Las Tapas

Oude Oosterstraat 7 8911 LD Leeuwarden Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Las Tapas

De lekkerste Spaanse delicatessen

De passie voor koken en de voorliefde voor verse en natuurlijke ingrediënten zit ze bij dit restaurant in de genen. Al 15 jaar lang, proef je bij Las Tapas de traditionele smaken van de Spaanse keuken. Je wordt hier verwend met een veelheid aan zuidelijke delicatessen, zoals: gambas ajillo, calamaris, pollo loco en mejillones. Sla ook zeker de huisgemaakte sangria niet over, want die maakt jouw mediterrane avondje compleet!

Meer informatie over restaurant Las Tapas

• Airconditioning , Catering , Terras
Emmy S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
De gerechten waren vers, afwisselend en smakelijk.De bediening was hartelijk en de bereiding was vlot. Zeker een aanrader.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Een hele aparte gang van zaken, de verkeerde gerechten werden op verschillende tafels verkeerd opgediend, zelfs kreeg je vlees op tafel als je vegetarisch had besteld. Dubbele gerechten. Lang zitten zonder volle glazen, bediening zonder lach naar de klant toe, en als kers op de taart. Bij het afrekenen kon de dame niet terug tellen en wou bijna meer dan de helft contant terug geven. Met of zonder restaurant actie van de AH vond ik hiervoor de kwaliteit nog prijzig. Jammer
Corina W.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
We zijn met de Albert Heijn Dinner bon wezen eten . Erg vriendelijke service, veel eten gekregen, en een gigantische toet ! Dit zouden we echt iedereen aanraden wie van Tapas houdt. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ary H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Naast de uitstekende kwaliteit van het eten en de hartelijke bediening viel ons de hygiene en netheid op. Toiletten ook tot in puntjes verzorgd. Na het diner kregen we nog goede tips om uit te gaan in Leeuwarden.
Dominee R.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Het eten via de AH bon was heerlijk en overdadig. Zeer vriendelijke ontvangst. Wil je knappe wijn, dan moet je er met klem naar vragen.... Handig om te weten. Mocht ook de nieuwe kaart bekijken. En die zag er veelbelovend uit. Wil je rustiger zitten, dan kun je de trap op.
Coos V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Bediening uitstekend, eten heerlijk en gevarieerd!
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Ik vond het eten geweldig. ????
Niek H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Lekker en gezellig!
Renske R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij vonden dat de tafeltjes erg dicht op elkaar stonden. Dit was niet prettig omdat je zo niet goed met elkaar kon praten zonder dat er meegeluisterd werd. Ook de bediening botste steeds tegen mij aan omdat er weinig ruimte was tussen de tafels. Dit is vervelend als je aan het eten bent. Het eten kregen we in rap tempo. Naar ons idee iets te snel. We stonden na een uur alweer buiten. We waren er met de AH-actie. We hadden naar ons idee weinig eten gekregen. Drie kleine gangen kregen wij, die gedeeld moesten worden. Na de tijd hadden we nog steeds trek. Kortom wij komen hier niet terug.
Z W.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Het was een geweldige verrassende avond veel geproefd wat heel lekker was en de gastheer was zo.
En dit wordt gezegd door 2 dames van in de 70 jaar.
Wij komen er vast terug.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Ruim voldoende porties. Complimenten!! Nog gezellig nagepraat met de patron. Hartelijk en verrassend. We komen zeker terug ook na de AH actie.
Daniëlla H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
De eigenaar is heel toegewijd en komt vaak checken of het eten lekker smaakt. Toen we 1 gerecht niet lekker vonden kregen we zelfs gratis iets ter vervanging! Het eten zelf smaakt ook goed, het vlees is mals en goed gekruid. Wel zaten we regelmatig in de tocht omdat de deur steeds open en dicht ging, maar als je elders in het restaurant zit zal dat geen probleem zijn.
mworkel1 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Leuke ambiance, aardige bediening, kwaliteit tapas was erg goed.
Stoel met los kussen was niet zo handig. Ik gleed steeds van mijn stoel af.
IreneHab .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Een heel gezellig restaurant met heerlijke tapas. We hebben een heerlijke avond gehad. De prijs-kwaliteitverhouding is dik in orde.
Joyce K.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Werkelijk heerlijk gegeten !
Plus het feit dat de eigenaar een ontzettend aardige man is, komt even een praatje met je maken en geeft je een ontzettend welkom gevoel.
Irene N.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Ja wij zijn geweest. En we hebben er van genoten. De muziek was ook gezellig. de sfeer inrichting ook. En het eten was prima in orde. Het bedienend personeel was erg vriendelijk. Wij komen weer
Irene N.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Wij hebben erg lekker , en gezellig zitten eten. We komen zeker nog eens terug.
De bediening wad ook prima.

Vriendelijke groet Jacob en Irene
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Wij hebben een super gezellige avond gehad. Er werd volop rekening gehouden met de wensen van ons als gasten. Er is zelfs nog gedanst, kortom geweldig! We komen zeker weer.
Jantine H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten, vlotte bediening, goede uitleg bij de gerechten. Mooie kleine porties maar wel ruim voldoende.
Ik I.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Via Ah actie hier gebruik gemaakt van xl proeverij.
Eten karig en vet
Wij komen hier niet weer terug
Jammer maar helaas!