Landhotel De Borken (Fletcher Hotels)

Lhee 76 7991 PJ Dwingeloo Nederland Kaart

Over het restaurant Landhotel De Borken (Fletcher Hotels)

In het Drentse groen

Restaurant De Börken kan het best beschreven worden als een Drentse jachtretraite. Met een grote haard in het midden van het restaurant en nóg een in de muur, is dit een heerlijke plek om terug te komen na het omliggende groen verkent te hebben. De kaart biedt seizoensgebonden gerechten gekruid met zelfverbouwde kruiden. Lekker tot rust komen!

Meer informatie over restaurant Landhotel De Borken (Fletcher Hotels)

Maandag t/m zondag
- Ontbijt 07:00 - 10:00

t.s.huitema .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Heerlijk gegeten veel lol gehad zoals gebruikelijk in dit hotel. Kerrysoep kippedijen enhet gebruikelijker fletchter om af tesluitwen
debie6836 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Goed eten in een rustige omgeving met prettige bediening, zou wat beter vanuit Dwingeloo kunnen worden aangegeven, aanrader voor ah diner
Roelof G.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Gezellige omgeving,gezellige indeling,prima kok,die zout en peper en kruiden op een juiste manier gebruikt,in ons geval,vis waaraan je vis proeft.
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Terleurstellend Erge lang gewacht 3 uur voor 3 gangen
Geen communicatie tussen het benienedpersoneel, lang wachten en als er iemand kwam, kwam er later nog iemand om de bestelling op te nemen.
Carel V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Buiten dat het Restaurant nogal gedateerd is, zoals een deel van het hotel en bijgebouwen, is de keuken werkelijk prima en de bediening zeer professioneel en vriendelijk.
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Prachtige lokatie. Eten is goed en bediening is ook prima. Niet heel veel keuze in hoofdgerechten, dat kan uitgebreider.
Leny V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Lekker gegeten. Het zou fijn zijn als je van tevoren weet hoe de invulling van de a.h. actie is geregeld. In dit restaurant een vast bedrag per persoon, ca de helft van een compleet menu. Het voorkomt vragen achteraf. Maar verder prima.
mgmpostma .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Gezellig restaurant. Vriendelijke ontvangst. Personeel hadden er wel 1 of 2 bijgekunt in de bediening want was wel druk. Maar verder was het prima. Heerlijk gegeten. Vooral het toetje zooooo lekker ;) Enige minpuntje was dat we het niet heel schoon vonden. We zaten aan het raam en er vlogen een stuk of 5 van die dikke bromvliegen en er lagen wat dooie vliegen in de vensterbank. Dat is iets waar ze wel even op mogen letten als het tafeltje vrijkomt dat ook de omgeving rond de tafel schoon is. Wc was ook niet echt schoon. Jammer van zo'n goed hotel dan hoop je toch dat alles steeds even nagelopen wordt! Verder perfect. Zeker nog eens terug!!
g.h.wehmhof .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Mosterdsoep stond op de kaart met metworst. Er zat inderdaad worst in, maar geen metworst. Warme groente was niet geheel "vers", door en door gare groente gemengd met nieuwe portie die goed was. Hier moet je niet op bezuinigen. Verder was het prima.
Ben B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Van eerdere recensies over lang wachten is blijkbaar geleerd. Bediening was vlot, attent en vriendelijk. Lekker rustig op het terras kunnen genieten.
Daniëlle N.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
