Landgoed Hotel Villa Vennendal

6,8
6,8
Keiki .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Een weekend gelogeerd. Kamer in de bijgebouwen bereikbaar via een industriële trap met traplift, nogal steil. Spoorweg vlakbij, komen en gaan van trein goed te horen tot laat in de avond. Ambiance was anders dan op het internet.
Keuken: wat zal ik daarover zeggen. Een loempia van geitenkaas met honingsaus was te zoet, vlees was tikkeltje taai en de vis was goed bereid maar nietszeggend. De smaken haalden elkaar niet op. Maagvulling was het en niets bijzonders. Jammer. Service was heel goed.
Loet D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
Zaterdag 12 december bij Vennendal gegeten. Het geheel (restaurant en hotel) toont erg oubollig...niet echt van deze tijd. Toiletten waren niet echt schoon en spoelwater bleef doorlopen. De ontvangst en bediening echter zeer correct en netjes. Het eten was niet echt om over naar huis te schrijven. De uiensoep was dunnetjes...weinig ui en had meer weg van een uierige bouillion. De ribeye was prima van kwaliteit, maar ik wil liever geen voorgesneden stukjes vlees en de hoeveelheid was erg magertjes. Mijn vrouw en kinderen hadden zwijnwangetjes, die echt smaakten alsof het (draadjes)vlees zo uit blik kwam. De bijgeleverde frietjes konden wel wat steviger. De groente...een bakje gekookte slappe prei...zo serveer je geen groente. Als toetje echter een heerlijke tiramisu, maar doe daar geen uitgedroogde manderijn partjes doorheen ! De cappuccino had mooi schuim, maar ik miste wat cacaopoeder. Voor ons was Vennendal eenmalig, maar niet nog eens.
Mart J.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Wij zijn twee nachten in Villa Vennendal geweest. Het driegangenmenu was smakelijk. Voor een klein bedrag kregen wij een karaf water met muntblaadjes erin.
De schorsenerensoep met truffelroom was buitengewoon lekker. De frites die je voor een meerprijs erbij kunt bestellen waren vers en lekker. De bediening was vriendelijk en attent. Toen wij zeiden dat we het schaaltje frites wat klein vonden werd er direct een nieuw schaaltje gehaald. Na het eten zijn we lekker bij een van de open haarden die het hotel rijk is gaan zitten.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Kortgeleden een "high tea" gehad in dit nostalgische hotel. Ik snap dat je voor 19.50 niet al teveel mag verwachten, maar dit slaat echt nergens op. Waarschijnlijk heeft de kok of de eigenaar van dit etablissement nog nooit elders mogen ervaren hoe een high tea behoort te zijn. 1, in ieder geval geen losse theezakjes van een bekend merk. 2, scones, de basis van iedere tea bestaat niet uit een uitgedroogd bolletje "karton". 3, aardbeien met chocolade zoals de kaart aangeeft, zijn 6 aardbeien met los schaafsel van wat "chocolade". 4, donuts horen bij Dunkin donuts thuis en daar zijn ze wel lekker. Waarom 1 pot koffie en 1 pot thee, welke overigens op verzoek, als er iemand was, bijgevuld werd?? Andere tafel met 2 kregen hetzelfde als wij met het driedubbele aantal mensen. 5, droge kaakjes ????? 6, "sandwiches", lees stukjes vreemd uitgesneden brood met olie ergens tussen.... waarom? 7, nep cream en marmelade horen ook niet op een scone thuis! Beste mensen, een advies, stop met het verkopen van deze gebakken lucht. Mogelijk dat een gemiddelde senior dit lekker vind, maar ik zou me er niet meer aan wagen. Succes met de "verkoop" van dit product.
SLS08 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2015
Wij hebben hier 2 dagen gegeten, en geen spijt van gehad.
Het 3-gangen-menu verschilt per dag. Dat is erg fijn, als je langer verblijft in dit hotel. Het restaurant is heel warm en luxe aangekleed, met uitzicht op het bos.
Het menu werd erg leuk opgediend door het personeel, zo komen ze aan tafel de soep schenken.
Wat een pluspuntje is, is dat er aan tafel een karaf water met munt wordt geserveerd, daar hoef je niet naar te vragen.
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2015
Heerlijk 2 avonden een driegangen menu gegeten.
Kan met water met ijsklontjes en munt werd zelf aangeboden, fijne service.
eten wat goed op smaak en een zeer relaxte sfeer waar je er echt kunt genieten,serre was zeer gezellig en behaagelijk warm.
een aanrader in combinatie met overnachtingen, landgevoel arrangement.
Eric1314 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
De naam van dit restaurant klinkt veelbelovend en de omgeving is aantrekkelijk. Echter dan valt het eten in dit 4 sterren hotel toch behoorlijk tegen. De publieke ruimten zijn nog aardig verzorgd, in tegenstelling tot de hotelkamers. Het publiek bestaat voornamelijk uit senioren met interesse in fietsen.

De bediening is echter wat aan de knullige kant, het is jong personeel en ze weten niet hoe een gast te bedienen. Zo kwamen de bediensters tussen 2 tafelgenoten instaan om te bedienen van 2 zijden. Ze bleken ook niet echt interesse te hebben in hun werk, het was gewoon wat borden schuiven. De eigenaar loopt wat hooghartig te paraderen door het restaurant maar is niet echt benaderbaar.

Het eten is daarbij gewoontjes, lopende bandwerk, want alles is vanaf het standaardmenu. En als je vegetarisch wilt bestellen is de keuken in rep en roer zo lijkt het, want het wachten (met 2 kleine kinderen) duurt extra lang. Die kinderen konden ook niet rekenen op wat extra aandacht. Het was allemaal wat afgepast en daardoor niet echt een aanrader.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Heerlijk gegeten in sfeervolle ambiance. 3gangenmenu. Eerst stokbrood met botet. Toen een lekkere amuse van dadel met roomkaas. Daarna gevulde champignon. Ik had als hoofdgerecht wildzwijn en mijn partner zalm en papillotte. Erbij een schaaltje witte koolsalade. Toe een heerlijke triffle.
Heel lekket allemaal. Nette bediening alleen soms moesten wij twee keer om iets, bijv. een glas wijn, vragen. Keurig gedekte tafels met echt wit linnen.
Nellie D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2013
Heerlijk genoten van een 3-gangen diner! Vitello Tonato, Steak en een creme brullee na. Goede kaart met dagelijks wisselend menu. De bediening is zeer vriendelijk. Echt een aanrader, goede prijs/kwaliteit verhouding! Hier komen we zeker nog eens weer!