Landlust

• Tuin
  • Vegetarisch
  • ...

Over het restaurant Landlust

Restaurant en partycentrum Landlust in Nieuwdorp, is gelegen in de antieke kapitale boerderij, gebouwd aan het eind van de 17e eeuw. Je treft in Landlust een gezellig á la carte restaurant, grote en kleine partyzalen, diverse vergaderruimtes en een groot beschut buitenterras.

Elke zaterdagavond kunt u bij ons deelnemen aan het Samen Genieten diner. Heerlijk dineren met livemuziek op de achtergrond. Een gelegenheid om te dansen! Tot in de wijde omtrek heeft het restaurant naam gemaakt met haar warme-, koude- en dessertbuffetten. Iedere zondag vindt twee maal de befaamde ‘brunch’ plaats.

De nostalgische sfeer van de boerderij, gecombineerd met alle moderne voorzieningen, maken partycentrum Landlust tot een prachtige trouwlocatie. Landlust verzorgt al jaren huwelijksfeesten op maat. Landlust beschikt naast meerdere feestzalen met een verschillende ambiance over een restaurant, bar, lounge en een heerlijk beschut buitenterras.

Van een zakenlunch, een feest tot een intiem diner; het team van Landlust verzorgt uw komst tot in de puntjes!

Meer informatie over restaurant Landlust

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Toegankelijk voor rolstoelen

Jouw recensie over het restaurant Landlust

Anton D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Fantastisch buffet ontvangen van een jubileumfeest van onze dirigente. Als inleiding een huisgemaakte lekkere tomatensoep, daarna een zeer uitgebreid buffet met warm en koud. De carpaccio was voortreffelijk gesneden met een klein pepertje en ruccola, heerlijk. De makreel was erg zacht en smakelijk en de runderstoofvlees was delicious. Met een grote diversiteit aan salade's en vis was het genieten. Met als toetje een compleet dessertbuffet, waarbij het vanille-ijs en ijs van rode vruchten super was, hebben we kunnen terugzien op een zeer goed verzorgde verwennerij op goed en prettig niveau, mede door uitleg en gemak van de ervaren keukenbrigade en gecompleteerd met prima wijn en bediening.
posth151 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Een warme feestlunch voor 40 personen, daar draait Landlust zijn hand niet voor om. Prima georganiseerd, adequaat, vriendelijk en snel bediend. Heerlijke aspergesoep, waarbij de hoeveelheid zout klein genoeg was om asperges te proeven. Goede zalm, lekker gebakken, met truffelaardappelen, lamsoor. De vleeseters aan mijn tafel prezen de lekker gebakken biefstuk. En toe een mooi trio van ijs, panna cotta en zeer smakelijke aardbeien.
gast23 .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2012
Mooie omgeving. Slechte bediening. lekker eten.

Het eten was lekker alleen er was een feest en een grote groep in andere delen van het gebouw. We zaten als enige tafel in het restaurant en het leek wel alsof ze ons gewoon totaal vergeten waren. 2 drankjes gehad op een avond, borden werden slecht opgehaald of vergeten, visbestek bij vlees enz.

Dus ondanks het lekkere eten komen wij niet terug.