Las Tapas

18-B Havenstraat 1211 KL Hilversum Nederland Kaart
31-356220848

Over het restaurant Las Tapas

Spaans gezellig

Las Tapas is dé tapasbar van Hilversum! Een gezellige en comfortabele sfeer om te genieten van de lekkerste vers bereide gerechten. Mocht er bij binnenkomst niet direct een tafel vrij zijn kun je aan de gezellige bar plaatsnemen. Kom binnen voor een snelle Spaanse hap of een complete avond vol tapas en gezelligheid!

Halve fles mineraalwater

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Rene H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Heerlijk gegeten sfeer gezellig en zeker voor herhaling vatbaar!!
Jammer dat de weg naar het damestoilet verspert werd door tuinstoelen!
marielledenheeten .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Het was super gezellig en de bediening was erg snel en aardig. De ossenhaas was super lekker!! Tiramisu die was echt geweldig.
Wij waren erg blij met onze keuze.

J R.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
We hoorden dat Albert Heijn weer ging beginnen met een nieuwe restaurantactie dus in no-time hadden we een spaarkaart vol en kon de pret beginnen. Het leuke aan deze actie is dat je ‘s ergens anders komt en dat restauranthouders over het algemeen hun best doen om er iets leuks van te maken.
We kozen voor Las Tapas vanwege de vrolijke recensies en omdat het menu er aantrekkelijk uit zag. Normaliter heeft een tapas restaurant geen drie gangen menu maar voor deze actie hadden ze drie gangen bedacht…
Toen we binnenkwamen bleken we de eerste AH-actie gasten te zijn, een soort proefkonijnen dus maar dat was ons prima. Las Tapas is een gezellig restaurant en gelijk hadden we al broodjes met aioli en een heerlijke salade op tafel. Snel daarna volgden allerlei tapas hapjes, eerst koud en vervolgens warm. Hoogtepunten: garnalen in knoflook, ossenhaaspuntjes en Spaanse balletjes. Stuk voor stuk prima goed.
Als nagerecht mochten we kiezen uit Chocolade mousse of Tiramisu en ondanks dat de mousse ons werd aanbevolen kozen we de Tiramisu en die was heerlijk. Toch nog een hapje Italiaans tussen als die Spaanse gerechtjes. Las Tapas is al ruim 18 jaar een prima tent om Spaanse hapjes te eten en dat kunnen we bij deze bevestigen!
Oosteroom .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Heerlijk gegeten!!
Bediening was top!!
Geweldig dat onze kinderen mochten helpen met de afwas in de keuken.
We hebben een hele leuke avond gehad en komen zeken nog een keertje terug
stokkredietverz .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Wederom heerlijk gegeten. Gaat u met de auto naar het restaurant denk dan aan de parkeermeter. Wij kregen om 18:53 uur een parkeerbon van € 63,00 en dat is toch zonde na heerlijk eten. het restaurant is een aanrader
P. P.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Hele lekkere tapas gegeten in dit restaurant. De serveerster wist ons nog lekkere gerechtjes aan te raden. Er kan met alles wat je vraagt rekening gehouden worden, bijvoorveeld allergieën maar ook als je op een bepaalde tijd weg moet zijn. Vriendelijke bediening.
wendy B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
gezellig restaurant, lekkere tapas. Wel erg rumoerig en je zit vrij dicht op elkaar met de tafeltjes.
Parkeren in het centrum is het makkelijkst (10 min lopen).
VCL16 M.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Helaas kregen wij niet de juiste bestellingen en werd er te vaak gevraagd of wij nog iets wilden drinken.
Dit was misschien omdat wij met 6 mensen zaten te eten? Al met al verliep alles vrij rommelig in dit restaurant.
Demondrop .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Via de Shell actie hadden we dit restaurant uitgekozen, gebaseerd op de lekkere hapjes van de online menukaart. Eenmaal in het restaurant bleek echter dat we daar niet uit mochten kiezen. We konden alleen aangeven dat we geen vlees aten en verder werden de gerechten random geserveerd.
Erg jammer, want zo kregen we maar weinig voorgeschoteld wat we echt lekker vonden. De ene na de andere machtige frituur- of deeghap verscheen op tafel met veelal veel saus of vet. We zijn niet gewend om zo te eten en hadden achteraf zelfs beide last hiervan.