De kwaliteit van het eten was goed. Wel was de risotto veel te veel, waardoor ik de helft maar op kreeg. De sfeer was erg ongezellig, dit kwam door de houten tafels en vloer. Ik denk als het Fletcher restaurant jong publiek aan wil trekken, zeker aan de inrichting moet werken. Mochten ze voor de oudere doelgroep kiezen, dan is de inrichting goed. Wat ons opviel, was dat er veel oudere mensen aanwezig waren.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Ze zouden in dit restaurant beter kunnen scoren, als ze in de bediening beter opletten. Mensen moeten vaak te lang wachten voor ze aan hun tafeltje geholpen worden. Hoe moeilijk kan het zijn gelijk met een kaart te komen en een drankje op te nemen en uit te serveren. Dan komt de rest vanzelf. Nu gaan er soms mensen weg omdat ze te lang moeten wachten. als wij niet in het hotel hadden verbleven, maar elders hadden gelogeerd hadden we dat misschien ook wel gedaan. De kwaliteit is echter heel goed en wij zijn voor het wachten van de eerste dagen goed gecompenseerd met een gratis drankje en de volgende dag een snellere bediening.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Gisteren lekker gegeten, vlotte bediening. Vandaag ook weer wel lekker gegeten, volop keuze voor de ah actie. Wel lang moeten wachten voor we bediend werden. Avond vullend programma zo.
Gea P.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Belabberde service. Veel te lang wachten op alles. Éérst bijna half uur op 1e drankje en zelfs anderhalf uur op het toetje
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Lekker gegeten tegen een redelijke prijs! Er werd ook gereageerd op mijn klacht over de trek. De deur werd toen dicht gedaan.
M. G.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Van te voren de menu kaart gecheckt op internet. Bij aankomst bleek die niet meer te bestaan. De nieuwe kaart was summier en had niet wat we van te voren bedacht hadden. De bediening was vriendelijk en meedenkend.
Suzan M.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Hier gegeten met de ah actie, even wat onduidelijkheid over wel of niet wat toeslagen, maar gelukkig kon een wat meer ervarener serveerster ons vertellen dat die niet bij dit arrangement van toepassing waren.
Dus we hadden keus uit de hele kaart, de tournedos die we bestelden was zelfs ook helemaal naar wens gebakken, hulde voor de kok!
En naast een fles wijn was ook een karaf water meer regel dan uitzondering, helemaal goed!
Onzen fietsen mochten we zelfs overdekt parkeren dus een top avond gehad.
irene M.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Hier kookt een kok met weinig fantasie: op bijna ieder gerecht zat een dot droge rucolasla.
De twee vegetarische gerechten waren smakeloos: de ravioli was droog van binnen. De papadum was slap en gevuld met een onbestemde grijze curriesaus, waar een beetje kerrie in te proeven was. In de saus harde stukken wortel en courgette en onduidelijke brokjes soja. Een smakeloze hap. Hier werd het standaard bakje aardappelgratin en bakje snijbonen bij geleverd. Niet passend bij de gerechten, maar wel lekker. Ook standaard een bakje sla met dikke schijven komkommer met schil en wat maiskorrels.
Het dessert was lekker. Niet voor herhaling vatbaar.
44694 K.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Was het een off day of verstaan ze gewoon hun vak niet bij de Borken? In elk geval ging vrijwel alles mis toen wij hier met een grote groep aten. Wel water op tafel maar geen waterglazen. Wel eten maar geen wijn. Halve tafel uitgeserveerd, de andere helft kwam een kwartier later. De gebakken aardappels kwamen toen iedereen het hoofdgerecht al op had. Plus: de gebakken kabeljauw was goed. Min: de lamskoteletten zo taai als een schoenzool. Duidelijk te weinig personeel ingehuurd, terwijl ze toch al maanden wisten dat onze groep zou komen. Helaas, geen aanrader.
jaimyenmark .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
De serveerster hebben we 1x zien lachen, wat erg jammer was dat ze dat niet vaker deed. De tafel werd leeggehaald zonder wat te zeggen , we hebben erg lang moeten wachten op de eerste gang, de volgende gang konden we er gelijk achter aan krijgen, wat erg prettig was. We hadden aangegeven in de reservering dat we met twee kinderen kwamen, maar helaas is er geen kinderbestek wist men ons daar te vertellen.Met een theelepel krijg je je soep ook wel weg, maar was niet ideaal. Het eten was lekker en goed.