Landhotel Diever

Groningerweg 6 7981 LA Diever Nederland Kaart

Over het restaurant Landhotel Diever

Met Drentse streekproducten

Voor echte Drentse streekproducten kan je terecht bij Landhotel Diever. Naast rust en ruimte staat het Landhotel ook bekend om haar gastvrijheid en (h)eerlijke producten. Zit je na het eten goed vol en heb je geen zin meer om weg te gaan? Blijf dan lekker slapen, want het hotel biedt ook kamers aan die grenzen aan het restaurant!

Meer informatie over restaurant Landhotel Diever

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 08:00 - 10:00

Jouw recensie over het restaurant Landhotel Diever

Wies V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Het eten was niet warm en er zat weinig smaak aan. Jammer
J.W. B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Vanwege het seizoen, gekozen voor het asperge menu.
De bediening was correct, bekwaam en vriendelijk.
De aspergesoep was uitstekend op smaak. De aspergesalade was duidelijk onder de maat. Men verwacht een salade van asperges en niet een groene salade met een enkele asperge in stukjes gesneden daardoorheen gemengd.
Het hoofdmenu, asperges met een zalmmoot was een regelrechte ramp. De asperges waren bijna rauw en koud, evenals de krieltjes waar ik nauwelijks een vork in kreeg. Men liet weten dat de aardappeltjes wat zachter konden maar de asperges niet omdat het de laatste waren. We konden iets anders bestellen.
Gekozen voor de lamsschenkel en kalkoen filet.
De stemming was aardig gezakt en zakte verder. De schenkel was van buiten lauw en van binnen steenkoud. De kalkoen voldeed.
Ik ben bereid om miskleunen door de vingers te zien, als die naar behoren worden recht getrokken. Dat bleek niet het geval. Ik weet niet hoe het de andere gasten die avond vergaan is, maar forse kritiek is hier wel op zijn plaats.
Egbert W.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Het aspergemenu met soep of salade vooraf en met asperges gecombineerd met zalm en hollandaise saus en heerlijke salade en krieltjes in de schil vormden een prima combi. Goede sfeer en een heerlijke Moezel maakten dit onverwachte bezoek tot een grote verrassing.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
In de aspergesalade hadden wel iets meer asperges in gemogen.
Ina B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Voorgerecht was matig, hoofdgerecht was men vergeten uit te serveren en kregen we pas laat. Ter compensatie kregen wij hiervoor een drankje aangeboden. Het hoofdgerecht was teleurstellend tot slecht ; aardappeltjes glazig en koud, asperges ook afgekoeld. Toen we daar een opmerking over maakten kregen we in plaats van de aardappeltjes een portie frites die wij met ons drieën moesten delen. Al bij al een teleurstellende ervaring. Jammer, want onze eerdere ervaring hier was positief..
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Mooi verzorgd restaurant, het eten was van een goede kwaliteit. De kruiden (iets van anijs) op de gebakken aardappels vonden wij niet zo lekker, te dominant aanwezig. Zeer gereserveerde obers.
Job D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Gezellige sfeer, heerlijke lamsschenkels gegeten
Ook toetjes waren voortreffelijk. Goede bediening
Marjolijn B.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Prima eten voor een mooie prijs! De bediening was top met verstand van zaken! Het restaurant is landelijk ingericht, de buitenverlichting mag naar onze mening wat stijlvoller ipv de kerstversieringachtige lampjes. Verder helemaal prima, met mooie verse producten.
ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Heel sfeervol en ruim ingericht waardoor je niet gelijk meegeniet met het gesprek van de andere tafel. Het eten was een heerlijke verrassing en de bediening zeer vriendelijk. Wij komen zeker gauw weer een keer terug!
Aj B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
I
Gerie R.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Mooie ambiance maar lastig bereikbaar.
Laurens D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Heerlijk gegeten met zijn tweetjes. Prima tweegangen menu voor € 27,-, lekker flesje wijn erbij. Zeer vriendelijke en persoonlijke bediening. Een aanrader!
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Het eten is goed. Met enkele bijzondere gerechten en met lokale producten. Vriendelijke bediening. Er gingen een paar dingen mis op het organisatorische vlak in de keuken. Één van de hoofdgerechten was teveel afgekoeld, de friet was vergeten en beiden kwamen pas toen mijn disgenoot al bijna klaar met eten was, en bij een voorgerecht was een deel van het gerecht vergeten. Men maakte het goed met koffie van het huis. Al met al toch een fijne avond met lekker eten.
Geachte mevrouw Bon,

