Landhuishotel & restaurant De Bloemenbeek

Beuningerstraat 6 7587 De Lutte Nederland Kaart

Over het restaurant Landhuishotel & restaurant De Bloemenbeek

Het rijke landleven

Gelegen aan een kabbelende bloemenbeek in het glooiende Dinkeldal. Proef de passie, topgastronomie en grote gastvrijheid! In het klassieke restaurant geniet je van een vlot geserveerde lunch of een uitgebreid diner vol Frans-mediterrane smaken. Uit de kelders komen de mooiste wijnen, wat het culinaire plaatje helemaal compleet maakt. Niet voor niets is De Bloemenbeek bekroond met een Michelinster.

Glas champagne

9,6

Jouw recensie over het restaurant Landhuishotel & restaurant De Bloemenbeek

Jacoliene V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
HÉÉRLIJK ontspannen verblijf gehad in hotel en restaurant. Hierbij de eerste avond genoten van een 3-gangenmenu met bijpassende wijnen. De tweede avond verrast met het 5-gangenmenu en wijnarrangement. Wat een beleving en wat een vriendelijk en kundig personeel. Echt een aanrader voor de fijnproever!
vliegje37 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Perfect eten, gastvrije ontvangst door vriendelijk team, verrukkelijke wijnen in een fantastische ambiance! Op en top genieten.
Bas T.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijke ervaring, prettige sfeer en goede behandeling. Mooie gerechten, lekkere wijnen. Goede ober. Om 20.00u gingen de lichten uit vanwege wereldwijde save the planet besparing waar het restaurant aan mee deed. Prima en romantisch gezellig met kaarsen aan. Maar als ik zie wat voor auto's er voor de deur staan en welke een overdaad aan gerechten, waar je flink voor betaald. Dan vind ik het vreemd om aan een save the planet actie na te denken.past niet echt.
Olaf V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Fantastische avond en Ambiance, met heerlijke gerechten. Eenig minpuntje was dat bij thuiskomst en controle bon er nogal wat glazen wijn zijn afgerekend die we niet genuttigd hebben. Probeer daar nog reactie over te krijgen zelf.
Dianne A.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Vriendelijke ontvangst in een mooie omgeving. Bijzondere gerechten met veel aandacht opgemaakt en erg lekker van smaak. Kortom: een aanrader!
B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk gegeten, prima sfeer! Fijne bediening: niet te stijf en niet te losjes.
Avond vullend programma.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Olaf W.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Een avond die klopte op een manier waar je vooraf op hoopt! We voelden ons erg welkom, kregen een goed en onderbouwd wijnadvies en aten mooie gerechten met ingrediënten uit de streek. Een heerlijke avond.
rooslinde J.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Het was in één woord fantastisch. Van A tot Z.
Echt een aanrader.
Het is dat wij zo ver wonen anders waren wij vaste gast geworden.
A. G.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Een deel van het aanbevolen hoofdgerecht van mijn partner was duidelijk minder goed van smaak. Dit hebben we aan de bediening gemeld, maar daar werd niets mee gedaan om ons alsnog tevreden te stellen. De muziekinstallatie werkte niet zoals het zou moeten zijn.
Lene K.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Mooie gerechten, heerlijke wijnen, fijne ambiance en goed gezelschap. Kortom een heerlijke avond gehad in Bloembeek. Erg verrassend was het dat een van de gerechten in de keuken geserveerd werd. Geweldig om te zien hoe alles daar onder controle is. De chefkok had zelfs onder de uitgifte van de gerechten nog tijd voor een praatje om eea toe te lichten. Goede sfeer in het team!
eLaven .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Een fantastisch verblijf gehad bij De Bloemenbeek. Smaakvol en prettig ontvangst met 4 amuses, gevolgd door oesters, om vervolgens te genieten van 5 gangen vol verrassingen van de chef!
Stuk voor stuk, kleine kunstwerkjes die zorgen voor een explosie van smaken.
Je wordt hier echt goed in de watten gelegd door zowel de chef als door de fijne bediening.

Gelukkig hebben we tevens kunnen genieten van een fijne nachtrust in het hotel en het ontbijt de volgende ochtend. Alles is tot in de puntjes prefect verzorgd! We komen graag snel terug!
arjanne01 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Fantastisch, we werden zeer hartelijk ontvangen met 4 amuses en hadden gekozen voor een 3 gangen menu. Het waren zeer verrassende gerechten die fantastisch werdengepresenteerd
Dick O.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Een mooi hotel op een mooie plek. Zowel de bediening als de kamers en het restaurant zijn gewoon perfect.Met mijn vriendin hier een overnachting en een diner geboekt en we waren zeer tevreden. De Michelin ster is zeker terecht en de bediening zeer vriendelijk. Inrichting van de kamers mooi klassiek. Een aanrader!
ria E.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
excellent
Annick V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Bij aankomst bleek onze reservering niet door gegeven te zijn door IENS. Ondanks dat het restaurant vol was, heeft men toch een tafel voor ons geregeld. Mijn echtgenoot en ik hebben a la carte gegeten. Alle gerechten werden vlot geserveerd, ondanks de drukte en waren van uitstekende kwaliteit. Ook de huiswijnen voldeden aan onze smaak. Vriendelijke bediening. Het restaurant is en blijft zijn Michelin ster waard.
Norman S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Afgelopen vrijdag met een gezelschap heerlijk gegeten bij De Bloemenbeek. Het eten is zoals altijd hier van een geweldig niveau en de sfeer is familiair/gemoedelijk. Je voelt je direct welkom en je bent hier echt een gast.
Johan L.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Afgelopen maandagavond een sigarendiner mogen gebruiken bij dit fantastische restaurant. Wat een mooie ambiance en een goede keuken.
In de binnentuin is het goed toeven met een mooie sigaar.
wagt .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Een heerlijk weekend weg in dit prachtige hotel. De ontvangst was vriendelijk. De kamer was mooi. En na het fietsen aan tafel !
Vooraf een klein aperitief in de lounge. En daarna...smullen.
Van de 1e tot de 5e gang allemaal even lekker. Super attente bediening die 100% zijn best doet om het jou naar de zin te maken zonder poespas.
Femkefijnproever .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk gegeten waarbij goed rekening is gehouden met de zwangerschap van mijn vriendin. Lekker in de tuin gegeten met een gezellige en ongedwongen sfeer.
Ramtha C.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Het eten was delicieus. Service was uitmuntend. Heerlijk gegeten en een super mooie ervaring gehad. Ik kom er graag nog een keer!