Landhotel De Borken (Fletcher Hotels)

Lhee 76 7991 PJ Dwingeloo Nederland Kaart

Over restaurant Landhotel De Borken (Fletcher Hotels)

In het Drentse groen

Restaurant De Börken kan het best beschreven worden als een Drentse jachtretraite. Met een grote haard in het midden van het restaurant en nóg een in de muur, is dit een heerlijke plek om terug te komen na het omliggende groen verkent te hebben. De kaart biedt seizoensgebonden gerechten gekruid met zelfverbouwde kruiden. Lekker tot rust komen!

Meer informatie over restaurant Landhotel De Borken (Fletcher Hotels)

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 07:00 - 10:00

6,8
Adriaan V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten, lekker met verrassende smaken. De bezetting van het bedienend personeel was met 2 personen aan de krappe kant, maar de dames bleven vriendelijk en attent. Restaurant heeft de uitstraling van een oude boerderij met een haard met een zitgedeelte erom heen. Het is wel gedateerd, maar het is er prima vertoeven.
Bossiebossie .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Goede ontvangst, vriendelijke uitleg over menukeuze i.v.m. AH-actie. Eten was heerlijk en ruim voldoende. De cheesecake was de lekkerste die ik in jaren gehad heb! Gezellig ingericht als eetcafé, je kunt ook na een wandeling in de bossen van Lhee heerlijk opwarmen bij de open haard.
Mcl .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Vrouwkje T.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Perfecte bediening goed eten leuke ambiance! Goede keuze en om het aantrekkelijker voor je zelf te maken kon tegen meer betaling extra's kopen.Heerlijk kaasplanken,koffie perfect.
Renny D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Met zes vrienden en vriendinnen een fantastisch gezellige avond gehad. Met personeel die "onze" sfeer helemaal aanvoelde. Echt een aanrader, we hebben om die reden gelijk weer een reservering gemaakt!
A T.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Leuk experiment
Ontvangst wat koeltjes
Bestelling wijn moest opnieuw worden gedaan
Medewerker wist niet om te gaan met AH-kaart bij de afrekening
Teun V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het Landhotel heeft twee zalen vor het diner. De eerste is een gezellige, "warme" ruimte, met open haard. Als die vol is krijgen de gasten een tafel in een grote, kil aandoende sfeerloze eetzaal. En dat verklaart de verschillen in recensies over de sfeer....
Wij boekten laat en kwamen in die kille eetzaal te zitten.
Advies: als je boekt, vraag om een tafel in de zaal met de open haard. Is daar geen plaats meer beschikbaar, overweeg dan of je niet beter een andere keer kunt boeken.
Eten was overigens goed, niets op aan te merken met normale prijs/kwaliteitverhouding.
Fré K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Diner was smaakvol en goed verzorgd. De bediening was netjes en vriendelijk en onopvallend aanwezig. Inrichting restaurant iet wat gedateerd maar wel sfeervol.
Familie Lekkerbek ..
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Wat gezellig hier, met een grote open haard in het midden van de boerderij / het restaurant. Ook de medewerksters waren allemaal hartverwarmend vriendelijk. Gezien de bokbiertijd, gingen we voor Bavaria bokbier, leuk geserveerd in kleine, glazen pullen. Als voorgerecht koos mijn partner voor de mosterdsoep en ik voor de broodjes (kleine ciabattabroodjes, twee wit en twee donker) met drie soorten smeersel: kruidenboter, heerlijke pesto en olie. De hoofdgerechten waren schnitzel en een visstoofpotje. Allebei lekker! Erbij kregen we gegratineerde witlof, tomatensalade en aardappelgratin. Weer eens iets anders dus :-) Als nagerecht hadden we een parfait en een kaasplankje, ook goed. Echt een restaurant om gezellig te tafelen in warme ambiance!
