Landhotel De Borken (Fletcher Hotels)

Lhee 76 7991 PJ Dwingeloo Nederland Kaart

Over het restaurant Landhotel De Borken (Fletcher Hotels)

In het Drentse groen

Restaurant De Börken kan het best beschreven worden als een Drentse jachtretraite. Met een grote haard in het midden van het restaurant en nóg een in de muur, is dit een heerlijke plek om terug te komen na het omliggende groen verkent te hebben. De kaart biedt seizoensgebonden gerechten gekruid met zelfverbouwde kruiden. Lekker tot rust komen!

Meer informatie over restaurant Landhotel De Borken (Fletcher Hotels)

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 07:00 - 10:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
We werden prettig ontvangen in een gezellige sfeer. De gerechten waren lekker en de Fletcher koffie was zeer uitgebreid. We komen hier zeker terug.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer en ambiance. De gerechten waren goed geproportioneerd. Voor herhaling vatbaar en zullen wij ook zeer zeker doen.
dijk1926 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Zeer gezellig personeel met humor. Eten was lekker, geen vette troep, maar gezond, vers en smaakvol. Een aanrader! Wij waren 1 kaart vergeten, maar dit werd erg goed opgelost.
HARTEBEEST .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Bij het knappend haardvuur was het goed toeven. Prettige bediening en een zeer goede service. Het eten smaakte
prima en het tempo van opdienen was ook goed.
A. M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
De ruimte waar in we werden neergezet, was kil, koud en erg ongezellig. (Ontbijtzaal van hotel?) Je hoorde vanuit een ander deel van het restaurant gezelligheid en bedrijvigheid. Terwijl dat aan onze kant zeker niet aan de orde was. Onze soep was lauw, hoofdgerecht: wildstoofpotje, je wist niet wat je at doordat de saus te nadrukkelijk aanwezig was en ook lauw. Tillapia was wel warm, maar onderaan te hard gebakken. Daar lag dan ook een takje kruiden op. De rode kool was ook lauw warm. Daarentegen waren de gebakken aardappeltjes in schil gloeiend heet. De porties waren erg klein.
Het nagerecht is het enige waar we allemaal positief over waren. Heerlijk!!
We hebben maar 2 maal iets te drinken kunnen bestellen tijdens onze aanwezigheid. Wij hebben het idee, dat wanneer je met de AH actie komt eten, er weinig voor je wordt gedaan. En dat is een erg vervelend gevoel. Uiteindelijk betalen wij ook gewoon voor ons diner, al is het dan ook met korting door de actie. Wanneer je als restaurant meedoet met een dergelijke actie, lijkt het me toch dat je dat doet om klanten binnen te halen. Dat is in ons geval niet gelukt. Het eten en de eetzaal is zeker geen vier sterren waard.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. De ontvangst was zeer vriendelijk, we voelden ons welkom.
Goed advies met het kiezen van de gerechten. We waren hier voor de eerste keer, met de AH actie. Konden alles kiezen van de kaart met eventueel een kleine toeslag. We komen hier zeker nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heer gegeten met vol lol de ober maakte leuke grapjes. we hebben bospaddestoelen soep en kalkoen filet gegeten en na afloop een heerlijk fletcher koffie,
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijke sipelsop gegeten met Raviolie en na afloop een fletcher koffie. Dit alles in een gezellige sfeer en veel gelachen
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Heerlijk gegeten en veel gelachen, de avond was zo maar om en voldaan De kerry soep was lekker en het varkenshaasje,en na afloop fletcherkoffie.
Ph15 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Het eten was boven verwachting. De ontvangst was prima, heel attent en persoonlijke aandacht. Het hotel maakt in 1e instantie een gedateerde indruk, daardoor vraag je je af of je er wel goed kan eten maar daar is bij de kwaliteit van het eten niets van te merken. De gamba's in pannetje met ui en knoflook waren verrukkelijk. De cheescake met Bos vruchten was heerlijk. Kortom we hebben erg genoten, een aanrader!
Adriaan V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten, lekker met verrassende smaken. De bezetting van het bedienend personeel was met 2 personen aan de krappe kant, maar de dames bleven vriendelijk en attent. Restaurant heeft de uitstraling van een oude boerderij met een haard met een zitgedeelte erom heen. Het is wel gedateerd, maar het is er prima vertoeven.
Bossiebossie .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Goede ontvangst, vriendelijke uitleg over menukeuze i.v.m. AH-actie. Eten was heerlijk en ruim voldoende. De cheesecake was de lekkerste die ik in jaren gehad heb! Gezellig ingericht als eetcafé, je kunt ook na een wandeling in de bossen van Lhee heerlijk opwarmen bij de open haard.
mcl .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een rustiek verbouwde boerderij. Gezellige Brasserie met grote, ronde open haard. Bediening netjes en vriendelijk. Wij komen hier graag terug.
Vrouwkje T.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Perfecte bediening goed eten leuke ambiance! Goede keuze en om het aantrekkelijker voor je zelf te maken kon tegen meer betaling extra's kopen.Heerlijk kaasplanken,koffie perfect.
Renny D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Met zes vrienden en vriendinnen een fantastisch gezellige avond gehad. Met personeel die "onze" sfeer helemaal aanvoelde. Echt een aanrader, we hebben om die reden gelijk weer een reservering gemaakt!
A T.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Leuk experiment
Ontvangst wat koeltjes
Bestelling wijn moest opnieuw worden gedaan
Medewerker wist niet om te gaan met AH-kaart bij de afrekening
Teun V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het Landhotel heeft twee zalen vor het diner. De eerste is een gezellige, "warme" ruimte, met open haard. Als die vol is krijgen de gasten een tafel in een grote, kil aandoende sfeerloze eetzaal. En dat verklaart de verschillen in recensies over de sfeer....
Wij boekten laat en kwamen in die kille eetzaal te zitten.
Advies: als je boekt, vraag om een tafel in de zaal met de open haard. Is daar geen plaats meer beschikbaar, overweeg dan of je niet beter een andere keer kunt boeken.
Eten was overigens goed, niets op aan te merken met normale prijs/kwaliteitverhouding.
Fré K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Diner was smaakvol en goed verzorgd. De bediening was netjes en vriendelijk en onopvallend aanwezig. Inrichting restaurant iet wat gedateerd maar wel sfeervol.
Familie Lekkerbek ..
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Wat gezellig hier, met een grote open haard in het midden van de boerderij / het restaurant. Ook de medewerksters waren allemaal hartverwarmend vriendelijk. Gezien de bokbiertijd, gingen we voor Bavaria bokbier, leuk geserveerd in kleine, glazen pullen. Als voorgerecht koos mijn partner voor de mosterdsoep en ik voor de broodjes (kleine ciabattabroodjes, twee wit en twee donker) met drie soorten smeersel: kruidenboter, heerlijke pesto en olie. De hoofdgerechten waren schnitzel en een visstoofpotje. Allebei lekker! Erbij kregen we gegratineerde witlof, tomatensalade en aardappelgratin. Weer eens iets anders dus :-) Als nagerecht hadden we een parfait en een kaasplankje, ook goed. Echt een restaurant om gezellig te tafelen in warme ambiance!
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Na een hartelijk ontvangst van de ober die we al enige tijd kennen, hebben in super snelle tijd de soep en ook het heerlijk diner van kippen dijen en als afsluiting heerlijke Fletcher koffie. Kortom een geslaagde avond.