Las Tapas

18-B Havenstraat 1211 KL Hilversum Nederland Kaart
31-356220848

Over het restaurant Las Tapas

Spaans gezellig

Las Tapas is dé tapasbar van Hilversum! Een gezellige en comfortabele sfeer om te genieten van de lekkerste vers bereide gerechten. Mocht er bij binnenkomst niet direct een tafel vrij zijn kun je aan de gezellige bar plaatsnemen. Kom binnen voor een snelle Spaanse hap of een complete avond vol tapas en gezelligheid!

Halve fles mineraalwater

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi
c.luinge .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
14 maart gegeten met de "tank en dineer" actie.
Samengesteld menu aan overheerlijke tapas hapjes inclusief brood met Aioli.
Gezellige spaanse ambiance en bijzonder vriendelijk personeel. Ondanks de drukte deden ze enorm hun best doen om alles goed te laten verlopen. Kortom genieten....
alecdepalek .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
We zijn gek op Lat Tapas, heerlijk eten, prima bediening en goede ambiance.
2 jaar geleden ons 25 jaar huwelijk daar gevierd met een man of 70. Uitstekend!
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
Het eten was heerlijk!
Drankjes waren lekker en netjes.

De service beneden de maat de bediening onvriendelijk en byzonder ongeintresseerd.

Fijn dat het restaurant ook op Maandag open was er was een boel dicht.
Het was ook niet al te druk dat was ook wel fijn.

Verder prima gezellig restaurant met lekkere dingen voor een eerlijke prijs.

