Landhoeve Zwieseborg

Hardenbergerweg 23 7778hp Loozen Nederland Kaart

Over het restaurant Landhoeve Zwieseborg

Gelegen in het groen

Voor vele fietsers en wandelaars is deze plek een gewild begin- of eindpunt vanwege de heerlijke koffie met appeltaart. Maar men komt van heinde en verre om hier, omgeven door het groen, te genieten van de voortreffelijke gerechten die de kaart rijk is. Hier wordt echt gekookt met passie. De chef verwerkt de lekkerste producten in zijn culinaire creaties en weet zo vele bourgondische harten voor zich te winnen!

Meer informatie over restaurant Landhoeve Zwieseborg

• Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin
jhotten .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
We hebben hier prima gegeten, het eten zag er aantrekkelijk uit. Het restaurant vonden wij gezellig, knus en niet te groot. Bediening was goed. Komen zeker nog een keer weer terug.
Herma
R.E. G.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Bij aankomst parkeerplaats onverlicht, ik ben slecht ter been, lastig bijgelicht met zaklantaarn van mobieltje. Ossenstaart bouillon besteld, werd bij uitserveren over mijn kleren gemorst, kon amper sorry vanaf! Ik ga eten en constateer een smakeloze bouillon dit was echt een bord bruin water, ook hier werd weinig meegedaan ze zou het de kok zeggen, niks meer over gehoord maar moest wel het volle bedrag betalen. De rest van het eten was redelijk.
Maar ik ga hier nooit meer heen en zal het ook niet aanbevelen!
w M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
goed verzorgd en mooie locatie, jammer dat het buiten erg glad was,er was weinig aan gedaan,
de ruimte waar de jassen hingen was heel warm er kwam je een gloed te gemoed
Bert1972 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
ik vind jammer dat de menu kaart veranderd is vond de andere kaart beter prijzen zijn ook verhoogd vindt ik jammer ondanks komen keer teug
ineveenhuis .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
uitstekende ambiance en voortreffelijke gerechten. We hebben genoten. Jammer dat het al donker was, zo konden we het "buitengebeuren" niet goed zien, maar zag er wel aanlokkelijk uit. Gaan we van de zomer bekijken en beleven.
Torsten P.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Het eten is prima, de bediening is goed, maar wel een tikkeltje aan de dure kant. Het restaurant is gehuisvest in het "bakhuus", met een iewat spartaanse inrichting en plavuizen vloer. Als je het dan treft, zoals wij, dat er een familie is met kleine kinderen waarvan iedereen om de haverklap of naar de WC moet (met bierglas in de hand) respectievelijk buiten gaat staan roken (met bierglas in de hand), terwijl de kinderen het restaurant gebruiken als speelplaats, dan zit ik niet echt geriefelijk te eten, met een deur die continue open blijft staan. Het valt "de Zwieseborg" niet aan te rekenen, maar ik vrees dat ik mijn geld de volgende keer toch ergens anders ga besteden.
Clarinda D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Met AH aktie keuze uit de volledige kaart.
We komen zeker nog een keer terug.

.................... .
Roswitha V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Super lekker gegeten. Zeer fijne en deskundige bediening. Een warm welkom. Ook met allergieën kun je hier lekker en goed eten. Goed oog voor detail.
Robbert J.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Gister de nieuwe menukaart geproefd. De eend en de Oreo parfait zijn mijn favorieten. Verrast en bijzonder lekker genoten.
w M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
mooie locatie en lekker gegeten, de prijs was redelijk.
Het was er niet te druk, we waren vroeg op de avond, omdat we nog naar het theater gingen
Martine B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Via de restaurantactie kwamen we terecht bij dit restaurant, hartstikke lekker gegeten, mooie inrichting en een aardig meisje in de bediening. Daarnaast, ook zonder de actie, een hele goede prijs kwaliteit verhouding en een mooi concept waarin horeca en zorg wordt gecombineerd.
Een aanrader!
H. W.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een sfeervolle setting. Verrassende menukaart en vriendelijke bediening. Hier komen we zeker nog eens terug!
joosterkamp O.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We aten voor de tweede keer bij de Zwieseborg.
Wederom lekker !!
Vooraf de zalm en gamba's. Allebei zeer lekker !! Vooral de zalm is een aanrader. Meestal neem ik carpaccio vooraf...Het hoofdgerecht was mixed grill en kalfsribeye. Beiden wederom heeeel geslaagd. Lekker met de friet en salade.
Het dessert maakte het gerecht echt af. Mascarponemousse en chocolademousse, omdat we niet konden kiezen. We konden niet kiezen welke van de 2 lekkerder was. Allebei aanraders !
Wij komen beslist weer een keer eten !! Lekker in de buurt, voordelig en vooral....lekker !!!
Een geslaagde avond.
André V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Wij komen vaker bij de Zwieseborg, omdat het eten fantastisch is en de sfeer helemaal naar onze zin. Ook de bediening is vriendelijk en accuraat. Wij kunnen dit restaurant van harte aanbevelen!
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Wij (mijn vrouw en ik) hadden een verschillend menu, maar beiden waren van goede kwaliteit! Het ene hoofdgerecht was met snoekbaars en het andere betrof een mixed-grill. De salade vonden we wat erg gewoon, maar de kwaliteit was goed en van de patat prima! Het nagerecht, beiden waren verschillend, was van een uitstekende kwaliteit, dus.....
Marloes S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Het restaurant is klein maar wel sfeervol. Het eten was ook prima. Had o.a. de mixed grill. Elk stukje vlees was perfect bereid. Bijgerechten, salade en patat, waren ook prima. Verders niet veel aan te merken.
Marloes S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Het eten was heerlijk! Zelf had ik de mixed grill en elk stukje vlees was tot perfectie gebakken! Het restaurant zelf is niet zo groot, maar daardoor wel knus en fijne intieme sfeer. Het is restaurant is zeker een aanrader voor lekker en voordelig eten.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
sfeervol gezellig restaurant,heel knus het eten was werkelijk heel goed.
een hoeve om vaker te komen hebben even geneusd bij het hotel in de hoeve ernaast dat zag er toch heel erg goed uit
au34567 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Een avondje bij Landgoed Zwieseborg is een aanrader. De ligging is mooi landelijk, de inrichting stijlvol en het eten is er heerlijk. Er is voldoende keuze op de kaart en de smaakcombinaties zijn verrassend. Vis gaat nog wel eens mis, maar de snoekbaars was perfect van smaak en textuur. Ook het personeel verdient een pluim. Ze zijn flexibel, vriendelijk en goed op elkaar ingespeeld. Wij hebben genoten!
Torsten P.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Over het eten kunnen we kort zijn. Prima van kwaliteit en smaak, voldoende keus en genoeg op je bord. Er is zelfs een maandmenu voor € 21,50. De bediening is vlot, zakelijk en deskundig. De inrichting is een beetje spartaans en de materiaalkeuze biedt eigenlijk geen ruimte voor een romantische dineetje bij kaarslicht. Er moesten klaarblijkelijk wat tafels en stoelen verplaats worden, en dat gebeurde met slepen over een plavuizen vloer. Ook kwam er bij tijd en wijle behoorlijk wat geluid uit de keuken. Kan me best voorstellen dat kok en bediening graag even wat willen kletsen als het rustig is (er was nog één ander stel), maar op gedempte toon was wel prettiger geweest. Resumerend kan ik stellen dat je bij de "Zwieseborg" prima kunt eten, al moet je een beetje rumoer wel voor lief nemen.