Landgoed Rhederoord

Parkweg 19 6994 CM De Steeg Nederland Kaart

Over restaurant Landgoed Rhederoord

Genieten bij Landgoed Rhederoord

Landgoed Rhederoord ligt in het dorpje De Steeg, vlakbij Arnhem. Deze culinaire plek heeft een hoop te bieden! Geniet van de beste verse streekproducten. Puur en eerlijk, dat proef je! De unieke sfeer van die enorme landgoed geeft een bijzonder gevoel. Een prachtige setting om te genieten van een heerlijk etentje!

Meer informatie over restaurant Landgoed Rhederoord

AstridvD .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Gezeten in een sfeervolle, iets te donkere zaal, op het landgoed Rhederoord hebben wij van een voortreffelijk diner genoten. Een voorgerecht met bulgur, zoet-zure groenten, zalm en heel verrassend en bijzonder lekker , een snijbonen saus. Daarbij werd een goed passende Sylvaner uit de Elzas geschonken. Het tweede tussengerecht was een werkelijk fantastische risotto met daarbij een perfect bereide zeebaars. Verrassend lekker gecombineerd met een stukje Savooiekool. Dit gerecht werd vergezeld van een mooie Chardonnay uit de Bourgogne. Als hoofdgerecht eend met stukjes romanesco, stoofpeer, preiquiche en zuurkool in een sesamdeegje. Heerlijk! Ook hierbij een goede wijn-spijs combinatie: een Italiaanse primitivo. Als dessert appel-kaneelijs, met hangop, een coulis van braam en een brownie van walnoot vergezeld van een mooie dessert wijn; een mooie Monbazillac. Veel smaken die niet helemaal bij elkaar kwamen, met name de brownie detoneerde en was ook wat droog. Als digestief werd er een Merlino geserveerd met een schoteltje cacaoboontjes, dit maakte het geheel af, zalig. Tot slot nog koffie en thee met friandises. Bediening was prettig, de sommelier had leuke en interessante toelichtingen. Wij hebben genoten!
Konien .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Het was heerlijk! Met vrienden hier gegeten met AH bonnen. Extra gang en wijnarrangement erbij genomen. Geen spijt van! Enige bespreekpuntje is de consistentie van de boerderijhoen. Omdat dit gemalen en opnieuw samengeperst is het mondgevoel vreemd. Als je je daar niet overheen kunt zetten is dit deel van het gerecht minder geslaagd, maar de smaak(!) is goed. Misschien is het beter als je dit vooraf weet, zodat er nog een keus gemaakt kan worden (keus is hertenbief, met suppl)
De locatie is prachtig, de service is netjes, maar toch fijn ontspannen en houdt van een grapje (maken).
Kortom heerlijke avond! Komen vast weer.
Remco029 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Wij aten verrassende (vegetarische) gerechten in een ongedwongen, rustige sfeer. De bediening was zeer vriendelijk en ter zake kundig.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Heerlijk gegeten met ah actie. Menu met een gang uitgebreid. Wijn was goed en de glazen goed gevuld. Bediening zeer attent en betrokken met kennis van gerechten en wijn. We komen zeker een keer terug.
Bert-n .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Een bijzondere ervaring om dit restaurant te bezoeken. De ontvangst was hartelijk, de tafel gereserveerd en de bediening super. Het eten was van uitzonderlijk niveau, waarbij de smaken van de verschillende ingrediënten elkaar versterken. Mooi is dat de kok zelf het eten komt opdienen en uitlegt wat en hoe hij het allemaal heeft bedacht. Super! Het dessert was bijzonder omdat het opgemaakt was met een versiering ter gelegenheid van ons feestje voor twee! Geen restaurant voor een snelle hap, maar om met volle teugen van te genieten! B&I
J.verhoef .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Mooie ligging op het landgoed, verrassend 3 gangenmenu, leuk opgemaakt en heerlijk lekker. Goede bediening.Voor herhaling vatbaar
Hanneke L.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
Wij hebben enorm genoten van een perfect avondje uit bij dit restaurant. De bediening was zeer vriendelijk en ook geïnteresseerd in persoonlijke verhalen (ik vertelde dat ik genezen ben van diabetes en men wilde het hele verhaal graag horen toen we wilden vertrekken; zelfs de kok kwam zijn keuken uit hiervoor ;-)). Het eten was voortreffelijk van smaak. Ook de duur tussen de gangen was perfect getimed. We raden dit restaurant dan ook aan iedereen aan, want het is in z'n totaliteit echt de moeite waard!
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
We aten in het Koetshuis in het kader van de AH-actie op een maandagavond.
Sfeervol restaurant op afgelegen locatie. Bij de start wat veel nadruk op de mogelijke extra's als 4e gang, wijnarrangement, wilt u geen water? Geeft altijd een licht vervelend gevoel als je achter elkaar nee moet zeggen.
