Las Tapas

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Las Tapas

De lekkerste Spaanse delicatessen

De passie voor koken en de voorliefde voor verse en natuurlijke ingrediënten zit ze bij dit restaurant in de genen. Al 15 jaar lang, proef je bij Las Tapas de traditionele smaken van de Spaanse keuken. Je wordt hier verwend met een veelheid aan zuidelijke delicatessen, zoals: gambas ajillo, calamaris, pollo loco en mejillones. Sla ook zeker de huisgemaakte sangria niet over, want die maakt jouw mediterrane avondje compleet!

Meer informatie over restaurant Las Tapas

Jouw recensie over het restaurant Las Tapas

Anita B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Jettie N.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
reginavanderstraeten .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
bediening chaotisch, gerechten bij verkeerde tafel.
waren al met eerste gang bezig, toen we nog eens onze drankjes kregen.
kregen xl menu, er was niets xl's aan. zeer kleine porties.
ook nagerecht stelde niet veel voor, 3 bolletjes ijs en een schaaltje creme brulee, moesten we wel met z'n tweeen delen.
kun je beter naar de lachende koe gaan, grotere portie's en inclusief drankjes en stukken goedkoper
j.dumas .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
plezierig en hartelijk ontvangst, sfeervol gelegenheid, eten smaakvol en voldoende. Gelegen in een leuk druk straatje. Zeker de moeite waard voor een volgend bezoek.
Dick E.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Simpele gerechtjes. Dit Kun je thuis ook eenvoudig maken... voor een snel hapje prima maar om echt even uit eten te gaan kijken wij volgende keer verder...
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Al zo'n 10 jaar kom ik bij Las Tapas. Helaas is het achteruit gegaan.
De kaart zou steeds maar vernieuwd worden, maar is nog steeds dezelfde met doorgestreepte gerechtjes ertussen.
Het brood wat je ooit kreeg als voorgerecht, moet je nu bestellen en is een kleine portie met een nog kleiner bakje aioli. Eten smaakt over het algemeen trouwens goed hoor.
Gister kreeg ik door een misverstand gevulde champignons ipv tomaten, op zich geen probleem, ware het niet dat de keuken weigerde dit terug te nemen. Het was namelijk 'mijn schuld'. Erg onprofessioneel.
Ik vind het jammer dat dit eens zo leuke plekje zo achteruit is gegaan. Ik sla de komende tijd wel even over.
Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het eten was prima, maar zeker niet verrassend of bijzonder. De bediening leek er niet veel zin in te hebben. Het was niet duur.
Dk1977 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Tegenvaller. Kwamen om 19:00, maar zaal zat vol, alleen beneden was open want serveerster was alleen. Half uurtje later was er wel plek. Om half 8 aangeschoven. Lamskoteletjes bleken na bestellen op. Toen we om 21:00 een nagerecht wilden bestellen, bleek dat niet te kunnen omdat de keuken al dicht was. Die sloot om 20:30 bleek bij het afrekenen. Toen we zeiden dat we dat graag bij binnenkomst hadden willen horen, reageerde serveerster lakoniek. Geen excuses of wat dan ook. Vervelende situatie. Wij waren niet gaan eten als we geweten hadden dat de keuken al binnen een uur na aankomst zou sluiten. Deze tijd (20:30 uur) is in een stad als Leeuwarden wel erg vroeg vinden wij.
Ploegstra .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Goed eten en meer dan voldoende, vriendelijke bediening en de service is uitstekend! Een hele fijne avond gehad met vrienden.
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We werden hartelijk ontvangen, de bediening was prima, evenals het eten. Op het eind moesten we ons haasten omdat de film bijna begon, het toetje kwam toen met spoed op tafel, onze gastvrouw was zeer attent. Geslaagde avond!
mar.visscher .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Het eten was lekker. Het was druk en er was maar één (heel aardig) meisje dat bediende. De baas hielp ook soms mee met de bediening. Volgens mij werkte het meisje er nog niet zo lang en overzag ze niet wat prioriteit had. Geeft niets, iemand moet ook de kans krijgen om het te leren. Wel lastig, wanneer je beneden zit, dat je twee trappen moet oplopen voor toilet bezoek. Iemand die niet goed ter been is, kan hier niet naar het toilet.
Minke B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Met de familie hebben heerlijk gegeten bij Las Tapas. Proeverij was verrassend en lekker voor ieder. Voor herhaling vatbaar.
404 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
heerlijk gegeten bij Las Tapas. een verrassing drie gangenmenu. Hoewel ik geen liefhebber ben van lamsvlees heeft de keuken mij een lamsgerechtje gemaakt om te proberen. Het was een overheerlijk spiesje. zacht van smaak heerlijk gekruid, smaakvol.
De service was heel goed, de bediening hartelijk. We komen graag een keertje terug.
T. G.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Wij hebben à la carte gegeten, kwaliteit van de gerechten is prima, men brengt ze wel erg scel door, zou wat ons betreft wat rustiger aan mogen...
Emmeloorder .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Met zijn vieren heerlijk gegeten met de AH bon. Gezellig restaurantje met een hele vriendelijke en gezellige gastheer. Waren iets te vroeg maar werden hartelijk ontvangen en kregen tijdens het wachten een heerlijk broodje en kleine gehaktballetjes. Super. Het eten was heerlijk en veel. Het toetje was ook heerlijk. Zeker een aanrader en wij zullen hier zeker nog een keer terugkomen.
Boukje V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Gisteren heerlijk gegeten bij Las Tapas...een mooi en leuk restaurant waar je voor een redelijke prijs lekker kunt eten. De bediening was vriendelijk en het zeker is een aanrader.
simone P.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Een erg gezellige avond gehad bij Las Tapas. Bediening was gastvrij. Eten was heerlijk met veel variatie. Echt een aanrader.
Shannon H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Toen mijn partner en ik arriveerden duurde het lang voordat we begroet werden en een tafel aangeboden kregen. Toen we eenmaal zaten was de bediening snel en vriendelijk. Het eten was heerlijk en meer dan genoeg.

Het enige minpuntje was de kinderstoel die wij gevraagd hadden. Deze was echt niet veilig. Het blad kon niet vastgemaakt worden, er zat geen spijl tussen de beentjes en het had geen veiligheidsriempjes. Echt aan vervanging toe!
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Ik vond het eten zeer lekker en het tentje erg gezellig. Zeer mals vlees, goed bereid en het was er snel. Zeker voor herhaling vatbaar
Emmy S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
De gerechten waren vers, afwisselend en smakelijk.De bediening was hartelijk en de bereiding was vlot. Zeker een aanrader.