Over het restaurant Las Rosas

Spanje meets Zwolle

Waar Spaanse passie en Zwolse gezelligheid met succes zijn samengesmolten. Geniet van de authentieke mediterrane gerechtjes en heerlijke, karakteristieke wijnen in een fraaie ambiance, middenin het historische centrum van Hanzestad Zwolle. Las Rosas is dan ook de gelegenheid bij uitstek voor een kwalitatief hoogstaand, maar ook betaalbaar avondje uit. Voor jong en oud, want diversiteit schept gezelligheid. Vraag maar aan de Spanjaarden!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Las Rosas

• : Parkeerplaats naast het restaurant en op 5 meter uitgang van de Qpark (maagjesbolwerk)

Maandag t/m Zondag

Yasmina B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Met een groep van 35 mensen wezen eten bij Las Rosas. Top! Heerlijk eten en de bediening was vriendelijk.
Ik dacht dat een groep van 35 man misschien wat problemen zou opleveren voor de keuken, maar wij hebben er in ieder geval niets van gemerkt.
E002 J.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Verbluffend slechte ervaring gehad op vrijdagavond bij Las Rosas. Alles wat fout kon gaan ging fout. Het terras was vol, maar binnen waren maar twee tafels van vier personen bezet, waar wij één van waren. We hebben in drie uur tijd maar twee rondes tapas kunnen bestellen, waarvan enkele gerechten nooit geserveerd werden. Vergeten drankbestellingen, we vonden een bonnetje in het drinken, het eten van één van de schaaltjes ging bij serveren over de tafel en werd snel terug gedaan in het bakje en we werden genegeerd door de bediening omdat deze volledig in de stress was door de falende keuken. Tenslotte was het eten ook niet echt om voor terug te komen... De bediening baalde ook van de gang van zaken en bood aan vier drankjes van de rekening te halen, maar na afrekenen bleek op de bon dat we alsnog teveel betaald hadden door foutief aangeslagen drankjes op onze rekening.
Mammavanmeisje .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Tsja, het voelt een beetje als een fabriek. Massaal. Veel mensen. Veel bediening. Komt wat hectisch over allemaal.
Bediening is overigens wel heel netjes.
Spareribs werden lauw geserveerd, toen ik ze at waren ze bijna koud. Het eten kwam zó snel op tafel dat ik vrees dat ze het opwarmen.
Als je de onbeperkte tapas neemt is het waar voor je geld, als je dat niet doet is het over-priced.
Mark en Ina B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heerlijk tapas gegeten op een prachtige locatie in Zwolle. Een mooi pand met een uitgebreid terras, lounge banken en hoge tafels en van binnen erg gezellig. Keuze uit losse tapas of ayce, beide aanraders en verschillend in grootte. De kwaliteit van de gerechtjes is meer dan top, veggie voldoende keuze warm en koud en ook veel salades. Bediening is wat hectisch, maar erg vriendelijk. Een aanrader!
Victor V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Bestel geen reuzegambas, die zijn duur melig, en ook niet tonijntartaar, die voor de helft uit gesnipperde ui bestaat. Geen tonijn meer te proeven.
En de bediening? We hebben wel 5 mensen aan onze tafel gehad en kregen het brood pas halverwege de maaltijd ipv vooraf.