Na een wat gekunstelde amuse genoten we echter van een fantastisch drie gangen diner van de chef met mooie bijpassende wijnen. Met de basisprijs van 35 euro voor het menu is dit absoluut een aanrader. Aandachtige bediening en een behoorlijk tempo. We komen hier graag terug.
Marianne-stoel .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Het was jammer dat je niet a la carte naar keuze kon eten omdat we AH kortingsbonnen hadden....Zo is het natuurlijk karig en kun je niet goed oordelen over kwaliteit bij dit restaurant. Voor de (meeste) mensen die nog gaan autorijden na de maaltijd zou het sympathieker zijn als zij ook keuze hadden uit meerdere wijnen dan de huiswijn bij maar enkele glazen drinken...
Het "kipgerecht" van het AH-menu was ronduit slecht, vieze smaak...
Vanderburgallard .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Veel over gehoord en bewust via uw aktie voor gekozen. Aan de cijfers ziet u wel hoe e.e.a. is- en wordt gewaardeerd. Prima locatie met goede parkeergelegenheid. Sfeer binnen is erg uitnodigend. Warm en gezellig. Positieve ontvangst en daarna een vriendelijke- en service gevoelige bediening. Geen verschil met gasten die zonder de "A.H." aktie te gast waren.
Bewust voor de huiswijn gekozen. Zowel wit als rood. Goede kwaliteit en tegen een acceptabele prijs. Gekozen voor het driegangen menu. Smaakvol opgediend en heerlijke kwaliteit. Aanrader voor een fijn "Eet-avondje" uit! Gaan hier ook naar toe zonder "A.H."aktie.
Met vriendelijke groet,
Anneke en Allard v.d. Burg.
Judy.vanderlijke .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Lekker gegeten, prachtig opgediend. Professionele en vriendelijke bediening. Chefkok die tijd nam om met ons te praten over biologisch en lokaal/regionaal voedsel en de voor- en nadelen van het biologische keurmerk. Wat een gepassioneerde kok! Prachtig gesprek. Dank voor de fijne avond!
Ch3 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2015
Het is een geweldige plek met heerlijk eten! Zelfs voor de vegetarische mensen verzinnen ze wat leuks. Het is echt een kunstwerkje op je bord. Een echte aanrader!
Leroykuster .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2015
Het eten was heerlijk we hadden verassingsmenu dit wassen heerlijk zeer goede service en heel leuk Dat de kok nog even langskwam!
Dgatw .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Wat me vooral is bijgebleven is de akoestiek. We konden elkaar amper verstaan. Het eten was lekker. Niet spectaculair. Had door de recensies wat beter verwacht.
Personeel is echt super vriendelijk.
Sanderswessels .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Wij waren zeer teleurgesteld na ons bezoek aan het Koetshuis, omdat de wachttijden tussen de gerechten uitzonderlijk lang en de hoeveelheden aan de krappe kant waren. Tevens werd
wijn geserveerd in een vies glas. Verder vonden wij het vreemd dat er 1 euro betaald moest worden voor een karaf kraanwater.
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2015
Wij hebben fantastisch gegeten met de AH actie. Sfeervolle zaak met zeer kundige bediening, gelegen op een prachtlocatie, er waren wat kleine foutjes maar deze werden direct rechtgezet , super! De amuse vonden wij alleen wat onnodig experimenteel, de parmezaan met honing echter geweldig. De overige gerechten zijn met zorg opgebouwt en zeer goed van smaak. Wij werden na het diner zelfs naar ons hotel gebracht aangezien een taxi wel even ging duren, chapeau!! Wanneer wij weer in de regio zijn komen wij zeker terug voor meeeeeer!!!
Britta G.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Wij hebben genoten van een vriendelijke ontvangst, mooie entourage, goede wijnen vriendelijk en professioneel personeel.
B.velde1 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Alles was uitstekend behalve dat er een gezelschap was met veel lawaai.
Ontvangst en bediening allerhartelijkst. Voorgerecht en hoofdgerecht uitstekend en nagercht voortreffelijk. Restaurant beslist een aanrader.
Miranda168 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Het restaurant bevindt zich in een mooie landelijke omgeving. De bediening is zeer vriendelijk en we hebben er heerlijk gegeten!
Helma D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
We hebben heerlijk gegeten en het was echt een avondje uit. Alle gerechten zagen er prachtig en de smaakbeleving was verrassend!! Zeer vriendelijke bediening. Hier gaan we zeker nog eens naar toe.