Langeboom

6,2
6,6
Lisa W.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Simpel maar goed eten. Bediening was minder, volle zaak en maar 1 serveerster. Zowel wij als andere gezelschappen moesten meerdere malen vragen of we konden bestellen.
Femke J.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Met damesclubje daar tapas gegeten.
Prijs kwaliteit is gelijkwaardig. Niet al te duur maar ook vrij eenvoudig.
Bediening was vriendelijk maar het duurde behoorlijk lang voordat de drankjes en eten het kwam.
Om 22.00 uur begon er een bandje te spelen, aangezien het bij ons al een kippenhok was moesten we nog harder praten om elkaar te verstaan, het afzakkertje hebben we daarom ook achter op het mooie terras genomen, gelukkig hadden we goed weer.
Als je dus voor een minder groot bedrag wil eten en je hebt alle tijd dan kun je hier wel iets eten.
L T.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Ik heb hier tapas gegeten, wat een aanfluiting. IJskoude garnalen uit de koelkast (misschien hebben ze wat hoog gelegen, zei het meisje), uitgedroogde vegasaté, echt heel slecht. Trage en lakse bediening. Het decor is leuk, ik ben hier vaak geweest. Ik heb hier ook eens leuk tapas gegeten en een prima daghap op, maar dit was echt veel te slecht.
Fvdpas .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
We hebben tapas gegeten. Veel vette hap. De vegetarische saté (waar ik erg nieuwsgierig naar was) was overduidelijk niet vers. De bediening vond ik matig. Aardig personeel , maar we hebben steeds zelf om nieuwe drankjes moeten vragen. Langeboom was 10 jaar geleden een erg leuk eetcafé, maar heeft op kwaliteit en charme ingeleverd. Jammer
Gerard-P .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Lekkere tapas van een redelijk gesorteerde kaart. Het personeel mag wel wat alerter reageren. Het decor in wat rommelig. Het prijsniveau is voor een eetcafé goed,
LouKong .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Ik kom hier regelmatig eten. Het eten hier is echt goed! Vooral de kalkoen salade. De spareribs, biefstuk en gambas zijn ook mijn andere favorieten.
In de zomer lekker in de achtertuin vertoeven. Het decor mag wel een opknapper gebruiken, maja smaken verschillen.
Danielle W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2015
Dit is veruit het slechtste 'restaurant' waar ik ooit 'gegeten' heb. Binnen 2 uur krijg je 3 rondes van 2 kleine tapas. Ik eet nog meer bij mn ontbijt dan wat ik hier in 2 uur krijg. Ze ruimen je tafel niet af, als je drinken op is moet je uiteindelijk zelf om nieuw drinken vragen. Ik heb nog nooit zo'n slechte service meegemaakt!
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Prima eetcafé voor als je vlakbij het station niet te duur even wat wil eten. Simpele kaart met standaardgerechten. De maaltijdsalade was groot en goed gevuld met geitenkaas, spekjes e.d. Lekker stokbroodje erbij. En voor 10 euro zit je vol!
De bediening mag wel iets beter opletten. Je moet steeds zelf om drinken vragen en de rekening liet lang op zich wachten.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2014
Na alle recensies te hebben gelezen, waaronder flink wat kritische, ging ik er met een groep van 6 personen maar naar toe. Voordeel is dat je door de mindere berichten geen hoogspannen verwachtingen krijgt en het dus minder snel tegenvalt.
Al met al prima gegeten voor bij een eetcafe. Leuk gezeten in de binnentuin. De zalm was prima en niet te droog, vlaamse friet goed, sla wel weinig. Jammer wel dat je mayonaise in zakjes moet bijkopem, is zo klunzig.....maak dan het gerecht maar 25ct duurder. Verder niet duur.
Olivier V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2014
Het cafe aan de overzijde was gesloten ivm een wijnproefavond.
We wilden de hamburgers bestellen van de kaart, deze bleek bij navraag niet huis-gemaakt maar "uit de fabriek" zoals ze het zelf zeiden. De linzensalade en een gambasalade genomen. Het was een flipperkast van smaken. Een bedje van sla leek uit een zakje, teveel balsamico siroop bij de linzensalade en gamba's gecombineerd met ansjovis. Beide salades waren gedecoreerd met pittige rode ui. Het leek alsof ze dat voor de kleur hadden gedaan want qua smaak combineert het niet
Volgende keer weer naar de overzijde, zij waren vanavond gesloten ivm een wijnproefavond
Srh90 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2014
Na een propedeuse uitreiking op school wilde we even een klein hapje eten. We wilde niet te ver lopen vanaf het station dus zijn we bij de Langeboom gaan zitten. Er was nog plek en al snel stonden er wat drankjes op tafel. Het opnemen van de gerechten duurde net wat te lang net zo als de tijd tussen de gerechten. De gamba's werden aangeraden door de serveerster.

