Lands-End

Vossemeerdijk 25 8251 PM Dronten Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Lands-End

Ariebreure .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Hebben met 28 personen van een buffet genoten.
Het eten was heerlijk, werd aangevuld als het op was.
De bediening vriendelijk en de zaal gezellig, een aanrader.
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Een vanouds goed trefpunt ....... Vandaag als lunchadres op 't terras uit de win en in de zon er is altijd wat te zien op 't Ketelmeer, al is 't maar de Poldertoren bij helder weer.... Uitgeruild met zoveel water ome heen smaakt de vis prima. De vriendelijke en vlotte bediening maakt 't uitje compleet! .....
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
1 juli moet eigenlijk midzomer zijn, maar helaas. De lokatie is schitterend. Lunchkaart prima voor Quick lunch. Dinerkaart neem er de tijd voor. Dame van de bediening buitengewoon vriendelijk.
Vanwege het slechte weer weinig zeilers en boten maar wel een prima lokatie om nog een keer terug te komen.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Met een flinke groep van 16 personen gedineerd. Van te voren overlegd over de mogelijkheden.
Lands end: daar lijkt het inderdaad op. Mooi uitzicht over het Ketelmeer. In de zomer vast nog veel aangenamer. Groot buitenterras. Interieur iets gedateerd, maar dat is niet erg als je in een nieuwe polder bent. Toch iets dat al wat ouder is...
Gekozen voor een menu van € 33,-, inclusief 3 drankjes (!).
Keuze uit 3 soepen, 7 hoofdgerechten, waaronder biefstuk, schnitzel, heek en zalm. En als dessert dame blanche, sorbet of café glace.
Mijn mosterdsoepje met spekjes was uitstekend. Goed begin.
Dan de schnitzel, overladen met champignons en uien, met sla, zuur, kapucijners en gebakken aardappeltjes. Zeg maar echt mijn ding..... lekker. Niet hoogstaand culinair, maar wel erg bevredigend. Om mij heen meer van dat soort tevreden geluiden. Grote porties trouwens, en allemaal gelijktijdig geserveerd. Met, in overleg, ruimte voor toespraakjes tussendoor. Een collega had een mix gevraagd van twee maaltijden. Geen probleem.
Toen de toetjes, ook al overdadig. Mijn café glace was lekker; ijs, koffielikeur, slagroom. De enorme vruchtensorbet was oog- en tongstrelend.

Conclusie: ga je voor lekker, maar niet Kaatje aan de sluis? En heb je flinke trek? En wil je niet overvallen worden door een hoge drankrekening? Met zijn tweeën of met een groep? Dan is Lands End the place to be. Prima service, goede en vlotte bediening, goed overleg mogelijk over extra wensen en de rekening is geen verrassing. De prima koffie toe was ook zeer betaalbaar, iets meer dan 2€ gemiddeld. Ook die werd aan de hele groep gelijktijdig geserveerd. En ook dat is prettig, zeker met een groot gezelschap.
Goed gedaan!
Wouter1965 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2014
Lang niet meer geweest kwam hier vroeger met mijn ouders.
Ontvangst vriendelijk, en snelle bediening.
Kaart iets ouwbollig, capaccio prima van smaak, net zoals de mosterdsoep van mijn tafelgenoot, hoofdgerecht vis (zeewolf) goed van smaak en leuk gepresenteerd.

Mooi terras, direct aan het water.

Komen hier zeker weer wat vaker

Leendert M.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2013
De ligging is schitterend. Met aan alle kanten uitzicht op het ketelmeer. Een mooi terras beschut door een glazen wand. De bediening is vriendelijk en alert. Helaas is de keuken te gewoontjes. Grote porties maar ongenuanceerd qua smaak. We verkeerden in een gezelschap van ouderen die zich met de grote hoeveelheden duidelijk geen raad wisten. De visgerechten alle gepaneerd met weinig meer dan peper en zout. De geserveerde wijnen helaas erg plat in weinig passende glazen. De locatie is top maar het geserveerde helaas niet.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2012
Op de heetste dag van het jaar hier buiten gegeten. Voorgerecht cappacio was prima, dan hadden we vrij traditionele hoofdgerechten en desserts hebben we niet genomen. De bediening was correct. De huiswijnen prima. Prijs/kwaliteit in orde alleen erg standaard allemaal. Niets verrassends te ontdekken op de kaart.
Theolun .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
Hier de lunch gebruikt. De maaltijd - vis - was goed bereid. Het gerecht werd geserveerd met twee soorten aardappelen, verschillende groenten en een salade. Eten van goede kwaliteit, wel wat vet. Voorkomend en behulpzaam personeel. Vanuit het restaurant (en vanaf het terras) een mooi uitzicht op het water en wat daar vaart.