Las Tapas

18-B Havenstraat 1211 KL Hilversum Nederland Kaart
31-356220848

Over het restaurant Las Tapas

Spaans gezellig

Las Tapas is dé tapasbar van Hilversum! Een gezellige en comfortabele sfeer om te genieten van de lekkerste vers bereide gerechten. Mocht er bij binnenkomst niet direct een tafel vrij zijn kun je aan de gezellige bar plaatsnemen. Kom binnen voor een snelle Spaanse hap of een complete avond vol tapas en gezelligheid!

Halve fles mineraalwater

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Niels R.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Tijdje niet geweest maar het was weer heerlijk alles proeft lekker vers en net bereid zeker in de toekomst nog een keer langs
Anonieme_proever .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Gezellig restaurant. Lekker gegeten met AH Iens actie. Geen heel bijzondere gerechten, maar wel erg lekker, prima prijs-kwaliteit. Snelle en zeer vriendelijke bediening. Aanrader!
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Kwamen hier altijd iedere verjaardag feest of gewoon gezellig altijd goed maar wat zijn ze achteruit gegaan 4 tafeltjes bezet vroeger moest je uur wachten op tafeltje zelfs personeel verveeld zich. Hier gaan wij niet meer naar toe.
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Een prima tentje om lekkere tapas te eten! We deden mee aan de AH actie en dat is goed bevallen. Echt alles was lekker. De bediening was opvallend goed. Zeker door Yael (haar naam even gevraagd na afloop). Vriendelijke opgewekte bejegening, ze laat je met rust, maar heeft ook meteen door als je wat nodig hebt. Niets was haar teveel.
Joost W.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Goed gegeten in een leuke omgeving. Zelfs herkend na er enige tijd niet te zijn geweest!
maryluz .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
We hebben echt heerlijk en gezellig ons buikje rond gegeten. De bediening was snel en vriendelijk. Binnenkort reserveren we snel weer. Tot gauw!
Niels B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Lekker gegeten, personeel was vriendelijk maar deed een beetje krampachtig/arrogant over het gebruik van een kortingsbon. Het speciale menu van de actie was niet duidelijk. Maar ondanks alles een hele leuke avond gehad.
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Zeer vriendelijke bediening en zeer flexibel met betrekking tot wijziging van gerechten. Wij wilden het voorgerecht van het standaard drie gangen menu wijzigen wat zonder problemen ging. Een echte aanrader!
lilian64 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Gegeten met AH restaurantactie. We waren half uur te vroeg maar tafel stond al gereed. Prima menu, gerechten kwamen meteen en vlot achter elkaar door. Hebben een gezellige avond gehad!
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Het was fantastisch vanaf de ontvangst we waren de eerste tot dat we weggingen,
leuke persoonlijke aandacht,heerlijke gerechtjes de kok kwam ze regelmatig zelf
langs brengen ook weer eens wat anders!Wij komen graag een keer terug!!
Sacha W.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Lekker gegeten, goed sfeertje en zeer vriendelijke bediening. Aanrader!
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Eten was heerlijk, de service was heel goed, keuken was snel. De inrichting was gezellig, kwam over als een lokaal restaurant. Dit gaf een huiselijk gevoel, ik zou hier zeker nog eens eten.
Djoen T.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Hier kan je lekker en goedkoop eten met een vriendelijke bediening in een eenvoudige inrichting. Bovendien is er ook een enorme lijst hapjes waaruit je kan kiezen.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Top tent...komen er al zeker 15 jaar.
Aanrader!
marja G.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
gezellig,goed eten,en een leuke/snelle bediening,ook al werd het steeds drukker ze bleven vriendelijk ook naar kinderen toe.
en de lolly na afloop was natuurlijk helemaal top!!
birocha .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We zijn er al vaker geweest en het eten was weer super lekker en vers! Gezellige dames bedienen er en vriendelijk. Wij vinden het de lekkerste Las Tapas restaurant. Wel eens elders Las Tapas gegeten, maar deze in Hilversum blijft toch de beste!????
Sebastiaan T.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Weer lekker gegeten en gedronken; dat is altijd wel prima! De bediening was niet echt vrolijk deze keer, terwijl ze dat normaal wel zijn.
majonne B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Erg lekker gegeten, kwaliteit is duidelijk verbeterd ten opzichte van aantal jaren geleden! Zeer gezellig ontvangen, prijs kwaliteit verhouding prima.
nathalieakkerman101 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
leuk en gezellig restaurant met aardige bediening. Je krijgt genoeg gerechtjes en je kan aangeven wat je echt niet lust of mag en daar houden ze dan rekening mee! Heel fijn en heerlijk gegeten.
Kitty D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Leuke ontvangst in altijd gezellige sfeer. We gingen met de AH-actie en kregen een verrassingsmenu.. Lekker en echt nit te weinig, zoals we in een eerdere recensie lazen. Lekker toetje! Kortom lekker gegeten!