Las Salinas

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Las Salinas

Willy S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Wij zijn gisterenavond geweest was helemaal top eigenaar en personeel waren heel vriendelijk. Het eten was heel lekker mmmmmmm. En heeeeeeel mooi ingericht en gezellig en de muziek was heel goed gr els en wil edwin en saskia we komen zeker nog een keer terug .
Willy S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Believe B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Super leuke avond gehad in dit leuke restaurantje in Veldhoven. Onverwacht met vrienden hier terecht gekomen. Het is was prima in orde, vooral de spareribs waren super goed. Vriendelijke personeel en een goede sfeer. Dank voor de gezellige avond!
Anke D.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Komen er al jaaaaaren. Heerlijke tapas!
Kinderhoekje was leuk, maar stelt niks meer voor.
Buiten kun je achter ook heel gezellig zitten.
Blijft super eten
Guus V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Veel en vet eten, matige cocktails, grote groepen rumoerige feestvierders: Een vreetschuur, dat is Las Salinas.

Pluspunten: Het is er erg gezellig met een groep vrienden en de bediening is verder redelijk efficient.