Lars Amsterdam

Danzigerkade 179 1013 Amsterdam Nederland Kaart
31-31202149729

Over het restaurant Lars Amsterdam

Lars A’dam is een horecaconcept ontwikkeld door Lars Scharp en Floor Wiggers. Dit creatieve koppel ontmoette elkaar enkele jaren geleden bij Restaurant Aan de Poel **. Zij creëren samen een restaurant waarbij je een combinatie vindt van fine-dining en robuuste gerechten. Een huiskamer restaurant gevestigd in de Houthavens van Amsterdam.

Lars begon zijn koksopleiding bij onder andere Paul Fagel en Robert Kranenborg. De Franse keuken is zijn passie, maar in zijn gerechten zijn ook Aziatische invloeden terug te vinden. Het werken met dagverse producten van de hoogste kwaliteit staat voorop.
Floor is gestart bij Ron Blaauw en heeft haar passie voor gastronomie opgedaan in verschillende gerenommeerde restaurants. Haar liefde voor gastvrijheid is aanstekelijk en inspirerend. “Als gasten zich thuis voelen in ons restaurant is dat het allergrootste compliment.”

Producten van hoge kwaliteit gecombineerd met de beste service is de filosofie van Lars A’dam. Kom binnen, ontspan en laat je inspireren door het team en het fantastische uitzicht!

Meer informatie over restaurant Lars Amsterdam

Buslijn 48
  • Kom je met de auto?
    Wij zitten op de eerste verdieping van het Moxy Hotel. Let op ingang is de blauwe buitentrap omhoog.
  • : Parkeergarage Houthavens

9,4

Jouw recensie over het restaurant Lars Amsterdam

Kiki B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2018
Vandaag ben ik voor de tweede keer wezen lunchen bij “Lars Amsterdam” en weer ben ik zeer enthousiast. De bediening is heel attent, oprechte aandacht, heerlijke gerechten, mooie wijnkaart en een fijne sfeer. Dit is plek waar je wil zijn. Michelin mag ze in de gaten houden want volgend jaar ontvangen ze wat mij betreft, zeker die eerste ster! ⭐️
Stephan M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Uiteten bij Lars Amsterdam is een beleving opzich. De passie in het vak zijn goed terug te vinden in de gerechten. Er is veel kennis over wijnen, kazen en het heerlijke eten. De timing tussen de gerechten zijn perfect. Echt een aanrader op het gebied van culinair genieten.
Fenna A.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Viergangen menu besteld, maar we kregen meer dan vier heerlijke gerechten. De king crab was verrassend smaakvol, dr patrijs met bloedworst vertukkelijk. Een uitgebreid kaasplateau hebben we gedeeld voordat we het zoete toetje kregen. Tot slot espresso met drie friandises. De wijnen, een Pinot Gris uit de Elzas en een Bierzo, uit Spanje natuurlijk, vormden goede begeleiders bij het eten. De bediening was leuk en vakbekwaam. Lars kwam bij elke tafel een praatje maken.
Femke B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Echt een aanrader!
Jan F.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
was geweldig, maar zeer moeilijk te vinden/bereiken als je voor het eerst gaat...
De tafel van Edwin G.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
In 1 woord; fantastisch! Lars is een nieuw restaurant in de Houthavensbuurt, gelegen op de 1e verdieping met uitzicht op grote zeeschepen. Eigenaar en chef Lars (hiervoor gekookt bij aan de Poel, 2 sterren) ontvangt iedereen persoonlijk en op een fijne manier. Het restaurant is een mooie mix tussen casual en stijlvol. Het eten was ontzettend lekker. Met name de zeetong was van een andere wereld. De wijnkaart is prima, zo ook de bediening. Het zal niet lang duren voordat dit verstopte pareltje een eerste ster krijgt verwachten wij.
Lucas B.
Erg fijn restaurant met supergoed personeel, uitleg en heerlijk eten!
Lars V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Eerste keer maar zeker niet de laatste keer. Geen twijfel dat hun beoordeling zeer goed zal zijn en blijven.
Ria R.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Het was heel goed
De gerechten waren verrassend
Aanrader als je iets speciaals wilt
Diederik F.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Echt top, waant je even buiten A’dam in industriële setting met enorm goed eten en een relaxte sfeer
John D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Mooie zaak op bijzondere plek. Leuke beleving met mooie gerechten en een goede wijnkaart.
Armin F.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Excellent top top top
Barend R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Fantastisch restaurant, geweldige recepten van een gepassioneerd team en dito eigenaar.
Glenda C.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Prachtige avond gehad door goede service, warme sfeer, mooie omgeving en heerlijk eten! We hebben een romantische avond gehad die perfect aansloot bij onze wensen. Altijd mooi als de chef persoonlijk aan je tafel komt en het menu komt vertellen, dan kijk ik niet eens meer naar de kaart. Het 6-gangen menu wat ik daardoor heb genomen was fantastisch qua smaak en structuren, waarbij de vis gerechten naar míjn smaak de voorkeur kregen. Maar ik wilde juist eens iets anders proberen en heb toch vlees genomen, maar als flexitarier vond ik de kwaliteit van het vlees en de bereiding heerlijk. Wij komen hier zeker terug om steeds de nieuwe kaart te proberen ;-)
Romina F.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Het nieuwste hoogtepunt van Amsterdam met buitengewoon goed eten in een warme huiselijke sfeer en zeer attente bediening
Romina F.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Geweldig en heerlijk restaurant met eten op hoog culinair niveau in een hele warme en huizelijke sfeer. Een hoogtepunt in Amsterdam!!!
Tim B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Very delicious food:)
Hugo F.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Mooie inrichting, klantvriendelijke ontvangst en bejegening en vooral exclusieve gerechten.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Mooie plek, prachtig uitzicht over het IJ. Attente gastheer en brigade. Al met al een uitstekende avond gehad.
Jessica R.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Spectaculair eten, goede service en een adembenemend uitzicht over de havens van amsterdam. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Voor ieder wat wils: of je nou voor lunch, fine dining of shared dining komt. Zeker een aanrader!