De bediening was vriendelijk, maar we hadden graag vooraf meer duidelijkheid gehad over het concept. Nu werd achteraf € 30,- gerekend voor dit "menu" terwijl normale restaurantgangers € 23,50 betalen voor onbeperkte vrije keuze uit het reguliere menu. Ook werd bij het dessert de gesloten vraag gesteld of we daar koffie of thee bij kozen. Dit werd zo gebracht dat het bij het menu hoorde, maar achteraf werd daar ook weer flink voor gerekend.
Al met al waren we hetzelfde of net iets meer kwijt dan wanneer we "normaal" uit eten waren geweest. Naar aanleiding van deze ervaring hebben wij dan ook besloten om niet meer aan dergelijke IENS-acties mee te doen of naar dit restaurant terug te komen.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Leuke tent, goed ingericht. Bediening erg vriendelijk en wil je graag in de zaak houden. Doen ze vriendelijk. Eten prima en door kok uitgeserveerd met uitleg.
Montiano B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Vlees heerlijk mals en goed gemarineerd: niet te overheersend.
Bediening persoonlijk, vriendelijk en snel.
Het bestelde menu bleek wat weinig voor onze hongerige tienerzoon. De kok liet zich niet kennen en voegde gratis nog twee gerechtjes toe. Prima service!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Heerlijk gegeten bij las tapas!... vriendelijk personeel... nadeel is wel.... muziek stond veel te hard en je kon je reet niet keren... Zo krap! Je zat bijna elleboog aan elleboog met je buurman...dat is helaas een reden dat ik daar niet meer zal komen. Jammer want het eten is er heel goed en personeel bijzonder vriendelijk.
armanda S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Heerlijk gegeten en voor de verandering een menu ipv losse tapas dus de keus was al voor ons gemaakt! Maar zeker goede keus en de lamskoteletjes, albondigas en sardientjes waren top! Goed samengesteld, goed tempo en goede sfeer
Bennie D.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Vandaag gegeten met de Shell actie. Menu was heerlijk en net genoeg. Wat ons wel bevreemde was het feit dat het koude voorgerecht gelijk met de broodjes kwam en dat de warme tapas al kwamen toen wij de koude nog niet eens op hadden. Al met al stonden we in 90 minuten weet buiten. Maar absoluut lekker gegeten.
Joletsetje .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
Wat een gezellige ervaring hadden wij bij Las Tapas in Hilversum!
Veel keuze uit heerlijke tapas. Leuk ook, dat je à la carte kan eten, maar ook 'all you can eat'.
We werden bediend door 2 prima getrainde stagiaires van 11 jaar, die als volleerde serveersters het menu uitlegden, bestellingen opnamen en de drankjes en gerechtjes keurig aan tafel bezorgden. Gastvrouw Merove begeleidde de dames. Mooi gebaar van Las Tapas, dat zij jonge mensen op deze manier hun eerste werkervaring laten op doen!
jerokars .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Het was weer gezellig druk op zaterdagavond. Dat maakt het rumoerig maar daar hou rekening mee.
De tapas zijn uitgebreid qua variatie.
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Gisteravond met de kinderen bij Las Tapas wezen eten. Sfeer is goed, restaurant zat helemaal vol. Het eten liet even op zich wachten, maar was erg lekker. We hebben gebruik gemaakt van het All You Can Eat concept en veel verschillende gerechtjes geprobeerd, allemaal even smaakvol. Al met al zeker een aanrader.
c.luinge .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
14 maart gegeten met de "tank en dineer" actie.
Samengesteld menu aan overheerlijke tapas hapjes inclusief brood met Aioli.
Gezellige spaanse ambiance en bijzonder vriendelijk personeel. Ondanks de drukte deden ze enorm hun best doen om alles goed te laten verlopen. Kortom genieten....
alecdepalek .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
We zijn gek op Lat Tapas, heerlijk eten, prima bediening en goede ambiance.
2 jaar geleden ons 25 jaar huwelijk daar gevierd met een man of 70. Uitstekend!
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
Het eten was heerlijk!
Drankjes waren lekker en netjes.

De service beneden de maat de bediening onvriendelijk en byzonder ongeintresseerd.

Fijn dat het restaurant ook op Maandag open was er was een boel dicht.
Het was ook niet al te druk dat was ook wel fijn.

Verder prima gezellig restaurant met lekkere dingen voor een eerlijke prijs.