Las Carretas

6,6
6,7
GMeijer-Barendrecht .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Afgelopen zaterdag met 10 man bij Las Carretas gegeten op de bovenverdieping.
Decor is triest. Oud en niet schoon. Mag wel eens een nieuw likje verf over.
De mooie Corona-bierkar was leeg en zat onder de schimmel.
Op terras boven moet je helemaal niet zijn. Zonde! Daar laten ze geld liggen.
Oude troep. Achterstallig schilderwerk. Geen gezicht.
En dan het eten ... Voorgerechtjes was op zich okee. Maar om van alles 8x stuks te serveren als je met 10 man bent?! Dat werd vechten om de lekkere dingen (bv. stokjes kip).
Hoofdgerecht was slecht. Sorry.
Kip droog. Biefstuk taai. Alles 1 smaak. Zelfs de frietjes waren niet lekker.
Oh ja ... we zaten in Mexicaans restaurant. Heb geen boon gezien (toch een van de ingredienten van Mexicaanse keuken). Vond het niet echt Mexicaans. Of beter gezegd: Echt niet Mexicaans.
De dames van de bediening krijgen net een voldoende. Waren vriendelijk maar als je zelf 3x om nieuwe servetten moet vragen en dan uiteindelijk zelf maar naar beneden moet lopen ...
Hele groep vond het beneden de maat. Erg jammer.
We hebben dan ook maar geen dessert en koffie genomen.
Oag .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Het was erg druk deze avond en we mochten boven plaatsnemen, leuk plekje. Bediening was uitermate behulpzaam en aardig. De 4 menu's werden niet gelijktijdig geserveerd. Zal de drukte zeker mee te maken hebben gehad. 1 van de gerechten was zelfs te koud. Dat was jammer.
Cijfer voor het eten toch nog een 6 want we hebben eerdere zeer positieve ervaringen bij dit restaurant. Zonder die ervaring was het een onvoldoende geweest.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
Hier gegeten met grote groep wat eigenlijk best soepel liep. Best aardige inrichting al was ik bijna het restaurant voorbij gereden omdat ik echt nergens een naam kon vinden.

De kaart bevat "authentiek" Mexicaanse gerechten, steaks en ook het e.e.a. wat niet bepaald uit mexico komt (carpaccio, stroganoff saus?). Iedereen aan tafel was goed te spreken over de zeer royale voorgerechten en ook de hoofdgerechten werden goed ontvangen. Met name de steaks bleken royaal en goed te zijn met een grote gepofte aardappel. Best knap hoe we allemaal (20 man) tegelijk onze bestelling kregen! Tip: de fajitas zijn ook voor 1 persoon te beestellen. De dessertkaart was niet echt fantasierijk.

Bediening vriendelijk maar had wel wat vaker langs mogen komen voor een drankje of tweede koffie.

Al met al een geslaagde avond en ik denk dat veel mensen uit de groep vaker zullen komen.
Dunas .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2014
In korte tijd al een aantal keren hier gegeten. Het eten is er super lekker, de bediening is vriendelijk, het eten wordt vlot geserveerd. En de prijs is niet duur! Kortom, hier ga ik graag een hapje eten.
Trouwens, ze hebben ook dinerbonnen, erg origineel!.
Saskia M.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
In de laatste zonnestralen van de dag gegeten op het terras. Vooraf kregen we wat chips met dip, daarom een voorgerecht maar overgeslagen.
We bestelden een seafood burrito en chimichanga. Het smaakte heerlijk, evenals de frietjes en salade. Daarna stelden we zelf een sorbet samen met 3 smaken ijs. Helaas hadden ze in de keuken de smaken niet helemaal helder en kregen we iets anders dan we hadden besteld. Smaakte ook prima, maar was het net niet helemaal.
Vlotte bediening.
Joshua K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2014
Leuk en gezellig restaurant waar ik afgelopen jaar bijna elke maandagavond te vinden was in verband met detacheringswerk. Erg vriendelijk en gezellig personeel kokkin met een zeer goede prijs kwaliteitverhouding.

Als voorgerecht namen wij vaak de Nachos Supremos of de Muchos Nachos.
Als hoofdgerecht is de verse zalm (staat niet op de kaart) een aanrader, als je zin in vlees hebt zou ik de Tex Mex Special of de Bife de Lomo nemen.

Aanrader als je in de buurt bent en een lekker hapje wilt eten!
Sharon B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2014
We gingen hier op een dinsdagavond eten. De jongeman die ons binnenliet maakte een ongeïnteresseerd indruk. Geen vriendelijke lach of een hartelijk welkom. De guacamole was erg lekker maar de tortilla's vonden we papperig en niet heel goed op smaak. Volgende keer een andere Mexicaans voor ons
Carooskitchen .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2013
Gisteren heerlijk gegeten. Leuke, vlotte en vriendelijke bediening, ondanks de drukte en dat ze maar met z'n tweetjes stonden alles prima onder controle. Fijn te zien dat er nog mensen zijn die met plezier hun werk doen en lekker kunnen doorwerken. Het eten is perfect bereid! Smakelijk en royale porties, complimenten voor de chef! Wij hadden de faijitas (eigenlijk voor twee personen maar kon nu ook voor een persoon!) en een goed gebakken steak. Goede prijs- kwaliteit verhouding. Wij komen zeker terug!
Nysn A.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
Eten was heerlijk. De bediening was redelijk. Ongeinteresseert zo nu en dan iemand langs die een gang op onze tafel kwakte. Een snel verhaaltje wat wij op ons bord konden vinden en weg was de service weer.