Landgoedhotel Holthurnsche Hof

- High Tea 12:00 - 15:00

Duur
Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Gedineerd in het restaurant van hotel Holthurnsche Hof. We hadden een lekker voorgerecht en ook het hoofdgerecht smaakte goed. De heilbot had een perfecte garing en was lekker van smaak. Dat gold ook voor de kalfssukade en bijbehorende saus. V.w.b. het nagerecht viel de bosbessen crumble wat tegen, maar de tiramisu was lekker. De gerechten werden kort na elkaar opgediend. Wij vinden het prettig als daar wat meer tijd tussen zit.
Joseph En Maria S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Prachtig gelegen restaurant: uitzicht op bossen en heuvels.
Gastvrije ontvangst. Rustige setting.
Minpuntje: het hoofdgerecht was heerlijk, maar was wel erg klein!
RiaBroek .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Als twee verzopen katjes kwamen we kletsnat aan bij het restaurant. Desondanks werden we vriendelijk ontvangen door de receptioniste. Onze jas werd te drogen gehangen en we konden ons opfrissen in de toiletruimte.
In het mooi ingerichte restaurant werden we welkom geheten door twee vriendelijke heren van de bediening. We kregen een mandje stokbrood, roomboter, tapenade, fuet en olijven als amuse. Het voorgerecht was een lekkere romige venkelsoep.
Hierna keuze uit twee hoofdgerechten; gebakken maiskip of zalm. Wij kozen beiden de zalm. Deze mooie zalmmoot lag op een bedje van mouseline en peultjes. Voor samen een schaaltje met frisse sla, tomaat en stukjes olijf.
Als nagerecht stond er ijs op de kaart maar omdat ik niet zo'n ijsfan ben vroeg ik of het misschien een kaasplankje mocht zijn. Geen probleem, ik kreeg enkele stukjes lekkere kaas en vijgenbrood. Ook de wijn van het huis was erg lekker!
Dick.beimers28 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Landgoed Holthunschehof ligt op een prachtige locatie.
We hadden het geluk dat we op het dakterras konden eten met een heel mooi uitzicht.
De bediening was bijzonder vriendelijk.
Was dit menu speciaal voor AH-klanten samengesteld?
Alleen bij het hoofdgerecht konden we kiezen tussen zalmfilet en maiskipfilet.
Bij de soep en het dessert was geen keuze mogelijk.
In de groene aspergesoep was geen asperge te vinden, wel lente uitjes.
De groene asperges lagen bij het hoofdgerecht (drie) en twee halve worteltjes, aardappelpuree en de kipfilet.
Het dessert maakte alles goed! Een bolletje ijs met warm chocoladetaartje. Een voortreffelijke combinatie. Voor 32,50 euro had ik iets anders verwacht. Krijgen gasten zonder AH-kaart dit ook voorgeschoteld voor die prijs?
Maria S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Bij een hotelovernachting ook gereserveerd in het restaurant. Ondanks dat er verwarring was over de reservering, konden we terecht in het restaurant. Het personeel heeft dit heel netjes aangepakt. Het voorgerecht (schotse zal gemarineerd in rode biet en carpaccio) waren erg goed. De hoofdgerechten waren ook erg goed, vooral het vleesgerecht. De losse ingrediënten van het vegetarisch gerecht (couscous) waren allemaal perfect klaargemaakt, het geheel had wel iets spannender gemogen. De service was goed, bediening erg vriendelijk en lette goed op of de glazen nog gevuld waren. Al met al een prima avond gehad.
Achterhoeker88 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
We hebbwn gebruik gemaakt van de AH drie gangen menu actie. Vooraf een tomatensoep, als hoofdgerecht konden we kiezen uit een mais kipfilet en zalm. Als nagerecht ijs met een kletskop. Eten was goed maar jammer dat er bij de voorgerecht en nagerecht geen keuzes waren.
Verder een hele mooie locatie en sfeer in restaurant was super. Bediening kon beter omdat we een tijd zonder drinken zaten.
Appelkroost .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
We hebben gebruik gemaakt van de 2=1 actie van AH. Dit was te merken aan het diner. De menukaart was op een A-4tje uitgeprint.

De keuze bij het voorgerecht bestond uit 'Soep van de dag', gelukkig hielden we beiden van mosterdsoep die overigens lekker was.
De keuze bij het hoofdgerecht bestond uit kip of zalmfilet op een bedje van aardapelpuree met daarbij twee groen asperges en één bospeentje en met z'n tweeën een heel klein schaaltje salade. Het was lekker maar zeker niet bijzonder en het was net voldoende voor één persoon.
De keuze uit het nagerecht was een paar bolletjes ijs met een kletskop en een eetlepel mousse.

De bediening was vooral stijf en vluchtig. We moesten tijdens het diner vragen of we nog iets te drinken konden krijgen.

