Lanterna

Schoutenstraat 14 3771 CJ Barneveld Nederland Kaart

Over restaurant Lanterna

Uit de laars

Italiaanse pizza, pasta, vlees en vis. Met een uitgebreide kaart vol met spaghetti, insalata en bistecca kun je hier in het Oer-Hollandse dorp Barneveld eventjes wegdromen naar het Land van de Laars. Grootmoeders die op de kobbelstraatjes vliegensvlug ravioli vouwen, gloeiende houtovens waarin pizza's knapperen, druivenstampen in de wijngaard. Je bent in Italie!

Meer informatie over restaurant Lanterna

6,9
6,7
Anrema .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Er waren weinig tafels bezet maar toch moesten we bijna een uur op 3 pizza's wachten waarvan er vervolgens 1 fout geserveerd (met ansjovis ipv zonder zoals besteld was) werd en overnieuw gemaakt moest worden. Op de nieuw geserveerde pizza zat nog wel de smaak van ansjovis dus er was geen nieuwe pizza gemaakt maar gewoon ansjovis verwijderd. Daarnaast waten de bodems van de pizza's keihard en op plekken aangebrand. Slechte kwaliteit! Brood vooraf was oud en droog. Echt niet te eten. Heel teleurstellend.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Groupon gekocht voor pizza of pasta. Gereserveerd om 17 uur, beetje vroeg, maar dat kwam zo uit. We waren de eersten en konden lekker aan het raam gaan zitten. Al snel echter kwamen er meer meer bezoekers. Gezellig!
Heel vriendelijk ontvangen, door een aardig meisje. Interieur redelijk, achterin wat donker, maar wellicht romantisch.
We bestelden een halve liter huiswijn, rood. €9,50 is een prima prijs in een restaurant en de wijn was oké. Beter in de neus dan in de mond, maar bij het eten voldoende smaakvol.
Vervolgens kregen we lekkere geroosterde stukjes stokbrood. Met kruidenboter. Lekker voorafje. En heel snel de pizza's. De mozzarella en de vesuvio. Zeker dertig centimeter doorsnee en een heerlijke dunne en krokante bodem. Beleg in orde.
Lekker gegeten, aardige mensen en voor de prijs/kwaliteitsverhouding een aanrader!
Joopie13 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Prachtig traditioneel restaurant wat een warm sfeertje met zich meebrengt, bediening was vriendelijk. Pizza en pasta besteld. Pizza bleek verrukkelijk te zijn en mijn vrouw vond de pasta ook heerlijk. Na het eten heb ik mijn complimenten aan de chef gedaan. Wij komen zeker terug!
JoopKlomp .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen door twee jonge dames. Mochten wij een tafeltje uitzoeken. Nadat wij zaten kwam 1 van de serveerster ons een menukaart brengen en vragen of wij iets te drinken wouden.

Wij zijn voor de pizzamenu gegaan. Vooraf kregen we brood en boter waarna het voorgerecht volgde, een groentesoep en tomatensoep. Het smaakte erg lekker. Vervolgens kregen wij onze pizza's, quattro formaggi en een vesuvio. De pizza's waren erg lekker en mooi van gebakken.

Wij zullen zeker nog een keer eten bij Lanterna!
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Waardeloos restaurant op internetsite van ze staat duidelijk dinsdag pizzadag alle pizza 7 euro wij gebeld en besteld kom ik ze afhalen moet ik ipv 21 euro.voor 3 pizza opeens 31.50 betalen want geld niet voor afhalen nou lekker dan de baas wil me niet eens te woord staan personeel moet me maar afwimpelen en krijg dan ook nog eens te horen dat er al vaker klachten over geweest zijn wat een oplichterij dit zou toch op de site vermeld moeten worden of in ieder geval als je de bestelling plaats
Ivo W.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2013
Heerlijk eten en vriendelijk personeel. Aardig wat keus uit Italiaanse gerechten. Zelf had ik als voorgerecht mosselen gegeten met een lekker pittige tomatensaus en als hoofdgerecht Saltimbocca. Als ik dan echt iets moet noemen wat het eten zo lekker maakt is het wel de kruidenkeuze, wat ook laat zien dat het met liefde bereid is. De bediening was heel vriendelijk en je wordt hier zeker niet snel genegeerd als klant. Helemaal niks met de service. Het interieur is wel wat aan de sobere kant, maar op zich genoeg om toch lekker uit eten te gaan.