Het gaat de eigenaren hier om de snelle winst ipv kwaliteit.
Ron K.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Vanwege mijn verjaardag heb ik hier gegeten en het was heerlijk. Het eten kwam mooi op tijd en vooral de bediening was prima. Compliment aan Kai die regelmatig de tijd nam om even een sociaal praatje te maken en daarna toch snel door te werken. Kwaliteit was prima en ook lekker warm geserveerd. Spaanse gehaktballetjes (albondigas) en spareribs waren verrukkelijk. Kom hier zeker terug!
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Dit restaurant is er echt voor om eens bij te praten met een vriend die je 30 jaar niet hebt gezien. Na 10 jaar kom je bij het voorgerecht, na 20 jaar krijg je het hoofdgerecht en na 30 jaar het toetje.
Het eten is zeer goed, van ossenhaas puntjes tot stoofpotje, allemaal heel goed. Maar neem niet iemand mee waar je mee bent uitgepraat.
Jan F.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Gezellige zaak, eten is goed, de jongeman die onze tafel bediende niet echt alert.
Moesten regelmatig schooien om een biertje en sommige gerechtjes kwamen niet en
ook veel verkeerde gerechtjes. Maar wel lekker dus niet zo'n probleem hoor.
Maar gaat om het principe, wat je besteld behoor je ook te krijgen.
Maria J.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Het restaurant zat vol. toch werd er nog een plekje voor ons geregeld aan de bar. super! Ondanks de drukte een vlotte bediening, super Tapas en natuurlijk een prachtige plek in Zwolle met een super terras waar je in het laatste zonnetje kan genieten van een hapje en een drankje. Wij komen zeker terug.
Irene K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Heerlijk eten, leuk concept, allemaal kleine tapas gerechten voor een bedrag. Zeer vriendelijke bediening.
Manouk S.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Prijs kwaliteit prima in verhouding. Tapas lekker van smaak. In verband met behoorlijk zout/ kruiden gehalte, behoorlijk wat drankjes.besteld. Leuk voor een keer en van gesmuld, geen hoogstandje wat mij betreft.
Nanda V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Super lekker gegeten, alleen ik boek niet meer via Iens want dan was het met de reservering niet goed gekomen... heb zelf de reservering later gedaan direct bij het restaurant... nooit geen bevestiging gekregen van Iens. Was bijna een heelrijk avondje misgelopen!
Jettie K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Samen met 3 collega's heerlijk verwend bij Las Rosas. Wat een sfeertje en wat een top bediening. Meer dan tevreden en ik kan het dan ook iedereen aanraden. Onbeperkt tapas eten voor een hele vriendelijke prijs met als gevolg dat het toetje er niet meer bijpaste helaas. Die neem ik de volgende keer dan houd ik er rekening mee. Lekker al die verschillende gerechtjes en het personeel wil echt alles voor je doen. Ik zeg: doen lekker eten bij Las Rosas
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
De hele uitstraling van het restaurant is verzorgd, het personeel is vriendelijk en adviseert waar nodig. Veel verse tapas.

Ook erg geschikt voor vegetariërs!
Ente B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Geen plaats gereserveerd
Eten prima
Kaart verouderd
westwouders .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Ons jaarlijkse bezoek aan Zwolle in de kerstweek wéér afgesloten met een bezoek aan deze TOPtent. Hele goede, vriendelijke bediening...PERFECTE service mannen!!!!!! Allemaal voor onbeperkt gekozen (we plofte bijna)... alles was héérlijk (alleen de mosselen had meer smaak aan gekund?). Jammer (of gelukkig voor onze portemonnai????????) wonen wij in Westwoud ,dus té ver, om er vaker te eten.....
Rick S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
De service was geweldig. Lekker met de vriendin uit eten geweest waar de jas voor je word opgehangen en de wijn voor je neus word ingeschonken. Vriendelijk en professioneel personeel. Ook het eten was erg lekker!! Zeker een aanrader en kom zeker nog weer terug!
Arlène V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het begon slecht. We werden naar onze tafel gebracht en onze jassen werden aangenomen, maar voordat ze weer bij ons kwamen om een drankje op te nemen en uitleg te geven waren we al weer 20 minuten verder. Ik vind dit niet kunnen! Verder was het eten wel prima en was de rest van de avond ook wel goed.
Melody R.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Op zaterdag hier heerlijk gegeten. Mijn man en ik hadden het onbeperkt arrangement. Elk gerechtje was echt super lekker. We hebben er heerlijk de tijd voor genomen en hebben het maar t/m de 3de gang gehaald. Toen zaten we echt vol. De bediening, met name Esther, was ook super, heel erg vriendelijk, vrolijk en vakkundig. Een betere avond om ons 7 jarig huwelijk te vieren hadden we niet kunnen wensen! Jammer dat we in Den Haag wonen anders zouden we echt heel veel vaker gaan...
Chris G.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Bij binnenkomst stonden we niet op de lijst terwijl we wel een bevestiging vh restaurant hadden ontvangen over de reservering. We kregen een tafel toegewezen maar na een paar minuten werden we gevraagd om naar een ander (minder leuk) tafeltje te gaan. Heel stom, want de tafel waar we zaten bleef de gehele avond vrij (net als een soortgelijk ander tafeltje). De bediening is slecht. Ze gooien het bestek op tafel ipv dat ze het naast ieders bord persoonlijk leggen. Ook moesten we meerdere keren vragen of de tafel afgeruimd mocht worden. Het is niet gezellig om zolang naar vieze borden en lege glazen te kijken. Ook dan nog namen ze niet alle vieze glazen mee maar slechts een deel. Er bleef altijd afwas liggen. Wat ook irritatie wekt is dat de bediening met oortjes werken, dus als je iets vraagt gaan ze het ipv zelf oplossen doorgeven aan hun collega, die dan niet of pas laat komt. Het eten is op zich prima maar niks springt eruit. Het brood was te hard en niet lekker. Al met al een erg teleurstellende avond. Zeker het geld niet waard.