Over het restaurant Las Rosas

Waar Spaanse passie en Zwolse gezelligheid met succes zijn samengesmolten. Geniet van de authentieke Spaanse gerechten en heerlijke, Spaanse wijnen in een fraaie ambiance, middenin het historische centrum van Hanzestad Zwolle. Las Rosas is dan ook de gelegenheid bij uitstek voor een kwalitatief hoogstaand, maar ook betaalbaar avondje uit. Voor jong en oud. Vraag maar aan de Spanjaarden!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Las Rosas

• : Parkeerplaats naast het restaurant en op 5 meter uitgang van de Qpark (maagjesbolwerk)

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Las Rosas

Yu Ying W.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Erg vriendelijke bediening, lekker eten en drinken voor een fijne prijs. Fijne plek om bij te kletsen met vrienden!
anneliesdj .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Lekkere gerechtjes, wat uitdagender/afwisselender dan bij de meeste all you can eat restaurants. Sausjes bij de varkenshaas en rode poon waren niet mijn smaak maar alles wordt duidelijk met zorg klaar gemaakt. Personeel erg attent en vriendelijk, gezellige inrichting en mooie locatie.
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Fijn dat Las Rosas ook op maandag(avond) open is! Onbeperkt tapas eten is een aanrader: prettig kleine porties van de “gewone” tapas van de kaart. Gevarieerd, kwalitatief goed eten en drinken.
janny V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten met vrienden, erg gezellig, komen zeker nog eens terug.
Duidelijk uitleg en advies over de gerechten.
Antoon W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Goed tapas adres, groot en best druk. Als je daar bij de beleving een beetje rekening mee houd gaat alles leuk. Over het eten: vooral de vis-tapas waren zeer goed. door de drukte wel een leuke sfeer.
Yasmina B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Met een groep van 35 mensen wezen eten bij Las Rosas. Top! Heerlijk eten en de bediening was vriendelijk.
Ik dacht dat een groep van 35 man misschien wat problemen zou opleveren voor de keuken, maar wij hebben er in ieder geval niets van gemerkt.
E002 J.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Verbluffend slechte ervaring gehad op vrijdagavond bij Las Rosas. Alles wat fout kon gaan ging fout. Het terras was vol, maar binnen waren maar twee tafels van vier personen bezet, waar wij één van waren. We hebben in drie uur tijd maar twee rondes tapas kunnen bestellen, waarvan enkele gerechten nooit geserveerd werden. Vergeten drankbestellingen, we vonden een bonnetje in het drinken, het eten van één van de schaaltjes ging bij serveren over de tafel en werd snel terug gedaan in het bakje en we werden genegeerd door de bediening omdat deze volledig in de stress was door de falende keuken. Tenslotte was het eten ook niet echt om voor terug te komen... De bediening baalde ook van de gang van zaken en bood aan vier drankjes van de rekening te halen, maar na afrekenen bleek op de bon dat we alsnog teveel betaald hadden door foutief aangeslagen drankjes op onze rekening.
Mammavanmeisje .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Tsja, het voelt een beetje als een fabriek. Massaal. Veel mensen. Veel bediening. Komt wat hectisch over allemaal.
Bediening is overigens wel heel netjes.
Spareribs werden lauw geserveerd, toen ik ze at waren ze bijna koud. Het eten kwam zó snel op tafel dat ik vrees dat ze het opwarmen.
Als je de onbeperkte tapas neemt is het waar voor je geld, als je dat niet doet is het over-priced.
Mark en Ina B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heerlijk tapas gegeten op een prachtige locatie in Zwolle. Een mooi pand met een uitgebreid terras, lounge banken en hoge tafels en van binnen erg gezellig. Keuze uit losse tapas of ayce, beide aanraders en verschillend in grootte. De kwaliteit van de gerechtjes is meer dan top, veggie voldoende keuze warm en koud en ook veel salades. Bediening is wat hectisch, maar erg vriendelijk. Een aanrader!
Ron K.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Vanwege mijn verjaardag heb ik hier gegeten en het was heerlijk. Het eten kwam mooi op tijd en vooral de bediening was prima. Compliment aan Kai die regelmatig de tijd nam om even een sociaal praatje te maken en daarna toch snel door te werken. Kwaliteit was prima en ook lekker warm geserveerd. Spaanse gehaktballetjes (albondigas) en spareribs waren verrukkelijk. Kom hier zeker terug!
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Dit restaurant is er echt voor om eens bij te praten met een vriend die je 30 jaar niet hebt gezien. Na 10 jaar kom je bij het voorgerecht, na 20 jaar krijg je het hoofdgerecht en na 30 jaar het toetje.
Het eten is zeer goed, van ossenhaas puntjes tot stoofpotje, allemaal heel goed. Maar neem niet iemand mee waar je mee bent uitgepraat.
Jan F.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Gezellige zaak, eten is goed, de jongeman die onze tafel bediende niet echt alert.
Moesten regelmatig schooien om een biertje en sommige gerechtjes kwamen niet en
ook veel verkeerde gerechtjes. Maar wel lekker dus niet zo'n probleem hoor.
Maar gaat om het principe, wat je besteld behoor je ook te krijgen.
Maria J.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Het restaurant zat vol. toch werd er nog een plekje voor ons geregeld aan de bar. super! Ondanks de drukte een vlotte bediening, super Tapas en natuurlijk een prachtige plek in Zwolle met een super terras waar je in het laatste zonnetje kan genieten van een hapje en een drankje. Wij komen zeker terug.
Irene K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Heerlijk eten, leuk concept, allemaal kleine tapas gerechten voor een bedrag. Zeer vriendelijke bediening.
Manouk S.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Prijs kwaliteit prima in verhouding. Tapas lekker van smaak. In verband met behoorlijk zout/ kruiden gehalte, behoorlijk wat drankjes.besteld. Leuk voor een keer en van gesmuld, geen hoogstandje wat mij betreft.
Nanda V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Super lekker gegeten, alleen ik boek niet meer via Iens want dan was het met de reservering niet goed gekomen... heb zelf de reservering later gedaan direct bij het restaurant... nooit geen bevestiging gekregen van Iens. Was bijna een heelrijk avondje misgelopen!
Jettie K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Samen met 3 collega's heerlijk verwend bij Las Rosas. Wat een sfeertje en wat een top bediening. Meer dan tevreden en ik kan het dan ook iedereen aanraden. Onbeperkt tapas eten voor een hele vriendelijke prijs met als gevolg dat het toetje er niet meer bijpaste helaas. Die neem ik de volgende keer dan houd ik er rekening mee. Lekker al die verschillende gerechtjes en het personeel wil echt alles voor je doen. Ik zeg: doen lekker eten bij Las Rosas
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
De hele uitstraling van het restaurant is verzorgd, het personeel is vriendelijk en adviseert waar nodig. Veel verse tapas.

Ook erg geschikt voor vegetariërs!
Ente B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Geen plaats gereserveerd
Eten prima
Kaart verouderd
westwouders .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Ons jaarlijkse bezoek aan Zwolle in de kerstweek wéér afgesloten met een bezoek aan deze TOPtent. Hele goede, vriendelijke bediening...PERFECTE service mannen!!!!!! Allemaal voor onbeperkt gekozen (we plofte bijna)... alles was héérlijk (alleen de mosselen had meer smaak aan gekund?). Jammer (of gelukkig voor onze portemonnai????????) wonen wij in Westwoud ,dus té ver, om er vaker te eten.....