Las Tapas

Oude Oosterstraat 7 8911 LD Leeuwarden Nederland Kaart

Over het restaurant Las Tapas

De lekkerste Spaanse delicatessen

De passie voor koken en de voorliefde voor verse en natuurlijke ingrediënten zit ze bij dit restaurant in de genen. Al 15 jaar lang, proef je bij Las Tapas de traditionele smaken van de Spaanse keuken. Je wordt hier verwend met een veelheid aan zuidelijke delicatessen, zoals: gambas ajillo, calamaris, pollo loco en mejillones. Sla ook zeker de huisgemaakte sangria niet over, want die maakt jouw mediterrane avondje compleet!

Meer informatie over restaurant Las Tapas

• Airconditioning , Catering , Terras
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Daniëlla H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
De eigenaar is heel toegewijd en komt vaak checken of het eten lekker smaakt. Toen we 1 gerecht niet lekker vonden kregen we zelfs gratis iets ter vervanging! Het eten zelf smaakt ook goed, het vlees is mals en goed gekruid. Wel zaten we regelmatig in de tocht omdat de deur steeds open en dicht ging, maar als je elders in het restaurant zit zal dat geen probleem zijn.
mworkel1 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Leuke ambiance, aardige bediening, kwaliteit tapas was erg goed.
Stoel met los kussen was niet zo handig. Ik gleed steeds van mijn stoel af.
IreneHab .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Een heel gezellig restaurant met heerlijke tapas. We hebben een heerlijke avond gehad. De prijs-kwaliteitverhouding is dik in orde.
Joyce K.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Werkelijk heerlijk gegeten !
Plus het feit dat de eigenaar een ontzettend aardige man is, komt even een praatje met je maken en geeft je een ontzettend welkom gevoel.
Irene N.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Ja wij zijn geweest. En we hebben er van genoten. De muziek was ook gezellig. de sfeer inrichting ook. En het eten was prima in orde. Het bedienend personeel was erg vriendelijk. Wij komen weer
Irene N.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Wij hebben erg lekker , en gezellig zitten eten. We komen zeker nog eens terug.
De bediening wad ook prima.

Vriendelijke groet Jacob en Irene
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Wij hebben een super gezellige avond gehad. Er werd volop rekening gehouden met de wensen van ons als gasten. Er is zelfs nog gedanst, kortom geweldig! We komen zeker weer.
Jantine H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten, vlotte bediening, goede uitleg bij de gerechten. Mooie kleine porties maar wel ruim voldoende.
Ik I.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Via Ah actie hier gebruik gemaakt van xl proeverij.
Eten karig en vet
Wij komen hier niet weer terug
Jammer maar helaas!
Rein K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Kwaliteit is goed, lekker gevarieerde tapas gerechtjes. De service daarentegen viel tegen. Erg lang op ons eerste drankje moeten wachten (half uur!), Prioriteit van de bediening lag bij een groot gezelschap, was verstandig geweest dat ze ook aandacht voor ons hadden gehad.
Na er tegen de bediening wat van gezegd te hebben, kregen we even later een tafel beneden waar de bediening beter was.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Fantastisch en gezellig restaurant. Vrolijke joviale eigenaar betrokken en oplettend personeel en veel aandacht voor jou als klant. Heerlijk eten. Het is jammer dat ik als hagenaar te ver weg woon anders zou ik regelmatig terug gaan, maar het is absoluut een aanrader.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hebben Heerlijk gegeten! Fijne bediening zeer vriendelijk en gastvrij.
Voor herhaling vatbaar! Wij gaan er nog een keer heen!
Celine H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Lekker gegeten, zeker een aanrader!
De gefrituurde geitenkaas is een top gerecht. De eigenaar van Las Tapas nodigt je uit om gerechten te proeven die je normaal niet zou eten/ lekker vindt.
Uitdagend maar leuk.
Lijoni M.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Voor het eerst hier gegeten, erg lekker en gezellig. Lamsspiesjes en inktvisringen gegeten waarvan ik altijd zei "dat lust ik niet", nou wel dus. Echt een aanrader.
Jikke E.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
De bediening is vriendelijk, maar totaal niet op elkaar afgestemd. Er wordt gerust een paar keer door verschillenden gevraagd wat we willen eten/drinken, welk menu we hebben besteld of bij welke gang we zijn... Daarnaast vonden we de gerechtjes niet erg afwisselend. We hadden gevraagd geen vis te serveren; toch inktvisringen bij het voorgerecht...
Het is dat we nu het tweede arrangement gratis kregen, anders was het wel heel erg duur. De gerechtjes op zich waren zeker niet slecht, maar voor een "deluxe-menu" van €25,- eten we de volgende keer zeker ergens anders.
jacq1970 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Jammer dat er laden en lossen was tijdens eten en schreeuwende kinderen. Je hebt geen keus en de prijs word dus voor je bepaald ivm A H aktie. Verder prima.
lubbersfrank .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Heerlijk gegeten en super geholpen. Alles was lekker op smaak en alles kwam mooi op tijd. Prijs/kwaliteitsverhouding was ook top!
sissif .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
We waren onlangs daar te eten met de AH actie.Erg lekker gegeten.Er werd rekening gehouden met wat we beslist liever niet eten.Een echt aanrader is de lekker klaargemaakt drumsticks en wat ik ook heerlijk vond is de kaas met honing in een lekker jasje.Vriendelijke bediening.Heel klein minpuntje vond ik, dat de muziek vrij hard staat, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.
blomke .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Wij zijn gister bij Las Tapas geweest en hebben gebruik gemaakt van de AH restaurantactie. Deze bestond uit 2 ronden koude/warme tapas en een desert. Het eten is niet heel speciaal, maar wel goed van smaak. De bediening is prima. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.