T.s.huitema .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Na een hartelijk ontvangst van de ober die we al enige tijd kennen, hebben in super snelle tijd de soep en ook het heerlijk diner van kippen dijen en als afsluiting heerlijke Fletcher koffie. Kortom een geslaagde avond.
Gea K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
De Borken ziet er erg gedateerd uit en zulke gerechten serveren ze ook. Kreeg het gevoel dat ik bij mij oma op bezoek was. Service was wel erg goed, snel en vriendelijk.
Jmgo .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Vriendelijke ontvangst en vlotte bediening.
Voorgerecht 1: (broodjes met boter/sausjes): erg veel brood, sausjes weinig smaak/variatie
Voorgerecht 2: mosterdsoep: beetje dun, weinig mosterdmaak, de smaak moest vooral komen van de worst in de soep, die eigenlijk niet erg paste.
Hoofdgerecht 1: gamba's: prima
Hoofdgerecht 2: varkenspack: prima
Bijgerechten: niet erg uitgebreid maar redelijk.
Dessert: 2 x koffie met likeur en lekkers: prima in orde
Prijs: acceptabel voor het gebodene dankzij AH actie, anders te hoog
Jongste58 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Het eten was prima en de bediening was vriendelijk en de prijsverhouding was goed een mooie omgeving om een heerlijk te dineren
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Een sfeervol maar wel donker restaurant. De soep was helaas niet warm , maar lauw. Ook de hoofdmenu's lamskotelet en kippendij lieten te wensen over. Je verwacht een betere keuken bij zo'n 4 sterren restaurant. De bediening was vriendelijk, de wachttijden tussen de gangen redelijk tot lang.
Cijfer: 5
Corien.baars .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Steeds weer een verrassing dat je voor een redelijk bedrag zo smakelijk kunt eten.
En dan de vriendelijke, vlotte mannelijke bediening die avond ja weer twee tevreden gasten!
Dea S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heerlijk en gezellig gegeten. Veel keuzes op de menukaart! We waren met z'n 4-en en namen verschillende gerechten. Allemaal genoten!
Kbutteling .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Wij hadden via de AH-actie gereserveerd. Eten was erg lekker, het duurde alleen wat lang voordat de borden van tafel waren gehaald en erg snel kregen we ook niet de vraag of wij nog iets wouden drinken.
Theajan .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij landhotel De Borken in Dwingeloo. Vooraf Carpaccio, daarna vangst van de dagstoofpotje vis en koffie met lekkernijen als toetje. Bediening netjes en correct. Met bij passende wijn. Wij hebben ervan genoten.
Bjuring .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Een Restaurant met de uitstraling vaneen bedrijfskantine, een saaie donkere ruimte zonder ramen en geen aankleding en gezelligheid, de wachttijden waren lang, te lang, het eten was heel eenvoudig en beslist geen culinair recept, ook waren de toebehoren zeer matig en vrij smakeloos, het dessert was wel lekker
Beslist geen aanrader voor een gezellig etentje
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Erg gedateerd en een beetje oubollig restaurant. Het personeel zag er al net zo gedateerd uit met ouderwetse hotelkleding.
Wel vriendelijk, maar de dame die ons bediende kwam wat gemaakt over, geen warme persoon.
De carpaccio vooraf was wat smakeloos, er zat wel olijfolie op, maar geen lekkere vinaigrette en het vlees was minder mals.
De tournedos was excellent, ook precies naar wens klaargemaakt. De Bearnaisesaus die erbij geserveerd werd paste er alleen totaal niet bij.
De groente bestond uit 4 halve stronken witlof, waar het harde kontje nog aan zat, met gesmolten kaas, wat er erg onaantrekkelijk uitzag, ook erg weinig om met 2 personen te delen. ik miste hierbij een lekkere salade.
Mijn toetje was de aardbeien romanoff; gemarineerde aardbeien, geslagen room en amandelcrumble. Dit was een tegenvaller, het bleek een soort aardbeienkwark/yoghurt met wat gepureerde aardbeien en een heel klein beetje crumble erop en slagroom.