Landhoeve Zwieseborg

Hardenbergerweg 23 7778hp Loozen Nederland Kaart

Over het restaurant Landhoeve Zwieseborg

Gelegen in het groen

Voor vele fietsers en wandelaars is deze plek een gewild begin- of eindpunt vanwege de heerlijke koffie met appeltaart. Maar men komt van heinde en verre om hier, omgeven door het groen, te genieten van de voortreffelijke gerechten die de kaart rijk is. Hier wordt echt gekookt met passie. De chef verwerkt de lekkerste producten in zijn culinaire creaties en weet zo vele bourgondische harten voor zich te winnen!

Meer informatie over restaurant Landhoeve Zwieseborg

• Contant betalen niet mogelijk , MasterCard , Pin
janneke A.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
gereserveerd via AH -actie. Op een of andere manier is er bij de reservering iets fout gegaan en was er niet op onze komst gerekend. Het restaurant was volgeboekt maar er werd snel voor ons nog een extra tafel bij gedekt, snel en probleemloos opgelost! Zeer vriendelijke bediening, heerlijk eten en een sfeervolle omgeving!
bartstan56 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
leuke omgeving voor kinderen, goed verzorgt diner, vriendelijk personeel, gerechten zijn lekker, bord is mooi opgemaakt, parkeerplaatsen genoeg, huiselijke sfeer
bert_leffers .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Heerlijk en kwalitatief goed gegeten in een gemoedelijke sfeer waar ook minder valide mensen welkom zijn. Vriendelijke vlotte bediening.
bartstan56 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Prima locatie, mooie omgeving, kinder vriendelijk, zeer attent en vriendelijk behulpzaam personeel, uitstekende kwaliteit gerechten, lekker gegeten en we gaan er zeker nogmaals eten
Andrea P.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Mooie lokatie, we konden buiten zitten, heel gezellige zitjes.
Heerlijk eten, vriendelijk personeel.
Voor herhaling vatbaar.
Ben R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
We zijn erg tevreden over de kwaliteit van de gerechten ! Alleen jammer dat in het gedeelte waarin wij zaten de koffiemachine veel lawaai maakte. De ambiance in het restaurant is aangenaam en gezellig !
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Errug lekker gegeten, vooral het voorgerecht was overheerlijk! Oprecht geinterresseerd personeel, vragen werden direkt of na overleg met de keuken beantwoord!
gerdap .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Heerlijk gegeten in rustige landelijke omgeving. Mogelijkheid tot wandelen/fietsen in de omgeving, beklimmen uitkijktoren en met een pontje heen en weer over een watertje. Op het terrein ook van alles voor kinderen te zien doen en beleven; speeltuin, dieren etc. Prachtig plekje. Aanrader !
hannie V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
voor het bedrag hadden wij veel beter verwacht.
het voorgerecht was redelijk
van het hoofdgerecht was het vlees goed, het garnituur slecht
het dessert was redelijk
sas1978 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Hier gegeten met de AH actie. We komen niet uit de omgeving en waren erg verrast door de leuke locatie! Heerlijke gerechten en goede service. Dit restaurant is zeker een aanrader!
André V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We komen al jaren in dit restaurant. De bediening is goed en de mensen zijn erg vriendelijk.
Voor ons is dit het ideale restaurant en hopen hier nog vaak te komen.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Prima gelegenheid om eens lekker uit eten te gaan. Beperkte maar goede keuze in wijnen. Verrassend geserveerde nagerechten.
bportengen .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
We kwamen met een grote groep. We hadden gereserveerd voor 8 en een ander stel voor 2. Het was geen probleem om de tafels aaneen te schuiven. De bediening was heel goed. Het duurde wat lang voor de gerechten werden gereserveerd. We hebben goed en genoeg gegeten.
Noud V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
We hebben met een groep vrienden gezellig en lekker buiten gegeten. Het personeel voelde de sfeer goed aan en ging daar prima in mee. Voor herhaling vatbaar.
dana G.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Heerlijk gegeten op een dinsdagavond (rustig). Eten was voldoende, heerlijk en ruime keus. Bediening was prima en vriendelijk. Zowel buiten als binnen gezeten waar het gezellig zitten was. Een aanrader!
Jos P.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Al vaker hier geweest en elke keer met een heerlijk gevoel de maaltijd 'beleefd' !
Het is meer dan even uit eten; de ambiance is sfeervol en gezellig met ook nog eens veel speelmogelijkheden voor kinderen en eventueel een wandeling in de nabije omgeving van de Vecht met historische aandachtspunten (Napoleon was hier!)
Ook op fietstochten een perfecte rustplek.
Hier komen we zeker nog vaker terug.
Mandy K.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Heerlijk gegeten met AH actie en we konden van de hele kaart kiezen. Buiten kun je heerlijk zitten, speelgelegenheden voor kinderen, binnen is de inrichting en sfeer eenvoudig. We komen zeker nog eens terug!
p V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
een nog jonge bediende ,moet nog leren dat ook de tafel schoongemaakt moet worden verder goed geen op merkingen p veenstra
Kees K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Met geweldig weer hier gegeten. We konden buiten zitten, onder het dak van de voormalige hooiberg. De AHactie gaf ons de gelegenheid om twee 3-gangen menu's te kiezen uit de gehele kaart. Heerlijk en voor elk wat wils, ook Vega. Ruime porties, heerlijke gerechten. Echt een aanrader, ook voor grotere gezelschappen mits buiten, want binnen is het aan de kleine kant.
joyligteringen .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Een heerlijie en gastvrije plek om lekker te eten. De bediening is zeer voorkomend en vriendelijk. De landelijke omgeving draagt bij aan ontspanning.