Las Tapas

18-B Havenstraat 1211 KL Hilversum Nederland Kaart
31-356220848

Over het restaurant Las Tapas

Spaans gezellig

Las Tapas is dé tapasbar van Hilversum! Een gezellige en comfortabele sfeer om te genieten van de lekkerste vers bereide gerechten. Mocht er bij binnenkomst niet direct een tafel vrij zijn kun je aan de gezellige bar plaatsnemen. Kom binnen voor een snelle Spaanse hap of een complete avond vol tapas en gezelligheid!

Halve fles mineraalwater

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2013
Prijs - kwaliteit verhouding is hier uitstekend!
We hebben op 26 juni hier gegeten met 7 personen. Het was op een woensdagavond en het restaurant zat helemaal vol! Een goed teken vonden wij.
De tapas smaakten goed.
Knapperige friet, lekkere pittige patatas bravas, mooie grote garnalen. Alle hapjes smaakten goed ( en we hebben bijna de hele kaart geproefd ! )
Wat vooral aangenaam is in dit restaurant dat de porties tenminste een fatsoenlijk formaat hebben. Niet van die minihapjes. Je kunt dit heerlijk met elkaar delen. Voor 3 a 4 euro per portie betaal je zeker niet veel hier! Een aanrader voor goede en betaalbare tapas is dit zeker. Wij komen hier terug !
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
De ontvangst bij Las Tapas is zeer vriendelijk en ondanks dat het topdrukte was bij dit restaurant was de bediening bijzonder ontspannen.
De gekozen gerechten waren smakelijk en werden met de juiste tussenpozen geserveerd. Verwacht geen haute cuisine bij een tapasrestaurant maar dat weet je van te voren.
Er hangt een gezellige sfeer bij Las Tapas, de Zuid-Amerikaanse muziek klinkt lekker maar zou een tikje zachter mogen.
De stoelen zitten prima, het meubilair en de afwerking van de muren geven het geheel een tropisch tintje.

