Landhotel - restaurant Legemeer

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Ida K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
WE HEBBEN ERG GENOTEN VAN DE HEERLIJKHEDEN DIE ZE ONS HEBBEN VOORGEZET.
VOOR HERHALING VATBAAR, WAT WE ZEKER DOEN.
BEDANKT ALLEMAAL.
Edeveling .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij het Landhotel.
Stoofschotel en het culinaire dineer.
Prima bediening, erg gastvrij en vriendelijk.
Aan te raden.
Luxe gerechten.
Floris86 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Fantastisch gedineerd! Mooie opmaak, heerlijke combinaties en sfeervolle ambiance. Een echte aanrader. Naast het restaurant is ook het hotel aan te bevelen. Dus! Boek er gezellig een overnachting bij, kun je nóg meer van de heerlijke wijnen genieten ;-)
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Eten en decor prima, vol lof.
Echter de service was slecht, wij hadden met 4 personen het AH menu.
We werden bij aanvang keurig ingelicht hoe dat werkte en wat dat kostte.
Echter bij de afrekening bleek dat totaal anders te zijn.
Toen we probeerden daar wat over te zeggen, stuitte dat op enorme weerstand bij de werknemers van het restaurant en zeker bij een mannelijk leidinggevende
Kortom wij hadden het verkeerd begrepen en de werknemers van het restaurant hadden geen fout gemaakt.
Erger nog, we hadden toch korting gekregen, daarmee konden we het doen.

Jammer van een leuke avond om zo te moeten vertrekken.

Podium .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Prachtige omgeving en heel gastvrij. Wel last gehad van muggen maar die kun je in zo'n omgeving misschien niet tegen houden. Toch eens proberen hiervoor een oplossing te zoeken.
Rivella25 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016

