Langs Berg en Dal Pannenkoekboerderij

7,2
6,9
Sanne P.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We komen hier al jaren, met 2 glutenvrije jongeren (ondertussen). Goede en lekkere keuze, ook als je eens geen pannenkoeken wil. Leuke sfeer, dicht bij bos.
Gggvvv V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Verschrikkelijk rumoerig pannenkoeken boerderij. De tafels staan veels te dicht bij elkaar zodat je totaal geen privacy hebt. Je hebt ook geen zicht op de ballenbak waar je kinderen spelen.
De pannenkoeken zijn goed. De service is goed. De salades worden al uren van te voren klaar gemaakt. De sateh saus komt uit een emmer en is erg zoet. Waarschijnlijk vroeger een goed pannenkoek restaurant maar nu een vreetschuur.

Tip gewoon een pannenkoek eten en bij hoge uitzondering iets anders.

Berteke L.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Gewoon wat tips nadat wij hier vanmiddag na fietstochtje op het terras neerstreken.
Het terras was nog niet eens voor een kwart bezet maar het lukten de minstens 4 dames van de bediening toch om ons best wel tijdje te laten wachten voordat we konden bestellen. Kijken naar je gasten dames!

Grove mosterd kleeft niet aan bitterballen. Werd beetje smeerboeltje. Twee servetjes is geen overbodige luxe dan.

Wijn graag in een glas met een steel. Het is heel hip die bolle glazen zonder voetje maar drinkt gewoon niet lekker. Je glas wordt vettig en warm.

En nadat we de rekening gevraagd hadden gebeurde er wederom tijdje niks. Andere serveerster kwam vragen of we nog wat wilden bestellen. Nee dank je. We hebben om de rekening gevraagd.

Aardige, lieve, mooie meiskes maar er moet duidelijk door de eigenaar nog wat worden bijgespijkerd c.q. ingewerkt bij de dames.

