Landhotel De Borken (Fletcher Hotels)

Lhee 76 7991 PJ Dwingeloo Nederland Kaart

Over het restaurant Landhotel De Borken (Fletcher Hotels)

In het Drentse groen

Restaurant De Börken kan het best beschreven worden als een Drentse jachtretraite. Met een grote haard in het midden van het restaurant en nóg een in de muur, is dit een heerlijke plek om terug te komen na het omliggende groen verkent te hebben. De kaart biedt seizoensgebonden gerechten gekruid met zelfverbouwde kruiden. Lekker tot rust komen!

Meer informatie over restaurant Landhotel De Borken (Fletcher Hotels)

Maandag t/m zondag
- Ontbijt 07:00 - 10:00

Jouw recensie over het restaurant Landhotel De Borken (Fletcher Hotels)

HansvMinnen .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Voorgerecht mosterdsoep was lauw en erg waterig. Mijn varkens cotelet van het hoofdgerecht was te veel te droog gegrild ( niet lekker, aangegeven aan ober: geen reactie daarna meer ontvangen). Heb idee dat chefkok (als die er uberhaupt is) geen aandacht besteed van wat er uit gaat naar de tafels. Locatie is gezellig maar is geen aanrader om er te eten: prijs te hoog voor wat er geboden wordt.
m R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Er worden te kleine portie's geserveerd: dit was bij alle gangen die we bestelden. Je moet bijbestellen om gevuld te raken.
HARTEBEEST .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Lekker gegeten meteen voor ons on bekende heerlijke soep en toetje idem. Het vleesgerecht was ook heerlijk.
De akoestiek zou wat beter kunnen.
coby B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Erg gezellig restaurant met goede bediening en een ruime keuze drie gangenmenu.
Erg gezellig restaurant met goede bediening en een ruime keuze drie gangenmenu
Cathrina V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We waren er vele jaren geleden ook geweest, de inrichting is niets veranderd. Dus erg gedateerd.
Het eten was matig, en saai van kleur. De topping van mijn capucino koffie was met zure melk gemaakt. Kreeg wel een nieuwe, maar de koffie is aan het eind en dan wil je eigenlijk wel weg.
Wij komen voorlopig niet terug.
Lekkerman J.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Meestal eet je in hotel-restaurants in van die ongezellige zalen. Hier zit je in een sfeervol warmbruin houten inrichting. De bediening is zakelijk maar attent. Het driegangenmenu dat we met de AH actie aten was prima in orde. Er is ruim keus want je kunt gewoon alles van de kaart bestellen, sommige gerechten met een menutoeslag, maar dat staat vermeld. Het lekkerst vonden wij de risotto van spinazie, knoflook en madras (geen menutoeslag). Makkelijk parkeren en dichtbij natuurgebied het Dwingelderveld. Goed keus.
vasen2 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Het eten was goed, wij moesten wel lang wachten. Wij zaten buiten wat fijn was. Wij vonden echter de reinheid teleurstellend, tafel werd niet voor bediening schoongemaakt.
t.s.huitema .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Heerlijk gegeten veel lol gehad zoals gebruikelijk in dit hotel. Kerrysoep kippedijen enhet gebruikelijker fletchter om af tesluitwen
debie6836 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Goed eten in een rustige omgeving met prettige bediening, zou wat beter vanuit Dwingeloo kunnen worden aangegeven, aanrader voor ah diner
Roelof G.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Gezellige omgeving,gezellige indeling,prima kok,die zout en peper en kruiden op een juiste manier gebruikt,in ons geval,vis waaraan je vis proeft.
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Terleurstellend Erge lang gewacht 3 uur voor 3 gangen
Geen communicatie tussen het benienedpersoneel, lang wachten en als er iemand kwam, kwam er later nog iemand om de bestelling op te nemen.
Carel V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Buiten dat het Restaurant nogal gedateerd is, zoals een deel van het hotel en bijgebouwen, is de keuken werkelijk prima en de bediening zeer professioneel en vriendelijk.
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Prachtige lokatie. Eten is goed en bediening is ook prima. Niet heel veel keuze in hoofdgerechten, dat kan uitgebreider.
Leny V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Lekker gegeten. Het zou fijn zijn als je van tevoren weet hoe de invulling van de a.h. actie is geregeld. In dit restaurant een vast bedrag per persoon, ca de helft van een compleet menu. Het voorkomt vragen achteraf. Maar verder prima.
mgmpostma .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Gezellig restaurant. Vriendelijke ontvangst. Personeel hadden er wel 1 of 2 bijgekunt in de bediening want was wel druk. Maar verder was het prima. Heerlijk gegeten. Vooral het toetje zooooo lekker ;) Enige minpuntje was dat we het niet heel schoon vonden. We zaten aan het raam en er vlogen een stuk of 5 van die dikke bromvliegen en er lagen wat dooie vliegen in de vensterbank. Dat is iets waar ze wel even op mogen letten als het tafeltje vrijkomt dat ook de omgeving rond de tafel schoon is. Wc was ook niet echt schoon. Jammer van zo'n goed hotel dan hoop je toch dat alles steeds even nagelopen wordt! Verder perfect. Zeker nog eens terug!!
g.h.wehmhof .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Mosterdsoep stond op de kaart met metworst. Er zat inderdaad worst in, maar geen metworst. Warme groente was niet geheel "vers", door en door gare groente gemengd met nieuwe portie die goed was. Hier moet je niet op bezuinigen. Verder was het prima.
Ben B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Van eerdere recensies over lang wachten is blijkbaar geleerd. Bediening was vlot, attent en vriendelijk. Lekker rustig op het terras kunnen genieten.
Daniëlle N.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
De kwaliteit van het eten was goed. Wel was de risotto veel te veel, waardoor ik de helft maar op kreeg. De sfeer was erg ongezellig, dit kwam door de houten tafels en vloer. Ik denk als het Fletcher restaurant jong publiek aan wil trekken, zeker aan de inrichting moet werken. Mochten ze voor de oudere doelgroep kiezen, dan is de inrichting goed. Wat ons opviel, was dat er veel oudere mensen aanwezig waren.
MargretLambregts .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Ze zouden in dit restaurant beter kunnen scoren, als ze in de bediening beter opletten. Mensen moeten vaak te lang wachten voor ze aan hun tafeltje geholpen worden. Hoe moeilijk kan het zijn gelijk met een kaart te komen en een drankje op te nemen en uit te serveren. Dan komt de rest vanzelf. Nu gaan er soms mensen weg omdat ze te lang moeten wachten. als wij niet in het hotel hadden verbleven, maar elders hadden gelogeerd hadden we dat misschien ook wel gedaan. De kwaliteit is echter heel goed en wij zijn voor het wachten van de eerste dagen goed gecompenseerd met een gratis drankje en de volgende dag een snellere bediening.
MargretLambregts .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Gisteren lekker gegeten, vlotte bediening. Vandaag ook weer wel lekker gegeten, volop keuze voor de ah actie. Wel lang moeten wachten voor we bediend werden. Avond vullend programma zo.