Las Tapas

18-B Havenstraat 1211 KL Hilversum Nederland Kaart
31-356220848

Over het restaurant Las Tapas

Spaans gezellig

Las Tapas is dé tapasbar van Hilversum! Een gezellige en comfortabele sfeer om te genieten van de lekkerste vers bereide gerechten. Mocht er bij binnenkomst niet direct een tafel vrij zijn kun je aan de gezellige bar plaatsnemen. Kom binnen voor een snelle Spaanse hap of een complete avond vol tapas en gezelligheid!

Halve fles mineraalwater

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Las Tapas

Manfred H.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Goed eten in een leuke omgeving, maar prijs/kwaliteit is minder geworden de laatste jaren. De locatie is prima en de bediening enthousiast
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Heerlijk gegeten
frank D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Tapas zijn zeker niet slecht, al worden ze wel in recordtempo opgediend. Meiden in de bediening zijn erg vriendelijk. De sfeer is niet helemaal meer mijn ding. Tafeltjes erg dicht op elkaar, muziek vrij hard en op een gegeven moment ook nog een jarige waarvoor erg hard “lang zal ze leven” werd afgespeeld.
Gerjan S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Lekkere en verrassende gerechten. Heel veel variatie en dus voldoende keus. Vriendelijk en vlot personeel. Een aanrader.
Laurens P.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
In de buurt van t Gooi is er geen Tapas Bar waar ik liever heen zou gaan. In de rest van Nederland ook niet trouwens.

Tip: Bestel van de lamskoteletjes meteen dubbele porties.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Lekker gegeten, vriendelijke bediening. Uitserveren van het eten had vlotter gemogen. Omdat de buitendeur direct in de zaak opent kwam er met regelmaat een flinke golf vrieskou naar binnen waardoor we het koud kregen.
armanda S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Lekker en gezellig! Altijd goed bij las tapas de garnalenkroketjes en de lamkoteletjes waren weer top!
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Was erg gezellig en service was goed. We waren met een grote groep, waar van 1 klein meisje en alles werd uitgelegd. top
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Heerlijk eten, sangria was top. Sfeer heel erg leuk. Kom hier altijd met veel plezier!!
AnnemiekeHW .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Gezellig restaurant met oké tapas gerechtjes. Vriendelijk personeel en ondanks dat er een aantal grotere groepen waren kon je prima met elkaar praten.
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Het eten was goed. Er was een invalkok en dit resulteerde in een slechte logestiek. We moesten erg lang wachten en de tapas kwamen een voor een met royale pauzes en bij een klacht hierover was er geen ruimte voor servicegerichte akties. Jammer want het eten was echt erg lekker
Ellen P.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Met 10 personen lekker gegeten.
Anoeska S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Gezellig en lekker gegeten met onze kids
Heleen H.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Vriendelijk Personeel.. gezellige ambiance... heerlijk eten.
Ik zal het zeker aanbevelen aan vrienden en familie. We hebben een hele fijne avond gehad.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Lekker eten. Ze zijn vriendelijk en snel. Inrichting is gezellig en sfeervol, fijne plek om te eten!
Dunja V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Het was echt ongelofelijk druk en er was veel te weinig personeel voor het aantal klanten. Gevolg: lang wachten op het eten. Meisje van de bediening kwam erg onzeker over.

Wij hadden 1 persoon met glutenallergie. Het meisje gaf aan wat op de menukaart gekozen kon worden.... alleen precies verkeerd om. Door kordaat optreden van de eigenaar net op tijd een schaaltje met niet-glutenvrije patat onder mijn vaders neus weggegrist.
Na dit debacle nam de eigenaar onze tafel zelf onder zijn hoede. Hij was hierbij erg vriendelijk en behulpzaam. Kan het andere personeel een voorbeeld aan nemen. Misschien een volgende keer meteen een kundig persoon op een groot gezelschap (met dieet) zetten, dat kan grote problemen voorkomen.
Christa R.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Meisje van de bediening stond haar lange haren opnieuw in klip te fatsoeneren in de open keuken. Zat ook steeds aan haar haren. Gelukkig was het donker en had ik honger.
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Fijne avond gehad, heerlijke gerechten die met veel zorg gemaakt zijn. Goed op smaak en met een eigen twist. Leuke en attente bediening, gezellige sfeer!
Janet K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Super lekker gegeten en zulke lieve en aardige bediening. Top!
Sebastiaan B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017