Landhuishotel & restaurant De Bloemenbeek

Beuningerstraat 6 7587 De Lutte Nederland Kaart

Over het restaurant Landhuishotel & restaurant De Bloemenbeek

Het rijke landleven

Gelegen aan een kabbelende bloemenbeek in het glooiende Dinkeldal. Proef de passie, topgastronomie en grote gastvrijheid! In het klassieke restaurant geniet je van een vlot geserveerde lunch of een uitgebreid diner vol Frans-mediterrane smaken. Uit de kelders komen de mooiste wijnen, wat het culinaire plaatje helemaal compleet maakt. Niet voor niets is De Bloemenbeek bekroond met een Michelinster.

Glas champagne

• Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
excellent
Annick V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Bij aankomst bleek onze reservering niet door gegeven te zijn door IENS. Ondanks dat het restaurant vol was, heeft men toch een tafel voor ons geregeld. Mijn echtgenoot en ik hebben a la carte gegeten. Alle gerechten werden vlot geserveerd, ondanks de drukte en waren van uitstekende kwaliteit. Ook de huiswijnen voldeden aan onze smaak. Vriendelijke bediening. Het restaurant is en blijft zijn Michelin ster waard.
Norman S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Afgelopen vrijdag met een gezelschap heerlijk gegeten bij De Bloemenbeek. Het eten is zoals altijd hier van een geweldig niveau en de sfeer is familiair/gemoedelijk. Je voelt je direct welkom en je bent hier echt een gast.
Johan L.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Afgelopen maandagavond een sigarendiner mogen gebruiken bij dit fantastische restaurant. Wat een mooie ambiance en een goede keuken.
In de binnentuin is het goed toeven met een mooie sigaar.
wagt .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Een heerlijk weekend weg in dit prachtige hotel. De ontvangst was vriendelijk. De kamer was mooi. En na het fietsen aan tafel !
Vooraf een klein aperitief in de lounge. En daarna...smullen.
Van de 1e tot de 5e gang allemaal even lekker. Super attente bediening die 100% zijn best doet om het jou naar de zin te maken zonder poespas.
Femkefijnproever .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk gegeten waarbij goed rekening is gehouden met de zwangerschap van mijn vriendin. Lekker in de tuin gegeten met een gezellige en ongedwongen sfeer.
Ramtha C.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Het eten was delicieus. Service was uitmuntend. Heerlijk gegeten en een super mooie ervaring gehad. Ik kom er graag nog een keer!
Mark W.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
heerlijk gegeten!
Arijan B.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Fantastisch gegeten in De Bloemenbeek. De amuses waren indrukwekkend! Het voorgerecht met zalm was heerlijk, de rogvleugel was zoals we die nog maar zelden hebben gegeten.
De black angus was heel mals en prima toebereid.
De bediening was attent, vriendelijk en toonde gepaste respect voor de gasten.
We komen zeer gauw terug in De Bloemenbeek,
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Wat een fijn restaurant. De bediening is erg attent vanaf het moment dat we binnen kwamen. Op verzoek werd Engels gesproken door de hele staff. 5 gangen menu gekozen op aanraden. We waren aangenaam verrast. De gangen volgen elkaar op een mooi tempo en de smaken zijn licht en verfijnd. Prijs-kwaliteit verhouding erg goed. Bediening 5 sterren!
Egbert K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, uitstekende sfeer, vriendelijke bedieing
wouter.vanderkley .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Bij de bloemenbeek krijg je echt een warm huiskamergevoel en dit maakt het zeer geschikt om lang te tafelen en bij te praten met de familie. De wijnen waren perfect afgestemd met de gerechten. Het gebruik van veel streekproducten maakte het extra bijzonder. Zeker een aanrader voor een heerlijk avondje uit!
Dineke S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Wij hebben vanavond in Bloemenbeek gegeten en dat was verrassend en heel erg lekker. De bediening was heel vriendelijk, we voelden ons daarom echt welkom. Bedankt voor de goede zorgen.
Da Z.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Absoluut een Michelin Ster waardig!
Voortreffelijk bereid, uitstekende bediening in een ambiance die perfect bij de omgeving past.
Wij komen vaker!
Willy B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Fraaie landelijke locatie met een prima service en een heerlijke keuken. Samen met de persoonlijk aandacht een twentse topper die wij vaker gaan bezoeken.
Louise T.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Een super leuk en fijn hotel. We hebben echt voortreffelijk ontbeten en gedineerd in het hotel. Hele lieve mensen die je volledig in de watten leggen. De omgeving in Twente is prachtig, hele mooie natuur. Een echte aanrader!
Willeke H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Afgelopen zaterdag hier gegeten. Vanaf dat je gaat zitten tot vertrek word je vermaakt door heerlijke gerechten. Mooie wijntjes werden geserveerd bij de prachtig gerechtjes. Personeel zeer kundig en vriendelijk. Het was echt een fantastische avond!
Ernst-Jan M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
De ontvangst, het eten en de aanbevolen wijnen waren prima. Telkens een plaatje en lekkere verschillende smaken. Voor mij waren het te kleine porties, voor mijn vrouw was het ok.
Okke T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
We werden ontzettend goed ontvangen. Daarna hebben we ons laten verrassen door de kok met een 4-gangen menu. Alles was voortreffelijk. De hoeveelheid was ook precies goed. We hebben echt genoten. De bediening was zoals het hoort; zeer vriendelijk, aanwezig op de juiste momenten en verder onzichtbaar. Dit is zeker niet de laatste keer dat we hier gaan eten.
mechteld K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Verrassende -heerlijke-amuse(s). Uitstekend 5 gangen diner. Aan het restaurant de keuze van de wijnen overgelaten. Peter heeft het super samengesteld!!! Bediening heel gastvriendelijk. Kennis van producten.