Landgoedhotel De Wilmersberg

Rhododendronlaan 7 7587 NL De Lutte Nederland Kaart

Over het restaurant Landgoedhotel De Wilmersberg

Parel in Twente

Het Twentse hart gaat sneller kloppen van Landgoedhotel De Wilmersberg. Midden in een mooie omgeving komt gezelligheid en smaak samen. Met streekproducten en goede wijnen van de sommelier wordt elk gerecht een feestje. De place to be voor lunch en diner!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Landgoedhotel De Wilmersberg

- Ontbijt 07:00 - 11:00

Marianne J.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
we hebben een geweldige avond gehad met heerlijk eten, goede bediening en moooie locatie.
Maar wij kennen het en komen er geregeld.
hugo48 .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
UItstekend!!!
Een verrukkelijke amuse in mooi klein glaasje.
Warm broodje.
Vooraf zeeduivel met groene kruiden en kerrie. Prachtig.
De lamsbout was vergezeld met peulen, artisjok en broadbeans.
Het nagerecht een mousse met mascarpone, port en vanille.
Aardige, attente bediening.
Niks op aan te merken? Ja, het bord van het hoofdgerecht is heel ruw en maakt als je snijdt te veel lawaai. Maar een kniesoor die daarop let.
Mieke H.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij de Wilmersberg. Alles klopte gewoon: het eten, de wijn, de bediening en de prachtig omgeving! Een aanrader!
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
vanaf de amuse tot en met de koffie was alles heerlijk en zeer goed verzorgd. Alles werd in het werk gesteld om de gasten een aangename avond te bezorgen.
j.eijgelaar .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Het was perfect duurde wat lang, maar de chef kok kwam persoonlijk het serveren
heel attent wij hebben genoten op het teras heerlijke wijnen bediening vriendelijk
en ook ook heel attent.
Karin O.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
In een woord: Voortreffelijk ! alles klopt gewoon. Aardig personeel met vakkennis, rustige achtergrondmuziek en heerlijk eten, om je vingers bij af te likken :)
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Iets grotere porties zijn wenselijk. Wel heerlijke gerechten op een fantastische plek. Vrij oud publiek. Prijs kwaliteit verhouding is goed.
hgjan1 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Er wordt een driegangenmenu aangeboden met de mogelijkheid één of twee maal een tussengerecht bij te voegen, uiteraard tegen meerprijs. Een mooie optie! Het eten was heerlijk, mooi en kleurrijk. Perfecte bereiding.
Bediening prima, vriendelijk en correct!
M B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Zondag 14 mei tafel gereserveerd via AH restaurantactie na vooraf het menu bekeken te hebben of dit naar onze gading was. Op de website was er keuze uit 2 voor-hoofd en nagerechten. Onze keuze viel vooraf al op de pastrami van runderlende en de gegrilde kalfzijlende. Na de spaarkaart ingeleverd te hebben kregen wij een speciale menukaart voor de AH actie, echter geen keuze mogelijkheid. Het was een dagmenu bestaande uit zalm vooraf, hoofdgerecht kabeljauw en nagerecht Granny Smit appel. Teleurgesteld vroegen wij hoe dat mogelijk was, in overleg konden we eventueel als hoofdgerecht lamsbout krijgen, nee dan maar a la carte en de spaarkaart terug gevraagd. We kregen vooraf 2 overheerlijke amuses van asperge en zalm, een warm broodje daarna de drye age lende van Erve Bossum, dit was voortreffelijk, en als dessert de pannacotta van amandel en mousse van caramel, allemaal oogstrelende en schitterend opgemaakte gerechten met intense en diverse smaaksensaties. Al met al genoten, maar zonder AH restaurant actie .....wel helaas een wat misleid gevoel. Bij de receptie dit aangekaart, ze zouden het uitzoeken hoe dit kan.......
m S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We hebben met z'n 6-en genoten van de 2-gangen lunch met koffie. Vooraf vis, en als hoofd vlees. Spijs was super, Wine ook. De bediening had het druk op het terras, maar altijd vriendelijk en tot meer gaan. Als afsluiter van de lunch de koffie met friandises, weer een feestje en inclusief bij de lunch. Heerlijk gezeten met de zon en het kleine buitje op het mooie terras. We komen binnen in de winter met de open haard en nu met terrasweer buiten. Wat is de wereld met de Wilmersberg mooi.
