Landhuis De Barones

Kruisweg 40 5944 EN Arcen Nederland Kaart

Over het restaurant Landhuis De Barones

Landhuis de Barones is statig en omgeven door de natuurlijke schoonheid van Arcen. Op het terras van deze brasserie bewonder je ’s zomers de prachtige harmonieën in de geuren en kleuren van de tuin. Binnen is deze is de ambiance uitzonderlijk sfeervol. De kaart is verrassend met biologische gerechten voor lunch, diner en High Tea, voor een betaalbare prijs. Landhuis de Barones heeft verschillende ruimtes waar je in beslotenheid kunt dineren of vergaderen.

Meer informatie over restaurant Landhuis De Barones

Bus: lijn 83 venlo-nijmegen
  • Kom je met de auto?
    Richting veer Arcen-Broekhuizen, naast Hertog Jan Brouwerij in Arcen.
  • : Ruime eigen parkeergelegenheid.

Dinsdag en Woensdag: Gesloten
Maandag 17:00 - 22:00
Donderdag t/m Zondag 13:00 - 22:00
Uiteraard is het mogelijk om buiten openingstijden te reserveren voor speciale gelegenheden/groepen (bel gerust)

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Landhuis De Barones

Ans R.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Heerlijk buiten gegeten in een mooie landelijke omgeving. Zowel de gastvrijheid als het eten was goed.
Nelly J.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
We hebben gekozen voor het verrassingsmenu en dit was ook echt verrassend! We kregen steeds 4 verschillende voor-, hoofd- en nagerechten geserveerd. Je kon dus "ruilen" en zo van alles wat proeven. Het eten was zeer smakelijk, vooral ook verrassend veel (!) verse groenten. Zeker een aanrader dit restaurant, wij komen zeker nog een keer terug.
Mirjam L.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Bij Landhuis de Barones is alles top????
Tweede keer dat we er zijn wezen eten en zeker niet de laatste keer!
Service, eten, entourage enz. alles is subliem en overdacht! Een aanrader!
Rita D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Pracht locatie, prettige bediening en een verrassend diner met een aangename prijs. aanrader.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Zeel leuke ervaring. Prima eten en aardige eigenaren
Mieke H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Ze zijn enthousiast, lekker eten, prachtig uitzicht......wat wil je nog meer
P. S.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Vanwege de hoge ranking op Iens kwamen we hier terecht. Wat een hartelijke ontvangst! We kregen een korte toelichting op de historie van het pand (het betreft de voormalige directeurswoning van de naastgelegen brouwerij). Toen ik verhelderingsvragen stelde, kregen we zelfs een foto te zien van het pand zoals het er na de oorlog bij lag.
Twee gepassioneerde mensen zijn daar aan het werk. We kozen voor een verrassingsmenu. Drie gangen voor, je gelooft het niet, € 17,50! We kregen als stel steeds twee verschillende gerechten, zodat we, na onderling ruilen, maar liefst 6 gerechten konden eten. Heerlijk klaargemaakt en met liefde geserveerd. Inclusief 2 drankjes pp kostte dit etentje ons niet eens € 50. Het is voor ons te ver weg (we waren twee dagen op vakantie), maar als we nog eens in de buurt zijn, weten we wel waar we gaan eten. Top! Veel succes met de uitbouw van jullie droom. Groet!
Cora D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
'Eten wat de pot schaft' en 'huiskamer' doen verwachten dat de kwaliteit gewoontjes is, maar die is boven verwachting. Heerlijk eten en drinken en keus en bijzonder vriendelijke eigenaren, die met hun bediening en kookkunst het tot een zeer aangenaam verblijf maken.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Altijd prima eten hier voor een hele faire prijs. Prima sfeer en altijd prima persoonlijke bediening. Verrassing menu ook echt een verrassing.
Hanny .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Je betaalt een vaste prijs voor een driegangenmenu maar de gerechten zijn niet geheel gelijkwaardig. De spinaziesalade en roze asperges was heerlijk en veel; het aspergetaartje viel tegen. Eenvoudige basic smaken. Veel vegetarische gerechten. Mooie locatie.
Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
(H)eerlijk gegeten voor de 2e keer met opa en oma. Ook voor onze vegetariër voldoende keuze! Was wederom n geslaagd etentje!! Lieve eigenaars en rustig kunnen genieten vh eten en het mooie uitzicht! En de pauwen die in de achtertuin liepen bewonderd.
Michael K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Fantastische sfeer. Voelt alsof je thuis in je woonkamer zit te dineren. Uiterst vriendelijke bediening dat de tijd neemt om wat achtergrond informatie te geven over het ontstaan van het restaurant. Kwaliteit eten was zeer goed. Een unieke ervaring!
Jacky B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
(H)eerlijk eten voor een gunstige prijs! Wordt met liefde en passie bereid en geserveerd. Zeker de moeite waard om je te laten verrassen.
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke en orginele producten en bediening.
Marina O.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten op het terras afgelopen zaterdag. Zeer vriendelijk geholpen ondanks dat ze het met z’n tweeen erg druk hadden. Heerlijk verse ingrediënten in de salade, lekker brood en een verassend lekker stukje bokkenpootjesijstaart????. We hebben genoten van het eten, het prachtige pand en het supermooie uitzicht op het weiland. En... eerlijk gezegd... nog nooit zo voordelig biologisch gegeten als je het vergelijkt met de randstad.
Kamman .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Genoten van het verrassingsmenu. Eerlijk eten, goed bereid en zeer smaakvol. Super en prachtig weer dus heerlijk buiten.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Hier heel lekker gegeten, verantwoorde producten die op een smaakvolle manier zijn bereid. Leuke omgeving. Waren allemaal zeer positief verrast van de gerechten. Uiteraard zelf wat variaties genomen zodat over en weer ook even geproefd kon worden
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
(H)eerlijk buiten gegeten met als uitzicht de Limburgse akkers en aan de rechterzijde de bekende brouwerij van Hertog Jan. We genoten van de eerste warme April avond met een 3 gangen keuzemenu met "eten wat de pot schaft". Prima keuze!
Smaakvolle en regionale producten, maar niet heel bijzonder. Wat wel bijzonder maakt is de service en de gastvrijheid van de eigenaren. Barones heeft een goed verhaal en de chef brengt zelfs het eten!
Gelet op de kwaliteit en prijs, is dit een aanrader. Zeker de moeite waard!
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Grote variëteit, exclusieve smaakjes. Zeer goede prijs - kwaliteit.
Christien V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Een prachtige plek en sfeervol om te genieten een High Tea van allemaal over heerlijke zelfgemaakte hapjes en heerlijke verse tea. Een echte aanrader.