Las Tapas

18-B Havenstraat 1211 KL Hilversum Nederland Kaart
31-356220848

Over het restaurant Las Tapas

Spaans gezellig

Las Tapas is dé tapasbar van Hilversum! Een gezellige en comfortabele sfeer om te genieten van de lekkerste vers bereide gerechten. Mocht er bij binnenkomst niet direct een tafel vrij zijn kun je aan de gezellige bar plaatsnemen. Kom binnen voor een snelle Spaanse hap of een complete avond vol tapas en gezelligheid!

Halve fles mineraalwater

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Mijn familie lust niet veel en heeft bijna alles laten staan, ik daar in tegen heb lekker gegeten.
We hadden een dagje gepland met een bezoek naar Hilversum dat was goed te doen.
Jammer dat je overal parkeergeld moest betalen, dus dan wordt het eten iets duurder
RedShy .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Gisterenavond heerlijk gegeten bij Las Tapas. Het personeel was erg vriendelijk, maar de muziek stond vrij hard. Wij zaten aan een hoge tafel. Dit zat niet zo lekker, maar we hadden dan ook niet gereserveerd. Het eten was erg lekker; heerlijke gerechten en allemaal goed van smaak. De hoeveelheid was prima; eerder teveel dan te weinig. Zeker voor herhaling vatbaar.
iris601 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Heerlijk gegeten vriendelijk personeel. Maar erg rumoerig muziek stond erg hard kon amper een gesprek met elkaar voeren. Was aan eind van de avond schor van het harde praten om elkaar te kunnen verstaan.
Zeker een min punt.
Maar eten was heerlijk en personeel super vriendelijk en goede service
Smaakvol1956 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Men biedt voor de AH-actie een apart menu aan van € 30. Het tweede menu is dan gratis. Wij vonden het menu een prijs van. € 30 niet waard. Temeer, omdat je voor € 25,50 ook all you can eat kan doen. Het eten kwam ook vrij snel achter elkaar. Geen echt rustmoment tussen voor- en hoofdgerecht. Kwaliteit van de gerechten was verder goed.
Alyssa R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Zeer lang op de tapas moeten wachten. Er zijn 5 rondes, maar door de lange wachttijd is dit niet haalbaar. Bij binnenkomst wist de bediening niet over onze reservering af. Daarnaast liep de bediening constant heen en weer maar deden ze niet hun best drankjes op te nemen toen onze glazen leeg waren en de lijst mee te nemen. Eten was redelijk, alleen een aantal gerechten waren erg zout. Sfeer van het restaurant was wel gezellig.
Suze T.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Eten was niet om over naar huis te schrijven ! Op de lamskoteletjes en de ossehaaspuntjes na (wel beide gerechten waar een bijbetaling op zit)
Leila B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Zoals vanouds heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel. Vers en smakelijk eten voor een goede prijs. Ik kom hier al ruim7 jaar en de kwaliteit is altijd top! Leila
Marion F.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Erg vriendelijke bediening. Gerechten lekker maar eenvoudig. Meer dan voldoende gerechtjes. De salade was te simpel. Maar we gaan zeker nog wel een keer eten, dan niet het AH-menu
Jomei .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Gezellig restaurantje, leuke sfeer en goede bediening, heel vriendelijk.
Enige minpuntje was misschien de muziek, die had wat mij betreft iets zachter gekund.
Hte eten was heerlijk. We kregen een verrassings menu en de verrassing was positief.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Bediening was bijzonder aardig en het eten kwam snel. Heerlijk gegeten via AH-menu. Goede variatie in vlees- en visgerechten.
Knusse ambiance. Aanrader!
gianna_bogers .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
We hebben heel lekker gegeten en we kregen goede porties en er was een goede service! Daar gaan we vaker eten! Het restaurant is een echte aanrader!
Tafkah .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Prima restaurant! Heerlijk menu met veel variatie. Met mooi weer helaas geen terras. Tafels staan redelijk dicht op elkaar. Maar een leuk plekje om Tapas te eten.
koeng_ .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Goed eten en goede service, waarbij het enige minpunt uit de handen lag van het personeel maar een fout van de manager. Een vol restaurant en maar 1 bediende. Dit zorgde ervoor dat we een tijdje moesten wachten op ons dessert.
Desalniettemin, heerlijk gegeten!
timbasamba .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Gezellig restaurant. Alleen jammer dat er maar 1 serveerster was, terwijl het redelijk druk was voor een maandagavond. Maar echt een fijn restaurant. Kom er al jaren en het was een leuke manier om het eens via de ah restaurant bon beleven.
Friederike P.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Heerlijk eten, goede porties & heel vriendelijke bediening! Ook lekkere vegetarische gerechten, zowel koud als warm. Fijne sfeer!
Elisa__ .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We hebben er heerlijk gegeten. Komen er vaker, maar bestellen dan toch steeds hetzelfde en op deze manier wordt je ook is door andere gerechten verrast. Echt super!
Zijn heel tevreden en met een volle buik weggegaan!
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Het eten was heerlijk! De bediening was super! We waren er met 2 kinderen van 5 en 6 jaar, daar waren ze zo lief voor. Iedereen moet gewoon naar het altijd gezellige las tapas gaan!
Moniek D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
We hadden gekozen voor 'all you can eat' en begonnen met brood en twee andere gerechtjes. Maar doordat het brood vrij veel was, duurde het lang voordat we de volgende gang konden bestellen en het was sowieso lastig om de aandacht te trekken van de bediening. De gerechten waren nogal vet of met saus, waardoor we snel vol zaten. Qua smaak vonden we het niet heel bijzonder, eerlijk gezegd. Tafels erg dicht op elkaar en zaak vrij lawaaiig, daar moet je tegen kunnen. Wij hadden er, ook al door de reviews hier, meer van verwacht.
Jennifer K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Ik ben samen met een vriendin hier wezen eten. Ten eerst krijg je een samen gesteld menu met de best sellers van de kaart en dat was zeker niet veel. Broodje vooraf, spaanse vleeswaren, kom vlees salade, 2 kippenpootjes, 2 spareribs, potje aardappels en champignons en dat is het. Vervolgens een dessert genomen lees 1 bolletje chocolade mousse slagroom en een stukje tiramusi. 4 wijntjes per persoon. Maar alsnog 60 euro moeten afrekenen? We zijn nog duurder uit met de '2e menu gratis' actie dan normaal.
Nandi S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Leuk klein restaurantje, lekker gegeten! Verder niet super bijzonder, maar zeker een aanrader als je gewoon even lekker wilt eten!