Over het restaurant Landhuis De Barones

Landhuis de Barones is statig en omgeven door de natuurlijke schoonheid van Arcen. Op het terras van deze brasserie bewonder je ’s zomers de prachtige harmonieën in de geuren en kleuren van de tuin. Binnen is deze is de ambiance uitzonderlijk sfeervol. De kaart is verrassend met biologische gerechten voor lunch, diner en High Tea, voor een betaalbare prijs. Landhuis de Barones heeft verschillende ruimtes waar je in beslotenheid kunt dineren of vergaderen.

Meer informatie over restaurant Landhuis De Barones

Bus: lijn 83 venlo-nijmegen
  • Kom je met de auto?
    Richting veer Arcen-Broekhuizen, naast Hertog Jan Brouwerij in Arcen.
  • : Ruime eigen parkeergelegenheid.

Dinsdag Gesloten
Woensdag 17:00 - 22:00
Vrijdag t/m Maandag 10:00 - 22:00
Uiteraard is het mogelijk om buiten openingstijden te reserveren voor speciale gelegenheden (bel gerust)

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Landhuis De Barones

J. V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
zeer gastvrij , biologisch, zeer verzorgd eten, 3 gangen keuze menu met wijn en koffie voor 50 euro. aanrader
Mary L.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Weer heerlijk gegeten bij de Barones.
Geen keuzestress wat we gaan eten.
Alles wat je besteld is gewoon lekker.
Bedankt weer.!!!
Henny L.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk gegeten! Mooie gastvrije ambiance voor een verrassend lage prijs. Wij komen terug als we weer in de buurt zijn!
Harry en Henny
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Het restaurant is echt sfeervol en huiselijk. Het vijf-gangen menu dat op de kerstdagen is geserveerd was bij somige gerechten echt lekker, maar de smaak viel ook wel eens iets tegen.
Joan M.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
We zijn hier op kerstavond geweest en hebben werkelijk echt genoten van een 5-gangen keuze kerstdiner. We waren echt heel verrast over de gerechten. Geen zeer overdadige kunstwerkjes, maar mooie nette presentatie van echt heerlijke verrassend goede gerechten. Een echt sfeervolle huiskamer. We schrijven eigenlijk nooit recensies maar dit is echt de moeite waard, zeker voor zo'n prijs.
LS Y.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Lekker gegeten met een huiskamer gevoel. We hadden het verrassingsmenu gekozen waarbij we elke gang iets anders kregen van elkaar. Waardoor je van elkaar iets kon proeven. Wat elke keer lekker was. We zeker weer terug als we in Arcen zijn.
josefa49 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Gezellige ambiance. Het eten is eenvoudig maar lekker.
Daarbij lekker wijntje aan een fatsoenlijke prijs. Al met al een goede prijs - kwaliteit verhouding.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Heerlijk gegeten in het huiskamer restaurant. Ik had een verrukkelijke mosterdsoep vooraf, een hoofdgerecht met biefstukpuntjes verrukkelijke gebakken aardappeltjes en verse broccoli en peultjes in een verrukkelijke mix. Als toetje een feestelijke appel cranberry crumble . Het enige kleine minpuntje was de aankleding. Het is toch bijna kerst en dat was nauwelijks zichtbaar. Het maakte toch meer een indruk van een restaurant dan dat het een huiskamersfeer had. Maar als restaurant zag het er tiptop uit.
Dorathé P.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Je voelt je zeer welkom bij de Barones. Beide eigenaren zijn vriendelijk, we hebben heerlijk gegeten van zowel vegetarisch, vlees en vis.
Jac R.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Heerlijk gegeten, jammer dat er zo weinig gasten waren die avond.
Temperatuur in het restaurant was goed , het trok alleen koude lucht onder bij de benen, jammer dat was niet prettig.
Cas D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten, eerdere recensies niet overdreven. Als we in de buurt zijn komen we zeker nog eens terug. Bent u in de buurt? Het proberen meer dan waard!!
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Ontzettend leuk gegeten! Verrassingsmenu absoluut een aanrader. Zeker voor dat geld! Wij kregen beide andere gerechten wat het leuk maakte om te delen!
Leon A.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Ondanks dat ik normaal biologisch eet, was het een aangename ervaring om hier te eten. De geschiedenis van het huis en de bewoners was ook leuk om te horen.
Arthur B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Geweldige locatie voor iedereen die iets anders wil. Fijne bediening en erg lekker eten. Complimenten voor de gastheer en vrouw die nog maar net in het vak zitten. Echt een aanrader.
Elaine V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Mooi concept met zo veel mogelijk biologisch en fair trade. Wij hadden de keuze uit 3 voor-, 4 hoofd- en 3 nagerechten. Menu wisselt regelmatig, jammer dat we niet in de buurt wonen! Eten was heerlijk. Porties echt ruim voldoende. Chocolademelk met echt warme melk en chocoladedruppels. Helemaal perfect!
Arine V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Een charmant huiskamerrestaurant. We hebben heerlijk gegeten. Voor €17,50 een drie gangen verrassingsmenu. Heerlijk. Ik mocht willen dat we er dichter bij wonen.
Wibo H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving. We werden gastvrij ontvangen in een prachtig landhuis. Beperkte keuze maar de prijs kwaliteit is uniek. We komen zeker nog een keer terug.
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hebben genoten van het verrassingsmenu! We hadden beiden verschillende gerechten, die zo heerlijk waren dat we van elkaars bord geproefd hebben. En dat voor slechts €17,50. Dit vind je slechts zelden in Nederland.
Als we weer in de buurt zijn, gaan we er zeker weer eten!
Marina S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Wij waren aangenaam verrast ,het eten was zeer lekker , de villa een aangename sfeer en de uitbaters waren zeer vriendelijk. wij gaan 2 maal per jaar naar Arcen en hebben al in elk restaurant gegeten maar deze zit zeker in de top 3 . Volgende keer gaan we zeker terug.
Jac R.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We hebben er lekker en rustig gegeten, de keuze is beperkt maar prima.
Zeker voor herhaling vatbaar!