Landhoeve Zwieseborg

Hardenbergerweg 23 7778hp Loozen Nederland Kaart

Over het restaurant Landhoeve Zwieseborg

Gelegen in het groen

Voor vele fietsers en wandelaars is deze plek een gewild begin- of eindpunt vanwege de heerlijke koffie met appeltaart. Maar men komt van heinde en verre om hier, omgeven door het groen, te genieten van de voortreffelijke gerechten die de kaart rijk is. Hier wordt echt gekookt met passie. De chef verwerkt de lekkerste producten in zijn culinaire creaties en weet zo vele bourgondische harten voor zich te winnen!

Meer informatie over restaurant Landhoeve Zwieseborg

• Contant betalen niet mogelijk , MasterCard , Pin

Jouw recensie over het restaurant Landhoeve Zwieseborg

Niels A.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Echt een aanrader om daar te gaan eten. Zeker voor jonge gezinnen. Er is overal aan gedacht. O.a grote speeltuin en een kinderboerderij.
leny B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
we waren er met een AH bon..Ook zonder bon,is het restaurant zeker aan te bevelen,zeer tevreden,en lekker gegeten
We komen zeker weer!!!!!!!
Marloes H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Oud klein restaurant, niet heel bijzonder eten... leuk om geweest te zijn met name om de mooie omgeving, na een mooie wandeling kun je er wel prima eten maar ik zou het niet aanraden als je een fijnproever bent.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
We hebben de kok persoonlijk ons compliment overgebracht over. de uitstekende maaltijd. Bedankt! Dit hadden we werkelijk niet verwacht.
wimvoois .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Landhoeve Zwieseborg is leuke omgeving. Het restaurant is een omgebouwde stal die aan deze tijd is omgebouwd vanuit een stal. Zeer goed gedaan.

De gerechten waren smaakvol, het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Een stukje rijden vanuit ons vakantie adres was zeker de moeite waard om hier uit eten te gaan.
Roy K.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Goed en prettig ontvangst. Het eten was goed en bediening snel en correct. De prijskwaliteit verhouding was heel goed. Zeker voor groepen is dit een goede adres, omdat bij vele restaurants op zondag geen plaats is voor groepen van 6 of meer personen.
Jeanet Z.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten en een mooie locatie.
Smetsers .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
We hebben met vijven van het driegangenmenu genoten. Leuke sfeer, bediening oké. We hebben besloten dit restaurant als jaarlijkse afsluiting van onze vakantiereunie te kiezen.
De moeite waard!
Melissa N.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij de Zwieseborg. Lekkere gerechten en keuze uit de gehele menukaart. De porties waren precies goed en mooi opgediend. Bediening is erg vriendelijk. Echt een aanrader.
roelofvangelder .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
prettige bediening, heerlijk eten. De zalmfilet was als gerecht een beetje karig, er zat helemaal niets bij. de temperatuur van de rode wijn was wel aan de hoge kant (te hoog?)
we hebben een heerlijke avond gehad. Het geheel een aanrader!!
Hanneke A.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten opeen mooie lokatie
We konden kiezen uit het hele menu
wat ook wel prettig was, je maakt ook wel eens mee dat je uit een andere kaart kunt kiezen (die dan veel duurder is)
Angelique M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Erg lekker gegeten, vriendelijk personeel en inzettend leuke sfeer!
Klein maar fijn!
Voor de kinderen genoeg vermaak.
Qua menu goed meegedacht.
Kortom top! We komen zeker een keer terug
A S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Klein intiem restaurant. De menukaart is niet groot, er valt echter genoeg te kiezen. Bediening rustig, snel. We waren er al eerder geweest en komen zeker nog een keer terug.
lucca09 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Het eten was heerlijk van smaak en goed warm. Het restaurant is klein maar heel sfeervol ingericht. Vriendelijke bediening.Enige minpunt je moet voor het water betalen en als je extra frites vraagt moet je ook betalen.
klm73074 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We waren hier met de AH zegels en ik moet zeggen het eten was erg lekker. Als voorgerecht de zalm en de carpatio. Hoofd gerecht de ossenpuntjes en de rundersucade welke beide zeer smaakvol waren. De bij gerechten zijn minimaal en absoluut onvoldoende voor twee personen. Twee erg kleine potjes met rauwkost en patatjes, die wel,iets gaarder hadden mogen zijn? Zeer teleurstellend was dan ook,dat hier een extra bedrag op de rekening stond. Het dessert werd geserveerd op,een stenen plaat en zag er leuk,uit. De muffin was niet goed te lang gebakken of gelegen, droog en hard. Al met al een teleurstelling betreffende de rekening maar het eten was goed.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Erg mooie locatie waar je heerlijk kunt eten!! Ons 3gangen diner smaakte erg goed! Ook een hele mooie verassende wandeling maken rondom het restaurant is zeker aan te raden!
fintelmanw .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Heerlijk gegeten gezellig restaurantje. Heel fijne bediening. Lekker toetje en voorgerecht. Prijs en kwaliteit erg goed. Ook geen aparte kaart voor AH Bonnen. Dat is erg netjes. Echt een aanrader.
echtgenoten .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
De bediening was erg vriendelijk en het eten was goed evenals de ambiance. Wij vonden de prijs/kwaliteit verhouding prima.
Trijnie Z.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Leuke locatie, super aardige bediening. Met de zegeltjes van AH, voor 2 e diner gratis, konden wij uit de hele menu kaart kiezen, geen beperkingen. Heerlijk gegeten
Annechien V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Het was goed eten en goed bediend ik kom weer terug niet met de fam ,alleen wij met zijn tweetjes
De Vlees was goed lekkere patatjes en de sla en lekkereaardbeien met mango en de koffie

Ik geef de cijfer 9