Over het restaurant Landgoedhotel De Wilmersberg

Parel in Twente

Het Twentse hart gaat sneller kloppen van Landgoedhotel De Wilmersberg. Midden in een mooie omgeving komt gezelligheid en smaak samen. Met streekproducten en goede wijnen van de sommelier wordt elk gerecht een feestje. De place to be voor lunch en diner!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Landgoedhotel De Wilmersberg

- Ontbijt 07:00 - 11:00

Helma D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten op het prachtige terras. Naast het diner ook nog een amuse en 2 keer een warm broodje met olie en boter. Erg vriendelijke bediening. Zeker aan te bevelen!!!
feria7kram .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Waren hier i.v.m. de AH restaurantactie en vonden het uitstekend. Heerlijk buiten gezeten. Echter als we beide menu's hadden moeten betalen vind ik het prijzig.
De bediening was , zoals altijd uitstekend!!!
H H.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Een bijzondere beleving om hier te gaan dineren en vanaf het terras van de natuur te gnieten.
Het landgoed is uitstekend onderhouden.
Margaret D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Na de warme ontvangst hebben we heerlijk gegeten. Helaas konden we door de regen niet buiten op het fantastische terras eten. Maar binnen was het ook prima toeven. Zeker voor herhaling vatbaar!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Jammer dat je via deze AH-actie geen andere keus hebt dan hetgeen je wordt voorgezet in het dagmenu.
Je zult het niet lusten, zoals mijn partner overkwam.
De ligging is super en de omgeving prachtig, niets op aan te merken.
Titia R.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Een fantastisch ambiance, geweldig gegeten, enige min puntje hoewel ik tijdig doorgegeven had dat ik allergisch voor aardappelen ben kreeg ik toch aardappelpuree op mijn bord gelukkig dat had mijn partner het tijdig ontdekte.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
heerlijk op het terras gegeten. Voortreffelijke gerechten en wijnen. Bediening, vooral ook voorlichting over de wijn, was uitstekend.
Gijs K.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
wij waren voor het eerst bij de Wilmersberg. Een kleinzoon die in Enschede studeert koos dat uit voor de AH-actie
We vonden het prima en zijn van plan er binnenkort een paar dagen door te brengen
vr gr
C.G.de Groot-Moerdijk en G.Klomp
Erik G.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Wij vonden dit een prima locatie in een heel mooi stukje Nederland. Wij hadden allen het AH iens menu (iedereen die daar zat overigens ook) De chef had een mooi uitgebalanceerd gerecht samengesteld normaal 3 gangen maar wij namen een extra waarbij een van de vrienden vlees mocht ruilen met de vis, prima dus. Mooi restaurant met prima bediening en goede aangepaste wijnen bij de gerechten. Alleen jammer dat ons nagerecht niet op een bord werd uitgeserveerd maar in een glas, was ook anders dan op de kaart stond dus waarschijnlijk het bedoelde gerecht was op, niets ten nadele van de kwaliteit maar het oog wil ook wat. Verder alles oke.
Marianne J.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
we hebben een geweldige avond gehad met heerlijk eten, goede bediening en moooie locatie.
Maar wij kennen het en komen er geregeld.
hugo48 .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
UItstekend!!!
Een verrukkelijke amuse in mooi klein glaasje.
Warm broodje.
Vooraf zeeduivel met groene kruiden en kerrie. Prachtig.
De lamsbout was vergezeld met peulen, artisjok en broadbeans.
Het nagerecht een mousse met mascarpone, port en vanille.
Aardige, attente bediening.
Niks op aan te merken? Ja, het bord van het hoofdgerecht is heel ruw en maakt als je snijdt te veel lawaai. Maar een kniesoor die daarop let.
Mieke H.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij de Wilmersberg. Alles klopte gewoon: het eten, de wijn, de bediening en de prachtig omgeving! Een aanrader!
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
vanaf de amuse tot en met de koffie was alles heerlijk en zeer goed verzorgd. Alles werd in het werk gesteld om de gasten een aangename avond te bezorgen.
j.eijgelaar .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Het was perfect duurde wat lang, maar de chef kok kwam persoonlijk het serveren
heel attent wij hebben genoten op het teras heerlijke wijnen bediening vriendelijk
en ook ook heel attent.
Karin O.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
In een woord: Voortreffelijk ! alles klopt gewoon. Aardig personeel met vakkennis, rustige achtergrondmuziek en heerlijk eten, om je vingers bij af te likken :)
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Iets grotere porties zijn wenselijk. Wel heerlijke gerechten op een fantastische plek. Vrij oud publiek. Prijs kwaliteit verhouding is goed.
hgjan1 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Er wordt een driegangenmenu aangeboden met de mogelijkheid één of twee maal een tussengerecht bij te voegen, uiteraard tegen meerprijs. Een mooie optie! Het eten was heerlijk, mooi en kleurrijk. Perfecte bereiding.
Bediening prima, vriendelijk en correct!
M B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Zondag 14 mei tafel gereserveerd via AH restaurantactie na vooraf het menu bekeken te hebben of dit naar onze gading was. Op de website was er keuze uit 2 voor-hoofd en nagerechten. Onze keuze viel vooraf al op de pastrami van runderlende en de gegrilde kalfzijlende. Na de spaarkaart ingeleverd te hebben kregen wij een speciale menukaart voor de AH actie, echter geen keuze mogelijkheid. Het was een dagmenu bestaande uit zalm vooraf, hoofdgerecht kabeljauw en nagerecht Granny Smit appel. Teleurgesteld vroegen wij hoe dat mogelijk was, in overleg konden we eventueel als hoofdgerecht lamsbout krijgen, nee dan maar a la carte en de spaarkaart terug gevraagd. We kregen vooraf 2 overheerlijke amuses van asperge en zalm, een warm broodje daarna de drye age lende van Erve Bossum, dit was voortreffelijk, en als dessert de pannacotta van amandel en mousse van caramel, allemaal oogstrelende en schitterend opgemaakte gerechten met intense en diverse smaaksensaties. Al met al genoten, maar zonder AH restaurant actie .....wel helaas een wat misleid gevoel. Bij de receptie dit aangekaart, ze zouden het uitzoeken hoe dit kan.......
m S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We hebben met z'n 6-en genoten van de 2-gangen lunch met koffie. Vooraf vis, en als hoofd vlees. Spijs was super, Wine ook. De bediening had het druk op het terras, maar altijd vriendelijk en tot meer gaan. Als afsluiter van de lunch de koffie met friandises, weer een feestje en inclusief bij de lunch. Heerlijk gezeten met de zon en het kleine buitje op het mooie terras. We komen binnen in de winter met de open haard en nu met terrasweer buiten. Wat is de wereld met de Wilmersberg mooi.
Eelke T.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Alles klopt hier. De bediening is vriendelijk, correct en behulpzaam. Het eten was erg goed. De voorgerechten gerookte eend en zalmtartaar waren verukkelijk. De hoofdgerechten reebout en geschroeide vis idem dito. We werden verrast met een amuse en met iets lekkers naar keuze bij de koffie.