Las Tapas

18-B Havenstraat 1211 KL Hilversum Nederland Kaart
31-356220848

Over het restaurant Las Tapas

Spaans gezellig

Las Tapas is dé tapasbar van Hilversum! Een gezellige en comfortabele sfeer om te genieten van de lekkerste vers bereide gerechten. Mocht er bij binnenkomst niet direct een tafel vrij zijn kun je aan de gezellige bar plaatsnemen. Kom binnen voor een snelle Spaanse hap of een complete avond vol tapas en gezelligheid!

Halve fles mineraalwater

Marcel C.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Hartelijke ontvangst.
Gezellige inrichting.

Vlotte en vriendelijke bediening.
Heerlijke gerechten.

Wij waren voor de eerste keer bij Las Tapas en komen zeker terug

Kortom : Prima restaurant!

????????????
Jochem N.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gegeten met de restaurantbonnen van AH. Wij kregen een apart menu, zonder kaart. Echter hebben we er ruim twee uur gezeten. Eten kwam langzaam door. Andere gasten (zonder ah actie) hadden duidelijk voorrang. Eten is prima niet heel bijzonder. Aardige en attente bediening.
Eyra P.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Weer heerlijk gegeten! Bediening was top, heel gastvrij en aardig. Het eten was zoals altijd super lekker. Keuze uit all you can eat of van de kaart. Wij hadden nog een restaurantbon dan betaal je €30 voor 2 personen excl drankjes. En krijg je een menu door las tapas samengesteld. Als je iets niet lust mag je dat gewoon aangeven. De gerechten waren erg veelzijdig en veel dus absoluut waar voor je geld! Dessert keuze uit vanalles of koffie en thee. Ik koos voor de bekende chocolademousse! Die moet je daar geproeft hebben:)

Gerechtjes kwamen wel heel snel achter elkaar maar aangegeven en daarna op eigen tempo heel fijn. Je zit alleen wel heel dicht met je tafeltje naast je buren. Het is een rechthoekig restaurant dus het kan niet anders denk ik.

Maar door het eten en goed gezelschap vergeet je de mensen om je heen.

Echt heerlijk zitten smikkelen, blijft mijn favoriete restaurant!
Stanneke A.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Gezellig restaurant, ietwat trage bediening: we hadden veel honger en het duurde een (voor ons gevoel) lange tijd voor we lekker brood met aioli kregen. Maar er zijn ergere dingen!
Ido F.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Een leuke gezellige locatie, met zeer vriendelijke bediening
vriendelijk personeel en natuurlijk een restaurant waar je lekker kunt eten.
Komen hier zeker nog een keer terug!!
Erna H.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Het is daar altijd super eten, gezellige bediening,
Wij komen er altijd graag!! echt een uitje.
Zalige desserts, gewoon zalig alles!!
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Lekker gegeten voor een prima prijs. Vriendelijk personeel. Er mogen wel iets meer gerechten met groente op het menu staan
mandy H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Gezellige en vriendelijke bediening, goede sfeer, heerlijk eten, de gerechten kwamen voor mij iets te snel achter elkaar.
Maar zeker een aanrader!!!
conny.walthuis W.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Prima en relaxte ontvangst. Kwaliteit was prima, kwantiteit misschien iets te veel (vegasalade). Ook de huiswijn was prima. Kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was, niet opdringerig! Voor herhaling vatbaar
tara_52 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We hebben gegeten met de AH restaurantactie. Het eten was oké, niet meer en niet minder. De prijs was er ook naar, dus relatief goedkoop toch wel aardig gegeten. Ik vond het jammer dat we niet zelf konden kiezen, want dat is de charme van tapas eten en was mij vooraf ook duidelijk geworden uit de informatie. De gerechten kwamen in sneltreinvaart op tafel en dat deed aan als een fastfoodconcept, dat was behoorlijk storend. De bediening was vriendelijk maar een beetje knullig kwamen ze wel op mij over. Vooral als je iets zei of een vraag beantwoordde kreeg een soort puberaal geginnegap als reactie. Uiteindelijk was het eten op, en hebben we besloten ergens anders koffie en dessert te nuttigen. Niettemin was het gezellig, maar dat was meer te danken aan het gezelschap dan aan de locatie. Ik ga niet nog eens terug.
Paulien K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Met de AH actie daar heerlijk gegeten. De tapas werden steeds aangevuld. De tafeltjes staan dicht bij elkaar en het is erg rumoerig.
Marian J.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Gezellig gegeten bij Las Tapas met onze AH kaarten van de restaurantactie. Het eten was goed en de sfeer gezellig. De bediening was uitermate attent. Er stond muziek aan maar dat hoeft wat ons betreft niet, want als het druk is en je hoort niet heel goed, wordt het praten je wel moeilijk gemaakt.
Martine C.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk gegeten,gezellig
Mandy K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Op zaterdag is het vaak wel erg druk dan duurt het soms wat langer dat je je bestelling krijgt.Bediening is erg vriendelijk en als je aangeeft dat er iemand jarig is wordt er een liedje opgezet en vuurwerk bij het toetje,erg gezellig tentje!
Davy B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Lekker gegeten, vriendelijk bediening, gerechten werden vlot geserveerd.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Mijn familie lust niet veel en heeft bijna alles laten staan, ik daar in tegen heb lekker gegeten.
We hadden een dagje gepland met een bezoek naar Hilversum dat was goed te doen.
Jammer dat je overal parkeergeld moest betalen, dus dan wordt het eten iets duurder
RedShy .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Gisterenavond heerlijk gegeten bij Las Tapas. Het personeel was erg vriendelijk, maar de muziek stond vrij hard. Wij zaten aan een hoge tafel. Dit zat niet zo lekker, maar we hadden dan ook niet gereserveerd. Het eten was erg lekker; heerlijke gerechten en allemaal goed van smaak. De hoeveelheid was prima; eerder teveel dan te weinig. Zeker voor herhaling vatbaar.
iris601 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Heerlijk gegeten vriendelijk personeel. Maar erg rumoerig muziek stond erg hard kon amper een gesprek met elkaar voeren. Was aan eind van de avond schor van het harde praten om elkaar te kunnen verstaan.
Zeker een min punt.
Maar eten was heerlijk en personeel super vriendelijk en goede service
Smaakvol1956 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Men biedt voor de AH-actie een apart menu aan van € 30. Het tweede menu is dan gratis. Wij vonden het menu een prijs van. € 30 niet waard. Temeer, omdat je voor € 25,50 ook all you can eat kan doen. Het eten kwam ook vrij snel achter elkaar. Geen echt rustmoment tussen voor- en hoofdgerecht. Kwaliteit van de gerechten was verder goed.
Alyssa R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Zeer lang op de tapas moeten wachten. Er zijn 5 rondes, maar door de lange wachttijd is dit niet haalbaar. Bij binnenkomst wist de bediening niet over onze reservering af. Daarnaast liep de bediening constant heen en weer maar deden ze niet hun best drankjes op te nemen toen onze glazen leeg waren en de lijst mee te nemen. Eten was redelijk, alleen een aantal gerechten waren erg zout. Sfeer van het restaurant was wel gezellig.