Meer informatie over restaurant Landgoed Tespelduyn

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Margrethvanleeuwen .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het 2for1 menu gegeten.
Voorgerecht carpaccio erg lekker. Mooi opgemaakt bord en heerlijke carpaccio .
Binnen 10 minuten kwam het hoofdgerecht al. Een rolletje rosbief en een stuk vet vlees aan een botje. Soort borstlap met een botje erin. Deze was erg vet. De groente die erbij lag was weinig, 1 wortel en 1 bosui, beide te gaar.
Gevraagd of het dessert iets later kon omdat het erg snel ging.....was bij elke tafel zo.
Kaasplankje met dadel compote. De compote smaakte niet naar dadel maar naar scherpe mosterd. Direct gevraagd of er ook dadel compote was.....maar helaas. Kazen waren lekker maar scherp van smaak met een scherpe dip erbij. Vreemde combi
Op de kaart staat dadel compote maar het was volgens de serveerster een mosterd dadel compote . Zet dit dan ook zo op de kaart.
Met de klacht werd niets gedaan! Niet eens op geantwoord , serveerster maakte dat ze snel weg was.
Kortom hier komen we nooit meer. 2for1 niet waard!
Brigitte M.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Afgelopen zaterdag heeft ons gezin een bijzonder fijne lunch gehad in het restaurant. Alles wat we van te voren hadden gevraagd (en dat waren heel veel kleine wensen) was voor ons geregeld.
Van een rustig hoekje (voor mijn bijna dove moeder) tot aan het serveren van pannenkoeken toe, die normaal niet op de kaart staan. We hebben dankzij het personeel en de persoonlijke aandacht en service een bijzondere middag gehad wat ergens anders niet was te realiseren
Wij willen daarom ook langs deze weg deze toppers van Landgoed Tespelduyn hartelijk bedanken.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Afgelopen dinsdag een relatie event voor één van mijn klanten op deze locatie georganiseerd.
Het was een top event en dit komt mede door de goede service van Tespelduyn.
Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers en ’s avonds heerlijk gegeten.
De samenwerking vooraf, tijdens en achteraf was ook zeer prettig.
Kortom, voor herhaling vatbaar!
Rienineke .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Voor de eerste keer bezocht. Wordt nogal lovend over geschreven en gesproken met name door zakelijke klanten uit de bollenstreek. Decor is fantastisch mooi uitzicht ruimte etc.
Maaltijd viel iets tegen, voorgerecht bruschetta uit het chefs menu was aardig niet spectaculair, bij het hoofdgerecht kalfsoester viel met name de bijgeleverde salade tegen. Bediening was matig ondanks navraag kon de ober niet vertellen van welke druif de huiswijn was. Moest navragen wat een coquina was. Terwijl het gastheerschap ook tekort schoot bij ons vertrek, want op een normale manier afscheid nemen hoorde niet bij de service.
Marianne L.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Op een zaterdagavond gegeten bij Tespelduyn. Gelet op de overwegend positieve recensies waren mijn verwachtingen hoog gespannen. Helaas werden die verwachtingen niet waargemaakt. Er werden die zaterdagavond 2 bruiloften gevierd. Dit ging gepaard met de nodige herrie. In de gang werd door een paar kinderen een piano mishandeld. Kortom, niet een relaxte omgeving om gezellig uit eten te gaan.
Als voorgerecht heb ik het trio van zalm genomen, bestaande uit graved lax, sashimi en Bawykov zalm met wasabimayonaise. Niets mis mee, maar ook niet erg bijzonder. Saai opgediend op een hoeveelheid groen.
Als hoofdgerecht gegrilde kabeljauw geserveerd met een remoulade van knolselderij. De kabeljauw was prima gebakken, maar er zat weinig smaak aan. Hetzelfde geldt voor de remouladesaus van knolselderij. Een dikke, vrij smakeloze brij. Daarbij voor 3 personen een klein bakje zeer eenvoudige sla en een bakje patat.
Als nagerecht heb ik de coupe Limoncello genomen. Op de menukaart stond Italiaans ijs met Limoncelloroom. Het Italiaanse ijs bleek citroenijs te zijn. Ik had het fijn gevonden als dat er op de kaart bij had gestaan, want dan had ik iets anders gekozen. Nu was het wel erg veel citroen, waardoor ik halverwege eigenlijk wel genoeg had van dat dessert.
Alles bij elkaar was het eten niet slecht, maar ook niet erg bijzonder. De bediening was vriendelijk. Maar voor mij niet een restaurant waar ik nog eens naar toe zou gaan.
Martijn H.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Op woensdag 1 juni hadden mijn vrouw en ik onze bruiloft op Tespelduyn. De service was fenomenaal. Ze hebben op alle fronten meer dan hun 100% gegeven om onze dag geweldig te maken. Van eventmanager tot bediening, niets was te gek en alles kon. Bedankt voor het waanzinnige eten, geweldige service en alle goede zorgen voor ons en de gasten! Onvergetelijk!
