Landhotel de IJsvogel

Legemeersterweg 1A 8527 DS Legemeer Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Let op! Een Fries culinair 3-gangen menu van de chefkok voor € 39,50,- (vast menu)
      Gerookte Makreel met verschillende bereidingen van rode biet en kruim van Fries roggenbrood
  • Hoofdgerechten
      Buikspek van Frieskruidvarken, met stoof van varkenswang, jus van soja en ketjap, krokante nori
  • Nagerecht
      Cannelloni van Chocolade gevuld met mascarpone en Grand Marnier mousse van Friese Berenburg en siroop van Coca Cola

Halve fles mineraalwater

• Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Voor herhaling vatbaar.
Hugo T.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Wij hebben bij De IJsvogel gegeten met de bon van de AH Restaurantactie. Uitstekend!
Vriendelijke bediening, goed eten, gezellig restaurant. Kortom: een aanrader
Hans C.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Twee keer hier gegeten. Eerste keer met AH actie. De eerste keer erg lekker gegeten. Tweede keer mosselen besteld. Waren erg klein en kwam er op een gegeven moment achter dat de andere tafels sausjes bij de mosselen kregen, waren ze bij mij vergeten.
Willy D.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Heerlijk 3 gangen diner gegeten. Smaakvolle kreeftensoep met leuk glazen flesje gevuld met zoet/zuur, erg apart.
Hoofdgerecht heerlijke grote Noordzee tong prima gebakken en heerlijke keuze uit diverse desserts.
Mooie rustige locatie. Prachtig
W. B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Mooie rustige locatie, gezellige inrichting. Vriendelijk personeel. Voor de AH actie was door de kok een verrassingsmenu samengesteld. Individuele wensen mogelijk. Lekker gegeten.
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prachtige locatie in een landelijke omgeving ,goede sfeer leuke bediening , allen de bij gerechten zoals groente en
patat kon ietsjes meer zijn als je met 3 personen bent,
fam.Knoop
Tanja D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Culinair genieten kun je hier!
Op de valreep nog de AH bonnetjes ingeleverd , actie liep ten einde,de kwaliteit van het eten is op hoog niveau en alles keurig gedekt met linnen.
Niks op aan te merken dus .
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We hadden gereserveerd met AH bonnen en daar gold een vastgesteld menu voor. We hebben van het eten genoten maar kan me voorstellen dat mensen het niet fijn vinden als er geen keuze is. Bediening en sfeer prima.
marry V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We zijn heerlijk verwend, een heel vriendelijk ontvangst. Attente bediening en heerlijk eten voor een prima prijs.
We hebben genoten
Marjon G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Fijn restaurant met creatieve keuken; een aanrader als je bijvoorbeeld in de haven van Idskenhuizen ligt.
Felix en Marjon
R. B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Kwaliteit van de gerechten waren prima. Het prijsniveau was zeker niet duur. Tip aan hotel om de achtergrond-muziek op lager niveau in te stellen. Tijdens gesprekken met tafelgenoten was het af en toe hinderlijk. Hierdoor gaat iedereen harder praten en neemt het geluidsniveau hinderlijke vormen aan.
Wilma W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Mooie opmaak van de borden. Echt een aanrader. Goede wijnen en vriendelijke bediening. Zeker de moeite waard om er te eten
Heleen P.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben ons laten verrassen door het menu.
Presentatie van het eten was erg verzorgd en verrassend. We hebben heerlijk gegeten, een aanrader!
Eline D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heel knus, gezellig restaurant. De borden waren mooi opgemaakt en de gerechten waren heerlijk. Zeer vriendelijke bediening.
Lida K.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Wij komen hier al jaren en meestal in combinatie met een hotel overnachting en hebben wisselende ervaringen wat betreft de kwaliteit en gastvrijheid ook laat het onderhoud van het hotel en restaurant de laatste jaren te wensen over.
Maar:
Gisteren met een AH spaarkaart (!) hier weer eens ouderwets fijn gedineerd en alles klopte : goede en heel vriendelijke bediening, heerlijke gerechten op mooi opgemaakte borden samen met een mooie wijn met een goede prijsverhouding.
Het was genieten!
Nu het onderhoud nog aanpakken en Landhotel Legemeer ziet ons weer vaker.
Hendriks59 H.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
De ontvangst was prima, keuze van het eten was zeer beperkt met AH kaart.
Door de vliegenplaag moest je snel eten.
Bezoekers niet voor herhaling vatbaar.
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
De uitstraling van het landhotel doet in eerste instantie wat schrikken. Strak en sfeerloos zoals je wel vaker bij ketens ziet. De ontvangst is echter plezierig. We konden de eerste gangen van ons menu buiten op het terras geserveerd krijgen. De bediening is attent en snel. De maaltijd zelf is gewoon goed, smaakvol zonder overdreven pretenties.
skroef .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Meerdere keren hier gegeten.
Het eten is altijd prima en de bediening vriendelijk.
Pinksteravond was het niet druk en toch hebben wij ons prima vermaakt.
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Vriendelijk ontvangst en bediening. De gerechten werden erg mooi opgemaakt en smaakten erg lekker!
We hebben genoten van de voor ons nieuwe gerechten, zoals bijvoorbeeld het nagerecht van basilicum parfait.
Alle gerechten waren heerlijk! We hebben een super avond gehad! Jammer dat we er 130 km vandaan wonen, anders zouden we er zeker vaker eten! Groot compliment voor de kok!
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
De bediening is nog groen maar wel netjes maar de onervarenheid stoort
Het keuken personeel denkt met rare composities indruk te kunnen maken maar
het eten slaat nergens op
De gazpacho is niet fris en koud zoals bedoeld maar is romig gemaakt bovendien geserveerd
in een hoog glas die je door de lage stoelen niet kan uitlepelen maar moet drinken
Het tussen gerecht 1 asperge met een rolletje zalm in tempura gefrituurd is vettig en smakeloos
Het vleesgerecht (klein) was wel goed te eten. Een grote zak frites erbij wat je bij deze gelegenheid
niet zou verwachten maar eerder bij een eet cafe.
Vervolgens was het dessert een wortelparfait een smakeloze aanfluiting
Het kleine glaasje witte wijn (die overigens prima smaakte) bij het tussen gerecht bevatte 3 teugen
Na een opmerking hierover werd bij het hoofdgerecht een glas rode wijn (ook prima van smaak)
geschonken waarvan de inhoud 4 x groter was.
Naar aanleiding van mijn opmerking dat ik 1 glas witte wijn niet ging betalen werd deze
van de rekening afgehouden.
Voor ons geen diner meer bij een Hampshire hotel.
Veel gebakken lucht