Over het restaurant Las Rosas

Waar Spaanse passie en Zwolse gezelligheid met succes zijn samengesmolten. Geniet van de authentieke Spaanse gerechten en heerlijke, Spaanse wijnen in een fraaie ambiance, middenin het historische centrum van Hanzestad Zwolle. Las Rosas is dan ook de gelegenheid bij uitstek voor een kwalitatief hoogstaand, maar ook betaalbaar avondje uit. Voor jong en oud. Vraag maar aan de Spanjaarden!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Las Rosas

• : Parkeerplaats naast het restaurant en op 5 meter uitgang van de Qpark (maagjesbolwerk)

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Las Rosas

Anika P.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Veel te weinig bediening voor een groot terras. Bestellen duurt lang en voordat je eten komt ook, twee keer hebben we iets helemaal niet gekregen. Kost ook veel tijd dat ze de keuze steeds in de handcomputer moeten invoeren. Iets van een iPad is handiger, Bakjes worden geserveerd met tang, duurt lang en een bakje knapte boven onze tafel. Mooie locatie en tapas kwalitatief goed.
Anitatimmer T.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
De gerechten zagen er mooi verzorgd uit
Nanda L.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Ik studeer zelf hospitality management en ik ben zeer geshockeerd van deze service. Kwart voor 1 wordt de laatste ronde gedaan voor dranken op het terras, waarbij vervolgens mijn drankje letterlijk uit mijn handen wordt gepakt omdat het 1 uur is. Ik kreeg nog de kans om mijn drankje in een keer naar binnen te gooien (wat onmogelijk is met een vol glas) waarbij meneer geen moment voor had waarbij mijn glas uit mijn handen werd gepakt. Zeer onacceptabel! Een kans om ons drankje binnen op te drinken werd ons ook niet aangeboden. In dit restaurant kennen ze de term “hospitality” zeker niet! Zeker een afrader.
Femmie C.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Goed eten. Vlotte bediening. Groot terras. Tafels dicht op elkaar. Loungebanken zitten niet lekker.
Anouk S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Duurde erg lang voordat we werden geholpen en moesten zelf nog om uitleg vragen van bestellen
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke en gezellige bediening. We informeerden of we eerder konden komen eten dan het door ons gereserveerde tijdstip. Er was een gaatje en dat werd meteen geregeld. Super
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
We wilden graag wat eerder komen eten dan de oorspronkelijk door ons gereserveerde tijd en dat werd - toen het mogelijk bleek - meteen geregeld, ondanks de drukte. Goede service
Plukkieb .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Met 7 personen tapas (all you can eat) gegeten.
Complimenten voor bediening ! Ondanks de drukte in het restaurant bleven ze erg vriendelijk en geduldig! Service was goed.
Akoestiek was helaas slecht. Je kon elkaar slecht verstaan. Alsof je in een drukke kroeg stond ipv dat je gezellig met een paar mensen iets wilde gaan eten en met elkaar bij praten. Dat was jammer.
Eten was okay.
Helma B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Het was lekker en gezellig en goede bediening, aardige mensen!!!
Laura L.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Het eten was prima in orde. Duidelijk was dat de keuken de terras/ tapas capaciteit niet aan kon. We hebben van half zes tot half tien gezeten voor 5 rondes en een (snel) toetje op een tafel van 3 personen. Dit liep echt veel te traag.
Ilona D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en goede service!
Brenda N.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Fijne sfeer, prettige en correcte service met heerlijk eten!
Tim B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
De bediening was echt perfect en super vriendelijk en professioneel. Een aanrader zijn de spareribs; zo lekker als hier, vind je ze weinig in Zwolle! Tevens lekker veel speciaalbieren heeft men en een leuk terras. Er zou alleen wel een rookvrij gedeelte mogen komen op het terras, erg veel last gehad van rokers tijdens het etentje op het terras.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Heerlijk gegeten!!
Myrthe V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Een tijd geleden hier gegeten en toen liet de service te wensen over. Vandaag weer voor een nieuwe kans gegaan en even leek het weer de verkeerde kant op te gaan. Maar gelukkig ging het daarna juist vrij vlot de goede kant op. We hebben een heerlijk avondje gehad met geweldig eten en een top bediening. Echt genoten :-)
Antoinette A.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Smakelijke Spaanse gerechtjes gegeten. Flink druk, maar heel gezellig. Eten komt op prettig tempo. Erg vriendelijk personeel, prima service. Alles goed voor elkaar bij Las Rosas.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
De keuken is absoluut niet berekend op het aantal gasten. We moesten veel te lang wachten. Uitgesproken waardeloos!!
Daarnaast is het te warm en te luidruchtig, ook vanwege de muziek.
Wat ons betreft, geen aanrader en niet voor herhaling vatbaar.
Gewoonweg slecht.
Tip: vraag gasten naar hun leeftijd. Voor mensen op leeftijd is dit geen uitje.
mandy D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Zeer lekker eten voor een goede prijs!
Coby P.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Leuke avond gehad!
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Heerlijk gegeten bij Las Rosas! Een dinsdagavond en het was druk. We moesten lang op onze eerste ronde wachten, daarna werd er beter opgelet. De prijs die op Iens staat voor het onbeperkt tapas eten is niet correct. Is € 24,95 pp, de prijs op Iens was een speciale prijs om het onbeperkt tapas eten te promoten. Gerechten heerlijk en goede porties. Zeker voor herhaling vatbaar!