Landhuis De Barones

Kruisweg 40 5944 EN Arcen Nederland Kaart

Over het restaurant Landhuis De Barones

Landhuis de Barones is statig en omgeven door de natuurlijke schoonheid van Arcen. Op het terras van deze brasserie bewonder je ’s zomers de prachtige harmonieën in de geuren en kleuren van de tuin. Binnen is deze is de ambiance uitzonderlijk sfeervol. De kaart is verrassend met biologische gerechten voor lunch, diner en High Tea, voor een betaalbare prijs. Landhuis de Barones heeft verschillende ruimtes waar je in beslotenheid kunt dineren of vergaderen.

Meer informatie over restaurant Landhuis De Barones

Bus: lijn 83 venlo-nijmegen
  • Kom je met de auto?
    Richting veer Arcen-Broekhuizen, naast Hertog Jan Brouwerij in Arcen.
  • : Ruime eigen parkeergelegenheid.

Dinsdag Gesloten
Woensdag 17:00 - 22:00
Vrijdag t/m Maandag 10:00 - 22:00
Uiteraard is het mogelijk om buiten openingstijden te reserveren voor speciale gelegenheden (bel gerust)

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Landhuis De Barones

Leon A.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Ondanks dat ik normaal biologisch eet, was het een aangename ervaring om hier te eten. De geschiedenis van het huis en de bewoners was ook leuk om te horen.
Arthur B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Geweldige locatie voor iedereen die iets anders wil. Fijne bediening en erg lekker eten. Complimenten voor de gastheer en vrouw die nog maar net in het vak zitten. Echt een aanrader.
Elaine V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Mooi concept met zo veel mogelijk biologisch en fair trade. Wij hadden de keuze uit 3 voor-, 4 hoofd- en 3 nagerechten. Menu wisselt regelmatig, jammer dat we niet in de buurt wonen! Eten was heerlijk. Porties echt ruim voldoende. Chocolademelk met echt warme melk en chocoladedruppels. Helemaal perfect!
Arine V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Een charmant huiskamerrestaurant. We hebben heerlijk gegeten. Voor €17,50 een drie gangen verrassingsmenu. Heerlijk. Ik mocht willen dat we er dichter bij wonen.
Wibo H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving. We werden gastvrij ontvangen in een prachtig landhuis. Beperkte keuze maar de prijs kwaliteit is uniek. We komen zeker nog een keer terug.
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hebben genoten van het verrassingsmenu! We hadden beiden verschillende gerechten, die zo heerlijk waren dat we van elkaars bord geproefd hebben. En dat voor slechts €17,50. Dit vind je slechts zelden in Nederland.
Als we weer in de buurt zijn, gaan we er zeker weer eten!
Marina S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Wij waren aangenaam verrast ,het eten was zeer lekker , de villa een aangename sfeer en de uitbaters waren zeer vriendelijk. wij gaan 2 maal per jaar naar Arcen en hebben al in elk restaurant gegeten maar deze zit zeker in de top 3 . Volgende keer gaan we zeker terug.
Jac R.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We hebben er lekker en rustig gegeten, de keuze is beperkt maar prima.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Jaap R.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Leuk concept! En ondanks de biologische producten wel met een aantrekkelijk prijsniveau. Ga hier zeker vaker komen.
Henriette P.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijk gegeten, lekker rustig. Een plek om terug te komen.
marjon T.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten, gunstige prijs, zeer vriendelijke bediening. Een echte aanrader. Het verrassingsmenu was top.
jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Gezellig personeel en goed eten top.
Zeker een aanrader.
llgezellie .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Een restaurant zoals een restaurant moet zijn. Gezellig, hartelijk en als je houdt van een verrassing en niet bang bent om niet te voren te weten wat er geserveerd wordt is het verrassingsmenu een absolute aanrader. Heerlijk en eerlijk gegeten, tegen een absoluut redelijke prijs, met een zeer tevreden gevoel de deur uit gegaan. Fantastisch!
jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten .Vriendelijke mensen. Helemaal top . Zeker voor herhaling vatbaar .En de prijs vindt ik vrij laag. Voor wat je krijgt.
omiwan2 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Ontvangst is hartelijk.
Het eten is smakelijk en verrassend! Vriendelijke bediening.
Bezoek zeer de moeite waard. Hier gaan wij vaker lekker eten.
Ina B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Vriendelijk en 'groen' restaurant. Veel biologische producten, en als je het - voordelige - verrassingsmenu neemt dan help je mee het weggooien van overtollig voedsel te beperken! Prima stoofpotje, uitstekende geitenkaaskroketjes.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Gezellig huiskamer restaurant. Goede gerechten, biologisch concept. Mooie eenheid met de Hertog Jan brouwerij en het bijbehorende Proeflokaal, Prettige bediening. Een aanrader!
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Als je van eerlijk en smakelijk eten houdt, is dit 'a place to be'; we vonden het echt een vondst. De eigenaren zijn bijzonder aardig en gastvrij en serveren een heerlijk drie gangen menu, zonder irritante liflafjes voor een (te?) lage prijs. Gewoon puur en biologisch, maar dan zonder geforceerde onzin eromheen. Voor ons een reden om terug te komen naar Arcen.
Rita J.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Een super gaaf en leuk restaurant met voortreffelijk eten!

Super eten, geweldig uitzicht!
Super bediening een goede kok!
Kortom een fijne avond!
Ook onze hondjes waren welkom!
slangenkruis .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
De meest toepasselijke term voor dit restaurant is: goudeerlijk. Het eten is goed, de service warm en -indien gevraagd- voorzien van uitgebreide informatie. Maar ze hebben ook uitstekend door wanner je even met rust gelaten moet worden. Zeer attent dus! Het decor is eenvoudig, maar doet behaaglijk aan. De prijs-kwaliteit verhouding is zeer lovenswaardig! De gerechten zijn relatief simpel, maar zeer smakelijk. Een restaurant naar mijn hart!