Landhuishotel & restaurant De Bloemenbeek

Beuningerstraat 6 7587 De Lutte Nederland Kaart

Over het restaurant Landhuishotel & restaurant De Bloemenbeek

Het rijke landleven

Gelegen aan een kabbelende bloemenbeek in het glooiende Dinkeldal. Proef de passie, topgastronomie en grote gastvrijheid! In het klassieke restaurant geniet je van een vlot geserveerde lunch of een uitgebreid diner vol Frans-mediterrane smaken. Uit de kelders komen de mooiste wijnen, wat het culinaire plaatje helemaal compleet maakt. Niet voor niets is De Bloemenbeek bekroond met een Michelinster.

Glas champagne

9,5

Jouw recensie over het restaurant Landhuishotel & restaurant De Bloemenbeek

Mauro V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk gegeten echt een aanrader. Super goede service, ober heeft ons zelfs terug gebracht naar ons hotel, omdat er geen taxi te verkrijgen was ivm de kermis een dorp verderop.
Het enigste Kleine min puntje was de kennis over de wijnen persoonlijk had ik graag iets meer informatie gekregen. Al met al fantastische avond
Marc R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Erg goed eten.Het interieur mag iets moderner.
kmeyer .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Het is zeker een aanrader om hier te dineren, waarbij de smakelijke streekproducten een belangrijke rol krijgen toebedeelt. Dit is zeker niet de laatste keer dat we hier gegeten hebben.
Erik P.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Voortreffelijk eten, goede wijnkaart. Kaasplateau is ook een apartevermeldinf waard. Bediening is professioneel maar niet formeel; precies de juiste toon
Marlin B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
We hebben heerlijk gegeten in deze prachtige tuin met fijne sfeer. Fijne avond gehad met erg aardige bediening, mag nog wat losser en toegankelijker mijns inziens. Soms wat te keurig en correct (en daardoor wat minder relaxed), kan me indenken dat dat een beetje hoort bij een sterrenrestaurant, niet nodig.
Willeke B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijk culinair gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar. We misten alleen wat sfeer in het restaurant. Maar dat is voor iedereen een persoonlijke smaak.
Het eten was echt bijzonder lekker.

Prijskwasliteit vonden wij echt goed.
Wij komen terug!
Jacoliene V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
HÉÉRLIJK ontspannen verblijf gehad in hotel en restaurant. Hierbij de eerste avond genoten van een 3-gangenmenu met bijpassende wijnen. De tweede avond verrast met het 5-gangenmenu en wijnarrangement. Wat een beleving en wat een vriendelijk en kundig personeel. Echt een aanrader voor de fijnproever!
Ben H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Van een sterrenrestaurant verwacht ik iets meer. Het was prima maar niet top. Het zaaltje waarin we zaten was qua inrichting enigszins gedateerd.
vliegje37 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Perfect eten, gastvrije ontvangst door vriendelijk team, verrukkelijke wijnen in een fantastische ambiance! Op en top genieten.
Bas T.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijke ervaring, prettige sfeer en goede behandeling. Mooie gerechten, lekkere wijnen. Goede ober. Om 20.00u gingen de lichten uit vanwege wereldwijde save the planet besparing waar het restaurant aan mee deed. Prima en romantisch gezellig met kaarsen aan. Maar als ik zie wat voor auto's er voor de deur staan en welke een overdaad aan gerechten, waar je flink voor betaald. Dan vind ik het vreemd om aan een save the planet actie na te denken.past niet echt.
Olaf V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Fantastische avond en Ambiance, met heerlijke gerechten. Eenig minpuntje was dat bij thuiskomst en controle bon er nogal wat glazen wijn zijn afgerekend die we niet genuttigd hebben. Probeer daar nog reactie over te krijgen zelf.
Dianne A.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Vriendelijke ontvangst in een mooie omgeving. Bijzondere gerechten met veel aandacht opgemaakt en erg lekker van smaak. Kortom: een aanrader!
B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk gegeten, prima sfeer! Fijne bediening: niet te stijf en niet te losjes.
Avond vullend programma.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Olaf W.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Een avond die klopte op een manier waar je vooraf op hoopt! We voelden ons erg welkom, kregen een goed en onderbouwd wijnadvies en aten mooie gerechten met ingrediënten uit de streek. Een heerlijke avond.
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Gewoon perfect, alles klopte: vriendelijke ontvangst, uitleg van de gerechten, rekening houden met voorkeuren, goede en op de gasten afgestemde bediening, heerlijk eten, volle glazen wijn, kortom een aanrader!
Rooslinde J.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Het was in één woord fantastisch. Van A tot Z.
Echt een aanrader.
Het is dat wij zo ver wonen anders waren wij vaste gast geworden.
A. G.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Een deel van het aanbevolen hoofdgerecht van mijn partner was duidelijk minder goed van smaak. Dit hebben we aan de bediening gemeld, maar daar werd niets mee gedaan om ons alsnog tevreden te stellen. De muziekinstallatie werkte niet zoals het zou moeten zijn.
Lene K.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Mooie gerechten, heerlijke wijnen, fijne ambiance en goed gezelschap. Kortom een heerlijke avond gehad in Bloembeek. Erg verrassend was het dat een van de gerechten in de keuken geserveerd werd. Geweldig om te zien hoe alles daar onder controle is. De chefkok had zelfs onder de uitgifte van de gerechten nog tijd voor een praatje om eea toe te lichten. Goede sfeer in het team!
eLaven .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Een fantastisch verblijf gehad bij De Bloemenbeek. Smaakvol en prettig ontvangst met 4 amuses, gevolgd door oesters, om vervolgens te genieten van 5 gangen vol verrassingen van de chef!
Stuk voor stuk, kleine kunstwerkjes die zorgen voor een explosie van smaken.
Je wordt hier echt goed in de watten gelegd door zowel de chef als door de fijne bediening.

Gelukkig hebben we tevens kunnen genieten van een fijne nachtrust in het hotel en het ontbijt de volgende ochtend. Alles is tot in de puntjes prefect verzorgd! We komen graag snel terug!
Arjanne V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Fantastisch, we werden zeer hartelijk ontvangen met 4 amuses en hadden gekozen voor een 3 gangen menu. Het waren zeer verrassende gerechten die fantastisch werdengepresenteerd