Merve K.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2013
Wij komen hier al jaren en wij zijn nog steeds tevreden. Biefstukrolletjes met kruidenkaas zijn zeer aan te raden. Ook de spareribs zijn erg lekker. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ook een keer met een groepje geweest. Een koppel zat aan een 5 persoonstafel en wij waren aan het wachten op die tafel. Serveerster regelde door middel van cappuccino's aan te bieden dat het koppel aan een andere tafel ging zitten. Tot mijn grote verbazing stonden deze cappuccino's op onze rekening.
Qruun S.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2013
Prijs kwaliteit verhouding is top, gezellige tent, uitstekend personeel, kind vriendelijk met stiften kleurpotloden en kleurplaten. Ontspannen publiek en je eten lekker vlot schaaltje voor schaaltje met kleine tussenpozen op tafel. Wij hadden lekkere tortilla, garnalen in bierbeslag, garnalen in knoflook, kippendijen, kippepootjes, champignons in knoflookboter, kalfsgehaktballetjes in tomatensaus: allemaal lekkere klassiekertjes, niks mis mee. Kids nog wat gemengde ijsbollen, wij nog wat lekkere taartpuntjes als dessert: voldaan en op tijd naar huis. Ik zou hier net zo makkelijk met vrienden, buren, grotere en kleinere kinderen gaan eten, want het is een prettige gezellige huiskamerbedoening met toch voldoende tafelprivacy.
Lex L.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2013
Met twee vriendinnen lekker gegeten bij Las Tapas, het zover ik weet bekendste tapasrestaurant in Hilversum. Alles bij elkaar was erg goed (al was de calamaris een beetje zompig). Maar dat het zo druk is, dat je niet kunt reserveren en de foute muziek, daar kan nog aan gewerkt worden. Er kan misschien wel wat meer aandacht besteed worden aan de toetjes of de keuze daarin. Huiswijn was ook goed. Las Tapas is gewoon fijn om eens in de zoveel jaar heen te gaan!
Iduna V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
Restaurant ziet er qua uitstraling erg leuk uit! Eten is er heerlijk en gevarieerd aanbod. De vegetarische salade is er heerlijk en het is een flinke bak salade die je krijgt! De lamskoteletjes met honing zijn erg lekker. Jammer dat de garnalenkroketjes niet langer op het menu staan.
Beste tapas restaurant waar ik tot nu toe ben geweest! Kom er graag terug. Een echte aanrader!
Enige puntje van opbouwende feedback: personeel kan soms iets persoonlijker gericht zijn ipv een zaak runnen.
Erwin B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2013
Hier lekker gegeten , porties waren goed van formaat, en werd op een goed en rustig tempo uitgeserveerd, zaak is eigenlijk te klein voor het aantal bezoekers, als je er iets minder tafels neer zet , zou het een stuk comfortabeler zijn en de prijs voor dit avondje eten incl drank ,was +- 100 euro en dat voor 4 personen , dat is echt geen geld
Gan V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2013
Vroeger vaak in Tapas geweest, altijd vlotte bediening en gezellig. Laatst voor een verjaardag heen met zn vijven. Je kan niet reserveren, we kregen een nummertje, zonder uitleg. Ergens in de hoek neergezet, na veel aandringen mochten we een drankje bestellen. Sommige mensen die na ons waren werden van een tafel voorzien, bij vragen om uitleg was die er niet. Toch na 30 min een tafeltje vlakbij wat gillende kleuters. We bestelden veel gerechten, en dat ging met wisselend tempo. Drinken is echt een aandachtspunt. Positief is dat ze wchten met nagerecht tot je klaar bent, dan pas nemen ze die bestelling op. Meiden best vriendelijk maar rennen zich rot door drukte. Misschien zou dubbele bezetting helpen op drukke avonden. Al met al redelijk, was vroeger echt veel beter.
LarsNL .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2013
Goed en lekker eten. Elke keer dat we hier uit eten gaan. Ruime keuze op de kaart. Je betaald wel per gerecht en niet onbeperkt voor 1 bedrag, maar dat maakt je keuze ook bewuster. Gezellig Spaanse sfeer in het restaurant, ook al zit je soms iets dicht op elkaar. Lekker restaurant! Helaas kan je hier niet reserveren!
Catalijn .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2012
Voor het eerst hier wat gegeten. Locatie was prima, gezellig eigenlijk. Eten was oké, maar niet speciaal, en zeker niet typisch Spaans. Verder was het lastig om drankjes bij te bestellen, en de gerechten werden te veel uit elkaar geserveerd, een gevalletje "groente na de maaltijd".
Maar prijs kwaliteit was goed, en bediening zeker erg vriendelijk!
Estherhilv .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2012
Al de al heel lang weer eens eten bij Las Tapas. Vanavond eindelijk weer eens gedaan, maar helaas, het viel tegen. Eten is zeker niet byzonder, verdeling was erg raar, daarnaast zat er teveel tijd tussen de het uitserveren van de schaaltjes. Verder vonden wij het vreemd dat ze eerst al het 'koud' uitserveren, dan alle aardappel dingen en vervolgens al het vlees... Ik werd hier niet blij van. Bediening is ook niet echt bezigste wat ze moeten doen. Je moet elke keer om een drankje vragen er wordt nooit gevraagd of je nog wat wil drinken. Ik ga er niet meer heen.
dvdzon .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2012
Gister avond heerlijk een hapje gegeten bij Las Tapas. Leuk tentje met lekker (maar niet bijzonder) eten. Helaas over de service absoluut niet tevreden! 2 meiden in de bediening voor de hele tent, geen uitleg hoe het bestellen werkt en weinig enthousiasme. Het bestellen van een drankje of het doorgeven je bestelling voor het eten was echt een ramp! Helaas was dit niet het ergste... de dame uit de bediening zet het glas wijn niet goed op tafel waardoor deze omvalt, over tafel, over de grond en over de broek heen. Een sorry kon er niet echt vanaf.. een nieuw wijntje werd gebracht maar geen excuses of een drankje van de zaak.
Aan service kan deze tent dus nog héél veel verbeteren!
keeskoets .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2012
Las Tapas, vroeger een van mijn favoriete restaurantjes in Hilversum. Je kon er heerlijk eten en gewoon lekker rustig aan doen. Ik ging er laatst weer eten en toen was er een hoop veranderd. Het zat echt bomvol (reserveren is trouwens niet mogelijk bij Las Tapas) maar ze hadden nog wel een mooi plekje voor ons werd ons verteld. Wij werden vervolgens in een hoekje gezet waar wij bijna bij onze buren op schoot zaten. Tafel was vies en plakkerig. Het duurde ongeveer een kwartier voor onze drankjes werden opgenomen. Ik weet niet of het door mijn stemming kwam maar het eten viel ook tegen die avond. Binnenkort maar weer eens doordeweeks hier proberen, hopelijk is het dan weer zoals vroeger.
FleurM .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2012
Altijd mijn favo tapas restaurant geweest. Het is een poos minder geweest vond ik in de jaren dat ik er al kom, maar de laatste keer leek het weer zoals vanouds. Gezellig, snelle bediening en lekker eten.
johanna1812 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2012
Slecht
Bij binnenkomst, samen met mijn dochter, kregen een nummertje en de verzekering dat we snel een tafeltje zouden krijgen gezien de omloopsnelheid(volgens eigenaresse?).
Wat te drinken besteld en brood. Na een uur (echt) kregen we een tafeltje,ondertussen was de trek al wat minder, toch vijf gerechtjes besteld. rondom ons werden gerechten uitgeserveerd, wij kregen 1 schaaltje, na kwartier nog een schaaltje, 10 minuten later nog een, terwijl de andere tafels vol stonden met schaaltjes. Toen half uur niets en maar eens vragen waar het bleef, moeilijk de aandacht van de bediening te trekken, kijken meer of er buiten nog bekenden langslopen.
Uiteindelijk kregen we de twee andere bestelde gerechtjes, maar toen was de trek echt helemaal weg. Bij betalen geklaagd, maar een kleine sorry.