Las Tapas

18-B Havenstraat 1211 KL Hilversum Nederland Kaart
31-356220848

Over het restaurant Las Tapas

Spaans gezellig

Las Tapas is dé tapasbar van Hilversum! Een gezellige en comfortabele sfeer om te genieten van de lekkerste vers bereide gerechten. Mocht er bij binnenkomst niet direct een tafel vrij zijn kun je aan de gezellige bar plaatsnemen. Kom binnen voor een snelle Spaanse hap of een complete avond vol tapas en gezelligheid!

Halve fles mineraalwater

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Las Tapas

armanda S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Lekker gegeten en weer erg gezellig! Altijd leuk bij las tapas. Klein restarantje maar goed eten en goede sfeer.
Lamskoteletjes en garnalenkroketjes waren weer top
Anita G.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Altijd weer een feest om hier te eten, sfeer goed, eten heerlijk, personeel vriendelijk. Aanrader voor Hilversum.
Dus mensen welke van gezelligheid houden , verschillende hapjes op naar Las Tapas
Marianne O.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Wij gaven aan dat wij op een bepaalde tijd weg moesten ivm tv opnames. Hier hebben zij echt perfect rekening mee gehouden. Super goede service en aardig personeel!
Mino M.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
lekker tapas gegeten.
Andre M.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Vriendelijk, hard werkende bediening.
Aĺles netjes op tijd geregeld met opruimen en nieuwe gerechten brengen.

De gerechten worden prima op temperatuur geserveerd. En smaak is is uitstekend.

Zeker een aanrader.
M. H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk gegeten. Het eten was heerlijk gekruid en zeer goed op smaak. Je hoeft niet lang te wachten op je eten. Het geluidsniveau was prima en niet rumoerig. Je kon rustig tegen elkaar praten. Het zitcomfort vonden wij redelijk. De bediening was vriendelijk en verzorgde ons goed en vroeg regelmatig of wij iets wilde drinken of nog iets erbij wilden bestellen.
Kortom het was een zeer geslaagde avond.
Extra complimenten voor de Chef koks !! Het eten was super lekker!! Zeker voor herhaling vatbaar!!
Joke Z.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
ik heb een heel plezierige en smakelijke avond gehad.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
De nieuwe kaart vonden wij niet zo geweldig ,we misten de oude gerechtjes .Weinig kip en groentegerechtjes.De inrichting is al heel lang hetzelfde en kan wel een opfrisbeurtje gebruiken.Bediening vriendelijk en vlot, gezellig.
Lekkere huiswijn.
Naomie .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Vriendelijke, snelle bediening en lekker eten! Wij gingen als laatste weg maar werden ook totaal niet opgejaagd, relaxte sfeer!
Marloes I.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
De tapashapjes waren lekker! Service super snel en ook vriendelijk.
Wat ik erg teleurstellend vind, is dat er geen kraanwater werd geserveerd. Wij bestelden meer dan genoeg wijn en bier, daar mag best gewoon een karafje water bij. Niet zo klantvriendelijk.
En de gebakjesvorkjes mogen van mij vervangen worden voor een gewone vork. Eet niet prettig!
Jojanneke D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Lekker eten, duurde soms lang voor we weer werden geholpen. Leuke tent, niet heel ruim, wel gezellig. Toiletruimte ruikt niet erg fris.
Caster C.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Volgens mij is dit restaurant nog nooit in Spanje geweest. Het eten was smakeloos, niet zoals gewend. Voor mij nooit meer.
Manfred H.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Goed eten in een leuke omgeving, maar prijs/kwaliteit is minder geworden de laatste jaren. De locatie is prima en de bediening enthousiast
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Heerlijk gegeten
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Tapas zijn zeker niet slecht, al worden ze wel in recordtempo opgediend. Meiden in de bediening zijn erg vriendelijk. De sfeer is niet helemaal meer mijn ding. Tafeltjes erg dicht op elkaar, muziek vrij hard en op een gegeven moment ook nog een jarige waarvoor erg hard “lang zal ze leven” werd afgespeeld.
Gerjan S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Lekkere en verrassende gerechten. Heel veel variatie en dus voldoende keus. Vriendelijk en vlot personeel. Een aanrader.
Laurens P.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
In de buurt van t Gooi is er geen Tapas Bar waar ik liever heen zou gaan. In de rest van Nederland ook niet trouwens.

Tip: Bestel van de lamskoteletjes meteen dubbele porties.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Lekker gegeten, vriendelijke bediening. Uitserveren van het eten had vlotter gemogen. Omdat de buitendeur direct in de zaak opent kwam er met regelmaat een flinke golf vrieskou naar binnen waardoor we het koud kregen.
armanda S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Lekker en gezellig! Altijd goed bij las tapas de garnalenkroketjes en de lamkoteletjes waren weer top!
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Was erg gezellig en service was goed. We waren met een grote groep, waar van 1 klein meisje en alles werd uitgelegd. top