet eens vol zat.
Dppjong .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Las Tapas heeft hele vriendelijke bediening, veel variatie in het eten en een gezellige sfeer, we hebben erg lekker gegeten!
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Zaterdagavond met zijn vieren bij Las Tapas gegeten. We hadden het verrassingsmenu, omdat we via de restaurantactie van Albert Heijn geboekt hadden.
Het eten was prima, we hadden een voorgerecht, een hoofdgerecht met hapjes en een lekker dessert. Genoeg voor ons vieren. Niet heel verrassend, maar wel lekker.
Vooraf werd ons gevraagd of we iets niet lustten en daar werd rekening mee gehouden. Bij mijn bestelling van een glas wijn werd ook meteen water aangeboden. Normaal gesproken moet ik daar om vragen. Bediening was goed en snel. Ons werd ook een paar keer gevraagd of alles naar wens was.
We zaten bij de open keuken en konden dus ook zien wat er gebeurde. Alles prima, alleen jammer dat de koks geen mutsje droegen. Dat is hygiënischer.
Verder zeker een aanrader hoor.
Kaarlm .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Een enthousiaste ontvangst door de eigenaar maakt gelijk al dat je je als gast welkom voelt.
Aangezien we twijfelden over de wijn, kregen we elk wat te proeven en besloten we ervoor te gaan. We kozen ervoor om ons drie gangen te laten verrassen. Er werd gevraagd of we bepaalde dingen niet lusten of wilden, dan zou daar rekening mee gehouden worden. Mijn vriendin gaf aan niet van inktvis te houden. De eigenaar zou het leuk vinden als ze de inktvis van Las Tapas toch zou proeven, mocht het niet bevallen, dan kreeg ze wat anders. Tot haar grote verrassing vond ze deze heerlijk. Zoals alle gerechtjes. Een heerlijke verzameling vis, vlees en groente. Zelfs iets 'eenvoudigs' als patatas bravas had het (overigens overheerlijke eigengemaakte) sausje niet eens nodig om lekker te zijn.
Kortom, goed eten, gezellige ongedwongen sfeer en een enthousiaste eigenaar met persoonlijke aandacht voor zijn gasten. Een echte aanrader!
Eloe .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Gelet op de recensies hadden we voorafgaand aan ons bezoek behoorlijk wat verwachtingen.
Het begon al bij het bestellen: we vroegen om sangria de cava, maar zij hadden geen cava.
We hadden graag een Tapas XL willen bestellen, maar dan wel ook een beetje naar eigen keuze meer vis en schaaldiergerechten erbij. Helaas kon dit ook niet. Het kon alleen de tapasgerechten zijn die zij als XL aanbieden. Daarna zijn we maar overgestapt naar gewoon tapasgerechten bestellen. Een van de gerechten was gambas al achillo. Helaas was dit niet aanwezig (toen was het pas 18.30 uur). In plaats daarvan inktvisringen besteld. Na het eten van 1 ring hebben we het teruggegeven. Het smaakte niet goed. We hadden de indruk dat de inktvis te lang uit de koeling is geweest.
Al met al viel het echt tegen, zowel qua eten als qua bediening. Jammer!
Alie S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
de gerechten waren ver onder de maat grote bak sla inktvisringen een zalmwrapje zonder zalm en als afsluiter wilden we graag de grand finale dit zou een proeverij van diverse toetjes zijn ons werd aangeraden met
2en een toetje te nemen omdat ze nogal groot waren en wat was het!!! een schaaltje met 6 bonbons en een paar oude koekjes de geitekaas met honing en de champions waren te doen maar de wijn was ook ver onder de maat lauwe rose het leek wel water nee dit nooit meer wel heeeel vriendelijk personeel