Las Tapas

18-B Havenstraat 1211 KL Hilversum Nederland Kaart
31-356220848

Over het restaurant Las Tapas

Spaans gezellig

Las Tapas is dé tapasbar van Hilversum! Een gezellige en comfortabele sfeer om te genieten van de lekkerste vers bereide gerechten. Mocht er bij binnenkomst niet direct een tafel vrij zijn kun je aan de gezellige bar plaatsnemen. Kom binnen voor een snelle Spaanse hap of een complete avond vol tapas en gezelligheid!

Halve fles mineraalwater

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Las Tapas

De Kaas H.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Vlotte en ervaren bediening met goede afstemming op de klant. Bij wat meer drukte wat meer op de automatische piloot en minder persoonlijk. Maar prettig nog steeds! Het eten is allemaal even smakelijk en mals. Topavond met man en schoonloeder!
Sebastiaan T.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Lekker gegeten en gedronken in het vertrouwde Las Tapas! Altijd prettige sfeer! Tot de volgende keer! Gaan we weer heerlijk genieten.
Renate V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Prijs - kwaliteit was niet goed.
Het vlees was erg droog
Akoestiek was ook slecht.
Niet voor herhaling vatbaar
Personeel moet je roepen zijn niet alert
Erg jammer.
Ellie M.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
We hadden AH menu maar dit viel heel erg tegen. De gerechten waren smakeloos en zelfs de garnalen in knoflook ......ik denk dat alles vergeten was.
Degene die bediende deed wel erg haar best om het ons naar de zin te maken. Maar dat wordt moeilijk als de keuken niet goed is.
Manchegokaas met kweeperencompote waren te koud en zelfs de kippenpootjes zat gern smask aan. Erg jammer.
Marc P.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk eten met ruime keuze. Leuke levendige tent om met familie of vrienden een hapje te gaan eten. Zeker een aanrader!
Lidy F.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Prijs kwaliteit niet in verhouding. Brood was lekker, aiolie was ook lekker, maar de rest van de hapjes die wij kregen d.m.v. de ah.restaurantaktie waren zeer matig. De wijn was goed maar veel te duur in verhouding tot hetgeen wij hadden gegeten.
Marion H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Het eten was lekker, de bediening vriendelijk. Tempo van serveren te hoog. Tafeltjes erg dicht op elkaar en rumoerig. Leuk voor even wat eten met een grotere groep.
Niels R.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Tijdje niet geweest maar het was weer heerlijk alles proeft lekker vers en net bereid zeker in de toekomst nog een keer langs
Anonieme_proever .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Gezellig restaurant. Lekker gegeten met AH Iens actie. Geen heel bijzondere gerechten, maar wel erg lekker, prima prijs-kwaliteit. Snelle en zeer vriendelijke bediening. Aanrader!
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Kwamen hier altijd iedere verjaardag feest of gewoon gezellig altijd goed maar wat zijn ze achteruit gegaan 4 tafeltjes bezet vroeger moest je uur wachten op tafeltje zelfs personeel verveeld zich. Hier gaan wij niet meer naar toe.
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Een prima tentje om lekkere tapas te eten! We deden mee aan de AH actie en dat is goed bevallen. Echt alles was lekker. De bediening was opvallend goed. Zeker door Yael (haar naam even gevraagd na afloop). Vriendelijke opgewekte bejegening, ze laat je met rust, maar heeft ook meteen door als je wat nodig hebt. Niets was haar teveel.
Joost W.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Goed gegeten in een leuke omgeving. Zelfs herkend na er enige tijd niet te zijn geweest!
maryluz .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
We hebben echt heerlijk en gezellig ons buikje rond gegeten. De bediening was snel en vriendelijk. Binnenkort reserveren we snel weer. Tot gauw!
Niels B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Lekker gegeten, personeel was vriendelijk maar deed een beetje krampachtig/arrogant over het gebruik van een kortingsbon. Het speciale menu van de actie was niet duidelijk. Maar ondanks alles een hele leuke avond gehad.
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Zeer vriendelijke bediening en zeer flexibel met betrekking tot wijziging van gerechten. Wij wilden het voorgerecht van het standaard drie gangen menu wijzigen wat zonder problemen ging. Een echte aanrader!
lilian64 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Gegeten met AH restaurantactie. We waren half uur te vroeg maar tafel stond al gereed. Prima menu, gerechten kwamen meteen en vlot achter elkaar door. Hebben een gezellige avond gehad!
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Het was fantastisch vanaf de ontvangst we waren de eerste tot dat we weggingen,
leuke persoonlijke aandacht,heerlijke gerechtjes de kok kwam ze regelmatig zelf
langs brengen ook weer eens wat anders!Wij komen graag een keer terug!!
Sacha W.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Lekker gegeten, goed sfeertje en zeer vriendelijke bediening. Aanrader!
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Eten was heerlijk, de service was heel goed, keuken was snel. De inrichting was gezellig, kwam over als een lokaal restaurant. Dit gaf een huiselijk gevoel, ik zou hier zeker nog eens eten.
Djoen T.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Hier kan je lekker en goedkoop eten met een vriendelijke bediening in een eenvoudige inrichting. Bovendien is er ook een enorme lijst hapjes waaruit je kan kiezen.