Op 16 augustus hebben wij heerlijk gegeten bij Landhotel-restaurant te Legemeer.
De bediening was vriendelijk en attent. Het eten was goed, alleen de groenten waren sober en beperkt. De Belgische patatjes waren wat melig en matig knapperig. Dessert heerlijk, en ook het voorgerecht was speciaal. Wij hebben genoten.
Wat opviel aan het interieur was dat er zowel binnen als buiten met zorg aandacht aan was besteed, alléén in het tapijt in de salon zaten vlekken.
PeterOv .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Uitstekend gegeten in gezellige sfeer. Leuke drukke avond, waarin personeel en vooral de koks , in kleine open keuken, hard moesten werken. Green egg bleek kleine "black basterd" te zijn, maar smaak van gamba's en vlees was er zeker niet minder om. Bediening vriendelijk, culinair menu aan de kleine kant wat gerechten betreft, maar in totaal een ruime voldoende. Gelukkig stond de Brunello uit 2008 nog op de wijnkaart, was helaas de laatste.
Wkreijger01 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Menukaart met ruime keuze. Mooie smakelijke gerechten, fraai gepresenteerd. Vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.
G.steenbeek .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Heerlijk gegeten aan mooi gedekte tafel en zeer vriendelijke bediening. Zeetong goed bereid, Vlaamse frieten knapperig gebakken en sla lekker aangemaakt. Voorgerechten en desserts ook prima.
Oprechtmeisje .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Na vele jaren met plezier regelmatig in het hotel te hebben verbleven en waarbij wij de keuken enorm konden waarderen zagen wij begin mei al dat het onderhoud in en om het hotel erg achteruit gaat....... Daar komt nu na ons bezoek in juli bij dat er ook een ander beleid wordt gevoerd in het restaurant en de keuken ........ Wat een teleurstelling!! Verkeerde bezuinigingen.....snel terug naar waar Legemeer voor stond anders zien wij het somber in.
Laurain .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Tussen het groen ligt dit hotel restaurant, waar rust een ereplaats krijgt. We hebben op een heerlijke zomeravond buiten mogen genieten van een uitstekend diner. Het was a la carte, dus iedereen kon kiezen wat hij/zij lekker vond. Toch hadden we het gevoel dat we anders werden behandeld dan andere gasten omdat we met de Albert Heijn actie kwamen. Zo kregen wij bij het voorgerecht geen stukje brood en werd ons verteld dat er als hoofdgerecht nog maar twee zeetongen beschikbaar waren (we waren met 4p), terwijl gasten die later kwamen deze gewoon bestelden en kregen. Het eten was overigens niets op aan te merken, mooie grote zeetongen en de tournedos was precies gebakken naar wens. Het is een klassieke keuken met een moderne opmaak op het bord. Zeker een aanrader voor wie van goed en lekker eten houdt!
MHBH .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Geweldig goed restaurant, geweldige kok, prima eten en een hele goede entourage .
Wij komen hier zeker snel weer terug.
Sing S.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Heerlijk gegeten in dit rustige restaurant. Voorgerecht kreeftensoep en paprikasoep, voortreffelijk beide. Hoofdgerecht heerlijke ribstuk en voor mijn echtgenote heeft de kok zonder een seconde te aarzelen meteen iets vegetarisch uit de losse pols bereid en het was heerlijk. De service was echt goed en heel vriendelijk en de lounge waar wij zaten was heel gezellig. Zeker in combinatie met het geweldige hotel en de super suite is het zeer zeker de moeite waard om nog eens een keer hier terug te komen!
Huub51 .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Met een groep hier prima gegeten. Tonijnsashimi in kletskopverpakking. De rilette van eend met gekonfijte witlof en zwarte knoflook die volgde was een absolute topper. Na kalfssukade en buikspek in worteljus mooi afgerond met een parfait van sinasappel. Hier kom ik beslist nog eens terug!
HEK003 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Genoten van een voortreffelijk kerstdiner 2de kerstdagen. Verrassende smaken die heel goed combineerden. Ook met de begeleidende wijn van het wijnmenu. Enige minpuntje was de vaart die de kok er inzette om zelf op tijd weg te kunnen. Verder enorme genoten. Ook van het gemak om in het hotel te blijven slapen.
Dinerlover .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Na een dagje golf op golfbaan sint Nyc verassend lekker gegeten bij Landhotel Legemeer. In een leuke omgeving, gezellig ingericht restaurant een onverwacht goed 3-gangen diner voorgeschoteld gekregen. Begon met de gebruikelijke broodjes en olie, boter, olijven en, heel apart, gedroogde garnaaltjes. De amuse bestond uit gestoomde prei met hamstukjes in een schuimend sausje. Heel zacht, licht zoet en romig van smaak. Als voorgerecht hebben we gekozen voor sashimi van tonijn, opmerkelijk gepresenteerd in een krokant rolletje. Het hoofdgerecht was eendenborst op een bijzonder bedje van zwarte rijst met knoflook en leuk gepresenteerd met kleine toefjes saus en andere smakelijke versieringen. Voor het dessert hebben we gekozen voor bananenmoes met ananas en pina colada schuim. Je verwacht het niet in een golfhotel. Prima!
Cindy H.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Samen met een gezelschap van 20 personen van een samengesteld menu genoten. Een heerlijk en gebalanceerd diner. Vooraf begonnen met amuse van een mousse van tomaat en vanille. Als voorgerecht een kletskopcilinder gevuld met tonijn, met wasabi en diverse smaakpareltjes. Tussendoor een spoom van ananasijs met cava. Als hoofdgerecht lamsrack en lamsnek: perfect gekruid en gegaard. Ook de tweede keuze, zeebaars, viel bij mijn partner zeer goed in de smaak. Absoluut niet droog, maar mals en zacht. Een compliment aan de kok, want met zo'n gezelschap luistert het nauw om de bereidingstijden van deze gerechten perfect in de gaten te houden. Als dessert hadden wij een zeer smakelijke combinatie van ijs en mousse.
Witch .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Onlangs weer gelogeerd en gegeten bij Landhotel restaurant Legemeer, zoals ieder jaar. Goede ontvangst, prima kamer, schoon. Personeel erg aardig. Het diner was fantastisch, prachtig opgemaakte borden door een bevlogen kok. Erg lekker. Iets te weinig personeel waardoor de tijd tussen de gangen wat lang was. Door de positionering van de keuken wat veel lawaai. Verder een heerlijk verblijf gehad. Volgend jaar weer!
Robinia G.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Wij hebben een nachtje gelogeerd in landhotel Legemeer en gedineerd in het restaurant. Het is ons uitstekend bevallen. We hebben gekozen voor het verrassingsmenu van de chef, en ze hielden zelf al rekening met mijn zwangerschap. Zo kregen we beiden hetzelfde menu maar voor mij net iets anders bereid. Alle gerechten waren heerlijk bereid, en het was heel mooi opgediend op het bord. Service en bediening vonden wij prima. De hoeveelheden waren ruim voldoende, en ook het garnituur bij het hoofdgerecht was lekker en voldoende. Zeker een aanrader
John N.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2013
Tijdens ons verblijf hebben we s,avonds buiten gegeten, mooie en heerlijke gerechten vooral het voorgerecht; terrine van eendenbout is van hoge kwaliteit, de saus bij de tournedos mag iets spannender net als de opmaak van het bord, het dessert maakte dat ook weer helemaal goed, zelfgemaakt ijs op een mooi plakje ananas en een sliert heerlijke cocos marshmallow.Dit alles heeft ons met goede wijnen, een goede kaasplank en de prettige bediening een fijne avond bezorgt. De vliegen binnen zijn wel een punt van aandacht !