Lange Muur

Laanstraat 48 3743 BG Baarn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Lange Muur

Jordi P.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2013
Door drukte op de zondag avond duurde het even voor we geholpen werden, maar de service was ontzettend vriendelijk en behulpzaam, dus dat maakte heel veel goed.
Voorgerechten waren goed, specifiek de gebakken reepjes in pittige saus (chinese naam ontglipt me) waren heerlijk. Grote loempia had jammer genoeg geen saus er bij, maar was goed gevuld met groentes en kip.
Hoofdgerechten waren voldoende en mooi opgemaakt. Erg lekker was de Mongoolse hete plaat met eend, zag erg spectaculair uit en smaakte erg goed, evenals de mie met kip en groentes.
Glas rode huiswijn was goed van smaak, en ondanks klein misverstand met drank (dat gelijk gecorrigeerd werd) en het ietwat karige, 'basic' interieur was het een goede avond die je kan verwachten bij een degelijk Chinees restaurant.
Joppe K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2013
Heerlijk gegeten hier! Jammer dat zo weinig mensen het kennen. Aardige mensen, we mochten de zelfgemaakte rijstwijn proeven. Afhaalservice ook prima. Tent mag wel een beetje opgeknapt worden. Misschien komen er dan wel meer mensen.
Dinerspeciaal .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2012
Dit restaurant midden in de winkelstraat van Baarn wordt door te weinig mensen bezocht terwijl je hier lekker kunt eten.

Gekozen voor Pekingeend met Chinese bami, echt lekker, de eend heerlijk krokant zoals een Pekingeend moet zijn.

De prijs/kwaliteit verhouding is hier erg positief!

De bediening is goed te noemen en de kok weet hoe hij de gerechten moet bereiden.

Wanneer goed en lekker wil eten maar je hebt weinig tijd is dit een echte aanrader.