Larende

Meer informatie over restaurant Larende

• Af te huren , Lift aanwezig , Wi-Fi
Fulco28 .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Uitmuntende pizza's, overheerlijke vleesgerechten en een lekkerder kaasbrood met kruidenboter als voorgerecht is er niet. De prijzen zijn (zeker voor Amsterdamse begrippen) heel redelijk en de eigenaar en zijn personeel zijn zeer gastvrij en vriendelijk. Men schenkt er ook een heerlijk glas Efes. Ik vind het nieuwe interieur wat te steriel maar Larende is en blijft mijn favoriete adres voor een goede pizza of kusbasi.
Thijs R.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Twee overheerlijke pizza's gegeten, vriendelijk personeel. Alleen de mozzarella bij de salade was minder lekker dan verwacht. Verder erg goede prijs/kwaliteit!
Philip V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Op zondagavond is het rustig in Larende. Het interieur oogt wat steriel, en de combi van restaurant met hotelreceptie vond ik ook niet ideaal. Gelukkig staat daar een supervriendelijke eigenaar tegenover, en de Turks/Italiaanse pizza's zijn er prima!
Saba12 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
De 1ste x dat ik daar kwam en ik een hap van mijn pasta napolitana nam : deze was verrukkelijk lekker. Zeker een aanrader! hier weten ze hoe ze pasta's moeten maken.
Service is vriendelijk en snel, kom nog zeker terug hier!

Jaap R.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Ik kom (ook) al 29 jaar bij Larende. Eerst bij pa en nu bij Murat. En iedere keer eet ik dezelfde pizza Karma (met extra bisteccasaus). En natuurlijk een laadbord met kruidenboter als starter. Zalig! De zaak was voor de verbouwing gezelliger qua inrichting. Maar ook Murat moest de volgende stap zetten en dat is begrijpelijk! Maar eten is en blijft top. Bij twijfel! Gewoon doen. Tegenvallen zal het zeker niet. De pizza's zijn verslavend. Gewoon doen.
Leonoor J.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
We eten al zo'n 25 jaar regelmatig bij Larende en zijn nog nooit teleurgesteld geweest. Het eten is van een constante goede kwaliteit tegen een nette prijs en Murat is een attente gastheer die aandacht heeft voor zijn klanten. Ook onze kinderen gaan graag mee als we naar Larende gaan en zeggen dat de pizza nergens lekkerder is!
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2015
Ik kom al 34 jaar bij Larende en vind hun pizza's nog steeds de lekkerste ooit. Een aantal jaar geleden is het restaurant verbouwd tot hotel en restaurant. Het decor was voorheen donker en gezellig. Tegenwoordig licht en modern, wat het er wat minder gezellig uit doet zien. Maar het eten is nog steeds top en ik bestel nog steeds mijn favoriete pizza van de oude kaart :)
Frans154 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
Het restaurant ziet er van buiten heel erg netjes uit. Ook van binnen heeft het restaurant een nette en moderne inrichting. Op de achtergrond draait rustige jazz-muziek.

Bij binnenkomst werden wij direct geholpen. Wij kozen ervoor om fijn buiten in het zonnetje te dineren. De bediening was vriendelijk en vlot, maar zeker niet opdringerig. Het zorgde ervoor dat wij op een hele prettige manier konden dineren.

Als voorgerecht kozen wij voor brood met kruidenboter en kaasbrood met kruidenboter. Wij hadden immers vernomen dat het restaurant hierom bekend staat. Ondanks onze hoge verwachtingen werden wij niet teleurgesteld. Het brood en het kaasbrood was vers en warm toen het werd opgediend. De smaak was voortreffelijk.

Als hoofdgerecht kozen wij een pizza. De pizza had een dunne bodem, was een beetje knapperig en absoluut niet taai. De topping was vers en van goede kwaliteit. Ik heb reeds op diverse plaatsen in binnnen -en buitenland pizza gegeten en kan met een gerust hart zeggen dat deze pizza een van de lekkerste is die ik heb gegeten. Dit is absoluut een compliment, aangezien ik de lat redelijk hoog leg.

De prijzen zijn wat ik er vantevoren van verwachtte en liggen ongeveer op hetzelfde niveau als een gemiddelde pizzeria. Maar omdat we heel tevreden waren over het eten en omdat we heerlijk hebben kunnen dineren in een luxe restaurant kunnen wij rustig zeggen dat de prijs/kwaliteitverhouding uitstekend is.

Als je zin hebt in een lekkere pizza dan kunnen wij restaurant Larende van harte aanbevelen. Laat je niet misleiden door de luxe uitstraling van het restaurant: je kunt er heerlijke pizza's eten voor een hele goede prijs.
HenkJanse .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Uitstekende pizza's maar ook de bistecca is geweldig. is gewoon een heel goed restaurant waar je voor niet teveel geld heerlijk en gezellig kunt eten. Ik kan het weten want ik kom er al een jaar of 35. Vond wel het oude interieur wat gezelliger maar het nieuwe is veel mooier. Murat is een uitstekend gastheer die kans ziet zelfs bij grote drukte aandacht aan zijn klanten te geven.