Las Tapas

18-B Havenstraat 1211 KL Hilversum Nederland Kaart
31-356220848

Over het restaurant Las Tapas

Spaans gezellig

Las Tapas is dé tapasbar van Hilversum! Een gezellige en comfortabele sfeer om te genieten van de lekkerste vers bereide gerechten. Mocht er bij binnenkomst niet direct een tafel vrij zijn kun je aan de gezellige bar plaatsnemen. Kom binnen voor een snelle Spaanse hap of een complete avond vol tapas en gezelligheid!

Halve fles mineraalwater

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi
dvdzon .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2012
Gister avond heerlijk een hapje gegeten bij Las Tapas. Leuk tentje met lekker (maar niet bijzonder) eten. Helaas over de service absoluut niet tevreden! 2 meiden in de bediening voor de hele tent, geen uitleg hoe het bestellen werkt en weinig enthousiasme. Het bestellen van een drankje of het doorgeven je bestelling voor het eten was echt een ramp! Helaas was dit niet het ergste... de dame uit de bediening zet het glas wijn niet goed op tafel waardoor deze omvalt, over tafel, over de grond en over de broek heen. Een sorry kon er niet echt vanaf.. een nieuw wijntje werd gebracht maar geen excuses of een drankje van de zaak.
Aan service kan deze tent dus nog héél veel verbeteren!
keeskoets .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2012
Las Tapas, vroeger een van mijn favoriete restaurantjes in Hilversum. Je kon er heerlijk eten en gewoon lekker rustig aan doen. Ik ging er laatst weer eten en toen was er een hoop veranderd. Het zat echt bomvol (reserveren is trouwens niet mogelijk bij Las Tapas) maar ze hadden nog wel een mooi plekje voor ons werd ons verteld. Wij werden vervolgens in een hoekje gezet waar wij bijna bij onze buren op schoot zaten. Tafel was vies en plakkerig. Het duurde ongeveer een kwartier voor onze drankjes werden opgenomen. Ik weet niet of het door mijn stemming kwam maar het eten viel ook tegen die avond. Binnenkort maar weer eens doordeweeks hier proberen, hopelijk is het dan weer zoals vroeger.
FleurM .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2012
Altijd mijn favo tapas restaurant geweest. Het is een poos minder geweest vond ik in de jaren dat ik er al kom, maar de laatste keer leek het weer zoals vanouds. Gezellig, snelle bediening en lekker eten.
johanna1812 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2012
Slecht
Bij binnenkomst, samen met mijn dochter, kregen een nummertje en de verzekering dat we snel een tafeltje zouden krijgen gezien de omloopsnelheid(volgens eigenaresse?).
Wat te drinken besteld en brood. Na een uur (echt) kregen we een tafeltje,ondertussen was de trek al wat minder, toch vijf gerechtjes besteld. rondom ons werden gerechten uitgeserveerd, wij kregen 1 schaaltje, na kwartier nog een schaaltje, 10 minuten later nog een, terwijl de andere tafels vol stonden met schaaltjes. Toen half uur niets en maar eens vragen waar het bleef, moeilijk de aandacht van de bediening te trekken, kijken meer of er buiten nog bekenden langslopen.
Uiteindelijk kregen we de twee andere bestelde gerechtjes, maar toen was de trek echt helemaal weg. Bij betalen geklaagd, maar een kleine sorry.