LaRoche

Hengelosestraat 200 7521 AL Enschede Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant LaRoche

Harry K. Gastronoom (28 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Super zeetong met verse asperges daarbij een mooie witte wijn en vriendelijke bediening.
Ook voor de kleine mannen was het weer goed voorelkaar, aangepast Hollandse garnalen cocktails en zonnevis prima. Hier is de klant koning.
Msg1989 . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2014
Bij La Roche eet ik al enige jaren regelmatig. Het is altijd goed evenals de service. De wijnen die geschonken worden zijn ook lekker. Vooraf krijg je gratis een broodje met knoflooksaus en kruidenboter. Bij het hoofdgerecht wordt salade, warme groente, aardappeltjes en friet geserveerd. Gegarandeerd genieten.
De stoelen zitten lekker en er zijn meerdere ronde tafels. Ook zit er genoeg ruimte tussen de tafels zodat je niet hoeft meer te luisteren met diegene achter je.
Jovisvel . Gastronoom (31 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2013
hier afgelopen weekend gegeten Een mooie kaart en het eten was prima Plateau variation gehad en er was echt van alles op vlees en vis en het smaakte zoals het er uitzag lekker dus
Ook de kalfslever met ui spek en appel was prima en voldoende garnituur Bediening vriendelijk en gemoedelijk Ook de aankleding niets mis mee Wil je gezellig en goed eten ?Schuif eens aan
Wouter H. Fijnproever (7 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2013
Prima eten bij La Roche. Aardige mensen die er plezier in hebben je het naar de zin te maken. Entrecote was een geweldig stuk. Zowel kwaliteit als hoeveelheid. Groente prima gaar (extra asperges goed qua "bite"). Gebakken aardappeltjes. Lekker. Huiswijn ook in orde dus mij zien ze hier terug.
Tatee221 . Bourgondiër (4 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2013
We reden erlangs om ergens anders te gaan eten, maar je keek er zo gezellig naar binnen, dus keerden we om. Geen foute beslissing. Gezellig interieur, aardige ontvangst, we voelden ons zeer welkom. Bediening rustig, ze laten je eerst fijn acclimatiseren, niet van dat rauswerk. Eten echt superlekker, de gewokte witlof was super. Toetje goed en de cappuccino lekker. We kregen nog een borreltje na, een babbelaartje, 'n smakelijk drankje! Hier komen we vast nog eens weer!
Hans P. Fijnproever (5 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
toevallig hier verzijld geraakt op een zaterdagavond, niet gereserveerd, toch een (grote) tafel gekregen voor 4 personen.
Leuke gevarieerde menukaart en naast de kaart nog seizoensgerechten of een 3-gangen maandmenu met keuze hoofdgerecht.
Een gerecht van het maandmenu los bestellen was geen probleem, de bediening was attent en vlot maar zeker niet gehaast. Heerlijke huiswijnen en een gastvrije eigenaar maken het feest compleet. Karaf kraanwater op tafel is bij La Roche geen probleem. Hier komen we zeker terug.
Harry K. Gastronoom (28 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2012
Prima prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijke, correcte bediening.
Sanitair zeer schoon.
Is een bezoek waard en probeer dan ook de kalfslever