Hartelijk dank voor uw reactie. Wat jammer dat er een aantal dingen mis zijn gegaan toen u bij ons te gast was. We nemen deze reactie mee en kunnen hier zeker iets van leren. Wel fijn om te lezen dat u een leuke avond heeft gehad en lekker heeft gegeten. Wellicht tot een volgende keer?
Felix V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Wij hadden gereserveerd voor 4 personen. Koele ontvangst, enkele minuten gewacht voordat onze binnenkomst om 17:15 uur opgemerkt werd. Tafel werd ongeïnteresseerd aangewezen in een ongezellige uithoek van het restaurant, vlakbij de deur van de ingang. Deze deur werd bij herhaling (ook door het personeel) open gelaten waardoor een koude lucht vanuit de ontvangstruimte ons tegemoet kwam (het sneeuwde). Ondanks aangeven, dat wij op tijd (om 19:00 uur) naar het Shakespeare theater zouden willen vertrekken was de wachttijd voor de gerechten van het 3-gangen menu te lang: een kwartier voor ons noodgedwongen vertrek verscheen het hoofdgerecht pas op tafel. Bediening (na wisseling van de wacht) was vriendelijk en correct. Hoewel de porties wat klein waren, is de kwaliteit van de gerechten prima. Een beetje meer aandacht en gastvrijheid zou deze zaak op een hoger niveau tillen.
Geachte heer van Lammeren,

Hartelijk dank voor uw recensie. We vinden het erg jammer dat er een aantal dingen verkeerd zijn gegaan tijdens uw diner. Wat betreft de toegangsdeur, we willen uiteraard niet dat onze gasten in de kou zitten en gaan hier nog meer op letten, ook als gasten de deur per ongeluk vergeten dicht te doen.

We betreuren het ook ten zeerste dat u zo lang op uw hoofdgerecht moest wachten, dit had niet mogen gebeuren. Wij gaan dit ook terugkoppelen naar het personeel, daar kunnen wij weer van leren.

Wij hopen dat u, ondanks de dingen die bij ons niet goed gingen, toch nog een leuke avond in het theater heeft gehad. En fijn om te lezen dat de gerechten van prima kwaliteit waren. Wellicht tot een volgende keer!

Met vriendelijke groet,

Team Landhotel Diever
Rein K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Het regionale is een echte aanrader;het proberen waard. Alleen de kaas bij het voorgerecht is behoorlijk scherp
Kelvin C.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Eten was erg lekker. Met culinair arrangement was het een driegangenmenu menu met keuze hoofdgerecht, vlees of vis. Bediening was erg gastvrij. Decor mag is leuk.
sweetheart .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Met familie gegeten. Ontvangst was prima. Eerste drankje was ook vlot geserveerd. Kaart ziet er goed uit en er is voor ieder iets lekker te vinden. We zitten echter een beetje achter in de zaak, waardoor het nog vrij jonge personeel ons steeds over het hoofd ziet. Na een kwartier zwaaien besluit in zelf maar bij de bar te vragen of we nog wat mogen drinken. we zijn inmidels 1,5 uur verder. De gerechten zijn prima op smaak vlees is mooi gebakken. garnituur echter slaat de plank een beetje mis. 3 minibakjes met aardappel, praktisch rauwe broccoli en wat salade die meer uit pitten bestaat dan uit sla is echt voor 6 man te weinig. We bestellen nog een keer bij, maar uiteindelijk kan het niet veel mensen bekoren. Het dessert is overheerlijk, met name de bietenbavarois is een aangename afwisseling op de zoete gerechten. We hebben een leuke avond gehad en met een paar kleine aandachtspuntjes heeft dit restaurant veel potentie.
Micha J.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Leuk sfeervol restaurant met lekkere streekgerechten.
Enige minpuntje dat ik heb kunnen ontdekken was dat parkeerterreinen voor deze zaterdagavond te klein was.
Philip V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Formule van het verrassingsmenu bleek veranderd. Niet meer proeven van meerdere voor- en nagerechten, maar een gewoon menu wat je niet zelf hebt uitgekozen. Dat vonden wij jammer. Schotels zijn fraai opgemaakt, maar het voor- en hoofdgerecht dat wij kregen vonden wij niet heel smaakvol. Dessert was wel heerlijk.
L En H K.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Het restaurant is schitterend; erg vriendelijk en keurig personeel met verstand van zaken. Koks en eten geweldig. Een aanrader voor kersen die van sfeer, gezelligheid en heerlijk eten houd.