Landhuis De Barones

Kruisweg 40 5944 EN Arcen Nederland Kaart

Over restaurant Landhuis De Barones

Landhuis de Barones is statig en omgeven door de natuurlijke schoonheid van Arcen. Op het terras van deze brasserie bewonder je ’s zomers de prachtige harmonieën in de geuren en kleuren van de tuin. Binnen is deze is de ambiance uitzonderlijk sfeervol. De kaart is verrassend met biologische gerechten voor lunch, diner en High Tea, voor een betaalbare prijs. Landhuis de Barones heeft verschillende ruimtes waar je in beslotenheid kunt dineren of vergaderen.

Meer informatie over restaurant Landhuis De Barones

Bus: lijn 83 venlo-nijmegen
  • Kom je met de auto?
    Richting veer Arcen-Broekhuizen, naast Hertog Jan Brouwerij in Arcen.
  • : Ruime eigen parkeergelegenheid.

Maandag 10:00 - 22:00
(tijdelijk) Dinsdag, Woensdag en Donderdag gesloten
Vrijdag t/m Zondag 10:00 - 22:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Voordelig
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij waren erg verrast over de kookkunsten. Lekkere smaak, mooi opgediend, super vriendelijk geholpen. De verlichting mag iets sfeervoller. Verder dik tevreden. We zullen zeker reclame voor jullie maken.
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Voortreffelijk gegeten.Een heel ongedwongen en gemoedelijke sfeer.
Hartelijke informele ontvangst, goede uitleg van de gerechten, Fantastisch mooi stuk verse kabeljauw voor mijn partner en ik mocht genieten van een wildstoofpotje . Dit alles vergezeld met verse groenten, en de lekkerste aardappeltjes die we ooit gegeten hebben. Als we weer eens in de buurt zijn, gaan we zeker weer langs.
Eerlijk en voortreffelijk dineren voor een hele nette prijs.
Eric Hans V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Een heel dubbel gevoel hielden we over. Het eten was echt heerlijk en eigenlijk te goedkoop. De presentatie kon beter maar dat is een kwestie van tijd, denk ik. Een leuke ambiance. Alleen de verlichting moet echt anders! Door een enorme luchter vol met spaarlampen werd de hele tent zo hard verlicht dat alle sfeer er uit geblazen werd. Maar nogmaals, ga er eens eten, het is elke cent waard!
Sara B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Absolute aanrader!

Wij waren op zoek naar een sfeervol biologisch restaurant in Arcen, tijdens onze vakantie in Noord-Limburg.
Bij Landhuis De Barones bleken we helemaal aan het juiste adres te zijn...
De ambiance van het landhuis is prachtig en erg sfeervol.
Het 3-gangen diner was zeer smaakvol, bereid met pure (zoveel mogelijk biologische) producten èn met liefde.
En niet onbelangrijk voor ons: erg goed betaalbaar. De bediening door onze gastheer was erg prettig: met zorg en zeer gastvriendelijk.
De volgende ochtend zijn we teruggekomen voor koffie met een heerlijk stuk taart, en hebben we voedzame broodjes besteld voor tijdens onze wandeling die middag door de prachtige Maasduinen.
Er bestaat geen twijfel over dat wij hier met plezier zullen terugkomen....
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
(H)eerlijk eten! Iedere keer weer een warm welkom. Betrokken gastheer en gastvrouw, vertellen graag over de producten welke Fairtrade en/of biologisch zijn. Erg scherpe prijs tegenover het lekkere eten. Zeker een aanrader! Het is slim om vantevoren te reserveren, dan ben je verzekerd van een mooi plaatsje binnen het restaurant!
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Michiel01 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Mooie locatie naast de Hertog Jan brouwerij. Grote tuin waar je heerlijk kunt zitten en kinderen kunnen spelen (o.a. trampoline, skelters en zandbak). Aan de voorzijde mooi uitzicht over de velden.
Heerlijke bosbessen monchou taart en broodjes van de kaart gegeten. Eigenaren proberen zoveel mogelijk met aandacht biologisch te werken en dat zie en proef je. Helaas konden we geen avondmaaltijd eten maar dit zag er veelbelovend uit voor een lage prijs.
We komen hier graag nog vaker terug en wensen de eigenaren veel succes met de verdere ontwikkeling van hun mooie landhuis.
Sybecasper .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Alles is biologisch en zeer zuiver van smaak
De bloemkool smaak ook naar bloemkool zo ook de peen. We hadden beide het verrassing menu en kregen dus allebei iets anders, leuk om van elkaar te kunnen proeven.
Na de maaltijd zeiden we beide dat we in tijden niet zo lekker hadden gegeten
En voor de prijs hoef je het niet te laten, we waren in andere gelegenheden het eindbedrag per persoon kwijt.
Dus voor zeer goed eten voor (vinden wij) weinig geld, op een zeer goede locatie met een prettige bediening moet je hier zijn.
JennyvanOosten .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Superlekker gegeten in het sfeervol en smaakvol ingerichte 'Landhuis De Barones' in Arcen. Dit is wat ik al jaren zocht: eerlijk eten, puur en veel biologisch, en zó lekker! Ook de koffie is héérlijk (en eerlijk!). Alle taart huisgemaakt en dat proef je: de kwark-bosbessen-monchoutaart is een topper! Terras met prachtig uitzicht. Bediening gezellig en vriendelijk, ze vinden het leuk om de gasten te verwennen. Prijs-kwaliteit verhouding: zéér goed! Een echte aanrader!