Las Tapas

18-B Havenstraat 1211 KL Hilversum Nederland Kaart
31-356220848

Over het restaurant Las Tapas

Spaans gezellig

Las Tapas is dé tapasbar van Hilversum! Een gezellige en comfortabele sfeer om te genieten van de lekkerste vers bereide gerechten. Mocht er bij binnenkomst niet direct een tafel vrij zijn kun je aan de gezellige bar plaatsnemen. Kom binnen voor een snelle Spaanse hap of een complete avond vol tapas en gezelligheid!

Halve fles mineraalwater

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Ellen L.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
Voor de vegetarische salade is een bezoek aan Las tapas al een bezoekje waard; heerlijk! De spinazie kroketjes zijn heerlijk evenals al de andere tapas;prima! Enige minpunt is de keiharde muziek en lawaai, waardoor er met je tafelgeno(o)t(en) nauwelijks een gesprek is te voeren. Dan maar op het eten concentreren en dat is zoals vermeld geen straf.
AnnekeeL .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Op zaterdagavond naar Las Tapas zonder reservering is niet handig. Wat is het hier druk (en terecht). Ondanks dat mogen we toch naar binnen en wachten we onder het genot van een drankje en een broodje zittend bij de bar. Ondanks de enorme drukte blijft het personeel vriendelijk en is het wachten helemaal niet vervelend. Het eten hier is lekker. De tapas worden in een prettig tempo geserveerd. Ik snap wel waarom het hier zo druk is. Ik kom hier graag nog eens terug!
Melanie H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2015
Op 10 februari hebben wij met de inzet van Las Tapas een fantastisch verjaardags-, lustrum-, verlovingsfeest gehad.

De voorbereidingen zijn ontspannen en zeer prettig verlopen. Er is oprechte interesse in de klanten. Samen met de eigenarese hebben wij de avond samengesteld. Zij heeft hier veel ervaring mee en geeft advies, maar laat de beslissingen uiteindelijk over aan de klant. Tijdens dit gesprek gaf zij aan dat het voor een gemengd gezelschap ideaal is om zelf naar de bar te lopen, zodat mensen die elkaar eigenlijk niet (goed) kennen makkelijker met elkaar in gesprek raken. Dit heeft er toe geleidt dat mijn oma dolblij kwam vertellen dat zij een sapje had gedronken met een vriend van ons die zij nog niet eerder had gezien. Hij was op zijn beurt weer enthousiast over mijn oma. Werkelijk iedereen heeft een fantastische avond gehad, zelfs als ze weinig mensen kenden. Deze tip heeft dus heel erg goed uitgepakt.

Er waren ruim voldoende hapjes en drankjes voor iedereen en de kwaliteit hiervan was erg hoog. We zijn nu bijna twee weken verder en mensen hebben het nog steeds over de hapjes en de gezelligheid.

Om de avond is steekwoorden te omschrijven: ontspannen, ontzettend gezellig, hapjes en drankjes van hoge kwaliteit en betrokken personeel.

