Over het restaurant Landgoedhotel De Wilmersberg

Parel in Twente

Het Twentse hart gaat sneller kloppen van Landgoedhotel De Wilmersberg. Midden in een mooie omgeving komt gezelligheid en smaak samen. Met streekproducten en goede wijnen van de sommelier wordt elk gerecht een feestje. De place to be voor lunch en diner!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Landgoedhotel De Wilmersberg

- Ontbijt 07:00 - 11:00

Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant Landgoedhotel De Wilmersberg

inge218 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
We hebben weer geweldig lekker gegeten. Elke keer weer een culinair feestje. Prettige bediening, goede sfeer en de borden waren weer prachtig opgemaakt. Prachtig. Aanrader!
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Jammer dat je van een aparte kaart moet eten. Zo kan je het restaurant niet beoordelen. Erg teleurstellend.
Spj S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
We hebben er gegeten met de Ah actie.
Mooie opgemaakte borden en het smaakte voortreffelijk.
Bij mooi weer hebben we buiten gegeten op hun schitterende terras.
Zeer de moeite waard ook om te overnachten.
MHBH .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
We hebben genoten van een prima drie gangen diner. Vanwege het mooie weer hebben we op het buitenterras kunnen eten.
De bediening was heel goed.
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Super lekker gegeten. Wordt rekening gehouden met dieetwensen. Buiten op het terras gegeten. Fantastische lokatie. Zeker voor herhaling vatbaar en komen zeker nog eens terug.
Helma D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten op het prachtige terras. Naast het diner ook nog een amuse en 2 keer een warm broodje met olie en boter. Erg vriendelijke bediening. Zeker aan te bevelen!!!
feria7kram .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Waren hier i.v.m. de AH restaurantactie en vonden het uitstekend. Heerlijk buiten gezeten. Echter als we beide menu's hadden moeten betalen vind ik het prijzig.
De bediening was , zoals altijd uitstekend!!!
H H.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Een bijzondere beleving om hier te gaan dineren en vanaf het terras van de natuur te gnieten.
Het landgoed is uitstekend onderhouden.
Margaret D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Na de warme ontvangst hebben we heerlijk gegeten. Helaas konden we door de regen niet buiten op het fantastische terras eten. Maar binnen was het ook prima toeven. Zeker voor herhaling vatbaar!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Jammer dat je via deze AH-actie geen andere keus hebt dan hetgeen je wordt voorgezet in het dagmenu.
Je zult het niet lusten, zoals mijn partner overkwam.
De ligging is super en de omgeving prachtig, niets op aan te merken.
Titia R.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Een fantastisch ambiance, geweldig gegeten, enige min puntje hoewel ik tijdig doorgegeven had dat ik allergisch voor aardappelen ben kreeg ik toch aardappelpuree op mijn bord gelukkig dat had mijn partner het tijdig ontdekte.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
heerlijk op het terras gegeten. Voortreffelijke gerechten en wijnen. Bediening, vooral ook voorlichting over de wijn, was uitstekend.
Gijs K.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
wij waren voor het eerst bij de Wilmersberg. Een kleinzoon die in Enschede studeert koos dat uit voor de AH-actie
We vonden het prima en zijn van plan er binnenkort een paar dagen door te brengen
vr gr
C.G.de Groot-Moerdijk en G.Klomp
Erik G.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Wij vonden dit een prima locatie in een heel mooi stukje Nederland. Wij hadden allen het AH iens menu (iedereen die daar zat overigens ook) De chef had een mooi uitgebalanceerd gerecht samengesteld normaal 3 gangen maar wij namen een extra waarbij een van de vrienden vlees mocht ruilen met de vis, prima dus. Mooi restaurant met prima bediening en goede aangepaste wijnen bij de gerechten. Alleen jammer dat ons nagerecht niet op een bord werd uitgeserveerd maar in een glas, was ook anders dan op de kaart stond dus waarschijnlijk het bedoelde gerecht was op, niets ten nadele van de kwaliteit maar het oog wil ook wat. Verder alles oke.
Marianne J.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
we hebben een geweldige avond gehad met heerlijk eten, goede bediening en moooie locatie.
Maar wij kennen het en komen er geregeld.
Mieke H.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij de Wilmersberg. Alles klopte gewoon: het eten, de wijn, de bediening en de prachtig omgeving! Een aanrader!
hugo48 .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
UItstekend!!!
Een verrukkelijke amuse in mooi klein glaasje.
Warm broodje.
Vooraf zeeduivel met groene kruiden en kerrie. Prachtig.
De lamsbout was vergezeld met peulen, artisjok en broadbeans.
Het nagerecht een mousse met mascarpone, port en vanille.
Aardige, attente bediening.
Niks op aan te merken? Ja, het bord van het hoofdgerecht is heel ruw en maakt als je snijdt te veel lawaai. Maar een kniesoor die daarop let.
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
vanaf de amuse tot en met de koffie was alles heerlijk en zeer goed verzorgd. Alles werd in het werk gesteld om de gasten een aangename avond te bezorgen.
j.eijgelaar .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Het was perfect duurde wat lang, maar de chef kok kwam persoonlijk het serveren
heel attent wij hebben genoten op het teras heerlijke wijnen bediening vriendelijk
en ook ook heel attent.
Karin O.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
In een woord: Voortreffelijk ! alles klopt gewoon. Aardig personeel met vakkennis, rustige achtergrondmuziek en heerlijk eten, om je vingers bij af te likken :)