Landhuishotel & restaurant De Bloemenbeek

Beuningerstraat 6 7587 De Lutte Nederland Kaart

Over restaurant Landhuishotel & restaurant De Bloemenbeek

Het rijke landleven

Gelegen aan een kabbelende bloemenbeek in het glooiende Dinkeldal. Proef de passie, topgastronomie en grote gastvrijheid! In het klassieke restaurant geniet je van een vlot geserveerde lunch of een uitgebreid diner vol Frans-mediterrane smaken. Uit de kelders komen de mooiste wijnen, wat het culinaire plaatje helemaal compleet maakt. Niet voor niets is De Bloemenbeek bekroond met een Michelinster.

Meer informatie over restaurant Landhuishotel & restaurant De Bloemenbeek

Louise T.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Willeke H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Afgelopen zaterdag hier gegeten. Vanaf dat je gaat zitten tot vertrek word je vermaakt door heerlijke gerechten. Mooie wijntjes werden geserveerd bij de prachtig gerechtjes. Personeel zeer kundig en vriendelijk. Het was echt een fantastische avond!
Ernie M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
De ontvangst, het eten en de aanbevolen wijnen waren prima. Telkens een plaatje en lekkere verschillende smaken. Voor mij waren het te kleine porties, voor mijn vrouw was het ok.
Okke T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
We werden ontzettend goed ontvangen. Daarna hebben we ons laten verrassen door de kok met een 4-gangen menu. Alles was voortreffelijk. De hoeveelheid was ook precies goed. We hebben echt genoten. De bediening was zoals het hoort; zeer vriendelijk, aanwezig op de juiste momenten en verder onzichtbaar. Dit is zeker niet de laatste keer dat we hier gaan eten.
Mechteld K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Verrassende -heerlijke-amuse(s). Uitstekend 5 gangen diner. Aan het restaurant de keuze van de wijnen overgelaten. Peter heeft het super samengesteld!!! Bediening heel gastvriendelijk. Kennis van producten.
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Ontzettend lekker gegeten bij Landhuishotel De Bloemenbeek. We waren met 24 personen en hadden gekozen voor een sportbuffet. Er was ruime keuze en alles werd zeer regelmatig aangevuld indien nodig. Ondanks dat we met een grote groep waren, zaten we heerlijk buiten op een seperaat terras en voelde het toch intiem. Een echte aanrader, zowel zakelijk als prive.
Madelijn B.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Culinair feest van onthaal tot einde avond. Gastheerschap pur sang. Uitmuntende ambiance en tongstrelende gerechten. Een verborgen parel die niemand mag missen op zijn bezoek aan het Twentse land.
Gemmasleeking .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk gegeten voor de verjaardag van mijn vriend. Starter: glas champagne van het huis en heerlijke amuses. Dat was al genieten. Daarna een 4 gangen diner met bijpassende wijnen. We hebben echt heerlijk gegeten. Alles was goed van smaak, mooi opgediend (oog wil ook wat). De bediening was erg vriendelijk. Top !
Ecvonk .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
we hebben met z'n drieën een zeer leuke avond gehad de bediening was goed en de uitleg over de wijnen was super vooral de combinatie van de zeeduivel en de wijn was super als ook de lokale hakenberg wijn.
Hebben zeer genoten van de avond en komen zeker nog een keer terug
Karina J.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Service was super. Het eten was heel erg lekker. De amuse bestond uit bijzondere smaken die ik nog eerder hadden geproefd. Een aanrader is ook om een kaasplankje te nemen.
Simone De Groot D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Al 15 jaar op onze trouwdag komen we hier eten. Gisteravond weer genoten van 5 gangen. 1 maal vegetarisch . Op en top verzorgd en na 24 uur ben ik nog aan het nagenieten.
Super super super.
zou willen dat er recepten in een mooi kookboek komen van de kok. Dan kunnen we nog veel langer genieten van al het lekkers.
Bob S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Fantastisch gegeten en een top service. Vooral gastvrouw/Maitre Debbie Kupers is een vakvrouw, zoals er niet veel meer zijn. Kwaliteit, smaak en beleving, dat kun je verwachten hier.
Juahtjee .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Heerlijk gegeten (5-gangendiner), onwijs gastvrij en goede sfeer! Mijn aanrader; vraag om hun 'signature-dish'; tartaar geserveerd op een zeer speciale manier!
Heidivereecken .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
unieke ervaring in dit prachtige hotel. De bediening is zo hartelijk, niets is hen te veel! Wij kozen voor het menu van de chef en het waren allemaal pareltjes! Kunst op een bord, perfect geserveerd en dat in een onvergetelijk kader. Een echte aanrader!
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Zijn er onverwacht zonder reservering beland.
Ontvangst was hartelijk met een glas bubbels i.v.m. 50 jarig jubileum. We hebben eerst buiten nog een drankje genomen waarbij een drietal heerlijke amuses werden geserveerd.
Het 3 gangen 50 jarig jubileum menu was oké, maar ook niet meer dan dat.
Wel een compliment voor de prima bediening, attent, correct en zeer vriendelijk.
We gaan hier zeker nog eens a la carte eten.
Hermine.hijmans .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
We hebben 2 keer gedineerd in het restaurant tijdens ons 3 daags verblijf in het Hotel. . We zijn vol lof over werkelijk "alles": de ambiance, de sfeer, de gastvrijheid, de professionaliteit en kwaliteit. De ontvangst was heel gastvrij en prettig, De kamers zijn ruim, prettig ingericht en schoon, het ontbijt heerlijk...Het diner was "klasse" en met liefde bereid, zoals we zagen toen we een kijkje in de keyken mochten nemen. De bediening was persoonlijk en professioneel. Heel veel dank voor deze heerlijke dagen!! We komen zeker terug.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
onderdeel van een arrangement was een 5-gangen diner. Prachtig samengesteld met een uitstekend wijn begeleiding. Mijn hoogtepunt was de zeeduivel met limoenbotersaus
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Heerlijk gegeten!! 4-gangendiner erg smaakvol met mooie bijpassende verrassende wijnen! Absolute aanrader! Zeer vriendelijke servicegerichte bediening.
Bonvanie .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Vorige week donderdag gegeten bij De Bloemenbeek. Een spontane ontvangst, gezellige, ontspannen sfeer, goede service en heerlijk eten. Oftewel Top!