Over het restaurant Las Rosas

Waar Spaanse passie en Zwolse gezelligheid met succes zijn samengesmolten. Geniet van de authentieke Spaanse gerechten en heerlijke, Spaanse wijnen in een fraaie ambiance, middenin het historische centrum van Hanzestad Zwolle. Las Rosas is dan ook de gelegenheid bij uitstek voor een kwalitatief hoogstaand, maar ook betaalbaar avondje uit. Voor jong en oud. Vraag maar aan de Spanjaarden!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Las Rosas

• : Parkeerplaats naast het restaurant en op 5 meter uitgang van de Qpark (maagjesbolwerk)

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Las Rosas

Dany A.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Het eten was voortreffelijk en de bediening vriendelijk; echter wij moeten zeer lang wachten op ons eten en de drankjes.
Ronith V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Goed eten voor een leuke prijs. De huismuzikant van Las Rosas was aanwezig voor Valentijnsdag en maakte de sfeer nog leuker!
Monique I.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Goede ontvangst en vlotte bediening.
Heerlijk bereide tapas en overheerlijke geweldige met geconfijte avocado en likeur43!
Anja W.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Lekker van alles proeven. Een klein soepje op de kaart zou ook lekker zijn. .
Dagmar H.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Waar de service wisselend is (diegene die ons hielp was ontzettend vriendelijk, een ander liet wat te wensen over), was het eten niet heel fantastisch. Het eten was oke, dit is natuurlijk ook een kwestie van smaak. De brownie is erg lekker. Qua seizoensbieren is er momenteel geen seizoen, zo legde een van de personeelsleden mij uit: van de zomer is er weer een seizoen met daarbij behorende seizoensbieren. De diverse mogelijkheden zoals op de kaart gelden dus blijkbaar niet in januari.
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Lekkere tapas. Heel schappelijke all in tapas prijs. Vlotte en vriendelijke bediening en een heerlijke Rioja. Komen zeer zeker terug.
Elisa V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Personeel was vriendelijk en behulpzaam, gerechtjes waren lekker.
Geen opdringerige sfeer, zou hier zeker nog een keer eten!
Rianne D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Goede en vlotte service, lekker eten.
Ilse R.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Absoluut lekker eten! Ook goede wijn! Vriendelijk personeel. Veel mensen tegelijk, vrij veel rumoer. Lang moeten wachten op de volgende gang, en een keer een verkeerde bestelling. Wel is dat recht gezet met een gratis dessert.
Yu Ying W.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Erg vriendelijke bediening, lekker eten en drinken voor een fijne prijs. Fijne plek om bij te kletsen met vrienden!
anneliesdj .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Lekkere gerechtjes, wat uitdagender/afwisselender dan bij de meeste all you can eat restaurants. Sausjes bij de varkenshaas en rode poon waren niet mijn smaak maar alles wordt duidelijk met zorg klaar gemaakt. Personeel erg attent en vriendelijk, gezellige inrichting en mooie locatie.
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Fijn dat Las Rosas ook op maandag(avond) open is! Onbeperkt tapas eten is een aanrader: prettig kleine porties van de “gewone” tapas van de kaart. Gevarieerd, kwalitatief goed eten en drinken.
janny V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten met vrienden, erg gezellig, komen zeker nog eens terug.
Duidelijk uitleg en advies over de gerechten.
Antoon W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Goed tapas adres, groot en best druk. Als je daar bij de beleving een beetje rekening mee houd gaat alles leuk. Over het eten: vooral de vis-tapas waren zeer goed. door de drukte wel een leuke sfeer.
Yasmina B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Met een groep van 35 mensen wezen eten bij Las Rosas. Top! Heerlijk eten en de bediening was vriendelijk.
Ik dacht dat een groep van 35 man misschien wat problemen zou opleveren voor de keuken, maar wij hebben er in ieder geval niets van gemerkt.
E002 J.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Verbluffend slechte ervaring gehad op vrijdagavond bij Las Rosas. Alles wat fout kon gaan ging fout. Het terras was vol, maar binnen waren maar twee tafels van vier personen bezet, waar wij één van waren. We hebben in drie uur tijd maar twee rondes tapas kunnen bestellen, waarvan enkele gerechten nooit geserveerd werden. Vergeten drankbestellingen, we vonden een bonnetje in het drinken, het eten van één van de schaaltjes ging bij serveren over de tafel en werd snel terug gedaan in het bakje en we werden genegeerd door de bediening omdat deze volledig in de stress was door de falende keuken. Tenslotte was het eten ook niet echt om voor terug te komen... De bediening baalde ook van de gang van zaken en bood aan vier drankjes van de rekening te halen, maar na afrekenen bleek op de bon dat we alsnog teveel betaald hadden door foutief aangeslagen drankjes op onze rekening.
Mammavanmeisje .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Tsja, het voelt een beetje als een fabriek. Massaal. Veel mensen. Veel bediening. Komt wat hectisch over allemaal.
Bediening is overigens wel heel netjes.
Spareribs werden lauw geserveerd, toen ik ze at waren ze bijna koud. Het eten kwam zó snel op tafel dat ik vrees dat ze het opwarmen.
Als je de onbeperkte tapas neemt is het waar voor je geld, als je dat niet doet is het over-priced.
Mark en Ina B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heerlijk tapas gegeten op een prachtige locatie in Zwolle. Een mooi pand met een uitgebreid terras, lounge banken en hoge tafels en van binnen erg gezellig. Keuze uit losse tapas of ayce, beide aanraders en verschillend in grootte. De kwaliteit van de gerechtjes is meer dan top, veggie voldoende keuze warm en koud en ook veel salades. Bediening is wat hectisch, maar erg vriendelijk. Een aanrader!
Ron K.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Vanwege mijn verjaardag heb ik hier gegeten en het was heerlijk. Het eten kwam mooi op tijd en vooral de bediening was prima. Compliment aan Kai die regelmatig de tijd nam om even een sociaal praatje te maken en daarna toch snel door te werken. Kwaliteit was prima en ook lekker warm geserveerd. Spaanse gehaktballetjes (albondigas) en spareribs waren verrukkelijk. Kom hier zeker terug!
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Dit restaurant is er echt voor om eens bij te praten met een vriend die je 30 jaar niet hebt gezien. Na 10 jaar kom je bij het voorgerecht, na 20 jaar krijg je het hoofdgerecht en na 30 jaar het toetje.
Het eten is zeer goed, van ossenhaas puntjes tot stoofpotje, allemaal heel goed. Maar neem niet iemand mee waar je mee bent uitgepraat.