Landlust

Meer informatie over restaurant Landlust

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Anton D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Fantastisch buffet ontvangen van een jubileumfeest van onze dirigente. Als inleiding een huisgemaakte lekkere tomatensoep, daarna een zeer uitgebreid buffet met warm en koud. De carpaccio was voortreffelijk gesneden met een klein pepertje en ruccola, heerlijk. De makreel was erg zacht en smakelijk en de runderstoofvlees was delicious. Met een grote diversiteit aan salade's en vis was het genieten. Met als toetje een compleet dessertbuffet, waarbij het vanille-ijs en ijs van rode vruchten super was, hebben we kunnen terugzien op een zeer goed verzorgde verwennerij op goed en prettig niveau, mede door uitleg en gemak van de ervaren keukenbrigade en gecompleteerd met prima wijn en bediening.
Posth151 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Een warme feestlunch voor 40 personen, daar draait Landlust zijn hand niet voor om. Prima georganiseerd, adequaat, vriendelijk en snel bediend. Heerlijke aspergesoep, waarbij de hoeveelheid zout klein genoeg was om asperges te proeven. Goede zalm, lekker gebakken, met truffelaardappelen, lamsoor. De vleeseters aan mijn tafel prezen de lekker gebakken biefstuk. En toe een mooi trio van ijs, panna cotta en zeer smakelijke aardbeien.
Gast23 .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2012
Mooie omgeving. Slechte bediening. lekker eten.

Het eten was lekker alleen er was een feest en een grote groep in andere delen van het gebouw. We zaten als enige tafel in het restaurant en het leek wel alsof ze ons gewoon totaal vergeten waren. 2 drankjes gehad op een avond, borden werden slecht opgehaald of vergeten, visbestek bij vlees enz.

Dus ondanks het lekkere eten komen wij niet terug.