Landhuis De Barones

Kruisweg 40 5944 EN Arcen Nederland Kaart

Over het restaurant Landhuis De Barones

Landhuis de Barones is statig en omgeven door de natuurlijke schoonheid van Arcen. Op het terras van deze brasserie bewonder je ’s zomers de prachtige harmonieën in de geuren en kleuren van de tuin. Binnen is deze is de ambiance uitzonderlijk sfeervol. De kaart is verrassend met biologische gerechten voor lunch, diner en High Tea, voor een betaalbare prijs. Landhuis de Barones heeft verschillende ruimtes waar je in beslotenheid kunt dineren of vergaderen.

Meer informatie over restaurant Landhuis De Barones

Bus: lijn 83 venlo-nijmegen
  • Kom je met de auto?
    Richting veer Arcen-Broekhuizen, naast Hertog Jan Brouwerij in Arcen.
  • : Ruime eigen parkeergelegenheid.

Dinsdag Gesloten
Woensdag 17:00 - 22:00
Vrijdag t/m Maandag 10:00 - 22:00
Uiteraard is het mogelijk om buiten openingstijden te reserveren voor speciale gelegenheden (bel gerust)

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Uitmuntend
9,2
9,3
Erg gunstig
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Direct bij binnenkomst een warm welkom. De gastheer vertelt iedere gast aan tafel het hoe en waarom van de kaart en de keuze van de producten. Iets wat we voornamelijk meemaken bij Michelinsterren restaurants. Het verhaal, de heerlijk bereide gerechten (bijna alles biologisch) het uitzicht tot aan de horizon maken dat wij een met een heel goed gevoel blijven terugdenken aan deze avond.
llen gewend
Ankie V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
We hebben heerlijk buiten gezeten en lekker gegeten. Prijs / kwaliteitverhouding is prima. Een echte aanrader.
Suzanne R.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijke high tea in het prachtige pand van Landhuis de Barones. Een echte aanrader voor bourgondiërs en levensgenieters. Wij komen zeker terug naar deze mooie en gastvrije locatie.
J K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Een prima plek, zeer gastvrije ontvangst, eten wat de pot schaft: zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Een mooi concept: biologisch en duurzaam. Absolute aanrader!
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Zeer gastvrij ontvangst, keurige service!
We kregen een mooie zitplek in de theekamer. Toen andere gasten vertrokken werd ons die tafel aangeboden aan het raam. Daar hebben we dankbaar gebruik van gemaakt.

Heel erg lekker gegeten, alles lekker vers en unieke smaken! Ongelofelijk voor deze prijzen!

