Las Tapas

18-B Havenstraat 1211 KL Hilversum Nederland Kaart
31-356220848

Over het restaurant Las Tapas

Spaans gezellig

Las Tapas is dé tapasbar van Hilversum! Een gezellige en comfortabele sfeer om te genieten van de lekkerste vers bereide gerechten. Mocht er bij binnenkomst niet direct een tafel vrij zijn kun je aan de gezellige bar plaatsnemen. Kom binnen voor een snelle Spaanse hap of een complete avond vol tapas en gezelligheid!

Halve fles mineraalwater

Danique M.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Edward R.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijk met zijn vieren gegeten. De kwaliteit van de gerechten was erg goed en het is leuk en lekker om zoveel verschillende dingen te kunnen proeven. We waanden ons weer even in Spaanse sferen; alleen de temperatuur buiten klopte niet.
Kim F.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Erg lekker gegeten en zeer goede bediening. Prijs/kwaliteit is super, zeker met het onbeperkt tapas concept! Verbeterpunt zijn meerdere wijnen per glas. De keuze is wat beperkt.
Ellie M.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Geweldig tapasrestaurant. Was er heel lang geleden geweest en het is nog steeds top. Mijn man was jarig en ze hadden een leuke verrassing. Zeker voor herhaling vatbaar
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Bediening niet echt betrokken. Lang moeten wachten bij binnenkomst voor een drankje. Een 3e ronde willen bestellen maar door de wachttijd besloten om maar het toetje te bestellen. Jammer
E.G S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
veel friet,brood en sla!!!. verder te weinig voor twee!!!
( bijv.6 garnaaltjes ,2 gehaktballetjes om te delen)
volgens ons eenmans -porties voor twee.
als het te duur is moeten ze niet meedoen met de actie!!!
Mavade .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Een gezellig restaurant, waar een aangepast tapasmenu van € 30 voor de AH-bon werd geserveerd. De gerechten worden in een open keuken bereid. Wij hebben erg lekker en gevarieerd gegeten, de bediening was vriendelijk en de omgeving doet gemoedelijk aan. Wel is het restaurant heel erg lawaaiig, waardoor het voeren van een gesprek geen eenvoudige opgave is. Vandaar een wat mindere score voor "decor", hoewel de sfeer in het restaurant verder prima is.
Ido F.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Voor de tweede maal in korte tijd wederom lekker gegeten.
De ontvangst aller vriendelijkst.
Het was helemaal vol bij Las Tapas en dan moet het toch wel goed zijn
Absoluut een aanrader.
Kom er zeker weer een keer terug!!
Brenda A.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten met het de AH restaurant actie bij Las Tapas Hilversum. Het restaurant had een heerlijk gevarieerd menu opgesteld voor zijn gasten die gereserveerd hebben via de AH actie. Goed samengestelde variatie van koude en warme tapas, lekker toetje van de kaart (wij zijn uiteraard voor de Tiramisu gegaan ;)) en dat is dus ook zeker een aanrader! Gezellige en vrolijke bediening en algehele relaxte sfeer in het restaurant. O ja en als je van sangria houdt hij is heerlijk! Muchas Gracias!
Hetty G.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Goed eten, goede sfeer, vlotte vriendelijk bediening, manager ook een topper...kortom een super avond voor een hele leuke prijs...echt een aanrader!
funygirl23 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Lekker gegeten goede sfeer zeer vriendelijk personeel. Ons dochtertje was ook mee daar hadden ze tegen een kleine vergoeding een heel leuk kinder menu voor gemaakt
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Wij voelden ons een beetje in de maling genomen. We waren met z'n vijven, de vijfde persoon was een kind van 9. Maar voor hem werd wel de volle AH-restaurantactieprijs van 30 euro gerekend. Later zagen we ook nog op de website dat kinderen op donderdag gratis eten. Voor ons geen Las Tapas meer.
Tanya H.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Vorige week dinsdag heerlijk gegeten bij Las Tapas. Ondanks een dinsdag in januari zat het restaurant behoorlijk vol.
Samen met mijn dochter heb ik gebruik gemaakt van de AH restaurant actie. Ondanks de gunstige prijs zijn wij tonnetje rond vertrokken. Gerechten waren erg lekker en de hoeveelheden ruim. Bediening erg vriendelijk, attent en vlot. Tempo was voor ons helemaal prima. Spaanse (pop) muziek op de achtergrond. Inrichting gezellig maar eenvoudig, zoals je ook bij een Spaanse tapasbar zou zitten. Wij hebben een erg fijne, smakelijke avond gehad. Een aanrader!!!
Marcel C.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Hartelijke ontvangst.
Gezellige inrichting.

Vlotte en vriendelijke bediening.
Heerlijke gerechten.

Wij waren voor de eerste keer bij Las Tapas en komen zeker terug

Kortom : Prima restaurant!

????????????
Jochem N.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gegeten met de restaurantbonnen van AH. Wij kregen een apart menu, zonder kaart. Echter hebben we er ruim twee uur gezeten. Eten kwam langzaam door. Andere gasten (zonder ah actie) hadden duidelijk voorrang. Eten is prima niet heel bijzonder. Aardige en attente bediening.
Eyra P.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Weer heerlijk gegeten! Bediening was top, heel gastvrij en aardig. Het eten was zoals altijd super lekker. Keuze uit all you can eat of van de kaart. Wij hadden nog een restaurantbon dan betaal je €30 voor 2 personen excl drankjes. En krijg je een menu door las tapas samengesteld. Als je iets niet lust mag je dat gewoon aangeven. De gerechten waren erg veelzijdig en veel dus absoluut waar voor je geld! Dessert keuze uit vanalles of koffie en thee. Ik koos voor de bekende chocolademousse! Die moet je daar geproeft hebben:)

Gerechtjes kwamen wel heel snel achter elkaar maar aangegeven en daarna op eigen tempo heel fijn. Je zit alleen wel heel dicht met je tafeltje naast je buren. Het is een rechthoekig restaurant dus het kan niet anders denk ik.

Maar door het eten en goed gezelschap vergeet je de mensen om je heen.

Echt heerlijk zitten smikkelen, blijft mijn favoriete restaurant!
Stanneke A.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Gezellig restaurant, ietwat trage bediening: we hadden veel honger en het duurde een (voor ons gevoel) lange tijd voor we lekker brood met aioli kregen. Maar er zijn ergere dingen!
Erna H.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Het is daar altijd super eten, gezellige bediening,
Wij komen er altijd graag!! echt een uitje.
Zalige desserts, gewoon zalig alles!!
Ido F.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Een leuke gezellige locatie, met zeer vriendelijke bediening
vriendelijk personeel en natuurlijk een restaurant waar je lekker kunt eten.
Komen hier zeker nog een keer terug!!
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Lekker gegeten voor een prima prijs. Vriendelijk personeel. Er mogen wel iets meer gerechten met groente op het menu staan