Sabine12345 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Lekker gegeten bij Las Tapas. Voor 30,- krijg je diverse (standaard) gerechtjes geserveerd. O.a. een salade, brood met aioli, patatas bravas, kippenpootjes, spareribs, champignons, olijven, spaanse kaas, ansjovis, garnaaltjes etc. en een nagerecht! De gerechten werden vrij snel na elkaar gebracht waardoor de hele tafel vol stond. Met tapas heb ik de gerechten liever wat meer verspreid, maar al met al lekker gegeten, gezellige sfeer en goede service.
esty-65 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Alle gerechten zijn lekker, de bediening / service heel goed, vriendelijk en snel.
De decoratie en het sfeer van het restaurant is warm en gezellig.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Wij hebben gister met z'n 4en gegeten bij Las Tapas in Hilversum!! Zoals altijd was het weer super gezellig! Het was mega druk maar ondanks dat was de bediening weer uitstekend. De meiden die daar rond rennen zijn heel erg vriendelijk en houden van een grapje. Eten was top! Een echte aanrader we komen snel weer terug
Astrid W.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Het restaurant heeft een all you can eat principe. Maar je kunt ook losse tapas bestellen. Eigenlijk is alles wat we hebben gegeten lekker zonder uitzonderlijk te zijn. De bediening geeft je alle tijd om te eten, soms duurt het wel wat lang en we kregen twee keer dezelfde drankjes.
Het restaurant is klein, leuk aangekleed maar wel wat gehorig. De toiletten zijn in stijl...
Parkeren is moeilijk en betaald. Ligt wel in een gezellige straat.
rmnoorbeek14 .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Onze afspraak via internet gemaakt icm met de Shell actie, komen we daar aan word er verteld dat de reservering door de eigenaresse niet is doorgegeven, en dat dit wel vaker gebeurd. Gelukkig was er nog een plekje over en we worden neer gezet. Vervolgens neemt een andere collega onze tafel over en krijgen we de borden en bestek op het midden van de tafel gekwakt. Blijkbaar moeten we nu zelf onze tafel dekken? Oke. Vervolgens hebben we de hele avond achter hun aan moeten rennen om maar wat drinken te kunnen bestellen. Er is ons nog geen 1 keer zelf gevraagd of wij nog iets wilden. Er zat een haar in 1 gerecht en zonder te vragen kreeg ik opnieuw hetzelfde gerecht voor mijn neus terwijl ik eigenlijk dat hele gerecht al niet meer wilde. Toch maar opgegeten omdat de meisjes die daar werken wel heel lief zijn. Als afsluiter gedoe met betaling omdat de ene collega nu zelf aan de andere collega niet had door gegeven dat we met Shell bonnen hadden gereserveerd en blijkbaar hadden we dan een ander menu moeten krijgen. Al met al vermoeiend en veel te chaotisch zitten daar. Geen aanrader. Veel te lang wachten terwijl het personeel meestal gezellig staat te kletsen met andere (vaste?) klanten. (Met af en toe een klap op de kont er bij.)
oscar T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Helaas was het gisteren veel te druk voor de keuken. Ruim anderhalf uur zitten wachten voordat de tweede ronde werd uitgeserveerd. Dat bleken helaas wederom de gerechten te zijn van de eerste ronde. Niet voor herhaling vatbaar dus wat ons betreft...
Heidi K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Het was erg druk op zondagavond. Hierdoor moesten wij erg lang op onze gerechtjes wachten, soms wel tot 3 kwartier voor een enkel gerechtje. Enkele waren ze zelfs vergeten. Helaas waren wij niet de enige die zo lang moesten wachten, volgens mij het hele restaurant. Kwamen ze aan de tafel of we wat wilden drinken tot wel 3x toe en bij de vierde keer kregen we het pas. Er staat maar een bepaalde tijd voor de tafel die je reserveert maar wij hebben niet eens ons buikje vol gegeten omdat we het na 3 uur behoorlijk zat waren van al dat wachten.
Riti G.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
wat een heerlijke avond in Las Tapas. Lekker gegeten en prijs kwaliteit verhouding is top. Goeie ambiance, leuk personeel. Kom snel terug!
e.filart .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Lekker, basic eten in een drukke maar gezellige ambiance. Vriendelijk personeel, wel in begin van de avond te weinig! Lang wachten op eerste drankje en broodje maar daarna goed tempo. Smaken zijn niet heel uitgesproken maar als je gezellig No nonsense wil eten en tegen de remoer om je heen kunt is het leuk en gezellig!
matthijs_hulsman .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Goede bediening wel waren eerder dan de planning.was geen probleem lekker eten gezellige bediening . Weet gaan zeker nog een keer .
Maaike P.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Het vlees was echt erg lekker. Ze gebruiken biologisch vlees en dat proef je maar zeker!me moeder was jarig en voor haar hadden ze ook n leuke verrassing. Erg leuk allemaal.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Op een maandagavond na het kerstweekend hadden we geen zin om te koken en zo kwamen we bij la tapas terecht. Het eten was goed, lekker gevarieerd en er werd op smaak gekookt. De mevrouw in de bediening was aardig en behulpzaam. We hebben een hele leuke avond gehad, het enige minpuntje was dat het lang duurde voordat onze kaart met tapaskeuze werd opgehaald. We hadden nogal trek! We komen zeker een keer terug!
Mandy D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Op zondagavond lekker gegeten bij Las Tapas. Sfeer was prima, het was niet extreem druk. De gerechtjes werden snel geserveerd en smaakten goed. Er waren veel en afwisselende gerechtjes, maar niet per se heel bijzonder. De porties waren vrij groot, hadden wat ons betreft iets kleiner gekund zodat je wat meer verschillende dingen kunt proeven. Al met al wel een aanrader.
Horst B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Een leuke mix tussen traditionele en nieuwe/inventieve tapas. In Spanje zie je nieuwe soorten Tapas in de hippe tenten veel meer en dat mag in NL ook wel doorgevoerd worden. Service was vriendelijk, snel en goed. Zonder meer prettig. De tafels zouden iets verder uit elkaar mogen wat mij betreft, maar dat is een trend die je helaas in veel restaurants ziet. Kwaliteit van het eten is goed en een goede prijs/kwaliteit. Zeker een aanrader voor een gezellig avondje.
Dannyvs67 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Een verrassende avond. We wisten niet wat we konden verwachten. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader om nog eens terug te gaan.
Vincent W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Eten was ok maar zeker niet bijzonder of verrassend. Positieve uitschieter zijn de ossenhaaspuntjes.
Bediening en sfeer is goed.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Het eten was erg lekker alleen jammer dat de reservering niet goed was doorgekomen. Bediening was erg vriendelijk de flensjes met zalm en rucola aan te bevelen.