Lange Muur

Lange Nering 1 8302 EH Emmeloord Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Lange Muur

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen
David B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Een restaurant om te zeggen: “Jippie! Wanneer gaan we weer?” Helaas, nee.
Ze doen misschien hun best, maar hun vegetarisch eten is geen hoogstandje. Wel zag ik bij andere tafels GROTE porties vleesgerechten verschijnen, maar dat is een andere zaak.
De mini-loempia’s waren ‘mwah’ (6 voor €3,00), de Lo Hong Tjai (groenten met tofu) royaal van formaat, maar met veel maïzena (€12,50) en weinig verschillende groenten, een vegetarische mihoen (in plaats van witte rijst) voor €3,50 die absoluut onder de maat was. (We kregen eerst mihoen mét vlees, maar op onze ontzette reactie werd vriendelijk en zelfs met een kwinkslag gereageerd, waarna er snel een verse mihoen kwam.)
En een grote pot té sterke Chinese thee voor twee (€4,60).
De bediening hebben we ervaren als doorgaans geroutineerd, behalve wat meer persoonlijk contact met serveerster Nadja.
Sterke punten:
- snelle bediening
- heldere uitleg over de gerechten en waar VeTsin in zit (we eten liever zónder)
- heel nette tafelzetting: schoon zwaar linnen tafelkleed en idem gesteven servetten
- geen ‘muziekaal behang’ in het restaurant (wel een zachte, sfeervolle muziek in de wc’s)
- een heet geparfumeerd katoenen handdoekje na afloop.
Pippie1 .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Een aangenaam Chinees- Indisch restaurant in het centrum van Emmeloord. Beneden het afhaalgedeelte en boven het restaurant. Na bestuurdering van het menu kozen wij voor de Indische rijsttafel voor 3 personen. Toen wij dachten dat onze bestelling zou worden opgenomen werd ons door de ober van dienst echter meegedeeld dat dit voor ons "teveel" zou zijn en dat het voor de oudere persoon in ons gezelschap met het oog op haar gebit ( nogal denigrerend om ervan uit te gaan dat een oudere persoon een kunstgebit draagt wat in dit geval dan ook totaal niet van toepassing was) niet geschikt zou zijn en wij dan ook maar beter voor " kwaliteit over kwantiteit zouden kiezen en voor de ossenhaas zouden gaan.Na deze " adviezen" moesten wij even bijkomen , waren nogal verbaasd dat de Indische rijsttafel werd gekwalificeerd als "kwantiteit" en niet zijnde "kwaliteit". Dientengevolge bestelden wij enige minuten later bij een andere ober de Indische rijsttafel voor 2 personen. Heerlijk gegeten, ruim voldoende voor 3 personen en prijs kwaliteit verhouding excellent. Verdere bediening vriendelijk en efficient. Het gedrag van de "adviserende" ober is echter op zijn zachtst gezegd bizar te noemen en zou om de standaard van service op niveau te houden , geevalueerd moeten worden.
L--F .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Met vier personen gegeten. Chinees Kantonees rijsttafel gehad. Het eten was heerlijk, heel veel. Vooraf keuze uit verschillende soepjes. Daarna een loempia met garnaal op toast. Vervolgens een 'tafel' met verschillende gerechten. Als afsluiter keuze uit Irish coffee of een ijsje. Zeker een aanrader!
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2012
Ik heb hier al verschillende keren gegeten en altijd met groot genoegen. De laatste keer at ik er met drie vrienden. Zoals gebruikelijk bij de lange muur kunnen voor 17 euro p.p. zes verschillende gerechten worden gekozen uit een rijk assortiment. Bij het gerecht zijn een voorgerecht (soep) en een nagerecht (sorbet) inbegrepen. De gerechten worden geserveerd met nasi, bami en witte rijst. De gerechten waren stuk voor stuk verrukkelijk en er was meer dan genoeg. Het is bij de Lange Muur onmogelijk om niets over te houden.

De bediening is bijzonder dienstbaar en vriendelijk. Meestal worden we geholpen door Henk, maar de laatste keer bediende diens moeder ons. Ze vertellen graag wat meer over de gerechten en zijn snel met serveren en drankjes.

Ten slotte is er een aangename atmosfeer. Het is er schoon en je hebt een mooi uitzicht over de winkelstraat.
Arie Z.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2012
Daar waar heel Urk gaat Chinezen! Wij hebben het op advies ook gedaan en hebben lekker en niet verkeerd gegeten. Maar verre van bijzonder en het bijzondere erin ook niet kunnen ontdekken. Bier is koud van wijn geen verstand en dus gewoon een doorsnee Chinees restaurant. Prijs / kwaliteitverhouding is okay, niets mis met dit plekje maar ook niets speciaals.