Las Tapas

18-B Havenstraat 1211 KL Hilversum Nederland Kaart
31-356220848

Over het restaurant Las Tapas

Spaans gezellig

Las Tapas is dé tapasbar van Hilversum! Een gezellige en comfortabele sfeer om te genieten van de lekkerste vers bereide gerechten. Mocht er bij binnenkomst niet direct een tafel vrij zijn kun je aan de gezellige bar plaatsnemen. Kom binnen voor een snelle Spaanse hap of een complete avond vol tapas en gezelligheid!

Halve fles mineraalwater

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Suze T.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Eten was niet om over naar huis te schrijven ! Op de lamskoteletjes en de ossehaaspuntjes na (wel beide gerechten waar een bijbetaling op zit)
Leila L.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Zoals vanouds heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel. Vers en smakelijk eten voor een goede prijs. Ik kom hier al ruim7 jaar en de kwaliteit is altijd top! Leila
Marion F.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Erg vriendelijke bediening. Gerechten lekker maar eenvoudig. Meer dan voldoende gerechtjes. De salade was te simpel. Maar we gaan zeker nog wel een keer eten, dan niet het AH-menu
Jomei .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Gezellig restaurantje, leuke sfeer en goede bediening, heel vriendelijk.
Enige minpuntje was misschien de muziek, die had wat mij betreft iets zachter gekund.
Hte eten was heerlijk. We kregen een verrassings menu en de verrassing was positief.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Bediening was bijzonder aardig en het eten kwam snel. Heerlijk gegeten via AH-menu. Goede variatie in vlees- en visgerechten.
Knusse ambiance. Aanrader!
gianna_bogers .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
We hebben heel lekker gegeten en we kregen goede porties en er was een goede service! Daar gaan we vaker eten! Het restaurant is een echte aanrader!
Tafkah .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Prima restaurant! Heerlijk menu met veel variatie. Met mooi weer helaas geen terras. Tafels staan redelijk dicht op elkaar. Maar een leuk plekje om Tapas te eten.
koeng_ .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Goed eten en goede service, waarbij het enige minpunt uit de handen lag van het personeel maar een fout van de manager. Een vol restaurant en maar 1 bediende. Dit zorgde ervoor dat we een tijdje moesten wachten op ons dessert.
Desalniettemin, heerlijk gegeten!
timbasamba .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Gezellig restaurant. Alleen jammer dat er maar 1 serveerster was, terwijl het redelijk druk was voor een maandagavond. Maar echt een fijn restaurant. Kom er al jaren en het was een leuke manier om het eens via de ah restaurant bon beleven.
Friederike P.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Heerlijk eten, goede porties & heel vriendelijke bediening! Ook lekkere vegetarische gerechten, zowel koud als warm. Fijne sfeer!
Elisa__ .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We hebben er heerlijk gegeten. Komen er vaker, maar bestellen dan toch steeds hetzelfde en op deze manier wordt je ook is door andere gerechten verrast. Echt super!
Zijn heel tevreden en met een volle buik weggegaan!
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Het eten was heerlijk! De bediening was super! We waren er met 2 kinderen van 5 en 6 jaar, daar waren ze zo lief voor. Iedereen moet gewoon naar het altijd gezellige las tapas gaan!
Moniek D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
We hadden gekozen voor 'all you can eat' en begonnen met brood en twee andere gerechtjes. Maar doordat het brood vrij veel was, duurde het lang voordat we de volgende gang konden bestellen en het was sowieso lastig om de aandacht te trekken van de bediening. De gerechten waren nogal vet of met saus, waardoor we snel vol zaten. Qua smaak vonden we het niet heel bijzonder, eerlijk gezegd. Tafels erg dicht op elkaar en zaak vrij lawaaiig, daar moet je tegen kunnen. Wij hadden er, ook al door de reviews hier, meer van verwacht.
jkloker234 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Ik ben samen met een vriendin hier wezen eten. Ten eerst krijg je een samen gesteld menu met de best sellers van de kaart en dat was zeker niet veel. Broodje vooraf, spaanse vleeswaren, kom vlees salade, 2 kippenpootjes, 2 spareribs, potje aardappels en champignons en dat is het. Vervolgens een dessert genomen lees 1 bolletje chocolade mousse slagroom en een stukje tiramusi. 4 wijntjes per persoon. Maar alsnog 60 euro moeten afrekenen? We zijn nog duurder uit met de '2e menu gratis' actie dan normaal.
Nandi S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Leuk klein restaurantje, lekker gegeten! Verder niet super bijzonder, maar zeker een aanrader als je gewoon even lekker wilt eten!
annemieke_b .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Ontspannen sfeer, gezellige inrichting, heerlijke tapas. Tijdens piek wel druk, tafeltjes wat dicht op elkaar. Maar was ook nog een tafeltje achteraf waardoor we ook nog goed gesprek konden voeren.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Heerlijk gegeten. Mooi concept, alle gerechten samen delen in een prima relaxte sfeer. Niet opdringerig maar gezellig. Aparte gerechtjes stuk voor stuk met aandacht samengesteld.
Aanrader.
Erica C.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Topavond gehad bij Las Tapas. Heerlijke gerechten en een gezellige bediening. Alsof we er al jaren komen. Absoluut een aanrader! Tip: vraag om een van de hoge tafels voor een 'kijkje in de keuken'!
Rene H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Heerlijk gegeten sfeer gezellig en zeker voor herhaling vatbaar!!
Jammer dat de weg naar het damestoilet verspert werd door tuinstoelen!
marielledenheeten .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Het was super gezellig en de bediening was erg snel en aardig. De ossenhaas was super lekker!! Tiramisu die was echt geweldig.
Wij waren erg blij met onze keuze.