Landhotel De Borken (Fletcher Hotels)

Lhee 76 7991 PJ Dwingeloo Nederland Kaart

Over het restaurant Landhotel De Borken (Fletcher Hotels)

In het Drentse groen

Restaurant De Börken kan het best beschreven worden als een Drentse jachtretraite. Met een grote haard in het midden van het restaurant en nóg een in de muur, is dit een heerlijke plek om terug te komen na het omliggende groen verkent te hebben. De kaart biedt seizoensgebonden gerechten gekruid met zelfverbouwde kruiden. Lekker tot rust komen!

Meer informatie over restaurant Landhotel De Borken (Fletcher Hotels)

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 07:00 - 10:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,1
jaimyenmark .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
De serveerster hebben we 1x zien lachen, wat erg jammer was dat ze dat niet vaker deed. De tafel werd leeggehaald zonder wat te zeggen , we hebben erg lang moeten wachten op de eerste gang, de volgende gang konden we er gelijk achter aan krijgen, wat erg prettig was. We hadden aangegeven in de reservering dat we met twee kinderen kwamen, maar helaas is er geen kinderbestek wist men ons daar te vertellen.Met een theelepel krijg je je soep ook wel weg, maar was niet ideaal. Het eten was lekker en goed.
Bea En Hans K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het was absoluut niet te merken dat we kwamen eten op de AH actie, het eten was excellent en de bediening zeer voorkomend en vriendelijk. De "eetzaal" was gezellig, maar er werd ons gevraagd of we de koffie, op het eind van de avond, geserveerd wilden hebben bij de open haard. We zijn daar naartoe verhuisd en die plek was zeer gezellig en sfeervol. Zeker de moeite waard om nog eens naar terug te gaan!
Maureen H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Bediening/ communicatie niet op orde.Extra friet besteld.Deze bestelling werd niet door gegeven..Ook niet goed genoteerd hoe wij beiden ons vkees gegaard wilden hebben.
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Soms denk je "we hebben heerlijk gegeten, we gaan nog eens weer". Soms komt daar niets meer van, maar wij hadden nog een AHkaart en besloten opnieuw De Borken te bezoeken. En omdat de kaart comfortabel uitgebreid is en wij dus ruime keus hadden voor een ander veelbelovend gerecht hebben we wederom geweldig genoten.
Van het eten, het knappend openhaardvuur, de rustige sfeer in een goedbezet restaurant en de vriendelijke bediening. Jammer dat de actie bijna ten einde is. Maar we weten nu de weg naar diverse eetgelegenheden te vinden. Bedankt allemaal.
klaasje D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Broodplankje en Mosterdsoep is aan te bevelen. Varkenshaasje iets te gaar en daardoor wat droog. Panga filet heerlijk van smaak en grote portie. Als toetje nog genoten van de Fletscher koffie met allerlei lekkernijen zoals cakejes en bonbons.
Dinie H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We hadden waarschijnlijk lekkerder gegeten als we gerechten-met-toeslag hadden gekozen. De bietencarpaccio was heerlijk; de black tiger garnalen hadden iets teveel 'bite' en iets te weinig knoflook. Soep en varkensgerecht waren ok.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
We werden prettig ontvangen in een gezellige sfeer. De gerechten waren lekker en de Fletcher koffie was zeer uitgebreid. We komen hier zeker terug.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer en ambiance. De gerechten waren goed geproportioneerd. Voor herhaling vatbaar en zullen wij ook zeer zeker doen.
dijk1926 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Zeer gezellig personeel met humor. Eten was lekker, geen vette troep, maar gezond, vers en smaakvol. Een aanrader! Wij waren 1 kaart vergeten, maar dit werd erg goed opgelost.
HARTEBEEST .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Bij het knappend haardvuur was het goed toeven. Prettige bediening en een zeer goede service. Het eten smaakte
prima en het tempo van opdienen was ook goed.
A. M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
De ruimte waar in we werden neergezet, was kil, koud en erg ongezellig. (Ontbijtzaal van hotel?) Je hoorde vanuit een ander deel van het restaurant gezelligheid en bedrijvigheid. Terwijl dat aan onze kant zeker niet aan de orde was. Onze soep was lauw, hoofdgerecht: wildstoofpotje, je wist niet wat je at doordat de saus te nadrukkelijk aanwezig was en ook lauw. Tillapia was wel warm, maar onderaan te hard gebakken. Daar lag dan ook een takje kruiden op. De rode kool was ook lauw warm. Daarentegen waren de gebakken aardappeltjes in schil gloeiend heet. De porties waren erg klein.
Het nagerecht is het enige waar we allemaal positief over waren. Heerlijk!!
We hebben maar 2 maal iets te drinken kunnen bestellen tijdens onze aanwezigheid. Wij hebben het idee, dat wanneer je met de AH actie komt eten, er weinig voor je wordt gedaan. En dat is een erg vervelend gevoel. Uiteindelijk betalen wij ook gewoon voor ons diner, al is het dan ook met korting door de actie. Wanneer je als restaurant meedoet met een dergelijke actie, lijkt het me toch dat je dat doet om klanten binnen te halen. Dat is in ons geval niet gelukt. Het eten en de eetzaal is zeker geen vier sterren waard.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. De ontvangst was zeer vriendelijk, we voelden ons welkom.
Goed advies met het kiezen van de gerechten. We waren hier voor de eerste keer, met de AH actie. Konden alles kiezen van de kaart met eventueel een kleine toeslag. We komen hier zeker nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heer gegeten met vol lol de ober maakte leuke grapjes. we hebben bospaddestoelen soep en kalkoen filet gegeten en na afloop een heerlijk fletcher koffie,
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijke sipelsop gegeten met Raviolie en na afloop een fletcher koffie. Dit alles in een gezellige sfeer en veel gelachen
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Heerlijk gegeten en veel gelachen, de avond was zo maar om en voldaan De kerry soep was lekker en het varkenshaasje,en na afloop fletcherkoffie.
Ph15 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Het eten was boven verwachting. De ontvangst was prima, heel attent en persoonlijke aandacht. Het hotel maakt in 1e instantie een gedateerde indruk, daardoor vraag je je af of je er wel goed kan eten maar daar is bij de kwaliteit van het eten niets van te merken. De gamba's in pannetje met ui en knoflook waren verrukkelijk. De cheescake met Bos vruchten was heerlijk. Kortom we hebben erg genoten, een aanrader!
Adriaan V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten, lekker met verrassende smaken. De bezetting van het bedienend personeel was met 2 personen aan de krappe kant, maar de dames bleven vriendelijk en attent. Restaurant heeft de uitstraling van een oude boerderij met een haard met een zitgedeelte erom heen. Het is wel gedateerd, maar het is er prima vertoeven.
Bossiebossie .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Goede ontvangst, vriendelijke uitleg over menukeuze i.v.m. AH-actie. Eten was heerlijk en ruim voldoende. De cheesecake was de lekkerste die ik in jaren gehad heb! Gezellig ingericht als eetcafé, je kunt ook na een wandeling in de bossen van Lhee heerlijk opwarmen bij de open haard.
mcl .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een rustiek verbouwde boerderij. Gezellige Brasserie met grote, ronde open haard. Bediening netjes en vriendelijk. Wij komen hier graag terug.
Vrouwkje T.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Perfecte bediening goed eten leuke ambiance! Goede keuze en om het aantrekkelijker voor je zelf te maken kon tegen meer betaling extra's kopen.Heerlijk kaasplanken,koffie perfect.