Las Tapas

18-B Havenstraat 1211 KL Hilversum Nederland Kaart
31-356220848

Over het restaurant Las Tapas

Spaans gezellig

Las Tapas is dé tapasbar van Hilversum! Een gezellige en comfortabele sfeer om te genieten van de lekkerste vers bereide gerechten. Mocht er bij binnenkomst niet direct een tafel vrij zijn kun je aan de gezellige bar plaatsnemen. Kom binnen voor een snelle Spaanse hap of een complete avond vol tapas en gezelligheid!

Halve fles mineraalwater

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Niels B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Lekker gegeten, personeel was vriendelijk maar deed een beetje krampachtig/arrogant over het gebruik van een kortingsbon. Het speciale menu van de actie was niet duidelijk. Maar ondanks alles een hele leuke avond gehad.
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Zeer vriendelijke bediening en zeer flexibel met betrekking tot wijziging van gerechten. Wij wilden het voorgerecht van het standaard drie gangen menu wijzigen wat zonder problemen ging. Een echte aanrader!
lilian64 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Gegeten met AH restaurantactie. We waren half uur te vroeg maar tafel stond al gereed. Prima menu, gerechten kwamen meteen en vlot achter elkaar door. Hebben een gezellige avond gehad!
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Het was fantastisch vanaf de ontvangst we waren de eerste tot dat we weggingen,
leuke persoonlijke aandacht,heerlijke gerechtjes de kok kwam ze regelmatig zelf
langs brengen ook weer eens wat anders!Wij komen graag een keer terug!!
Sacha W.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Lekker gegeten, goed sfeertje en zeer vriendelijke bediening. Aanrader!
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Eten was heerlijk, de service was heel goed, keuken was snel. De inrichting was gezellig, kwam over als een lokaal restaurant. Dit gaf een huiselijk gevoel, ik zou hier zeker nog eens eten.
Djoen T.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Hier kan je lekker en goedkoop eten met een vriendelijke bediening in een eenvoudige inrichting. Bovendien is er ook een enorme lijst hapjes waaruit je kan kiezen.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Top tent...komen er al zeker 15 jaar.
Aanrader!
marja G.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
gezellig,goed eten,en een leuke/snelle bediening,ook al werd het steeds drukker ze bleven vriendelijk ook naar kinderen toe.
en de lolly na afloop was natuurlijk helemaal top!!
birocha .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We zijn er al vaker geweest en het eten was weer super lekker en vers! Gezellige dames bedienen er en vriendelijk. Wij vinden het de lekkerste Las Tapas restaurant. Wel eens elders Las Tapas gegeten, maar deze in Hilversum blijft toch de beste!????
Sebastiaan T.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Weer lekker gegeten en gedronken; dat is altijd wel prima! De bediening was niet echt vrolijk deze keer, terwijl ze dat normaal wel zijn.
Majonne B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Erg lekker gegeten, kwaliteit is duidelijk verbeterd ten opzichte van aantal jaren geleden! Zeer gezellig ontvangen, prijs kwaliteit verhouding prima.
nathalieakkerman101 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
leuk en gezellig restaurant met aardige bediening. Je krijgt genoeg gerechtjes en je kan aangeven wat je echt niet lust of mag en daar houden ze dan rekening mee! Heel fijn en heerlijk gegeten.
Kittydal .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Leuke ontvangst in altijd gezellige sfeer. We gingen met de AH-actie en kregen een verrassingsmenu.. Lekker en echt nit te weinig, zoals we in een eerdere recensie lazen. Lekker toetje! Kortom lekker gegeten!
Roos K.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Dit was onze eerste keer via de AH actie.
Het eten was goed en genoeg voor 2 grote eters. De gastheer is een leuke vrolijke man, echt een aanrader!
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Gastvrije ontvangst, vlotte bediening die ook nog eens vooraf je wensen en diëten checkt, heerlijk gevarieerd eten in mooie porties en een goede Spaanse, levendige sfeer. Voor tapas hoef je bijna niet meer op vakantie!
Roeline W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Met de ah actie daar gegeten. Het was erg weinig en je krijgt alleen de 'goedkope' gerechten van de kaart. Daar durven ze nog ruim 30 euro voor te vragen. Als je alles hebt gekregen komt de bediening niet meer langs en moet je vragen of dat het laatste was of niet. Dan bieden ze je nog wat aan als zoethoudertje. En daarna moet je weer vragen om je desert.
Sebastiaan T.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heerlijk gegeten en goed bediend! Lekker ongedwongen eten en gezellig kletsen! Goede gerechten en lekkere smaak. Voor herhaling vatbaar, zoals altijd. Leuke bediening;)
m O.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
In een rumoerige omgeving met weinig ruimte om je tafel, tapas eten die bij een eerder bezoek echt lekkerder waren. De vetlucht, die in het restaurant hangt blijft in je kleren zitten.
armanda S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Heerlijk gegeten en zoals gewoonlijk waren de lamskoteletjes weer fantastisch. Wel beetje jammer dat de garnalenkroketjes van de kaart zijn. Verder topavond gehad