Las Tapas is een heerlijk ontspannen restaurant, maar ook voor feesten zit je hier helemaal goed. Er wordt perfect voor je gezorgd en iedereen heeft een top avond. Wij zijn dan ook blij en trots dat we al onze redenen voor een feestje bij Las Tapas hebben kunnen vieren. Nogmaals hartelijk bedankt!
Martin en Sandy B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Met een groep van 20 heel lekker gegeten van een grote variatie aan tapas van grote Spaanse klasse. Gezellig, goede en informele bediening, zoals dat hoort in een tapastent.
Prima prijs-kwaliteitverhouding. We komen terug en gaan ook een keer voor thuis bestellen.
Ellenostendorf .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2015
Met een groep van ongeveer 15 personen gegeten bij Las Tapas. Je komt binnen en waant je in Spaanse sferen. De eigenaresse bood aan ons te verrassen met verschillende tapas zodat we van alles konden proeven. In 1 woord heerlijk! Kippepootjes, calamares, champignons, garnaaltjes met knoflook en frietjes op een bijzondere manier gekruid....met daarbij een heerlijk wijntje. Als dessert nog een heerlijke mix van allerlei toetjes. Onze avond was gezellig en heerlijk, echt een aanrader!
Derk S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2014
Op woensdag besloten wij deze tapas bar binnen te lopen. Voor een doordeweekse dag was het aardig druk. De eerste indruk was meteen goed. Wat verwacht je van een tapas bar? Een gezellige drukte en een gezellige setting waar je gezellig wat drinkt, praat en ondertussen geniet van wat hapjes. Er werd ons vriendelijk aangegeven dat we zelf een plaatsje mochten uitzoeken en vervolgens kwam men met een bestellijst voor tapas en werden de drankjes opgenomen. Onder het genot van het eerste drankje liepen we de lijst met gerechtjes door en maakte onze keuze. De koude tapas kwamen al snel op tafel zodat de eerste trek snel gestild kon worden door het brood met aioli en de salade. (jammer genoeg is de keuze van salade beperkt) De warme tapas volgde niet snel daarna waarbij telkens een paar schaaltjes op tafel kwamen. Bij sommige tapas miste we creativiteit. De saus bij de patatas bravas en de gepaneerde kipfilet is identiek en naar mijn mening niet zelf bereidt. De garnaaltjes in knoflookolie, 5 garnaaltjes a EUR 6,80! Een van de tapas gerechtjes had men verzuimd om te serveren. Aangezien we meer dan vol zaten hebben we die afbesteld. Dat was geen probleem.
Al met al, een prima zaak om te genieten van een drankje en een hapje in een gezellige, wat drukke ambiance. O ja, pas op het afstapje bij het toilet!
Vonjo .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Vanavond zijn we na een lange tijd weer eens gaan eten in restaurant Las Tapas. Hier kan je heerlijk Tapas eten. Het is een eenvoudig spaans uitziend restaurant met mooie spaanse muziek. Soms is het hier zo druk dat je elkaar amper kan verstaan, maar wel gezellig. Vandaag is het rustiger, wellicht door het mooie weer. ?We komen hier altijd voor de lamskoteletten. Ze zijn mals, goed gegrild en opgediend met honing. Dat geeft een speciale smaak. Ook nu weer ervan genoten.? Zolang de lamskoteletten op het menu staan, blijven we komen.
Vandoorntje .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Leuk Tapas restaurant met lekkere gerechten. De inrichting ziet er leuk uit, maar de tafeltjes staan nogal dicht op elkaar. Wanneer het druk is zit je hierdoor bijna bij je buurman of -vrouw op schoot en volg je elkaars gesprekken met gemak. Wel wordt er een goede service gegeven door de bediening en ga je, voor niet veel geld, met een volle maag weer naar huis.
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2014
Heerlijke tapas, lekker gekruid. De olijven zijn erg lekker, en ook de garnalen. De vegetarische salade was qua hoeveelheid waar kleiner dat voorgaande keren maar nog steeds rijkelijk gevuld en fris.
Toen wij er waren waren was het erg rustig, hetgeen de akoestiek ten goede komt. Als het druk is dan is een normaal gesprek uiterst lastig.
Bibi V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2014
Een goede tapas restaurant. Het eten is goed en de bediening is zeer vriendelijk en ondanks de drukte doen ze het goed. Muziek staat soms iets te hard maar dat maakt niet zoveel uit. Een erg leuke tent!
Chin Chin F.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2014
Volgens mij altijd druk hier. Toen het helemaal vol zat werd het lastig elkaar te verstaan, dat is jammer. vandaar wat lager cijfer voor decor. Eten was prima, niet heel bijzonder. Bediening is goed en prijs/kwaliteit verhouding redelijk.
Gerben-j .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2014
Leuk ingericht restaurant met goede sfeer. Ondanks de drukte vriendelijke bediening en prima timing tussen de gerechten. Eten was lekker niet speciaal soms een beetje te pittig maar dat hoort er een beetje bij. Goede prijs/kwaliteit verhouding en juiste hoeveelheden per porties.
Zeker een aanrader voor een gezellige avond uit met een groepje om zo de hele kaart te proberen.
Piet G.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Las Tapas zat vol toen wij binnenkwamen (op zaterdag). Hoewel druk, komt de sfeer ontspannen over. We kregen nog één van de weinige vrije tafels bij de deur. Dat zit minder prettig, want er is geen voorziening tegen binnenkomende windvlagen. Dat kan beter.
We kozen verschillende tapas-gerechten die worden ingevuld op een kaart. Daarna werden deze gedoseerd opgediend, zodat je niet de tafel vol had staan. Prettig. De tapas waren stuk voor stuk lekker van smaak. Hoeveelheid ook prima. Gehaktballetjes en ossenhaaspuntjes zijn erg lekker.
De bediening is relaxed ondanks de drukte en bedient adequaat.
Marjan K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2014
Mijn 50e verjaardag is mede dank zij Las Tapas een geweldig feest geworden.
De gastvrijheid en sfeer zijn geweldig goed. De grote verscheidenheid aan tapas zijn enorm en van top kwaliteit! Dit is een tapas restaurant zoals hij MOET zijn, bediening spontaan, tempo van tapas op tafel zetten was precies goed. Kortom een aanrader!!!!!
Sylvia1966 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
Ga regelmatig met vriendinnen bij Las Tapas eten maar de laatste keer stond de muziek zo hard dat we elkaar totaal niet meer konden verstaan. Het eten is heerlijk maar bij uit eten gaan hoort ook lekker kletsen. Om die reden besloten om volgende keer ergens anders heen te gaan. Jammer.
margriet D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Afgelopen vrijdag met de trein naar Hilversum om te eten bij Las Tapas. Zes jaar geleden hier een keer wezen eten en dat was toen zo lekker dat ik altijd nog een keer terug wilde. Na al die jaren nog steeds erg lekker en ook heel gezellig van binnen. Porties zijn ruim en de keuze groot. De gerechtjes komen allemaal na mekaar, eet heel leuk.Malse lamskoteletjes met honing, quiche met geitenkaas peer en walnoot, ossenhaaspuntjes met sesam, champignons met knoflook en wijn en nog veel meer! De aardappeltjes met aioli uit de oven zijn heerlijk, knapperig van buiten,zacht van binnen! Drink hier de heerlijke sangria en je waant je in het buitenland. Verheug me er alweer op om weer te gaan, en dat gaat deze keer niet zo lang meer duren! Prijzen zijn trouwens ook ok. Enige puntje van kritiek is dat de kaart op de site niet helemaal meer up to date is.
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2013
Prijs - kwaliteit verhouding is hier uitstekend!
We hebben op 26 juni hier gegeten met 7 personen. Het was op een woensdagavond en het restaurant zat helemaal vol! Een goed teken vonden wij.
De tapas smaakten goed.
Knapperige friet, lekkere pittige patatas bravas, mooie grote garnalen. Alle hapjes smaakten goed ( en we hebben bijna de hele kaart geproefd ! )
Wat vooral aangenaam is in dit restaurant dat de porties tenminste een fatsoenlijk formaat hebben. Niet van die minihapjes. Je kunt dit heerlijk met elkaar delen. Voor 3 a 4 euro per portie betaal je zeker niet veel hier! Een aanrader voor goede en betaalbare tapas is dit zeker. Wij komen hier terug !
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
De ontvangst bij Las Tapas is zeer vriendelijk en ondanks dat het topdrukte was bij dit restaurant was de bediening bijzonder ontspannen.
De gekozen gerechten waren smakelijk en werden met de juiste tussenpozen geserveerd. Verwacht geen haute cuisine bij een tapasrestaurant maar dat weet je van te voren.
Er hangt een gezellige sfeer bij Las Tapas, de Zuid-Amerikaanse muziek klinkt lekker maar zou een tikje zachter mogen.
De stoelen zitten prima, het meubilair en de afwerking van de muren geven het geheel een tropisch tintje.