Aad V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Hier weer eens een spekpannenkoek gegeten. De vorige keer was hij niet helemaal gaar, deze keer was hij wél gaar, alleen...., nu waren de (iets te dikke) plakken bacon een beetje verbrand. We hebben er niet over geklaagd, maar later vonden we dat dit eigenlijk niet kan. Bovendien vinden we, dat een goede spekpannenkoek gebakken dient te worden met ontbijtspek. Dus: beste meneer kok, denk er eens over na en informeer eens bij andere restaurants. Beschouw dit als opbouwende kritiek, want verder was alles in orde, de Chileense Sauvignon blanc, de bediening, prima!
We komen beslist terug voor de saté van ossenhaas, die is voortreffelijk.
Soeza .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
We aten en spekpannenkoek en een pannenkoek met appel en banaan.
Geen lekker krokant en bruin spek en een ongare bodem.
Bah!!
De bodem van de pannenkoek met banaan en appel was ook niet gaar.
Het terras is ook niet echt gezellig.
De locatie is wel heel leuk met al die fietsende mensen.
Geen aanrader op deze manier en ik kom hier hoogstens terug voor een kop koffie>
Wout K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Eten was niet slecht, ook niet super. Decor bruin cafe. Erg irritant was een groep van ongeveer 20 personen die naast ons kwam zitten, en zo veel lawaai maakte dat wij elkaar niet meer konden verstaan. Deze groep had ergens anders geplaatst moeten worden.
JandL .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Met kinderen en kleinkinderen hier pannenkoeken gegeten. Dat is voor de kleinkinderen natuurlijk altijd een tractatie. De ruime speelmogelijkheden maakte er helemaal een groot festijn van. Zij vermaakten zich prima in de tijd dat de pannenkoeken werden gebakken. Dat maakt het wachten zelfs tot een aantrekkelijk gebeuren. Overigens ook de volwassenen wisten wel raad met deze pannenkoeken. Ik at zelf "De haan is dood", een pannenkoek met kip, ui, paprika en chilisaus. Het ijs (sorbets, calico en peerijsje) vormde een mooie afronding van deze maaltijd. Zeker voor herhaling vatbaar als geslaagd uitje voor kinderen. Ook de bediening was keurig. Kortom, weinig op aan te merken. Het decor heb ik met name gewaardeerd vanuit het perspectief van de kleinkinderen.
Niek A.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Heerlijk gegeten lekkere pannenkoeken en heel veel keuze. Snelle service en een leuke serre! Veel pannenkoeken en ook veel andere gerechten. Dit is een echte aanrader.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Opzich een goed restaurant, maar er zijn toch ook wel een paar minpuntjes. Het restaurant ziet er van buitenaf niet erg mooi uit, het lijkt meer op een klein oud familierestaurantje, maar vervolgens bij binnenkomst merk je pas hoe groot het eigenlijk wel niet is. Het was er wel erg druk toen we er waren en we moesten door een smal gangetje naar onze tafel achterin het restaurant worden geleid, door de drukte was het bijna onmogelijk om daar op een andere manier te komen. Hierdoor liepen de kinderen die mee waren wel alle speelactiviteiten mis die er achteraf bleken te zijn (onder andere een ballenbak). De service was regulier, niet al te lange wachttijd wat aangezien de drukte toch wel knap was, het zag er alleen allemaal wel een beetje somber uit van binnen. Maar het eten was wel erg goed, veel variatie en erg unieke namen voor de pannenkoeken. Voor ieder was er eigenlijk wel iets en de appel- en spekpannenkoeken zijn echt aanraders.
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Gezellig een pannekoek eten en op de kaart staat nog veel meer lekkers, helaas nog niet kunnen uitproberen. Voor een volgende keer! Buiten op het terras gezeten. De pannekoeken origineel, lekker en goed van maat. De kinderrijmpjes (waar de pannekoeken naar zijn vernoemd) hebben wij één voor één opgezegd???? Onze keuze, Duimelot met rozijnen, appel, hazelnootjes, ananas en geflambeerd met een shot strohrum en pannekoek spek-kaas-ui! Beide aanraders!
Culicalle .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Dit was onze vaste pannenkoeken restaurant voor de familie. Echter is dit na gisterenavond totaal veranderd. Helaas!
De service was helaas niet goed. Het is denk ik wel puur ontwetendheid en geen medeleving. Oma loopt met rolator, werd over een gladde vloer via de keuken naar de ruimte achterin geleid..Dit ging niet heel goed..vervolgens namen we plaats aan tafel. Kwamen tot de conclusie dat er een nieuwe kaart is. Mooi! Maar voor opa een drama.. want wat was nu zijn pannekoek? De oude kaart hadden ze niet meer..Uiteindelijk hebben 3 van de 5 mensen genoten van hun pannekoek, maar waren juist degene waarvoor het het belangrijkste is niet tevreden. Als kers op de taart werd voor het bestellen van het dessert het volgende gemeld: geen cappucino mogelijkheden want de melkmachine is kapot. We kozen voor een cheesecake desert, vervolgens bij bestellen, bleek ook dat deze op was. Dat was de druppel en hoefde vervolgens niemand meer iets.. dame lief vrolijk weg, bood niks anders aan,vond het allemaal wel prima.
Wij hebben helaas geen vertrouwen meer in dit pannekoekenhuis. Uiteraard is ieders ervaring anders. (voor kinderen echt leuk!! )
Delphine D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Met onze kinderen heerlijk gegeten en genoten van de gezellige sfeer. Ontzettend vriendelijke bediening, toetje heerlijk !!! (gemarineerde aardbeien met ijs en slagroom). Alles was perfect !
We wonen in Arnhem maar komen zeker nog een keer terug als wij een weekend aan het strand doorbrengen.
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Afgelopen zondag met onze kinderen en kleinkinderen hier wezen eten. In totaal 9 personen. De ontvangst is allervriendelijkst en je merkt aan alles dat men is ingericht om het ouders en kinderen naar de zin te maken. De bediening is ondanks de enorme drukte best vlot. Men houdt goed in de gaten of er gedronken en gegeten wordt. Mandje stokbrood? Nog een mandje? (Bijna € 4,,00 per mandje) Met de drankjes het zelfde. Vraag je om een karaf water. Helaas dat serveren wij niet. Wel een fles water. Doet u er maar 2 (€ 4,00 per fles). De hoofdgerechten zijn heerlijk, de gambaspies(4 gamba's ) wordt geserveerd met een zakje frietjes en de tournedos het zelfde. Beetje simpel voor de prijs die je betaald. De kinderen waren helemaal gelukkig met hun pannenkoek met cadeautje. Wanneer je echter voor de jongste die een frietje had met frikandel die een dino kreeg € 5,00 extra op de rekening ziet staan frons je toch je wenkbrauwen. We hebben het prima naar ons zin gehad, maar de volgende familiedag doen we toch ergens anders. Het ligt niet aan de bediening, niet aan de entourage maar het gebodene vind ik toch zeer aan de prijs. Iets wat dan stoort is dat er niet een karaf water geserveerd kan worden en de paar stukjes stokbrood in de overige tarieven verdisconteerd kan worden.
Kempinga .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Wat ziet het er toch gezellig uit en wat is het druk op deze zonnige avond (om 21.00uur is het trouwens veel rustiger)
Met de kinderen gegeten. Leuke kaart en genoeg keus. Zelfs de kadootjes waren al besproken en gekozen voor de bestelling dus de kinderen hadden het heerlijke vooruitzicht.
Vlotte bediening, niet opdringerig en precies op tijd.
Detail....aan tafel plaatsnemen en direct vragen " alvast een stokbroodje op tafel zetten?" Zo, de eerste € 3,95 is binnen ;-). Niet erg maar juist goed van deze ondernemer om zijn personeel zo te trainen.
Het Radler bier wordt goed gedronken. Flesje op tafel maar is € 3,50 voor een biertje niet erg aan de prijs?
De pannenkoek 'hete kip' was goed op smaak. Beetje romig en leek eerder een curry(pasta) dan stukken kip.
De pannenkoek 'Thai Cheng' met ossenhaaspuntjes was goed verzorgd alleen had (voor die prijs) wel wat meer ossenhaaspuntjes mogen hebben, nu kon ik ze op een hand tellen.

