Landhuis De Barones

Kruisweg 40 5944 EN Arcen Nederland Kaart

Over het restaurant Landhuis De Barones

Landhuis de Barones is statig en omgeven door de natuurlijke schoonheid van Arcen. Op het terras van deze brasserie bewonder je ’s zomers de prachtige harmonieën in de geuren en kleuren van de tuin. Binnen is deze is de ambiance uitzonderlijk sfeervol. De kaart is verrassend met biologische gerechten voor lunch, diner en High Tea, voor een betaalbare prijs. Landhuis de Barones heeft verschillende ruimtes waar je in beslotenheid kunt dineren of vergaderen.

Meer informatie over restaurant Landhuis De Barones

Bus: lijn 83 venlo-nijmegen
  • Kom je met de auto?
    Richting veer Arcen-Broekhuizen, naast Hertog Jan Brouwerij in Arcen.
  • : Ruime eigen parkeergelegenheid.

Dinsdag Gesloten
Woensdag 17:00 - 22:00
Vrijdag t/m Maandag 10:00 - 22:00
Uiteraard is het mogelijk om buiten openingstijden te reserveren voor speciale gelegenheden (bel gerust)

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Landhuis De Barones

Hanny .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Je betaalt een vaste prijs voor een driegangenmenu maar de gerechten zijn niet geheel gelijkwaardig. De spinaziesalade en roze asperges was heerlijk en veel; het aspergetaartje viel tegen. Eenvoudige basic smaken. Veel vegetarische gerechten. Mooie locatie.
Michael K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Fantastische sfeer. Voelt alsof je thuis in je woonkamer zit te dineren. Uiterst vriendelijke bediening dat de tijd neemt om wat achtergrond informatie te geven over het ontstaan van het restaurant. Kwaliteit eten was zeer goed. Een unieke ervaring!
Jacky B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
(H)eerlijk eten voor een gunstige prijs! Wordt met liefde en passie bereid en geserveerd. Zeker de moeite waard om je te laten verrassen.
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke en orginele producten en bediening.
Marina O.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten op het terras afgelopen zaterdag. Zeer vriendelijk geholpen ondanks dat ze het met z’n tweeen erg druk hadden. Heerlijk verse ingrediënten in de salade, lekker brood en een verassend lekker stukje bokkenpootjesijstaart????. We hebben genoten van het eten, het prachtige pand en het supermooie uitzicht op het weiland. En... eerlijk gezegd... nog nooit zo voordelig biologisch gegeten als je het vergelijkt met de randstad.
Kamman .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Genoten van het verrassingsmenu. Eerlijk eten, goed bereid en zeer smaakvol. Super en prachtig weer dus heerlijk buiten.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Hier heel lekker gegeten, verantwoorde producten die op een smaakvolle manier zijn bereid. Leuke omgeving. Waren allemaal zeer positief verrast van de gerechten. Uiteraard zelf wat variaties genomen zodat over en weer ook even geproefd kon worden
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
(H)eerlijk buiten gegeten met als uitzicht de Limburgse akkers en aan de rechterzijde de bekende brouwerij van Hertog Jan. We genoten van de eerste warme April avond met een 3 gangen keuzemenu met "eten wat de pot schaft". Prima keuze!
Smaakvolle en regionale producten, maar niet heel bijzonder. Wat wel bijzonder maakt is de service en de gastvrijheid van de eigenaren. Barones heeft een goed verhaal en de chef brengt zelfs het eten!
Gelet op de kwaliteit en prijs, is dit een aanrader. Zeker de moeite waard!
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Grote variëteit, exclusieve smaakjes. Zeer goede prijs - kwaliteit.
Christien V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Een prachtige plek en sfeervol om te genieten een High Tea van allemaal over heerlijke zelfgemaakte hapjes en heerlijke verse tea. Een echte aanrader.
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Bedankt voor de gezelligheid en het heerlijke eten. We zijn gastvrij ontvangen en de sfeer was huiselijk en knus. Echt een aanrader!
lanniek K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Absoluut een aanrader!
Helene V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Sfeervol,lekker eten en vriendelijke bediening!
Mart V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in een gemoedelijke sfeer
J. V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
zeer gastvrij , biologisch, zeer verzorgd eten, 3 gangen keuze menu met wijn en koffie voor 50 euro. aanrader
Mary L.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Weer heerlijk gegeten bij de Barones.
Geen keuzestress wat we gaan eten.
Alles wat je besteld is gewoon lekker.
Bedankt weer.!!!
Henny L.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk gegeten! Mooie gastvrije ambiance voor een verrassend lage prijs. Wij komen terug als we weer in de buurt zijn!
Harry en Henny
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Het restaurant is echt sfeervol en huiselijk. Het vijf-gangen menu dat op de kerstdagen is geserveerd was bij somige gerechten echt lekker, maar de smaak viel ook wel eens iets tegen.
Joan M.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
We zijn hier op kerstavond geweest en hebben werkelijk echt genoten van een 5-gangen keuze kerstdiner. We waren echt heel verrast over de gerechten. Geen zeer overdadige kunstwerkjes, maar mooie nette presentatie van echt heerlijke verrassend goede gerechten. Een echt sfeervolle huiskamer. We schrijven eigenlijk nooit recensies maar dit is echt de moeite waard, zeker voor zo'n prijs.
LS Y.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Lekker gegeten met een huiskamer gevoel. We hadden het verrassingsmenu gekozen waarbij we elke gang iets anders kregen van elkaar. Waardoor je van elkaar iets kon proeven. Wat elke keer lekker was. We zeker weer terug als we in Arcen zijn.