Merve K.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2013
Wij komen hier al jaren en wij zijn nog steeds tevreden. Biefstukrolletjes met kruidenkaas zijn zeer aan te raden. Ook de spareribs zijn erg lekker. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ook een keer met een groepje geweest. Een koppel zat aan een 5 persoonstafel en wij waren aan het wachten op die tafel. Serveerster regelde door middel van cappuccino's aan te bieden dat het koppel aan een andere tafel ging zitten. Tot mijn grote verbazing stonden deze cappuccino's op onze rekening.
Qruun S.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2013
Prijs kwaliteit verhouding is top, gezellige tent, uitstekend personeel, kind vriendelijk met stiften kleurpotloden en kleurplaten. Ontspannen publiek en je eten lekker vlot schaaltje voor schaaltje met kleine tussenpozen op tafel. Wij hadden lekkere tortilla, garnalen in bierbeslag, garnalen in knoflook, kippendijen, kippepootjes, champignons in knoflookboter, kalfsgehaktballetjes in tomatensaus: allemaal lekkere klassiekertjes, niks mis mee. Kids nog wat gemengde ijsbollen, wij nog wat lekkere taartpuntjes als dessert: voldaan en op tijd naar huis. Ik zou hier net zo makkelijk met vrienden, buren, grotere en kleinere kinderen gaan eten, want het is een prettige gezellige huiskamerbedoening met toch voldoende tafelprivacy.