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Gisteren zijn mijn man en ik getrouwd op Tespelduyn. De voorbereidingen waren prima, ook het contact vooraf verliep soepeltjes. De dag zelf is vlekkeloos verlopen. De bediening was fantastisch, ze liep de benen onder haar lijf vandaan en voorzag iedereen constant van drank. Ook het eten was heerlijk, we hadden het bbq buffet. Prachtig opgediend, heerlijke smaken. Wij en alle gasten waren zeer tevreden!
Kortom, een aanrader voor iedereen met trouwplannen!
Surya V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Gisteren een bruiloft bijgewoond op landgoed Tespelduyn als ceremoniemeester.
De hele bruiloft was op Tespelduyn en alles was tot in de puntjes geregeld.
Het personeel was buitengewoon vriendelijk, behulpzaam en bovenal professioneel. De hele dag waren zij goed in beeld, zodat alle vragen snel beantwoord konden worden. Daarnaast was de bediening snel en zeer beleefd.
Er was door de bruid en bruidegom een barbecue buffet aangevraagd. Alles smaakte heerlijk. Er was voldoende eten met de keuzes uit verschillende salades, soorten vlees en vis. Daarnaast waren er nog bijgerechten als patat en stokbrood.
Vooral de communicatie met het personeel verliep goed. Hierdoor hebben de bruid en bruidegom een heerlijke zorgeloze dag beleefd!
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Afgelopen Moederdag lekker buiten gegeten op het terras. Drankjes en voorgerecht vlot op tafel. Vervolgens duurde het bijna drie kwartier voor het hoofdgerecht. Bij navragen zou het met 2 minuten komen, maar dat werd nog ruim 10 minuten. Hadden ze ons vergeten? Het was alles behalve druk, dus daar kon het niet aan liggen. De bediening was uiterst rommelig, de elektronische order apparaten moeizaam en het geheel niet professioneel. In de dame-blanche was citroen ijs verwerkt. De ober geeft er een zgn grappige draai aan. Het eten was echt wel goed. We proberen het vast nog es en rekenen dan op een wat professionelere bediening.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Heden hier geweest, op de eerste dag dit jaar dat je echt lekker buiten kunt eten. Dat dan ook gedaan. Ik had de paté van het huis, zeer smakelijk, mooi opgediend, lekkere vijgenchutney erbij. Jammer dat het brood in 1e instantie vergeten werd. Daarna een dry-aged biefstuk, prima vlees, helaas medium gebakken ipv rare zoals ik vroeg. Ik kreeg er patatten bij en een salade, de eerste ongevraagd, de tweede gevraagd. De patatten waren niet zo, de salade stond als extra op e nota wat niet gezegd werd. Ook kreeg ik geen steakmes wat gelukkig vanwege de malsheid ook niet nodig was. Tenslotte een smakelijk en mooi opgemaakt dessert. Bestaande uit diverse onderde-len die helaas niet toegelicht werden. Een van de meisjes kwam ook wel heel indringend vragen of het hoofdgerecht gesmaakt had, niet aan mij, wel aan mijn tafelpartner. Kortom: prima plek, prima eten, de meisjes die in de bediening lopen zijn zonder meer heel vriendelijk en doen zeker hun best. Maar er zou wel wat in hen geïnvesteerd kunnen worden qua vakvrouwschap zeg maar.
Bart M.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Vandaag genoten van een high wine op Tespelduyn. Heerlijke wijnen met dito bijgaande gerechtjes. Gelukkig zat er ruim tijd tussen de zes gangen zodat we ook lekker konden bijpraten. Een fraai restaurant naast de golfbaan. Aardige bediening die doet wat ze beloven. We hebben een heerlijke avond gehad.
A_proveche .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Uitgenodigd voor een familiediner waren de verwachtingen hoog gespannen. Eten op een landgoed...
Natgeregend omdat de parkeergelegenheid zo ver van het restaurant verwijderd is kwamen we binnen in een gelegenheid met een hoog van der Valk en een laag Landgoed gehalte. Een onvriendelijke mevrouw van de receptie leidde ons (met ca 20m voorsprong) naar onze tafel waar we amper de gelegenheid kregen om onze tafel genoten te begroeten omdat 'men' maar bleef zeuren wat we wilden eten. Ze wilden blijkbaar graag vroeg naar huis op deze zaterdagavond.
Het viel blijkbaar niet op dat de 5 stukjes 'wilt u soms brood met kruidenboter?' wellicht niet genoeg waren voor 8 personen, maar is avond was nog lang.
Toen men er met het mondelinge wijnadvies niet verder kwam dan dat de 'Crianza natuurlijk altijd wat voller is dan de Merlot.....' toch maar even de wijnkaart gevraagd. Een zeer beperkte keuze van niet meer dan zo'n 5 rode wijnen op dit Landgoed.
