Over het restaurant Las Rosas

Waar Spaanse passie en Zwolse gezelligheid met succes zijn samengesmolten. Geniet van de authentieke Spaanse gerechten en heerlijke, Spaanse wijnen in een fraaie ambiance, middenin het historische centrum van Hanzestad Zwolle. Las Rosas is dan ook de gelegenheid bij uitstek voor een kwalitatief hoogstaand, maar ook betaalbaar avondje uit. Voor jong en oud. Vraag maar aan de Spanjaarden!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Las Rosas

• : Parkeerplaats naast het restaurant en op 5 meter uitgang van de Qpark (maagjesbolwerk)

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Las Rosas

Ilona D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en goede service!
Brenda N.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Fijne sfeer, prettige en correcte service met heerlijk eten!
Tim B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
De bediening was echt perfect en super vriendelijk en professioneel. Een aanrader zijn de spareribs; zo lekker als hier, vind je ze weinig in Zwolle! Tevens lekker veel speciaalbieren heeft men en een leuk terras. Er zou alleen wel een rookvrij gedeelte mogen komen op het terras, erg veel last gehad van rokers tijdens het etentje op het terras.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Heerlijk gegeten!!
Myrthe V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Een tijd geleden hier gegeten en toen liet de service te wensen over. Vandaag weer voor een nieuwe kans gegaan en even leek het weer de verkeerde kant op te gaan. Maar gelukkig ging het daarna juist vrij vlot de goede kant op. We hebben een heerlijk avondje gehad met geweldig eten en een top bediening. Echt genoten :-)
Antoinette A.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Smakelijke Spaanse gerechtjes gegeten. Flink druk, maar heel gezellig. Eten komt op prettig tempo. Erg vriendelijk personeel, prima service. Alles goed voor elkaar bij Las Rosas.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
De keuken is absoluut niet berekend op het aantal gasten. We moesten veel te lang wachten. Uitgesproken waardeloos!!
Daarnaast is het te warm en te luidruchtig, ook vanwege de muziek.
Wat ons betreft, geen aanrader en niet voor herhaling vatbaar.
Gewoonweg slecht.
Tip: vraag gasten naar hun leeftijd. Voor mensen op leeftijd is dit geen uitje.
mandy D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Zeer lekker eten voor een goede prijs!
Coby P.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Leuke avond gehad!
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Heerlijk gegeten bij Las Rosas! Een dinsdagavond en het was druk. We moesten lang op onze eerste ronde wachten, daarna werd er beter opgelet. De prijs die op Iens staat voor het onbeperkt tapas eten is niet correct. Is € 24,95 pp, de prijs op Iens was een speciale prijs om het onbeperkt tapas eten te promoten. Gerechten heerlijk en goede porties. Zeker voor herhaling vatbaar!
iris V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Jammer dat er geen carpaccio meer op de menukaart staat als je onbeperkt tapas eet. En de wachttijden waren best lang.
Dany A.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Het eten was voortreffelijk en de bediening vriendelijk; echter wij moeten zeer lang wachten op ons eten en de drankjes.
Ronith V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Goed eten voor een leuke prijs. De huismuzikant van Las Rosas was aanwezig voor Valentijnsdag en maakte de sfeer nog leuker!
Monique I.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Goede ontvangst en vlotte bediening.
Heerlijk bereide tapas en overheerlijke geweldige met geconfijte avocado en likeur43!
Anja W.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Lekker van alles proeven. Een klein soepje op de kaart zou ook lekker zijn. .
Dagmar H.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Waar de service wisselend is (diegene die ons hielp was ontzettend vriendelijk, een ander liet wat te wensen over), was het eten niet heel fantastisch. Het eten was oke, dit is natuurlijk ook een kwestie van smaak. De brownie is erg lekker. Qua seizoensbieren is er momenteel geen seizoen, zo legde een van de personeelsleden mij uit: van de zomer is er weer een seizoen met daarbij behorende seizoensbieren. De diverse mogelijkheden zoals op de kaart gelden dus blijkbaar niet in januari.
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Lekkere tapas. Heel schappelijke all in tapas prijs. Vlotte en vriendelijke bediening en een heerlijke Rioja. Komen zeer zeker terug.
Elisa V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Personeel was vriendelijk en behulpzaam, gerechtjes waren lekker.
Geen opdringerige sfeer, zou hier zeker nog een keer eten!
Rianne D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Goede en vlotte service, lekker eten.
Ilse R.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Absoluut lekker eten! Ook goede wijn! Vriendelijk personeel. Veel mensen tegelijk, vrij veel rumoer. Lang moeten wachten op de volgende gang, en een keer een verkeerde bestelling. Wel is dat recht gezet met een gratis dessert.