Las Carretas

Groote Markt 21 7571 EC Oldenzaal Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Las Carretas

Samentafelen .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Afgelopen zomer een aantal keren lekker gegeten bij Las Carretas.
We hebben die keren diverse gerechten geprobeerd. Al deze gerechten werden uitstekend geserveerd en de hoeveelheid was ruim voldoende. Het eten was elke keer weer lekker.
De bediening was attent en netjes en liet nooit lang op zich wachten.
Kortom, we hebben daar een aantal keren lekker en smaakvol gegeten.
We komen zeker terug
GeravG .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Onlangs hier gegeten. Een drukke woensdagavond met veel te weinig personeel, twee uur op ons hoofdgerecht gewacht en maar eens gaan vragen of het nog zou komen die avond. De eigenaar(?), boodt zijn excuses aan en een drankje van de zaak. Dit drankje werd echter ook vergeten. Een waardeloze tent met een onderbezetting aan personeel. Hier wordt niet begrepen hoe je goed gastheerschap weg moet zetten. Wij komen nooit meer terug en zijn met een kater naar huis gegaan en dit was geen kater van de drank.
Jet66 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Gezellig restaurant. Als voorgerecht zijn de nachos geweldig. En als hoofdgerecht zijn de spareribs een aanrader. Restaurant is sfeervol. En de bediening is vriendelijk. Wij komen zeker nog eens terug.
Saskia M.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
In een wat oubollige setting (volgens ons de plank wat misgeslagen met het 'Mexicaanse' interieur) best lekker gegeten. Na nacho's vooraf (had gehoopt op de 3-hoekige nacho's, dit waren dezelfde als die je vooraf krijgt van het huis) bestelden we een seafood burrito en een Tex-Mex special. We moesten flink ons best doen om de borden leeg te krijgen (of iets wat daar op leek). Het eten smaakte goed, maar door de inrichting deed de avond een beetje goedkoop aan. De volgende keer ga ik liever naar Las Carretas Borne.