Las Tapas

Oude Oosterstraat 7 8911 LD Leeuwarden Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 27.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Las Tapas

De lekkerste Spaanse delicatessen

De passie voor koken en de voorliefde voor verse en natuurlijke ingrediënten zit ze bij dit restaurant in de genen. Al 15 jaar lang, proef je bij Las Tapas de traditionele smaken van de Spaanse keuken. Je wordt hier verwend met een veelheid aan zuidelijke delicatessen, zoals: gambas ajillo, calamaris, pollo loco en mejillones. Sla ook zeker de huisgemaakte sangria niet over, want die maakt jouw mediterrane avondje compleet!

Meer informatie over restaurant Las Tapas

• Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant Las Tapas

Ali E.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Martha V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Met de AH restaurantactie gegeten. Het was prima, maar op de website kon wel vermeld worden dat het dessert apart betaald moet worden. Dat viel mij tegen. Met tapas ben je gewend dat je regelmatig hapjes op tafel krijgt en dat verdelen ze hier in 3x dus dat zijn dan je 3 gangen. Ik voelde mij wel wat belazerd.
Jantine L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Jolande V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Beneden zijn er kleine tafeltjes die redelijk dicht op elkaar staan, zodat je weinig tot geen privacy hebt. Het was behoorlijk rumoerig door de kleine ruimte.
Het eten was lekker, maar het zou prettig zijn wanneer je na een gang een schoon bordje zou krijgen.
Het was blijkbaar te druk, want de koffie die we hadden besteld kwam niet.
Attie D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
We gingen hier heen met de AH-restaurant actie, 3 gangen menu. Dit bleek 3 keer een rondje tapas te zijn, zogenaamd tapas for two. Nagerecht kon je zelf bestellen op eigen kosten. Ik had niet het idee dat het 2 de menu gratis was. Niet voor herhaling vatbaar.
Ytie B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Beslist geen spijt van onze keuze voor Las Tapas!! Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, prima timing voor het opdienen van de verschillende gerechten, gezellige locatie. Wij komen zeker terug!
Roxnna G.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Je krijgt niet veel en het zijn de goedkopere hapjes van de kaart. Terwijl je best wat betaald.
Omar K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Was erg goed eten en ook een hele gezellige sfeer echte gezellige om eens met en groepje te eten waar bij je lekker relaxed even kan zitten
Maaike W.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Weer heerlijk gegeten! Het is en blijft een sfeervol restaurant met een enthousiaste eigenaar.
Wilma K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk gegeten ! Prima bediening en een leuk tentje. Wel even zoeken voor de we het gevonden hadden????
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heerlijk gegeten!
Nelleke D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten met de AH diner bon. Het vastgestelde menu met deze bon was heerlijk en ruim voldoende. Wij vinden het heel positief dat we bij onze drankjes op verzoek ook gewoon gratis een caraf tafel water kregen!
Liselore V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
heeeeeerlijk !!!!
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Gezellig knus restaurant . Heerlijk gegeten met het AH menu. we Komen vast nog wel eens een keer. Terug. Aanrader om hier te gaan eten
Anke R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Wij hebben een gezellige avond beleefd. Goed van eten en drinken.
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
in een goede sfeer lekkere hapjes genuttigd welke mede door de eigenaar zelf aan de tafels geserveerd werden
Sytse Z.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Neem de tijd wanneer je naar Las Tapas gaat. Het eten is ok, zou heter geserveerd mogen worden. Bediening is vriendelijk en behulpzaam.
Karel V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Heerlijk gegeten met AH actie. Veel verschillende gerechtjes. . Bestelden ook nog koffie en dessert (chocoladetaartje). Taartje kwam echter niet. Afgerekend zonder dessert want we wilden naar de trein.
Henny T.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Zeker voor herhaling vatbaar
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Eten prima, meubilair beroerd indien je langer dan 1.80 bent. Muziek te hard en bediening zwaar onder bezet.