Kortom een fantastisch avondje uit! Dank jullie wel! We komen zeker terug.
Karen J.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Eten bij Landhuis De Barones is een bijzondere ervaring. Ze willen hun gasten een huiskamergevoel geven en dat is uitstekend gelukt. De ontvangst is vriendelijk, het eten geweldig en de prijskwaliteit-verhouding ongelooflijk. Er wordt zoveel mogelijk met biologische producten gewerkt en ook duurzaamheid staat hoog in het vaandel. Ze werken met een 'Eten wat de pot schaft' concept, hetgeen betekent dat je beperkte keuze hebt (3x voor, 3x hoofd, 3x nagerecht). Gerechten zijn echter van uitstekende kwaliteit en de porties ruim. Absolute aanrader!
Schmitz67 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Op zondag 14 mei zijn we met 4 personen te gast geweest bij dit restaurant. Want zo voelt het direct bij binnenkomst.
Vriendelijke gastheer, en een prachtige ambiance.
Gelukkig niet zo'n uitgebreide kaart waar je door de bomen het bos niet meer ziet, maar met voldoende keus en variatie.
Het verrassing 3 gangen menu was een schot in de roos.
De gerechten waren zeer smaakvol en de porties meer dan voldoende. Compliment voor Marjolein haar kookkunsten.
Al met al een restaurant om terug te komen als we in de buurt zijn.
Meer dan waar voor je geld.
Hier kunnen vele restaurants een voorbeeld aan nemen.
Een echte aanrader!
Aimee M.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Na het lezen van de recensies op Iens besloten bij de Barones te gaan eten. We werden zeer vriendelijk ontvangen door Peter. Zeer leuk om de historie van het pand te horen. Wij zijn geen moeilijke eters en daarom besloten het verrassingsmenu van Eten wat de pot schaft gekozen. Dat beviel ontzettend goed en Marjolein had leuke keuzes gemaakt en alles was met smaak bereid. Peter en Marjolein hebben passie voor de zaak en dat merk je in de service en de kwaliteit van de heerlijk bereide gerechten. Wij hebben een nieuw favoriet restaurant erbij. Wanneer wij weer in Arcen zijn, komen wij zeker weer eten.
Gerard T.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Op 5 mei hebben wij in dit prachtige restaurant gegeten. De ontvangst was allervriendelijkst met een uitleg over de geschiedenis van het restaurant . Een prachtig concept wordt gehanteerd in dit restaurant nl. Eten wat de pot schaft.( er is in geval je dit echt wilt wel enige keuze)
Wij lieten ons graag verrassen. De gerechten zoals met blauwe schimmelkaas gevulde champignons, pastei met runderragout, forel, Kangaroo biefstuk en struisvogelvlees, worden met liefde opgediend en smaakten heerlijk.
Ook de biologische wijnen smaakten prima.
De persoonlijke benadering van eigenaren, de prachtige lokatie en de heerlijke gerechten maakten dat wij een geweldige avond hebben gehad.
Christien V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Mooie rustige locatie in een villa, vriendelijk personeel en heerlijke High tea genuttigd.
Ronny V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Vanavond hebben wij hier uitstekend gegeten. De producten waren zeer vers en uitstekend bereid. De bediening was ook uitstekend en zeer persoonlijk.
gert T.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Het is een prettig restaurant met een goede sfeer en lekker eten. We komen de volgende keer als we in Arcen zijn zeker weer terug.
Pierre K.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Een een aanrader om vaker uit te gaan eten!
Yvet V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Eerlijk en duurzaam, maar vooral heerlijk! Originele gerechten met veel zorg en verse ingredienten. Ik had vegetarische gerechten, mijn vriend vlees, beide waren we zeer onder de indruk. Ook de groenten die bij de gerechten werden geserveerd waren precies goed gaar (gestoomd?) met volle smaak. We hadden 'wat de pot schaft' 3 gangenmenu, maar hadden nog steeds keuze (zelfs als vegetarier). Fijne gemoedelijke sfeer in bijzonder huis met heel persoonlijke service. Er zit veel liefde in gerechten, het restaurant en de bediening. We verbaasden ons over de lage prijzen.
Albert E.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Wat ons is opgevallen was, dat de groeten uiterst goed gekookt waren, beetgaar, vooral de worteltjes die van het kleine puntje tot het maximum van het uiteinde ( weliswaar in plakjes gesneden), allemaal even goed waren ook de dunne en de dikkere, dit is wat je noemt handwerk. Mijn partner had een gekozen driegangenmenu, waarvan het voorgerecht spinazie met feta kaas in een bladerdeeg driehoekje ingepakt met nog wat kleine bijlage, VOORTREFFELIJK gewoon, bijna alles biologisch ook de wijn. Commentaar van de eigenaar was er is helaas nog niet alles biologisch verkrijgbaar en daarnaast zijn er gasten die ook zonder biologisch voedsel willen eten, hier dus een kleine nuance. Mijn drie gangenmenu, verzorgd door de vrouw des huizes Marjolein, was evengoed spectaculair. Mijn keus war vlees als hoofdgerecht. Dit was zeer mooi en fijn gesneden en volgens mij met een beetje ketjap gemarineerd, maar was werkelijk heerlijk. Nog een kleine opmerking Beter waar voor je geld bestaat bijna niet en hoop dat ze altijd vol zijn
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Vriendelijke ontvangst en heerlijk gegeten in een gezellige omgeving....
Jacqueline L.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar.
José P.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Heerlijk biologisch gegeten. Veel smaak en mooie presentatie, liefdevol klaargemaakt, vriendelijke bediening en een super locatie. Bovendien een heel mooi concept. Een echte aanrader!
maaike M.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Meer dan voortreffelijk gegeten! Erg vriendelijke bediening. Perfecte afsluiter na bezoek aan de naastgelegen brouwerij.
André V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Vanavond heerlijk gegeten bij Landhuis de Barones, alles was naar wens op een mooie locatie. Wij heben ons laten verleiden tot een driegangen verrassings menu, daar hebben we geen seconde spijt van gehad het was top voor ons een dikke TIEN