Las Tapas

18-B Havenstraat 1211 KL Hilversum Nederland Kaart
31-356220848

Over het restaurant Las Tapas

Spaans gezellig

Las Tapas is dé tapasbar van Hilversum! Een gezellige en comfortabele sfeer om te genieten van de lekkerste vers bereide gerechten. Mocht er bij binnenkomst niet direct een tafel vrij zijn kun je aan de gezellige bar plaatsnemen. Kom binnen voor een snelle Spaanse hap of een complete avond vol tapas en gezelligheid!

Halve fles mineraalwater

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Las Tapas

Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Lekker eten. Ze zijn vriendelijk en snel. Inrichting is gezellig en sfeervol, fijne plek om te eten!
Dunja V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Het was echt ongelofelijk druk en er was veel te weinig personeel voor het aantal klanten. Gevolg: lang wachten op het eten. Meisje van de bediening kwam erg onzeker over.

Wij hadden 1 persoon met glutenallergie. Het meisje gaf aan wat op de menukaart gekozen kon worden.... alleen precies verkeerd om. Door kordaat optreden van de eigenaar net op tijd een schaaltje met niet-glutenvrije patat onder mijn vaders neus weggegrist.
Na dit debacle nam de eigenaar onze tafel zelf onder zijn hoede. Hij was hierbij erg vriendelijk en behulpzaam. Kan het andere personeel een voorbeeld aan nemen. Misschien een volgende keer meteen een kundig persoon op een groot gezelschap (met dieet) zetten, dat kan grote problemen voorkomen.
Christa R.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Meisje van de bediening stond haar lange haren opnieuw in klip te fatsoeneren in de open keuken. Zat ook steeds aan haar haren. Gelukkig was het donker en had ik honger.
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Fijne avond gehad, heerlijke gerechten die met veel zorg gemaakt zijn. Goed op smaak en met een eigen twist. Leuke en attente bediening, gezellige sfeer!
Janet K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Super lekker gegeten en zulke lieve en aardige bediening. Top!
Sebastiaan B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Gewoon helemaal top! Geen op of aanmerkingen? Voor herhaling vatbaar
Désirée D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Het eten was goed en voldoende.
Ik vond alleen dat de tapas te snel achter elkaar kwamen. Hierdoor moet je of snel eten of accepteren dat ze koud worden. Dit heb ik gemeld en er werd naar gehandeld.
Ik ga zeker terug
armanda S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
superlekker gegeten zoals altijd! de lamskoteletjes waren heerlijk en we hebben genoten van alle andere tapas.
de garnalenkroketten en het brood met aioli, de champignons alles was top!
Djoen T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We zijn er diverse keren geweest en we vinden het nog steeds geweldig. Dat blijkt ook uit het grote aantal bezoekers. Het is er altijd vol.
deniz.ates24 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Ze hadden een menu samengesteld voor ah restaurant actie en die was echt prima, heerlijk van genoten en de service was goed
Rene S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk gegeten
Dini V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Fantastisch leuk en lekker restaurant
Uiterst vriendelijke en voorkomende bediening
Geweldig gegeten.
De verschillende tapas waren allemaal heel lekker en zorgvuldig gemaakt alles naar onze wens.
Komen hier zeker vaker terug
Reserveren is wel aan te raden.
De Kaas H.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Vlotte en ervaren bediening met goede afstemming op de klant. Bij wat meer drukte wat meer op de automatische piloot en minder persoonlijk. Maar prettig nog steeds! Het eten is allemaal even smakelijk en mals. Topavond met man en schoonloeder!
Sebastiaan T.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Lekker gegeten en gedronken in het vertrouwde Las Tapas! Altijd prettige sfeer! Tot de volgende keer! Gaan we weer heerlijk genieten.
Renate V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Prijs - kwaliteit was niet goed.
Het vlees was erg droog
Akoestiek was ook slecht.
Niet voor herhaling vatbaar
Personeel moet je roepen zijn niet alert
Erg jammer.
Ellie M.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
We hadden AH menu maar dit viel heel erg tegen. De gerechten waren smakeloos en zelfs de garnalen in knoflook ......ik denk dat alles vergeten was.
Degene die bediende deed wel erg haar best om het ons naar de zin te maken. Maar dat wordt moeilijk als de keuken niet goed is.
Manchegokaas met kweeperencompote waren te koud en zelfs de kippenpootjes zat gern smask aan. Erg jammer.
Marc P.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk eten met ruime keuze. Leuke levendige tent om met familie of vrienden een hapje te gaan eten. Zeker een aanrader!
Lidy F.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Prijs kwaliteit niet in verhouding. Brood was lekker, aiolie was ook lekker, maar de rest van de hapjes die wij kregen d.m.v. de ah.restaurantaktie waren zeer matig. De wijn was goed maar veel te duur in verhouding tot hetgeen wij hadden gegeten.
Marion H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Het eten was lekker, de bediening vriendelijk. Tempo van serveren te hoog. Tafeltjes erg dicht op elkaar en rumoerig. Leuk voor even wat eten met een grotere groep.
Niels R.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Tijdje niet geweest maar het was weer heerlijk alles proeft lekker vers en net bereid zeker in de toekomst nog een keer langs