Landgoed Overste Hof

Donderdag t/m Zondag 10:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Landgoed Overste Hof

Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Hier gaat duidelijk iets mis.

Gereserveerd voor 3 personen. Bij binnenkomst spraken wij een medeweker aan die ons verwees naar de bar waar de medewerker ons weer door verwees naar een collega die rond liep. Na dit gedoe was onze tafel bekend die nog vervuld was van de vorige gasten.

Het eten was prima maar de bediening is echt een probleem. We kregen het eten voor het drinken en we moesten tot twee keer toe vragen voor de volgende consumptie.

Het jonge onervaren personeel is ongeïnteresseerd en reageerd arrogant als je er iets van zegt.

Het afrekenen bij de bar heeft 5 min geduurd omdat niemand van het aanwezig personeel wist hoe de kassa werkte.

Echt erg jammer van deze mooie locatie. Voor ons een laatste keer.
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Heerlijk gegeten bij Fred. Leuke open keuken met uitgebreide kaart en ook lekkere vegetarische gerechten. Service was snel en leuk. Fijne avond gehad
Gerdiena B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Bij binnenkomst zag het er erg gezellig uit ivm de kerstverlichting. De ontvangst was minder gezellig. De ober leek gestresst. ( Er zaten nog 2 tafels) Er werd een gin tonic besteld, helaas hadden ze geen ijs waardoor het drankje aannemelijk minder smaakte. Tevens kregen wij vies bestek en wijnglazen waar nog lippenstift op zat. De bediening heeft voor ons de plak misgeslagen aangezien er geen sorry oid vanuit hen gekomen is. Het eten was Lekker, goed op smaak!
Lynn65 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Dit was geweldig, heerlijk buiten zitten aan het water.
Onze bediening (een jonge heer) gewoon perfect!
En het eten was om te smullen, heerlijk. Hier gaan wij vaker terug!
ElsPeters .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Als hotelgast hier geweest. Hebben geweldig gegeten in het restaurant. Het hotel was vol maar er waren ook veel mensen van buitenaf. De bediening is snel en leuk. Voor ons zeker nog een tweede bezoek waard.
hangoza .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Geweldige leuke middag gehad bij de overste hof. Fantastische high tea en een geweldige service van het vriendelijke personeel. Een dikke pluim voor iedereen. We zijn er vroeger vaker geweest maar dat was voor de verbouwing en het ziet er nu heel gezellig en sfeervol uit. Hangt een hele losse en leuke sfeer.
JensSmeets .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Geweldige plek en een supergezellige sfeer bij de overste hof. Nu voor de eerste keer na de verbouwing daar gaan eten en het is super bevallen. Lekker eten, vriendelijke mensen die er werken, niet duur en iedereen is attent. Ik kom zeker terug met mijn vrouw. Alhoewel ik normaal niet van het schrijven van recensies ben vond ik het nu wel zeker de moeite waard om er een te schrijven. Ze verdienen het daar
Marrit01 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Perfecte High-tea hier gehad. Superleuk opgediend en heerlijk vertoeven aan het raam bij het waar. De zoetigheden waren heerlijk en ook de quiche en kleine pastei was erg lekker. Bediening was vriendelijk en gezellig. Ongedwongen sfeer en vrolijk
Daisy N.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Reeds vaker hier gegeten en tot u toe goed bevallen. Vandaag met 6 personen hier gegeten na reservering. De reservering was niet goed genoteerd en dit leverde gedoe op bij binnenkomst. We voelden ons hierdoor niet welkom. Bij vragen werd dit bot afgehandeld. Toen wij vroegen de parasol op te zetten was het antwoord dat dit niet kon vanwege mogelijk omvallen (bijna windstil en zonnig op dat moment) en het zou mogelijk gaan regenen. Het duurde bijna een uur voordat na het voorgerecht het hoofdgerecht geserveerd werd. Toen gevraagd werd of het nog lang ging duren werd dit bot weggewuifd. De kwaliteit van het eten was over het algemeen goed en voldoende. De biefstuk was iets taai.
Concluderend: we weten dat het hier beter was bij eerdere bezoeken. Het was druk, maar wij hebben niet het gevoel gehad welkom te zijn en vonden de service van het personeel, 1 persoon in het bijzonder, absoluut onder de maat. Het zal dus ook weer even duren voordat we overwegen hier terugreis komen.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Voor onze 50 gasten heeft het team van Overste Hof een uitstekende high-tea geserveerd. De ontvangst van onze gasten was goed verzorgd, de hoeveelheden bij de high tea waren meer dan voldoende en er werd rekening gehouden met speciale wensen van onze gasten. Niets dan lof voor het team. Een aanrader voor eenieder die iets te vieren heeft.
SmulPapendrecht B.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Het restaurant is gelegen op een mooie locatie in Landgraaf, het uitzicht is mooi, ook in de avond. Hier gedineerd met 4 gasten waarbij er de mogelijkheid is om een menu samen te stellen van verschillende gerechten uit de uitgebreide kaart. Eén gast maakte hier gebruik van terwijl de andere gasten voor de proeverij van 5 gangen ging. Bediening was vriendelijk, vlot en behulpzaam jammer alleen dat de bij de bestelling de bediening zei dat zij de 5 gangen proeverij een Ratjetoe noemden. Dit wekt de indruk dat de gerechten er niet zo toe doen. Gelukkig was dat niet het geval alle gerechten waren goed gekozen en gevarieerd. het menu werd nog vooraf gegaan door een amuse die bestond uit een bouillon met gember en een kaastoastje met daarop een smaakvol gerechtje. Normaal verwacht je van een amuse een klein hapje maar dit zou niet misstaan als voorgerecht. De verschillende gerechten van het menu waren smaakvol maar de kok heeft wel een voorkeur voor erg hartig, dat mocht van ons een tandje minder. Het nagerecht bestond uit appel, ijs en bavarois van appel. De bavarois was weinig smaakvol maar dat kwam mogelijk door de overheersende smaken van de appel en het ijs. Onze opmerkingen hierover en over het pittige karakter van het eten werd door de bediening adequaat gecompenseerd. Al met al een prettige ervaring alleen jammer dat er weinig tafeltjes bezet waren, de Overste Hof verdient beter.