Landhoeve Zwieseborg

Hardenbergerweg 23 7778hp Loozen Nederland Kaart

Over het restaurant Landhoeve Zwieseborg

Gelegen in het groen

Voor vele fietsers en wandelaars is deze plek een gewild begin- of eindpunt vanwege de heerlijke koffie met appeltaart. Maar men komt van heinde en verre om hier, omgeven door het groen, te genieten van de voortreffelijke gerechten die de kaart rijk is. Hier wordt echt gekookt met passie. De chef verwerkt de lekkerste producten in zijn culinaire creaties en weet zo vele bourgondische harten voor zich te winnen!

Meer informatie over restaurant Landhoeve Zwieseborg

• Contant betalen niet mogelijk , MasterCard , Pin

Jouw recensie over het restaurant Landhoeve Zwieseborg

Elisabeth B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Prima kwaliteit , niet te groot restaurant. Vlotte bediening...voor herhaling vatbaar.
Prima 3 gangen diner.
Corine B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk vers eten, verrassende kaart, gezellig en heel gemoedelijk, hier voel je je snel thuis. Mooie locatie. Zeker een aanrader!
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Gastvrij ontvangen, nette bediening, eten was heerlijk, zeer zeker voor herhaling vatbaar. Zal het zeker aan vrienden en kennissen aanbevelen. Bedankt nog voor de fijne avond.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Uitstekende gerechten. Denken mee en proberen oplossingen te creeren. Prima service. Zeker een aanrader.
We komen graag weer eens terug.
Geke K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
leuk sfeervol restaurant en lekker gegeten. werd snel geholpen en eten was van goede kwaliteit. we komen zeker nog eens terug
H D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Vlees van 1 persoon geretourneerd (was taai) 2e portie patat te kort gefrituurd. Hadden veel last van vliegen!!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Geertruida B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten met de AH actie, we konden de gerechten van de kaart kiezen, de bediening was keurig en netjes. Wij gaan daar zeker nog eens eten.
Lekkerbekkie54 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
mooie locatie en vriendelijke bediening. Mooi ook dat alles helemaal is ingericht op ontvangst van mensen met een beperking. Klasse!
j.muis011 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Het eten was weer heerlijk. We hadden daar al vaker gegeten en het was wederom erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar.
Gerhard W.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Weer eens bij de Zwieseborg gegeten met de AH actie. Evenals de vorige keren was het eten en de bediening uitstekend. Hopelijk blijven de ossehaaspuntjes ook op de nieuwe menukaart. De inrichting van het restaurant is landelijk en de hoeveelheid huisvliegen accentueren het plattelandskarakter. Vanwege die inrichting kan het behoorlijk rumoerig c.q. lawaaierig zijn, maar daarvan was op deze dinsdagavond (gelukkig) geen sprake. Restaurant Landhoeve Zwieseborg is een aanrader.
Lia0320 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Na een dag in Slagharen doorgebracht te hebben , is dit een leuke locatie om de dag af te sluiten. Een leuke omgeving en lekker eten.
Anouk S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Wat een mooie omgeving, heerlijk gewandeld. En wat een mooie locatie!! Jammer dat we niet meer buiten konden zitten op jullie gezellig terras. Binnen heerlijk gegeten en lekker huiswijn! De gerechten waren met zorg klaargemaakt en zeker geen kant en klare hap maar met voortreffelijk van smaak. We komen terug!
Cora V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten, gewoon lekker van de kaart kunnen kiezen. Gezellige sfeer.
Bediening was erg vriendelijk.
Zeker een aanrader.
M.E. G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
De Zwieseborg is een klein en gezellig restaurant waar je echt lekker kunt eten. We zaten heel gezellig met zijn tweeën aan een tafeltje. Echt een avondje ontspannen uit.
arie.vreugdenhil V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Regelmatig komen we in dit restaurant. Ook dit keer was alles prima in orde. Een goed systeem is het menu van de maand. De bediening is vriendelijk en correct.
Lex M.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Leuk gelegen restaurant goede uitstraling wat te merken is aan het eten. Bij binnenkomst gelijk het gevoel dat je welkom bent
punt58 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Zeer goed ,zag er allemaal speciaal uit vooral het toetje was geweldig.
Voor herhaling vatbaar bij begin waren we allen maar het liep al gauw vol.
koosbusstra .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten in Landhoeve Zwieseborg. Het was er erg knus en gezellig.
Wij hebben hier gegeten met de dinerbonnen van AH.
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant.
Met AH-kortingbon konden we uit alle gerechten op de kaart kiezen.
Voor herhaling vatbaar!
Roosvis .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Klasse door eenvoud !
Kwaliteit door eerlijkheid !
Gastvrijheid door echtheid !
Volop genieten in landhoeve De Zwieseborg !