eturkstra .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Alles klopt hier. De bediening is vriendelijk, correct en behulpzaam. Het eten was erg goed. De voorgerechten gerookte eend en zalmtartaar waren verukkelijk. De hoofdgerechten reebout en geschroeide vis idem dito. We werden verrast met een amuse en met iets lekkers naar keuze bij de koffie.
Ida D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Wat hebben we weer lekker gegeten bij De Wilmersberg! Net als vorig jaar hebben we genoten van een AH keuzemenu. Voorgerecht was of een tartaar van zalm (onze keuze) of gerookte eendenborst. De tartaar van zalm met radijs, ponzu, mosselen en kerrie was echt heerlijk. Als hoofgerecht heb ik gekozen voor geschroeide kabeljauw met bloemkool, risotto en eekhoorntjesbrood (sappig stuk kabeljauw met een fijne saus en roosjes bloemkool) en mijn partner koos de hertenbout met o.a. knolselderij, polenta en herfstbok (mooi rosé, heerlijk sappig). Als nagerecht hebben we beiden gekozen voor gepocheerde peer met vanille, whisky, walnoot en kaneel; een heerlijk fris-zoete combinatie, erg lekker. Het andere keuze nagerecht was een mousse van pompoen.
De bediening is uiterst vriendelijk en correct en heeft ook tijd voor een grapje. Het restaurant is sfeervol ingericht. Kortom, echt een aanrader. Naast het restaurant heeft de Wilmersberg ook mooie hotelkamers.
Frans O.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Wij komen vaker op de Wilmursberg. Volgens mij is dat al een al een bijzonder compliment.. Onze dochter heeft er de bruiloft gehouden, ik heb er mijn bul gevierd en onze vrienden hun verjaardag. Wel nu: dus graag naar de Wilmursberg!!!
Margreet S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
sfeervolle ambiance
Vriendelijk en indien nodig zeer behulpzaam personeel.
Zeer correcte en terzake doende uitleg van de gerechten, mede door dit attente personeel een feestelijk avond.
Prijs van de wijn (€7.50 per glas) "stevig met heftige afdronk"...
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Prachtige gerechten die ook nog eens heerlijk smaakten. Prettige bediening, goede wijnkaart en super goede adviezen van de sommelier. Volgende keer blijven we slapen in het hotel.
Gerhardatv .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Goed ontvangen, lekker glaasje witte wijn bij het open haardvuur. Verfijnde gerechten, die mooi opgediend werden. Porties wel beetje aan de kleine kant.
M.J. K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Ondanks de AH kaarten was de ontvangst uitstekend en zeer vriendelijk. Kwam hier al regelmatig voor de lunch, maar probeerde het voor het eerst met vrienden voor het diner. We waren zeer verrast, eten heerlijk, bediening uitstekend en hebben een heel leuke avond gehad. Een aanrader!!
trudieke .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Het driegangenmenu was top, je kunt steeds kiezen uit 2 gerechten. Echt een aanrader! Heerlijke witte wijn en ze serveren ook tafelwater. De ligging is prachtig!
henregberink .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Het is niet alleen het diner dat de score bepaalt. Het diner was geWoon prima! De bediening was met een gezicht van: daar heb je mensen die voor de helft willen eten en daardoor weinig aandacht. De jongere garde niet te na gesproken. Dat een aangeboden aperitief, een proseccootje 7,50 moet kosten daarmee slaat men de plank echt mis. Dat nog naar de de AH dinerkaart werd gevraagd terwijl die al ingeleverd was!!!. Dit is voor ons een tweede bezoek niet waard.
Jos M S B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Een heel mooie locatie met uitzicht vanaf het terras op een mooie zomeravond; wat wil je nog meer.... We troffen een bediening die heel alert was en reageerde op onze kleine wensen.
Ons menu was heel smakelijk met een verrassende presentatie.
We komen ( ook zonder AH-zegeltjes...) al gauw weer eens terug.