Het eten kwam snel ter tafel, had wat mij betreft iets meer rust tussen de gangen gemogen, maar besef dat dit persoonlijk is en zoals gezegd het was zaterdagavond. De niks mis mee carpaccio werd gevold door een combinatie van twee soorten rundvlees, qua qualiteit redelijk en quantiteit bedroevend. Daarna werd er voor mij een kaasplankje met miniscule hoeveelheid brood(?) en iets dat op gedroogde tomaten in olie leek geserveerd. Mijn buurvrouw moest het doen met iets dat ik niet kon thuis brengen omdat het was omgevallen 'kan gebeuren hé?'op weg van keuken naar de tafel. Al met al een hele leuke avond gehad ondanks alles dat met het Landgoed te maken had en waar ik uit respect voor mijn gastvrouw ter plaatse niets van wilde zeggen.
Flip T.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Het begint al met een grote parkeerplaats. De ligging is prachtig tussen de golfvelden. Het gebouw is wellicht English style: wit, ruim van opzet.
De sfeer is prima, gezellig, en er is een vlotte vriendelijke bediening.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Met 24 mensen gegeten, prima ontvangst en zeer gastvrij.
Alles smaakte prima in een mooie ambiance heeft zeer positief een bijdrage geleverd bij de reden van het diner, zeer vriendelijke bediening.

Nogmaals hartelijk bedankt namens alle gasten

Frans en Sonja van der Nat
Grace V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
Afgelopen weekend zijn wij op landgoed tespelduyn in het huwelijk getreden.
Wij hebben een fantastische dag gehad!
Wat wordt je hier in de watten gelegd.
Heerlijk gegeten en een prima service! Super vriendelijk personeel!
Echt een aanrader voor een hapje eten of een fantastisch feest!
In 1 woord: top!
Bedankt tespelduyn
Bart M.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Waar vind je een mooie uitspanning met goed eten en een vriendelijke bediening? Tespelduyn in Noordwijkerhout. We hebben er heerlijk op het terras zitten borrelen en met het diner konden wij binnen ook vertoeven. Tja het was gewoon goed. Verschillende gerechten van de kaart waren allen even smakelijk. Prima wijnen erbij. Gewoon weer genieten was het.
Harry G.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Heerlijk gegeten, mijn vrouw had als hoofdgerecht een heerlijke tonijn moot die precies goed gegrild was en ik had een goed bereide supermalse rib-eye. De huiswijnen zijn heerlijk en alles geserveerd door leuke spontane meiden in de bediening.
Marion S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
High tea met 2 vriendinnen. Aan een ronde tafel geplaatst, waarover is nagedacht want een gezellige positionering is vaak lastig met zn 3en. De ruimte is in een serre-achtige stijl ingericht. Was ruim op tijd maar de tafel was al gereed en fraai gedekt met romantisch serviesgoed. In een goed rustig tempo volgen de vele gangen elkaar op. Zoet en hartig, warm en koud wisselen elkaar af. Een grote snoeperij met voor elk wat wils, te veel om op te noemen maar wil de fantastische chirizo kroketjes niet onvermeld laten! Gerechten zijn goed van smaak en kwaliteit. Deze high tea met de smaak en de ambiance zoals je je die voorstelt, vinden wij een aanrader.
Jan-Ria L.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Zomaar even uit eten geweest.
Leuk maandmenu goed op elkaar afgestemd en zeer smaakvol en bovenal betaalbaar.
Leuke ontspannen en vriendelijke bediening en evenzo ontspannen gegeten.
Ambiance is voor ons bekend als golflocatie maar als restaurant is het zeker ook sfeervol.
Zeker voor herhaling vatbaar en gaan we vast nog eens doen.
Hartelijk dank voor uw recensie! Fijn dat uw diner naar wens is verlopen. Heel graag tot de volgende keer op Landgoed Tespelduyn!
Victor H.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Met het Begrotingsdiner van de Gemeenteraad van Noordwijkerhout waren er zeker 50 gasten om te vieren dat de begroting was goedgekeurd.
Het ontvangen van zulke grote groepen gaat ze in Tespelduyn heel goed af. Complimenten.
De ontvangst in de receptie ruimte was prima om elkaar de hand te schudden en bij te praten.
Daarna volgde het diner in twee apart ruimtes. Het pastte allemaal prima.
Alles klopte in de keuken. De carpaccio was lekker en daarna een echte wildsoep.
Na de skeche van Leon en Martijn kwam het hoofdgerecht en tenslotte nog een prima kaasplankje. Kortom, een gezellige avond met lekkere wijn en goed eten.
De bediening was snel en accuraat en dat lijkt me best lastig met zo'n grote groep.
Nogmaals bedankt.