Gelukkig hadden we genoeg te bespreken en daar kwam vissoep. Lekkere basis en zeer rijkelijk gevuld. Een aanrader! Daarna was het weer even wachten op de hoofdgerechten. Toen ik mijn bord voor me had staan was ik toch wel teleurgesteld. 10 te lang gebakken gamba's in een roomsausje. Flauw, weinig smaak. Met een bezoekje aan de AH had ik dat zelf beter kunnen klaar maken. Ook de witte rijst die erbij geserveerd werd was papperig en flauw. De salade was prima maar kon dit hoofdgerecht niet redden.

Met een wisselend gevoel rekenden we af zonder toetje of koffie te nemen.
Roel T.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2013
Een leuke en ongewongen zaak op een fantastische locatie. Het eten is redelijk, maar och, wat zou het een verschil maken als de bediening attent zou zijn en ogen in de rug zou hebben. Het lijkt alsof men oogcontact vermijdt en als je al de aandacht hebt gevangen bekruipt je het gevoel dat ze niet alle vierentwintig in het kratje staan. Een potentiële goudmijn, maar snel iets doen aan het personeel.
CarlosFuentes .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2012
Als u lekker ongedwongen een simpel maaltje voor weinig wilt bent u hier aan het goede adres.
Verwacht geen hoogstaande culinaire activiteiten hier en dat ziet u wellicht ook wel aan de prijs, deze is lekker laag.

Mijn persoonlijke favorieten zijn de mega hamburger en de lekkere geitenkaassalade. Om deze in de zomer te nuttigen op het terras op de vijfsprong waar veel volk voorbij komt is een goede verpozing. Een lekker biertje erbij maakt het geheel af.

Bij het aannemen of aan het inwerken van het personeel mag wat meer aandacht geschonken worden. De meeste zijn jong en onervaren en dat kunt u helaas ook terugzien aan de manier van bedienen. Die laat vaak wat te wensen over hoewel men toch vaak hun best doet onbreekt het hen aan de kwaliteiten om de klanten altijd te kunnen behagen.

Samengevat, gezellig eetcafé met ongedwonge sfeer zonder poespas met goedkoop eten. Lekker om met een groepje even bij kletsen op het leuke terras.
Likkepotje W.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2012
We wilden 'even snel' een hoofdgerecht in Tilburg eten en kwamen bij Langeboom uit, het zit op een goede locatie vlakbij het station.
Helaas hebben we ruim 65 minuten moeten wachten op ons hoofdgerecht (2x kabeljauw) en viel het ook qua smaak enorm tegen, ontzettend droge vis, saai hoopje sla en wat frites.
Het is niet duur (va 13 euro excl. drank) maar daar krijg je dan qua kwaliteit ook weinig voor.
Ongeinteresseerde bediening, er heeft drie keer iemand beloofd dat ze ons tafeltje schoon zouden maken (dat zat vol kringen en vet van eerdere eters) maar t is nooit gebeurd.
t is wel een goede plek voor een drankje, bv als er geen treinen rijden en ze hadden een mooie tuin zagen we.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2012
Op de menukaart staan simpele gerechten. Dit past natuurlijk prima bij een eetcafé. De prijs is dan ook in verhouding laag. De gerechten zelf smaken er zeker niet minder om. We hebben lekker gegeten.

De bediening viel behoorlijk tegen. Nadat we een tafeltje kregen toegewezen, werden we pas laat bediend. Dat wil zeggen, we kregen een menu aangereikt, maar er werd niet geïnformeerd of we iets wilde drinken. Ook tijdens de maaltijd was er geen aandacht voor onze tafel. Zo kwam de wijn niet bij het hoofdgerecht, maar pas tijdens het dessert. Eerlijk is eerlijk, wij waren er op ongetwijfeld de drukste dag van het jaar: Roze Maandag! Maar ook nadat de drukte voorbij was, bleef de goede bediening uit ...

Een gezellig ruim eetcafe, met een lange bar. Via twee openslaande deuren is een gezellig knus terras bereikbaar. Er is voldoende ruimte tussen de tafels, want hoewel het druk was, hadden we niet het gevoel 'op elkaar' te zitten.