Rekening achteraf , we waren we met z'n vieren toch € 70,00 kwijt.
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2014
Met vier personen geluncht op het terras, lekker uit de frisse noordenwind. Omdat we al zoveel goede berichten hadden gehoord over de saté van varkenshaas was de keus niet moeilijk. De bediening werd geheel verzorgd door Roos, een elegante jonge gastvrouw, attent, vriendelijk en correct, die het in haar eentje moest doen! De uitstekende witte huiswijn serveerde ze in grappige bolle glazen zonder voet, (dan kunnen ze ook niet omvallen)! De saté was niet te gaar, de frieten in zak heerlijk knapperig, de salade met prima dressing. Wat een formule! Zo trek je klanten, die ook nog eens terugkomen en het vertellen aan vrienden en bekenden!
Erwin M.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2014
Ik heb hier lekker een pannenkoek gegeten als lunch. Ik kon goed buiten zitten op het terras wat erg mooi was ingericht - een frisse en moderne uitsraling waarbij zelfs de mussen langs wipten. Na het eten kon ik plaats nemen op de loungebank waar het heerlijk vertoeven was. Alleen met het eten kun je daar niet plaatsnemen, dat moet je wel aan tafel doen. Het kan wel als je daar zit, maar ik raad dat niet aan.

Verder een heel vlotte bediening en alle gastheren/vrouwen waren professioneel bezig en konden ook allemaal met een glimlach rondlopen! Wat ik ook erg aanprijs is de kaart: simpel maar voldoende keus, voor ieder wat wils. Uitstekende locatie en geschikt voor gezinnen!

De prijs/kwaliteit verhouding is gemiddeld. Ik nam voor €12,95 een speciale pannenkoek, met aardbijen, vanilleijs en slagroom.
Patty Z.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
Met moederdag hier een high tea gehad. Keuze uit vele soorten thee. De broodjes, scones en hapjes zijn van hoog niveau. Nog niet eerder zo'n goede high tea gedaan. Bediening was wel wat traag terwijl het niet druk was in de zaak. De inrichting van het restaurant is heel mooi. Na afloop mochten de moeders een roos mee naar huis nemen. Op onze vraag of we twee rozen mochten meenemen (want twee moeders in het gezelschap) kregen we als antwoord: 'nou voorruit dan maar het is niet de bedoeling'. Een jammere afsluiting van een verder heel geslaagde middag!
Eline A.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2014
Meerdere keren hier geweest. Zowel met als zonder kinderen, en ook 's middags met een high tea. Met kinderen is het super. Die kunnen lekker los in de ballenbak en bioscoopruimte (welke naar wat ik heb gehoord altijd goed schoon wordt gehouden), terwijl je als ouders relatief rustig in het restaurant kunt zitten. Als je met alleen volwassenen komt, is het verstandig om in de afgeschermde serre te gaan zitten, lekker rustig. De pannenkoeken zijn er goed en ze hebben enorm veel keus. Andere gerechten, zoals saté, zijn lekker en vers. Een high tea daar is ook prima bevallen, lekkere hapjes en er zijn veel soorten verse thee. Zowel met volwassenen als met kinderen een goed restaurant.
Arieuiteten .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
op zondag 1/2 zes bedacht om met 10 personen te gaan eten. 15 minuten later schoven we aan tafel. Een prettig interieur met een goede speelplek voor kinderen. Lekkere pannenkoeken niet te dik en smakelijk. De varkenshaassate is ook prima van smaak. De rode huiswijn smaakte goed!
Stephan B.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Geweest op een drukke zaterdagavond na een zonovergoten dag. Haden gereserveerd voor 4 om 19:00 uur maar aangekomen bleek dat er 17:00 uur genoteerd was. Gelukkig snel opgelost en konden direct door naar een lege tafel. Vriendelijke en vlotte bediening.
Het eten was goed alle vier voor de sate gegaan en das was goed te eten.