Landgoedhotel De Wilmersberg

Rhododendronlaan 7 7587 NL De Lutte Nederland Kaart

Over restaurant Landgoedhotel De Wilmersberg

Parel in Twente

Het Twentse hart gaat sneller kloppen van Landgoedhotel De Wilmersberg. Midden in een mooie omgeving komt gezelligheid en smaak samen. Met streekproducten en goede wijnen van de sommelier wordt elk gerecht een feestje. De place to be voor lunch en diner!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Landgoedhotel De Wilmersberg

- Ontbijt 07:00 - 11:00

Gerhardatv .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Goed ontvangen, lekker glaasje witte wijn bij het open haardvuur. Verfijnde gerechten, die mooi opgediend werden. Porties wel beetje aan de kleine kant.
PieterenMax .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Zeer vriendelijke ontvangst en bediening joviaal, zonder te amicaal te worden. Prima
De gerechten zagen er goed verzorgd uit, met prachtige combinaties. De zalmtartaar was te fijn gesneden en het "torentje" was te laag, maar goed op smaak. Voortreffelijk gegaarde kabeljauw, met mooi venkelschuim. Hier is een top kok aan het werk. En een originele bijlage bij de koffie. Een uitgebreide wijnkaart, oa met Twentse wijnen.
Het geheel is zeker een aanrader.
M.J. K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Ondanks de AH kaarten was de ontvangst uitstekend en zeer vriendelijk. Kwam hier al regelmatig voor de lunch, maar probeerde het voor het eerst met vrienden voor het diner. We waren zeer verrast, eten heerlijk, bediening uitstekend en hebben een heel leuke avond gehad. Een aanrader!!
Trudieke .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Het driegangenmenu was top, je kunt steeds kiezen uit 2 gerechten. Echt een aanrader! Heerlijke witte wijn en ze serveren ook tafelwater. De ligging is prachtig!
Henregberink .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Het is niet alleen het diner dat de score bepaalt. Het diner was geWoon prima! De bediening was met een gezicht van: daar heb je mensen die voor de helft willen eten en daardoor weinig aandacht. De jongere garde niet te na gesproken. Dat een aangeboden aperitief, een proseccootje 7,50 moet kosten daarmee slaat men de plank echt mis. Dat nog naar de de AH dinerkaart werd gevraagd terwijl die al ingeleverd was!!!. Dit is voor ons een tweede bezoek niet waard.
Jos M S B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Een heel mooie locatie met uitzicht vanaf het terras op een mooie zomeravond; wat wil je nog meer.... We troffen een bediening die heel alert was en reageerde op onze kleine wensen.
Ons menu was heel smakelijk met een verrassende presentatie.
We komen ( ook zonder AH-zegeltjes...) al gauw weer eens terug.
Ellen_meenhuis .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
De ambiance was top! Heerlijk op het terras gegeten met prachtig uitzicht. Het eten was als een feestje opgediend en smaakvol! De bediening was vriendelijk en verder weinig op aan te merken. Wel moesten we 3x vragen om een kop thee die uiteindelijk ook kwam. De amuse vond ik persoonlijk niet lekker, dat kan natuurlijk een keer voorkomen. Dit werd ook opgemerkt door de bediening, maar er werd vervolgens noet doorgevraagd wat de reden was. Een andere serveerster vroeg dit bij een andere tafel weer wel.

Zeker een aanrader om naartoe te gaan!
Homleo V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Uiterst vriendelijke bediening in een mooie ambiance.
Genoten van een 4 gangen verrassingsmenu, met o.a. zalmtartaar, op de huid gebakken dorade en een biefstuk van het black agnus rund. Vooral het hoofdgerecht was voortreffelijk bereid, met heerlijke smaakeffecten.
Vooraf een glas witte wijn uit de Toscane gedronken. Deze was te warm.
De latere Grüner Veltliner had wel de juiste temperatuur, evenals de rode Côte du Rhone.
De wijnen waren wel aan de prijs.
Al met al een prachtige eet belevenis.
Kmeyer .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Eten was goed, maar niet uitmuntend!
Service van het personeel was erg goed.
Met deze weersomstandigheden lekker buiten gegeten met een heerlijk landelijk uitzicht
Vivaforever76 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Heerlijk gegeten. We konden het driegangen menu upgraden en meer gangen bijbestellen (en betalen). De wijnen waren lekker, het uitzicht geweldig. Dat tezamen met het mooie weer was het een fijne avond. Ik zou de Wilmersberg zeker aanraden!
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Erg mooi opgemaakte borden
Eten prima alleen kon mij de rauwe zalm niet bekoren( vooraf)
Dit is natuurlijk persoonlijk
Mijn man vond het prima
Leo W.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Mooie locatie, drankje vooraf op terras (mooi weer was geregeld).
De corvina (van seizoensmenu) is werkelijk een aanrader
Gn.de.groot .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Keuze uit twee menu's voor AH aktie (uitbreiding tegen meerprijs mogelijk). Het eten was voortreffelijk, m.n. voor mensen die niet veel, maar wel chique willen eten. De bediening was goed, maar wel druk. De locatie, en het uitzicht vanaf het terras was prachtig.
Hbroekmeulen .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten op een zonnige dag buiten op het terras. Het personeel was uiterst vriendelijk.
Drankjes zijn aan de prijs. Niet erg, maar daar moet je rekening mee houden.
Zeker een aanrader!
René S.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Perfect gegeten in een perfecte ambiance. Er was keuze uit twee voor-,hoofd- en nagerechten. Alle gerechten smaakten voortreffelijk. Een meerwaarde was dat we buiten konden eten en het terras biedt een schitterend uitzicht.
Tip : meld je rechtstreeks bij het restaurant en niet bij de receptioniste van het hotel. Wij hadden het idee dat dit twee verschillende afdelingen zijn.
Tongrimbergen .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
alle gerechten waren met smaak samengesteld en mooi opgediend.
hoewel het een AH menu was, was er veel aandacht aan besteed.
Taver050 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Hier zijn geen woorden voor. Geweldige lokatie, geweldig goede service en vooral niet te vergeten het diner: heerlijke gerechten, mooi gepresenteerd.
Kortom een aanrader zonder kanttekeningen
Vandijkmcjr .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Mooi restaurant in een schitterende ambiance. Hebben hier al vaak gegeten. Eten was prima en geadviseerde wijnen waren top. Schaaltje met brood was karig en tweede ronde hiervan was wel beloofd maar niet bezorgd. Kleine omissie in service.
Franselbert .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Goede ambiance in dit landgoed. Bediening etc. ok. Echter, het vlees (wang) was ondanks ons verzoek niet goed doorbakken. Teruggestuurd maar nog steeds niet goed. De bediening aangesproken maar die kwam niet verder dan "jammer:.
Jokejam .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Het eten was prima en de bediening ook. Er was blijkbaar vanuit gegaan dat we voor het AH menu kwamen en dat was niet het geval. Desondanks was de keuze van de chef voor dit menu uitstekend. Veel Twentse streekgerechten en 'vergeten' groente op ons bordje gehad. Kortom: prima en lekker gegeten.