Het diner kostte € 32,50 en maar goed dat dit voor twee diners was.
Pekoma .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Tijdens ons hotelverblijf hebben we in het restaurant de dagschotel gegeten. Deze bestond onder meer uit een zalmfilet die op een voortreffelijke wijze was bereid. Zelden zo'n goede zalm geserveerd gekregen. Het personeel (geldt ook voor het gehele hotel) was erg vriendelijk.
Hier komen we zeker nog een keer terug.
Mignon V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Mooie en verse gerechten, maar wel wat flauw. Heel kleurrijk met echt mooie groenten goed bereid, maar t mist een beetje smaak.
Nelvant .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Heerlijk gegeten. Hebben het maandmenu genomen. Er werd prima rekening gehouden en meegedacht met een zoutarm dieet. De huiswijn, Sauvignon, was ook heerlijk en een goede prijs. 's Middags op het prachtige terras wat gedronken en kregen daar nootjes bij. Heel attent. Personeel zeer vriendelijk.
Antonie E.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
In het restaurant van dit prima en mooi gelegen hotel was alles heel gemiddeld. Een beetje saaie salade, een tikje droge vis en een weinig spannend kaasplankje toe. Zonder dat het nu echt slecht te noemen was. Het dakterras is prima (mooi uitzicht), maar dat werd ons ernstig afgeraden i.v.m. wespen. Al met al een beetje teleurstellend, maar vooral omdat door de fraaie ligging de verwachtingen misschien te hoog gespannen waren.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Alles wat ik bestelde stond niet op de kaart en wat we dan te eten kregen, was eerder gewoon dan speciaal zoals ik in andere recensies las... We zijn met honger van tafel gegaan en hebben veel te veel betaald! Het uitzicht was super en die bediening heeft veel goed gemaakt!
Yessy .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Ik geef een 10 voor het decor, en dat heeft alles met de prachtige ligging te maken.
Het uitzicht vanaf het dakterras is geweldig.
Binnen vind ik het netjes maar een tikje te steriel naar mijn smaak.
Dat geldt weer niet voor de ontvangsthal, die is gezelliger.
Het personeel krijgt van mij altijd een 10. Ze zijn altijd écht vriendelijk en gastvrij.
ik kom er al jaren, en al die tijd werken dezelfde mensen er. Dat is voor mij een goed teken, zeker voor de Horeca.
Ze zijn gastvrij voor honden en je kan bij de balie zelfs een handdoek krijgen als je hond vies of nat is.

Ria V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2014
Net als vorig jaar gingen wij ook nu op Kerstavond hier eten, nu met 6 man, waaronder onze kleinkinderen van 11 en 13 jaar.
Het restaurant zag er gezellig uit, de ontvangst was vriendelijk.
Er was weer een Proeverij georganiseerd, de kaart zag er goed uit. Vorig jaar liepen de mensen van de bediening -met vrolijke kerstmuts- al snel rond met diverse amuses, dit jaar werden de 5 amuses en broodjes in afzonderlijke gangen geserveerd, dit vroeg veel van ons geduld, vooral van onze kleinzoon. De sashimi van tonijn met frisse witlofsla met mandarijn en soja smaakte prima. Ook de andere amuses smaakten erg lekker, maar wel steeds lange wachttijden.
De proeverijen van de barbecue waren uitstekend en mooi gepresenteerd, lekkere kabeljauw met wortel en prei, spiesje van gamba en zalm met sesamolie, perfecte garing! Wij hebben de laatste twee gerechten laten zitten, de porties waren erg royaal en dus werd het teveel.
Onze dochter en kleinzoon hielden het na 3,5 uur voor gezien, het mannetje was doodmoe, dus naar huis.
De rest van het gezelschap hield het nog vol en hebben met smaak het nagerecht gegeten. Koffie hoefde niet meer.
Hulde aan het personeel, zij hebben keihard gewerkt en bleven steeds zeer vriendelijk.
Door deze inzet en lekkere gerechten gingen wij wel met een moe maar goed gevoel naar huis. Voor ons mag het de volgende keer wel wat sneller en minder.
RuudvB .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Met een groep van 11 mensen aten wij het menu van het vergaderarrangement met in het voor- en hoofdgerecht keuze uit twee gerechten. Ik ging voor de carpaccio van tonijn. Die was redelijk van smaak, maar wel dik gesneden. Het hoofdgerecht - heilbot - was goed. Jammer dat er alleen gebakken aardappeltjes in de schil en twee koude salades bij geserveerd werden; geen warme groente. De ambiance binnen is zoals in vele grote hotels. De bediening is er zakelijk en correct, maar vond ik weinig persoonlijk. Wel heel mooi is de ligging van het landgoed en het uitzicht vanaf het grote terras bij het restaurant.
Barber U.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Prima gegeten in het restaurant van het hotel. De kaart zit goed in elkaar, vlees, vis en vegetarische keuzes. Een chef die met aandacht presenteert. De amuse van garnalen was heerlijk fris, de pomodori soep vooraf vol van smaal en de Victoria baars perfect klaargemaakt. Aardige dames en heren bediening en een pracht uitzicht!